Håndvægst trænning


Tube
 Share

Recommended Posts

Her mit håndvægts program

Skulder:

Arnold skulder press

Lateral raise

Row med albuerne ude

Front lateral raise

Her vælger jeg 2 øvelser hver gang

Overarm:

Kickback

Biceps curl

concentration curl

Ryg:

Ben-over-row

Bryst:

Flyers

Ben:

Lunge

Mave:

Lidt blandet godt :)

alle øvelser er 2 sæt med 12 reps

Hvaffor nogle skulder øvelser supllerer hinanden godt, hvis der skal vælges to hver gang?

Hvilken rækkefølge skal øvelserne komme i i forhold til proioritet med hensyn til hypertrophi/styrke?

andre ændringer, byt?

Link to comment
Share on other sites

Er det hvad du vil træne? Jeg tror det ville være godt at suplere med kropsvægt... Du kan jo evt. smide dine skiver på ryggen og lave armbøninger... Finde en gammel taske med MEGET bløde remme (Jeg gjorde det med almindelige... Troede aldrig det ville holde op med at bløde... ;) ) og smække en masse tunge ting op i den... Så kan du lave Squat.... Smid også lige nogle rygbøjninger med, for den lænd for absolut ingen træning i dit program...

Jeg træner selv mit greb med et par af de der håndtag til 50 kr. Det virker fint, for der er ikke meget vækst i underarmene ved at stå med en lille håndvægt, som jeg gør...

Jeg bruger kun en enkelt skulderøvelse... Bruger derimod flere triceps end bicepsøvelser (Min triceps halter lidt efter, så det er jo en del af grundet) og jeg laver også flere rygøvelser... Chins er jo fantastisk! - og ellers er foroverbøjet laterals også en god hjælpeøvelse, men det er jo op til dig...

Link to comment
Share on other sites

Så først dit andet indlæg nu.

Tjow men en tennisbold gør nu det samme

"Jeg troede aldrig det ville holde op med at bløde" Så skulle du se den gang jeg blev ramt i hovedet af en økse i et vikinge spil, først troede jeg det var en plastick økse så da jeg tog hånden ned fra hovedet var den dækket med blod. Men det gav da lidt respekt bag efter B) det er jo ikke alle der kan sige at de er blevet ramt af en økse i hovedet

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik en voldsom hovedpine bagefter, men det udtryk man for af det passede åbenbart godt ind i min rolle som slave der i virkeligheden er en prins, og det blev så først opdaget lige inden jeg skulle henrettes og giftes med høvdingens datter :bblush:

Men jeg kan godt huske lige præcis hvad der skete os slaver skulle gå i knæ for høvdingen også var der en provokerende møgunge fra min klasse der sagde "er det ikke et kunstigt skæg" til høvdingen også hævede høvdingen sin økse(hvor den så ramte mig i hovedet :( ) og sagde "var din mund"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share