Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Jeg tager til Vejle fredag Skal til en frokost i andledning af min mosters 70 års fødselsdag lørdag. Bruger lige mulighden for at besøge Cyclingspinner fredag - og køre en time med Ulrik1973 lørdag formiddag i Kolding.

Men jeg køre Kim Greisens morgentime i Adelgade fredag - måske ses vi der?

Lyder som en travl weekend. Men fredag morgen kunne jeg meget vel være freeesh :superman: (det var et ja)

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en travl weekend. Men fredag morgen kunne jeg meget vel være freeesh :superman: (det var et ja)

I er simpelthen bare for morgenfriske, det kan jeg slet ikke hamle op med, det der. Fredag morgen er dag 2 på Roskilde, så jeg skal allerhøjst drikke en øl mere kl. 06.30 :crazy:

Link to comment
Share on other sites

I er simpelthen bare for morgenfriske, det kan jeg slet ikke hamle op med, det der. Fredag morgen er dag 2 på Roskilde, så jeg skal allerhøjst drikke en øl mere kl. 06.30 :crazy:

Vil nu også mene, at man skal være rimelig freeesh, for at drikke en øl kl.6.30 :laugh:

(med mindre man ikke er gået i seng endnu :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Vil nu også mene, at man skal være rimelig freeesh, for at drikke en øl kl.6.30 :laugh:

(med mindre man ikke er gået i seng endnu :tongue: )

Det er muligt, men udbyttet af en øl er desværre en lidt anden karakter end en Greisen-time kl. 6.30. Den ene af de to fortryder man helt sikkert senere, jeg siger ikke hvilken :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg tager til Vejle fredag Skal til en frokost i andledning af min mosters 70 års fødselsdag lørdag. Bruger lige mulighden for at besøge Cyclingspinner fredag - og køre en time med Ulrik1973 lørdag formiddag i Kolding.

Men jeg køre Kim Greisens morgentime i Adelgade fredag - måske ses vi der?

lige et spørgsmål hvem er det lige Kim Greisen er? Tror måske jeg har kørt med ham erindre ham som en lille rødhåret en, som kørte nogle hårde timer :superman:

Link to comment
Share on other sites

lige et spørgsmål hvem er det lige Kim Greisen er? Tror måske jeg har kørt med ham erindre ham som en lille rødhåret en, som kørte nogle hårde timer :superman:

Rødhåret er han ja... Kim er en hård negl - sølvmedaljevinder ved VM i 10 dobbelt Ironman... På 8 dage, 16 timer og 37 min gennemførte han 38 km svømning, 1800 Km cykling og 420 km løb... Der ud over er han en hygelig og sjov fyr!

Link to comment
Share on other sites

Sæt nu kryds i kalenderen og få jer meldt til. Det er simpelthen bare årets lækreste 24 timers spinning. I må ikke glemme de lækre omgivelser med svømmepøl, masser af spabade (3 stk), dampbad og superkræs til mad, som hærger dette event.. :4mewantfood: Cykle cykle cykle skal vi da til masser af forsk. instruktører og musik... Fra Frederikshavn til København.. Jeg håber, at se jer....

Ligesom alle de andre skønne cykeltosser derude...Hint. Tjek www.equinox.dk og se under Horsens centret.. WOW lækkert... :4thumbup:

Jules.

24-timers spinning i Equinox Horsens d. 22-23 september. :bike:

Er du frisk på den store 24 timers spinning-maraton i Horsens? En event, der traditionelt tiltrækker både instruktører og medlemmer fra hele landet

24 timer i sadlen! Nej, ikke helt, men næsten. Den årligt tilbagevendende 24-timers spinning i Horsens handler om at holde pedalerne i rotation gennem et helt døgn, kun afbrudt af de få øjeblikke, det tager at skifte rytter.

En holddisciplin

Som hovedregel køres der i hold på minimum fire personer, og deltagerne sammensætter selv holdene af venner, kolleger og familie. Den valgte holdkaptajn er ansvarlig for tilmelding og betaling. Mindre hold aftales på forhånd med centerchefen.

Så tag ikke fejl! 24-timers-udfordringen er ikke for tøsedrenge, men for alle, der kan lide at køre spinning. Du behøver ikke nødvendigvis være i topform, men du skal være indstillet på at give dig selv 100 procent og afprøve grænser. Til gengæld bliver du i alle 24 timer en del af en udsøgt forsamling af passionerede spinnere, som skiftevis giver den gas på pedalerne og hygger i pauserne.

