Bullworker, enhver rask drengs drøm


Beleriand_K
 Share

Recommended Posts

For os, som husker den gode gamle Bullworker, er dette genoptryk af Bullworker manualen altså ren nostalgi:

Bullworker Manual

Desværre ligger siden på en ret langsom server, men hvis man har tålmodighed, kan man på side 4 læse følgende:

Within two or three weeks, many Bullworker customers begin noticing the first improvement in their body: an inch or two more muscle on arms, shoulders and chest, an inch or two less flab around the middle."

Og på side 12 kan vi læse, man kan opnå maximal muskelvækst med kun syv sekunders træning om dagen. Sådan! Her kan Sheiko, Pavel, Hatfield, Haycock, og hvad alle guruerne ellers hedder, godt gå hjem og lægge sig. I 70'erne vidste man virkelig, hvordan bodybuilding skulle foregå.

Jeg havde ganske vist selv sådan en fætter engang, og så vidt jeg husker havde min træning med den ikke nogen nævneværdig effekt. Men når nu manualen lover 2,5 - 5,0 cm på kun et par uger, så må det jo have været mig, som gjorde noget forkert. Eller hvad? :lol:

Link to comment
Share on other sites

HeHe sådan en har min far også, lånte den inden jeg begyndte at træne rigtigt.. og såvidt jeg husker fik jeg ikke de store resultater ud af SuperMaskinen :retard:

Tror godtnok det var en ældre udgave med brune håndtag jeg er blevet udsat for... der kunne man ikke holde inde på selve stangen, kun i enderne og i snorene, tror det er derfor jeg ikke voksede de par tommer imens jeg trænede med den.

Vi havde også en liggende i et hjørne det første sted jeg trænede, men tror ikke der var nogen der brugte den :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share