Sign in to follow this  
Musashi

Tactical Strength Challenge

Recommended Posts

Hey master mighty warrior :devil:

I hvilken rækkefølge kommer disciplinerne til at ligge?

Umiddelbart tænker jeg:

Død

Chins

Snatch

Eller??? :smile:

Edited by Kauf

Osu Shihan!!! :tongue:

Præcis sådan bliver det;

3 forsøg dødløft. Vi skiftes til alle har fået tre forsøg.

En kort pause mens de første gør sig klar til pullups.

Pullups. Dead hang pullups, enten BW eller BW+10kg jf. hvilken division man konkurrere i.

En kort pause.

5:00 minutters snatch-test. 16, 24 eller 32kg jf. division.

Derefter vil jeg hurtigst muligt regne det samlede resultat ud for den danske TSC.

That's it! :devil:

Hvordan bliver jeres regler for udførslen af pull ups? Altså, hvor "stilrent" skal det fx være?

Pullups er "thump less overhand grip" og udføres strict dvs uden kip. For at en rep skal tælle skal hagen være over baren.

Mødested: Frederiksberg Slot, ved forhindringsbanen (bar rolig, det bliver ikke en disciplin denne gang).

Er det der nede bag slottet - eller hvordan finder jeg det (i bil)

Er det der nede bag slottet - eller hvordan finder jeg det (i bil)

Jep, nede ved siden af tennis-banerne...

Hvis I er I tvivl så ring til mig; 25-39-07-35

Så er det (desværre?!) endeligt bekræftet: Mens I andre muntrer jer med TSC, spiller jeg finale om sjællandsmesterskabet for 35+ tennishold.

Jeg vil ønske jer held og lykke og håber på en snarlig gentagelse af arrangementet.

Så er det (desværre?!) endeligt bekræftet: Mens I andre muntrer jer med TSC, spiller jeg finale om sjællandsmesterskabet for 35+ tennishold.

Jeg vil ønske jer held og lykke og håber på en snarlig gentagelse af arrangementet.

Knæk og bræk - Alt andet end en finaleplads er heller ikke gyldig fritagelses-grund :4thumbup:

Max-P: Det bliver sandsynligvis indendørs, medmindre at vejret mod forventning bliver helt perfekt....

Guest Slettet bruger
og udføres strict dvs uden kip

Jeg kipper så hurtigt at I ikke bemærker det :superman:

Guest DBM

I stedet for at skrive i alle de forskellige logs, vil jeg lige benytte lejligheden til at ønske tillykke med de CRAZY præstationer!! :devil: Næste gang er Danzilla aka. Destructorsauros klar til kamp! :superman:

Her kommer så årets resultat, idet jeg stoler på at ingen sender en kopi til amerikanske fora:

1. plads: Guarden med samlet 5 point, med et dødløft på 196kg, 20 pullups og 141 snatches

2/3. plads: Kauf med 6 1/2 point, med et dødløft på 221kg, 16 pullups og 125 snatches

2/3. plads: Musashi med 6 1/2 point, med et dødløft på 191kg, 30 pullups og 125 snatches

4. plads: Haurum med 12 point, med et dødløft på 176kg, 13 pullups og 108 snatches

5. plads: Dochylle med 16 point, med et dødløft på 155kg, 13 pullups og 102 snatches

6. plads: Maxpower med 17 point, med et dødløft på 171kg, 11 pullups og 100 snatches

Alle gjorde en formidabel indsats, og flere satte markante personlige rekorder. Jeg håber dette kan blive en trend til fremtidige TSC'er. Samtidig skal jeg nævne den storslåede sports-ånd, som prægede hele arrangementet, og der var fuld støtte fra og til samtlige deltagere. Tusind tak for en fed lørdag i fantastisk selskab. :superman:

Her kommer så årets resultat, idet jeg stoler på at ingen sender en kopi til amerikanske fora:

1. plads: Guarden med samlet 5 point, med et dødløft på 196kg, 20 pullups og 141 snatches

2/3. plads: Kauf med 6 1/2 point, med et dødløft på 221kg, 16 pullups og 125 snatches

2/3. plads: Musashi med 6 1/2 point, med et dødløft på 191kg, 30 pullups og 125 snatches

4. plads: Haurum med 12 point, med et dødløft på 176kg, 13 pullups og 108 snatches

5. plads: Dochylle med 16 point, med et dødløft på 155kg, 13 pullups og 102 snatches

6. plads: Maxpower med 17 point, med et dødløft på 171kg, 11 pullups og 100 snatches

Alle gjorde en formidabel indsats, og flere satte markante personlige rekorder. Jeg håber dette kan blive en trend til fremtidige TSC'er. Samtidig skal jeg nævne den storslåede sports-ånd, som prægede hele arrangementet, og der var fuld støtte fra og til samtlige deltagere. Tusind tak for en fed lørdag i fantastisk selskab. :superman:

Imponerende indsats hele vejen rundt! :superman:

Skriv mig bare op til næste TSC... :smile:

Guest Slettet bruger

Der er billeder og video fra arrangementet i min log.

Ok, godt nok er jeg svag, men det er dælme fejt at regne mit dødløft i kg og alle andres i pund :laugh:

:blush: Ja, jeg så den også lige og jeg har just skrevet til Steve at det er en fejl. Så mon ikke du hopper et par pladser op af stigen inden alt for længe :laugh:

Så er vi klar igen.

Næste TSC bliver 5. april, og bliver ligesom sidste gang i Københavnsområdet. Denne gang bliver stedet sandsynligvis Grøndalscentret (CSA).

Jeg vil selvfølgelig opfordre alle til at melde sig til, møde op og generelt støtte op om arrangementet, som med sikkerhed bliver lige så hyggeligt og sjovt som sidste gang.

Husk også at melde jer ind i tactical strength challenge, denmark- gruppen på facebook!

Work Hard - Train Hard - Play Hard!!! :4thumbup:

Husk også at melde jer ind i tactical strength challenge, denmark- gruppen på facebook!

-hvis vi altså bliver accepteret som medlemmer af den strenge administrator! Nu har jeg i hvert fald gjort forsøget!

OK - Beslutningen er taget.

Det der skal jeg være med til. Har siddet på røven og check-raiset lidt for meget sidste år.

Human vs. barbell

IT IS TIME FOR WAR!