Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Arne - du ved jo fra den anden kanal :tongue: - at jeg er rørt til tårer... Jeg vil sige tak fordi jeg har måttet være en del i din "lange proces" - og nu har jeg læst hele dit indlæg færdig (jeg sad nogen min over det med livremmen :wub: jeg har jo set det ved selvsyn.. hvordan du havde fat i den lange ende af det !! ) og håber iøvrigt jeg får lov at fortsætte med at være en del af dit liv :bigsmile:

Jeg glæder mig personligt til nogen gode ture på raceren i år (som Signe siger - forår kom så !!! :devil: ) med dig og Signe i nærheden - og indtil da sandsynligvis til en spinningtime hist og her :tongue: Glæder mig til at følge din vej op ad det bjerg i Frankrig :devil:

All the best for 2008 og din fremtid ! jeg er sikker på at du er havnet på den rette hylde med din coaching!!!

Krams

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015

Kære Arne, min ven!

Du kom til verden på en sen sommer aften... Nu er det morgnen efter din fødsel, og solen står op. Alting synes meget lysere.

Du har dagen foran dig. Alting står for din dør....

Kass.

Edited by rytter1983
Link to comment
Share on other sites

Woow..... ja, der er sket meget i 2007, dejligt at kunne følge lidt med og skønt at vide du bare er der 100 pct. når det gælder, for sådan er du bare.

Meget spændende plan om racer og Frankring 2008, har helt sommerfugle i maven...... bliver skønt at følge.

Skulle du få trang til lidt blæst og en smule stigning, kender jeg nogle gode ruter her oppe i det mørke jylland :tongue: .

(Mulighed for at træne landevej sammen, er nok ret små, skal oz lige have udstyret raceren med nye dæk)

Men håber der bliver tid og plads til at deltage i forårets MOL-træf... så giv mig lige et vink når datoen er på plads :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja på sådan en dag forstår man virkelig jeres indoor enthusiasme. Stor respekt for din kamp og resultater, Arne.

Tak skal du ha - der skal nok blive udendørs cykling i denne log - men da ikke før til april/maj :innocent:

Sådan er det at være tynd, Arne. :cool: (kender ikke så meget til det dog, så det er mest noget jeg har hørt)

HAHA eller måske skyldes det at jeg er skaldet og færdes uden hue...

Link to comment
Share on other sites

Woow..... ja, der er sket meget i 2007, dejligt at kunne følge lidt med og skønt at vide du bare er der 100 pct. når det gælder, for sådan er du bare.

Som du også er det jo! Dine 2 besøg her, efter operationen og til min fest var/er jeg meget glad for! VI SES :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

God "årsberetning" Arne.

Du skal også have et skulderklap herfra, det er imponerende det arbejde, både mentalt og fysisk, du lægger for dagen. Respekt for det

Og så vil jeg også godt sige tak, for mange gode spinningtimer, afterspinning timer og messenger samtaler, selvom de ikke altid har været lige postive fra min side :innocent:

CU! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

post-15167-1199448174.gifKære Arne :cooldance:

Fantastisk årsberetning. Der er jo ske så umådelig mange ting det seneste år :w00t: .

Det er en super fed ting at opleve hvor mange "A-ha" oplevelser du har. Feks. bænken til at træne skrå mavemuskler på som du slet ikke troede du kunne bruge :wink: , eller dips/chinups maskinen den anden dag, som du også oplevede du sagtens kunne :w00t: .

Du nærmere dig jo med hastige skridt en "normal" vægt :smile: , men er slet ikke selv klar over hvor tæt du egentlig er på det :wink: . Din mentalitet bliver tilgengæld aldrig helt normal :tongue::secret:men det er jo egentlig meget godt :innocent: Så passer vi nok bedre sammenpost-15167-1199448174.gif

Jeg håber at vi kan fortsætte vores fælles træningsforløb :4thumbup: , og jeg er slet ikke i tvivl om at nok skal nå dine mål :cool: , og jeg ser allerede frem til at høre om din beretning fra din kørsel op af det franske bjerg :firebounce::yo:

Link to comment
Share on other sites

God "årsberetning" Arne.

