Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Jaja, du har da også et svar, på enhver tiltale :tongue:

Men det er altså mærkeligt du slet ikke logger træning.

"Det kan da ikke passe, at Arne ikke har trænet idag - og i går trænede han i hvert fald"

"...nå nej, han logger jo ikke sine træningspas mere" :cry3:

Og så kan man jo slet ikke følge med og svinge pisken :4whip:

Well jeg blev da pisket meget godt bagfra i går!!! Har en smule abstinenser - men hvad det bliver til ved jeg ikke - men jeg har jo reserveret mig muligheden for at begynde at logge igen uden videre "drama".

Link to comment
Share on other sites

"Keep those legs moving Arne - you hit 92% in the last one - but i need you to do it one more time""

Chris Macdonald den 16/4 19.20

Dagne i dag begyndte tidligt.. Jeg skulle op 5.15 men vågnede 4-30 og stod så op. Det var nu ok - gik i seng 21.30 i går. 6.45 sad jeg på spinningcyklen på Royal - på podiet Kime Greisen. Han er lige hjemvendt fra træningslejr... Fortalte fra podiet om det dejlige vejr i Brasillien

og sandstrande og den slags... Godt jeg også viste at habn har jetlag fra helvede og en pint krop :tongue:

Som altid leverede Kim varen - godt passende hårdt program i de 45 min han har til rådighed. Jeg kørte fornuftigt - viste at der ventede meget mere senere...

post-125-1208375985_thumb.png

Derefter var det direkte over på Vartov hvor der ventede en kunde 8.20... En travl dag kulminerede så på Nygårdsvej mellem 17.20 og 19.30... På podiet Chris. På den første time endte jeg på 4. række - jeg måtte lige turen omkring ventelistekøen - og endte derfor bagerst i køen uden for lokalet. Timen var simpel. Ind til de sidste 10m min hvor vi kørte en stigning med en del stående arbejde, så så holdt vi numsen i sadlen og kørte tempo. Variationen bestod af ture op og ned (mest op!) i intensitet. Af en øvet time at være var den hård. Siddende arbejde fra 84% og op er ganske hårdt! Men super time - med en got coachende og inspirerende Chris.

Jeg fik en cykel på 1. række til elitetimen. Den var også simpel - men helt anderledes.En kort opvarmning og så 14 min hvor vi lige var oppe og smage på lyserød zone i 4 min - og ellers lå på et 8 tal - siddende position tempo - som på første - men så skiftede timen karakter. 8 stående intervaller på 40 sek stående - max effort - med 1 min imellem - så 2 min pause, 5 intervaller på 30 sek med 1 min mellem igen, 2 min pause - og endelig 8 intervaller af 20 sek stående - med 40 sek imellem... det giver ikke den meste vanvittige gennemsnitspuls - men de mange stejle pulsstigninger giver suveræn træning - som mærkes - jeg syrede godt til i de intervaller!!! Jeg havde Chris "in my face" meget af elitetimen...som det kan ses af citatet øverst. "God du var der i dag Arne - så køre han ikke på os andre" sagde en af de faste deltagere til mig bagefter :tongue: Nå jeg kan jo li det - og det ved Chris jo...

Måtte lige skrive om denne dag - får se hvornår lysten kommer over mig igen :bigsmile:

post-125-1208377028_thumb.pngpost-125-1208377039_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne :bigsmile:

Efter endelig at have set dig IRL igen, efter aaaaaaaal for lang tid i.ø. må jeg lige gentage igen: det er så vildt at se dig nu, er SÅ glad på dine vegne :firebounce::alright::banana::cheer: :1356:

Take care til vi ses igen, sikkert inden så længe :smile:

Tak i lige måde - du så godt nok moderat overasket ud - herligt :bigsmile:

Hey - det lyder som nogle gode timer :devil:

Men de der pulskurver.... Sidder du og tegner dem i hånden? :laugh: Sådan har mine i hvert fald aldrig set ud :tongue:

haha - jeg tegner elendigt - så nej :laugh: Jeg bruger bare mit pulsur meget aktivt under timerne og min puls falder meget hurtigt på den anden side af en spidsbelastning. Chris timer er, bortset fra de dage hvor han tydeligt er helt uforberedt - tilrettelagt så de er super hårde - men kan gennemføres efter hans udmeldninger - så alt ialt kan jeg derfor "producere" pulskurver som i går..