Alle tilmeldte får en lækker t-shirt samt forplejning i 24 timer (aftensmad, natmad og morgenmad). Café Equinox vil være åben under hele arrangementet for køb af yderligere forplejning.

Dan et hold og tilmeld jer

Tidspunktet er lørdag-søndag den 22.-23. september 2007 fra kl. 12.00-12.00. Stedet er Equinox Fitness i Horsens, hvor centerchef Laue Hoffmann står klar med et varieret hold af dygtige og underholdende instruktører fra hele landet.

Så uanset hvilket center du træner i til daglig, er du velkommen til at sammensætte dit eget hold og tilmelde jer årets helt store udfordring. Husk at tilmelding og betaling (kontant eller check) skal være klaret inden 1. september, og at det skal ske ved henvendelse til Equinox Fitness i Horsens på tlf. 75 64 80 01. Pris pr. deltager: kr. 275,-

For yderligere information og spørgsmål, kontakt centerchef Laue Hoffmann på tlf. 28 11 11 63 eller på email: [email protected]

:smile::smile::smile::smile::smile::smile:

I'm in :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Rødhåret er han ja... Kim er en hård negl - sølvmedaljevinder ved VM i 10 dobbelt Ironman... På 8 dage, 16 timer og 37 min gennemførte han 38 km svømning, 1800 Km cykling og 420 km løb... Der ud over er han en hygelig og sjov fyr!

okay så tror jeg det er den samme jeg mener. Nu mener jeg det også positivt når jeg skriver timerne var hårde. :4thumbup: Man træner jo trods alt for at blive i bedre form :superman:

Link to comment
Share on other sites

Spinning øvet med Tanja

Det er sørme længe siden jeg har kørt en Tanjatime.Hendes træningslejr, min operationspause og så den uge hun var været til ironman, har tilsammen medført en mere en måned lang pause.

Min krop var ikke så glad som mit hoved i eftermiddag... Jeg trådte meget, meget tunge gear og svedte som sjældent set... Pulsen ville dog ikke op...

Konsekvens: Ingen morgenspin i morgen.

post-125-1183494421_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I know - men fredag :smile:

hey med den træningsmængde har du så dage hvor du "kun" køre op til en bestemt puls? altså simpelthen lade kroppen gennemgå restitution. :bigsmile: Det er jo ligeså vigtig som træning

Link to comment
Share on other sites

hey med den træningsmængde har du så dage hvor du "kun" køre op til en bestemt puls? altså simpelthen lade kroppen gennemgå restitution. :bigsmile: Det er jo ligeså vigtig som træning

Endnu et fremragende SNF spørgsmål :smile:

Se det burde jeg have mere systematisk... Min blandede morgentræning den anden dag (Løbebånd, Cykel, CII) var et af de alt for få eksempler... Jeg har det med at blove trukket med i spinningsalen... Havde jeg været fornuftig i går - så havde jeg holdt mig under 75% uden at forsøge at presse mig over - helt klart... men var jeg så lige fornuftig....... :crazy:

Godt du stiller det spørgsmål og tvinger mig til at bruge mit hoved lidt!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Endnu et fremragende SNF spørgsmål :smile:

Se det burde jeg have mere systematisk... Min blandede morgentræning den anden dag (Løbebånd, Cykel, CII) var et af de alt for få eksempler... Jeg har det med at blove trukket med i spinningsalen... Havde jeg været fornuftig i går - så havde jeg holdt mig under 75% uden at forsøge at presse mig over - helt klart... men var jeg så lige fornuftig....... :crazy:

Godt du stiller det spørgsmål og tvinger mig til at bruge mit hoved lidt!

Men kender det alt for godt selv :innocent: det er nemmere sagt end gjort, men min krop har nu fået det bedre efter jeg er begyndt at tage den mere seriøs, så det kan kun anbefales :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Scene: Omklædningen i SATS på Englandsvej

En gut, der tyggede tyggegummi hele "3" timen - inkl i 9 talks intervallerne, siger til mig:

"Det er godt du er begyndt at træne - sådan som du puster bare fordi vi skal stå lidt op" Tror sørme han mente det venligt...Jeg- med et smil: " Måske du skulle prøve den der knap på cykelen hvor man sætter modstand på"

Nå - men ellerss var det et par gode timer på Englandsvej.Berit Puggaard bemærkede i lørdags at det vist var længe siden jeg havde kørt med hende - og hvad det nu var for nået... Det måtte der jo gøre noget ved. Så i dag kørte jeg hendes II og III time.