Du skal også have et skulderklap herfra, det er imponerende det arbejde, både mentalt og fysisk, du lægger for dagen. Respekt for det

Og så vil jeg også godt sige tak, for mange gode spinningtimer, afterspinning timer og messenger samtaler, selvom de ikke altid har været lige postive fra min side :innocent:

CU! :superman:

Tak skal du have! De positive ting vi har oplevet sammen i 2007 overstråler klart hvad der måtte være af "dårlige" ting :4thumbup:

post-15167-1199448174.gifKære Arne :cooldance:

Fantastisk årsberetning. Der er jo ske så umådelig mange ting det seneste år :w00t: .

Det er en super fed ting at opleve hvor mange "A-ha" oplevelser du har. Feks. bænken til at træne skrå mavemuskler på som du slet ikke troede du kunne bruge :wink: , eller dips/chinups maskinen den anden dag, som du også oplevede du sagtens kunne :w00t: .

Du nærmere dig jo med hastige skridt en "normal" vægt :smile: , men er slet ikke selv klar over hvor tæt du egentlig er på det :wink: . Din mentalitet bliver tilgengæld aldrig helt normal :tongue::secret:men det er jo egentlig meget godt :innocent: Så passer vi nok bedre sammenpost-15167-1199448174.gif

Jeg håber at vi kan fortsætte vores fælles træningsforløb :4thumbup: , og jeg er slet ikke i tvivl om at nok skal nå dine mål :cool: , og jeg ser allerede frem til at høre om din beretning fra din kørsel op af det franske bjerg :firebounce::yo:

Nej helt normal bliver jeg næppe - men som jeg så ofte siger til dig; Lige børn leger bedst :tongue: Det har været rart at have en af dele nogle af a-ha oplevelserne med - og som også kan presse mig til nogle af dem :bigsmile:

Mht bjerget... inden du ser dig om så er du blevet hyret til at cykle med :devil: - og nej jeg løber ikke Marathon med dig :nonono::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Blandet morgen træning

Opvarming: 2000 meter CII roning på 9 min. Startede meget roligt efter 2.30/500 m - sluttede efter 1.55 - makspuls 84% - snit 74%

Styrke med Signe:

Squat:

1 x 5 x 71 kg

1 x 5 x 61 kg

1 x 6 x 51 kg - formålet var mest tekniktræning

Goodmornings:

5 x 5 x 63,5 kg - den trak tænder ud!!

Lying triceps extensions med triceps bar:

3 x 5 x 27.5 kg

1 x 10 x 27.5 kg

Derefter stod den på en spinngng øvet ved Signe. Det gik elendigt - hvilket ikke var Signes skyld - min krop ville ingenting..

Senere brød en forkølelse ud i lys lue - med småfeber med videre - så det er jo meget naturligt at jeg ikke kunne så meget i formiddag :smile:

post-125-1199474256_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Derefter stod den på en spinngng øvet ved Signe. Det gik elendigt - hvilket ikke var Signes skyld - min krop ville ingenting..

Senere brød en forkølelse ud i lys lue - med småfeber med videre - så det er jo meget naturligt at jeg ikke kunne så meget i formiddag :smile:

Træls når det sker - det er frustrende. Men lyder som er en fornuftig forklaring på det - god bedring!

n020.gif

Link to comment
Share on other sites

Øv da, og så lige op til weekenden :cold:

God bedring, håber det er en kortvarig omgang

Træls når det sker - det er frustrende. Men lyder som er en fornuftig forklaring på det - god bedring!

n020.gif

Tak skal I ha' - tror ikke det bliver slemt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Når man vågner 1.45 om natten og flyder i nærmest "åbent" vand - og har frosset hele aftenen, skal man så tage til træning dagen efter? NEJ NEJ...

Tog jeg så til træning?

JA JA..

Gik det godt?

NEJ NEJ

Styrketræningen sammen med Signe var sådan ok, især hvad angår vægt assisteret chins og dips - mave var også ok... Dødløft var lousy... ingen kræfter - surprise :crazy:

Vi er begyndt at lege med noget et bens dødløft - det fik Kasper megen moro ud af ! :tongue:

Spinningen i dag var en 90 min event med Kim Greisen. I lokalet: Signe, Kasper, Vivsen, Danfanatikker og hendes kæreste.. Efter 30 min pakkede jeg sammen... I st¨ående enkelttakt var det hårdt at løfte pulsen over 68%... Jeg Skulle selvfølgelig aldrig være taget afsted i dag...

