Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

:4thumbup: Sneglen var alligevel for meget, kan jeg se. :tongue:

Hvad er udgangspunktet på den graf og hvornår er det taget? Er det din seneste peak, din topvægt eller noget tredje?

Det kan du jo regne dig frem til, når man ved at et bmi på 25, svarer til en vægt på 82 kg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ville jo være sjovere hvis den var i min signatur hele tiden :tongue: Startvægten er den jeg havde da jeg var på Hvidovre første gang - 162 kg. Siden var jeg lige oppe og runde 174 i sommers. (Senere rettet til den vægt jeg havde på indlæggelsesdagen)

Og nej hverken kan eller skal sidde stille!

Link to comment
Share on other sites

Det kan du jo regne dig frem til, når man ved at et bmi på 25, svarer til en vægt på 82 kg :tongue:

Jo jo, frk. skarp :tongue: , så kan man finde tallet, hvis eller man ved hvor høj arne er. Det kunne jeg så godt huske :smile:

Men det siger stadig intet om hvorfor dette tal er valgt.

Ang signaturen, så er der lige den krølle, at man kun kan putte ren tekst derned, og forsøger man at sætte kode til links, billeder eller andet, så bliver det fortolket som tekst.

Sorry for spam, Arne :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Sneglen var alligevel for meget, kan jeg se. :tongue:

Hvad er udgangspunktet på den graf og hvornår er det taget? Er det din seneste peak, din topvægt eller noget tredje?

Laver den om til næste gang så den viser vægten - ikke bare vægttabet

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 136.1 kg

Motion i går: Gåtur fra Østerbro til Nørrebro med en rundtur på Assistentens Kirkegård - et meget smukt sted - og tilbage. Distance: Tja.. nok en 4-5 km igen.

Alt går fortsat strålende. Jeg har ingen problemer med mavesystemt og ingen smerter. Mine 5 små sår på maven ser fine ud og der er kun 3 dage til hæfteklammerne skal pilles ud. I dag begynder jeg på moset/blendet mad til frokost - glæder mig til at smage en smule god fisk og grøntsager! :4mewantfood: Størte trang lige nu: At få lov til at tygge i en stykke rugbrød! Det sker om en uge...

Det er kedeligt ikke at kunne træne og ikke kunne cykle rundt i byen. Men heldigvis har venner og familie været rigtigt søde til at komme på besøg. Det gælder også folk fra MOL. I lørdags var f.eks Majse på besøg - det var super hyggeligt - ikke så tit man kan ses når man bor henholdsvis i CPH og Frederikshavn... MaxP Og Vivsen så forbi hospitalet :smile:

Jeg er mere og mer overbevist om at jeg har gjort det helt rigtige. Når jeg ser hvad folk skriver i pressen, fortæller mig direkte og skriver på fedmeoperationer.dk, så står det mig helt klart at min psykiske forberedelse sammen med psykologen og gode venner, samt min træning, gør en KÆMPE forskel for hvordan mit forløb har været og bliver... Der er mange der får et chok når de lige pludselig ikke kan spise søde sager eller kæmpe portioner når de er kede af det eller møder modgang. Jeg skal nok også få små kriser - men jeg er så godt forberedt som muligt - og lige nu lider jeg ingen andre afsavn end trang til træning og rugbrød :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Hang in there, Arne. Du skal nok klare den. :smile:

Regner jeg nu også med :tongue:

I dag måtte jeg begynde på moset kost - jeg fik ½ hjemmelavet fiskefrikadelle (35 g) - tværet ud med en gaffel - 30 g grøntsager og en spsk frugtmos. Dette gentog sig 1 gang mere - ½ time før hver måltid drak jeg 1 dl minimælk.. Nu her adskillige timer efter er jeg stadig STOPMÆT :bigsmile: WEIRD - men det var jo meningen... :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Regner jeg nu også med :tongue:

I dag måtte jeg begynde på moset kost - jeg fik ½ hjemmelavet fiskefrikadelle (35 g) - tværet ud med en gaffel - 30 g grøntsager og en spsk frugtmos. Dette gentog sig 1 gang mere - ½ time før hver måltid drak jeg 1 dl minimælk.. Nu her adskillige timer efter er jeg stadig STOPMÆT :bigsmile: WEIRD - men det var jo meningen... :smile::smile:

Lyder jo som en sand fest :tongue:

Men ja vildt at kunne blive mæt af så lidt, men ok mavesækken er jo også meget mindre nu ikke?!

Link to comment
Share on other sites

Det er godt at se dig på vej frem..og det er især godt at se at din generelle fitness og styrke gør din rehab så effektiv!!! Det viser at timerne på cyklen har været en god investering, selvom de ikke gav hele det ønskede vægttab i sig selv.

Med mange ønsker om snart at se dig prygle pedaler igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt at se dig på vej frem..og det er især godt at se at din generelle fitness og styrke gør din rehab så effektiv!!! Det viser at timerne på cyklen har været en god investering, selvom de ikke gav hele det ønskede vægttab i sig selv.

Med mange ønsker om snart at se dig prygle pedaler igen :4thumbup:

Tak Comrade! Ja det er svært ikke at hoppe på cyklen allerede nu - jeg føler mig jo helt normal - men der er nogle sammensygede tarme at tage hensyn til... 10-12 dage endnu...

Link to comment
Share on other sites

Savner jeg beretningerne fra Chris' vilde spinningtimer lige så meget som dig? :devil:

Du må jo ud og have nyt spinningtøj, inden du kan komme til træning igen - for med den fart kiloene rasler af, kan du da ikke passe noget af dit nuværende om 10 dage... :superman:

Ja jeg er også ved at dø af længsel... og jeg har allerede brug for nye cykelbukser! :superman:

Link to comment
Share on other sites

gallery_125_25_44713.jpg

Dagens vildeste måltid - inden det hele blev most... Det er en meget lille teske der er med på billedet - og det er ikke en middagstallerken... Jeg skal bruge mindst 20 min på at spise det...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share