Link to comment
Share on other sites

Elitetimer kan være noget meget forskelligt...

Det seneste døgn har jeg prøvet to ret forskellige fortolkninger af hvad en "Elite time" kan være hos FitnessDK. Den ene - kørt af Chris Macdonald igår- var der ikke noget overaskende - den jeg kørte med Lasse Traff her mandag aften var noget mere mærkelig.

Chris time bød på en hurtig tur på 8-9 mon op til 82%+ - lige hurtigt nok måske - men det går... Resten af timen lå på over 83% - med 2 korte undtagelser - og qalt efter hvor man placerede sig i de udmeldte puls vinduer - så endte man med et snit for timen på vel 82 til 89% - det vi også kalder et 8 tal - som jeg også mener er definitionen på en elitetime... Coachingen var aggressiv - fokus på det makismale udbytte - på at presse sig selv og flytte grænser ude på kanten.. jeg elsker det..

Timen i dag var med et andet fokus... Lasse mente vist selv det var hårdt - men det var det ikke hvis man fulgte hans udmeldninger... 14 min opvarmning til 7 tallet - så pause hvor Lasse snakker...

3 x samme serien var resten af programmet:

1 min stående enkelttakt skala 5 (!)

10 sek siddende acceleratio

50 sek stående

20 sek siddende acceleration

40 sek stående enkelttakt

30 sek siddende acceleration

30 sek stående enkelttakt

Det gentog vi så med udgangspunkt 6 og med udgangspunkt 7 - og så forfra med skala 5 delen - til vi havde været det hele igennem.

Jeg kørte i overkantet af Lasses udmeldninger om intensitet - og ja der var nogle af de siddende accelerationer der pressede mig - men slet ikke på niveau med søndag - og jeg endte på et gennemsnit på 80%

lasses fokus var på "disponer din træning" "kend dig selv" osv... Alt sammen fint - men ikke hvad jeg kommer efter på en elite... men musikken var god

Pulskurver:

post-125-1208810914_thumb.pngpost-125-1208810923_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Arnes lov om spinning: de bedste timer er dem hvor man ikke kan huske noget som helst - andet end en følelse... eller en enkelt frase...

  • Jeg ved at Kims morgen time i dag var super
  • Jeg ved at programmet var dejligt simpelt men udfordrende
  • Jeg ved at musikken var motiverende
  • Jeg ved at jeg ikke havde super ben men blev trukket med op
  • Jeg ved at Maj ved siden af som altid var moitiverende at have som "makker"

Det er også alt hvad jeg ved... kan ikke huske en snus om programmet eller nynne noget som helst af musikken - ud over "sleeping my day away" fra opvarmningen... Skønt skønt - sagde du noget Kim? Det gjorde nu nok - men kan ikke huske det..

Kan huske en følelse af fight og glæde - og det er jo ikke så ringe endda...

post-125-1208938520_thumb.png

Opvarmningen erikke på kurven...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke så meget for det halvhjertede... min deltagelse på MOl er det for tiden... Min overvejelse: skal jeg give den fuld gas igen og virkelig forsøge at gøre en positiv forskel for dette forum der har givet mig så meget - eller skal jeg stille liste ud af døren Enten/eller :smile: Måske kan min egen blog fra i dag give mig inspiration og en metode....

Jeg træner skam stadig - men lidt mindre pt pga lønslavearbejde og virksomhedsopastart. Mount Venteux projektet er jeg nok ved at finde en sponsor til - og den historie høre i hvert fald til her på MOL :bigsmile:

Knæet er op og ned. Fik en automatisk port i hovedet den anden dag (ligner gamle Goba i panden nu) og røg lige i gulvet - desvære betød det også et tilbagefald med knæet - der skete noget i det fald... Skal scannes - men der strejkes jo i den branche...