DUMME DUMME ARNE

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Du må have rigtig god bedring :smile:

Du så noget mat ud i øjnene i morgespost-15167-1199533010.gif, og du så også meget skidt tilpas da du gik udpost-15167-1199533036.gif.

Du må hjem under dynene så du kan blive rask igen.post-15167-1199533153.gif

Link to comment
Share on other sites

Tak for de gode ønsker - jeg har været oppe på 39.2 i eftermiddag - så helt godt er det ikke...

En annonce:

med_gallery_125_888_144578.gif

Er jeg ikke sød?

Mit navn er Spinner! Jeg er en fræk hankat på knap 2 år. Jeg er selvfølgelig renlig, og elsker at snakke med mine mennesker, og især elsker jeg at hilse på nye folk! Især de små mennesker er sjove at lege med - de er så sjove, fordi de aldrig bliver trætte af at lege med mig.

Jeg ELSKER at lege "fang den FARLIGE reje" og"fang målebåndet" og jeg elsker at gemme mig steder, der ligger højt, så jeg kan sige MJAW når nogen kommer forbi. Jeg har hidtil i mit liv boet i en lille lejlighed og nydt udsigten fra min vindueskarm, hvis ikke jeg lige har erobret husets bedste stol.

Min mor har desværre fået et nyt hjem, hvor jeg ikke må bo, så derfor bor jeg lige nu ved min onkel... Men han kan desværre ikke give mig husly for evigt, så derfor ønsker jeg mig nu et nyt varmt hjem, med nogle dejlige mennesker, der elsker sådan nogle krudtugler som mig! Jeg bor p.t. i København på Østerbro, og det eneste jeg skal koste, er den kærlighed, du kan give mig, og forvisse min mor og mine venner om, at du vil give mig.

Om du bor på Sjælland, Fyn eller Jylland er ikke noget problem. Jeg ønsker mig bare et nyt kærligt hjem!

Link to comment
Share on other sites

Sikke en tarvelig annonce - onde onde Arne!!!

:tongue:

Ej, han ser superdejlig ud og tænk at kunne overtage en "tilkørt" kat. Det ville bare være dyrplageri så lidt jeg er hjemme og ellers havde jeg allerede været stamkunde på Inges kattehjem.

Håber du får ham afsat til den rigtige også selv om vi så bliver en kattebilledlog fattigere.

Som den ellers tavse læser må jeg bøje mig i støvet for dine fine resultater nu jeg er igang med at grifle i din log. Imponerende :bowdown:

God bedring :smile:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Fuutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt :alright::cheer::alright::cheer::alright::cheer:

:bigsmile::bigsmile:

Spppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :bigsmile: du forsvinder jo, dit siv.

Ingen fare lige nu... men efter min og Signes næste psykouge - så er jeg væk! :laugh:

Jeg havde svært ved at sove i nat... Dvs. gik mægtigt fint da jeg gik dødtræt i seng 21.30, men fra 1.30 til 3 var jeg oppe, indtil jeg fik et par timer... Jeg vågnede lidt over 5 - og så kunne jeg lige så godt tage på Royal og køre Kims gode morgen basis. Som han selv sagde det, så prøver han at køre programmets hårdeste basistime - så bortset fra længden er det en time der nemt kan presse en i torvene..

10 min opvarmning

Første serie var en nyhed!

4 x (40 sek siddednde enkelttakt, 40 sek stående let acceleration, 40 sek siddende hvor presset holdes, ekstra modstand på og op og angrib igennem 40 sek) Den ekstra modstand blev på mellem runderne, så den bed mere og mere. Fed serie :bigsmile:

2. serie

30 sek stående rolig, 20 sek siddende press, 30 sek stående roligt, 30 sek siddende pres, 30 sek stående rolig, 40 sek siddende pres, 30 sek stående roligt, 50 sek siddende pres, 30 sek stående rolig, 1 mi siddende pres - og så samme princip med 50,40,30 og 20 sek siddende pres..

3. Serie

"Greisen classic enkeltstart"

4 runder af 2 min i siddende hårdt tempo.. Kim tæller ned når der mangler et minut, man bestemmer så selv hvor meget pause man vil have fra 50 til 0 sekunder - man rejser sig og køre roligt når man vil have et break - så går starten igen hver 2. minut. I sidste runde køre alle hele vejen "Hvis du rejser dig har du tabt".

Jeg tog 20 sek per runde...

Jeg havde gode ben og kørte helt pænt - dejlig start på dagen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share