Det var en stor fornøjelse. Berit har en god og positiv udstråling der giver en lyst til at give den gas. Hendes musik er over i poppen og rocken - med forkærlighed for ret gammel musik - det passer mig helt fint. Timerne er godt skruet sammen - men hun er måske ednu ikke super skrap til at formidle hvordan det hænger sammen og hvad tanken er... Men det er en detalje.

Jeg kørte 2 fornuftige timer - kom først over 88% i de sidste 4 min af 2. time - holdt mig meget omkring 75-82%

post-125-1183627038_thumb.jpg

post-125-1183627050_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Scene: Omklædningen i SATS på Englandsvej

En gut, der tyggede tyggegummi hele "3" timen - inkl i 9 talks intervallerne, siger til mig:

"Det er godt du er begyndt at træne - sådan som du puster bare fordi vi skal stå lidt op" Tror sørme han mente det venligt...Jeg- med et smil: " Måske du skulle prøve den der knap på cykelen hvor man sætter modstand på"

Det er simpelthen bare STYGT det der... :laugh: Godt du satte den tyggegummispisende djævel på plads...

Link to comment
Share on other sites

Scene: Omklædningen i SATS på Englandsvej

En gut, der tyggede tyggegummi hele "3" timen - inkl i 9 talks intervallerne, siger til mig:

"Det er godt du er begyndt at træne - sådan som du puster bare fordi vi skal stå lidt op" Tror sørme han mente det venligt...Jeg- med et smil: " Måske du skulle prøve den der knap på cykelen hvor man sætter modstand på"

Nå - men ellerss var det et par gode timer på Englandsvej.Berit Puggaard bemærkede i lørdags at det vist var længe siden jeg havde kørt med hende - og hvad det nu var for nået... Det måtte der jo gøre noget ved. Så i dag kørte jeg hendes II og III time.

Det var en stor fornøjelse. Berit har en god og positiv udstråling der giver en lyst til at give den gas. Hendes musik er over i poppen og rocken - med forkærlighed for ret gammel musik - det passer mig helt fint. Timerne er godt skruet sammen - men hun er måske ednu ikke super skrap til at formidle hvordan det hænger sammen og hvad tanken er... Men det er en detalje.

Jeg kørte 2 fornuftige timer - kom først over 88% i de sidste 4 min af 2. time - holdt mig meget omkring 75-82%

Heh folk er sgu dumme i nakken nogen gange...

For dum til at forstå den fysiologiske skala

og for svag karakter til at presse sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Morgenspin på Royal

Fin timer med Tanja - god stemning og mange på cyklerne... Jeg kørte fornuftigt og gik først amok til sidst - nok det tungeste minut jeg nogensinde har trådt... Iklke så meget at fortælle i ørigt...

post-125-1183626983_thumb.jpg

Resten af ugen er planen:

I dag: Styrke

Fredag: Morgenspin i fint MOL selskab

Lørdag "ulrikspin" i Kolding sammen med Cyclingspinner

Søndag: Noget spin i godt selskab

Lige nu er jeg ikke sikker på at jeg kan gennemføre det hele - men lørdag ligger HELT fast!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag "ulrikspin" i Kolding sammen med Cyclingspinner

Lige nu er jeg ikke sikker på at jeg kan gennemføre det hele - men lørdag ligger HELT fast!

...og programmet ligger klar (tak til Spock for good advice). Det blev til siddende 50 rpm i 90 min. med indlagte 5 min. stående angreb hvert 8. minut (ellers korriger mig lige, Lars).. :wink::laugh:

Glæder mig til at se dig!

Link to comment
Share on other sites

...og programmet ligger klar (tak til Spock for good advice). Det blev til siddende 50 rpm i 90 min. med indlagte 5 min. stående angreb hvert 8. minut (ellers korriger mig lige, Lars).. :wink::laugh:

Glæder mig til at se dig!

Jamen det ser da godt ud Ulrik - men gad vist om ikke Cyclingspinner myrder dig efter den time - hvis hun opverlever :tongue:

Aftens træning let styrke

Ikke meget energi i kroppen - og meget lidt lyst til at bevæge mig ud i et koldt, vådt og blæsende septem... juli CPH.

hend af 20.30 lykkedes det - hurra for min dicoplin (håber du læser det mor haha)

Det blev nu til en let omgang - brugte mine normale "sidste opvarmningssæt vægte".

3 sæt: Squat, DB incline press, Pullovers, Pulldowns, Mave og ryg maskiner, goodmornings

Ingen morgenspin i morgen :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share