Link to comment
Share on other sites

Nå skal lige mærke efter hvordan det er at føre log…

Den seneste uges tid:

Tirsdag i sidste uge var jeg på gæstevisit i Equinox i Valby. Der var desværre ikke tid til at prøve den ellers indbydende pool. Centeret er bestemt lækkert på mange måder. Jeg synes dog ikke det holder med filt på gulvet i omklædningen… Spinningsalen er kæmpe stor og lidt gold – de 40 cykler står spredt ud i et lokale hvor der vil kunne stå 80. Den ide som frk. Julie aka Danfanatikker havde om at dele rummet op med et stofforhæng vil være et kvalitetsløft – også forlyd kvaliteten! :bigsmile:

Træningen var der dog intet i vejen med – Julie var god som jeg husker hende – pog betjenten på cyklen ved siden af mig kørte til i begge timer. Tak for at jeg måtte køre med Julie. :w00t:

Bagefter var der et lille MOL sammenrend på Cafe Chill Out – i anledning af at frk. Posh aka MetteHelena, emigrere til Nordtyskland (Aalborg) København bliver aldrig den samme by igen… :cry:

Onsdag blev til noget styrke på ABC og en fin time med frk. Signe på podiet… Jeg vil dog ikke undlade at påpege min skuffelse over at den unge dame svigtede sin normale rockmusik til fordel for POP – det lykkedes hende endda at spille et nummer med Ramstein der var ren pop… :sneaky2:

Fredag bød på morgenstyrketræning i Fields. At det blev derude skyldes mit nye lønarbejde. Buy-Aid fungerede ikke for mig. Jeg er for pænt et menneske til at blive en god sælger… Min lille virksomhed er bestemt i fremdrift, men jeg tjener ikke nok endnu… Hvad gør man så? Jeg kontaktede den skønne frk. Tulle for at høre, om de manglede nogen ude hos hende… det gjorde de så – så nu kan jeg indimellem ses i Q8 uniform – hvis man ved hvor man skal lede… Det er såmænd hyggeligt nok – omend det var derude jeg fik den port i hovedet som satte mit knæ tilbage… Amager er farligt! Ups – nu ved du lidt om hvor du kan finde mig… :tongue:

Søndag var det så tid til Chris spin- eller det var hvad jeg og alle andre regnede med… Flere havde spurgt ham lørdag aften om han kom – jaja sagde han.. men det gjorde han ikke… I stedet kom der en gut som startede med at sige: ”Ja jeg afløser… ja ved ikke rigtigt Hvem – men det er vist en elite ikke?”. Nå heller ikke nogen nem opgave – men den lette basistime han kørte kunne ikke rigtigt tilfredsstille sulten efter træning…

Min racer har jo stået og set hurtig ud hjemme i stuen (ja STUEN frk. Christina –ikke kælderen) Jeg har bestemt haft lyst.. men blufærdigheden der fik mig væk fra udendørs cyklingen sidder stadig i mig – trods vægttabet… Noget måtte ske… Jeg lavede en aftale med en meget ung og rapkæftet veninde om, at hun ville have håneretten og retten til ikke at blive svaret igen i en måned, hvis jeg ikke kom af sted tirsdag… :devil:

Så tirsdag tog jeg raceren på arbejde.. da jeg fik fri klokken 1½5 gik det så ud over Vestamagers landskab.. Jeg kørte på de gode lange stier mellem Ørestaden og Kalvebodløbet – her kan man suse af sted 5-6 km uden at skulle stoppe… Jeg var også lige et par ture over på Avedøre Holme.. Igen viste amager sin farlighed… jeg punkterede – og hvad e ikke slange osv. med.. Heldigvis skete det tæt på den del af Amager der minder om civilisationen… Hoosier kunne i telefonen fortælle mig at der ligger en cykelsmed på Kongelundsvej.. Her fik jeg venlig, superhurtig og billig service, så afbrydelsen blev kort.. En fordel med indlæg er at man faktisk kan rulle af sted med 15 km/t uden at ødelægge noget – selv om dækket er tømt for luft..

Hvordan var det så?? Det var pragtfuldt, herligt, skønt… :w00t::superman: Perfekt cykelvejr og jeg fløj af sted.. jeg var spændt på hvor meget vægttabet ville kunne mærkes på flad vej… Det kan mærkes… BIGTIME… Jeg syntes det gik pænt derud af… så ned på pulsuret… ok 77 % er jo ikke galt… WHAT – jeg køre 37km/t – det krævede max indsats at nå op på – ganske kortvarigt sidst - jeg var på raceren – og nej – jeg havde ikke rygvind! Jeg nåede et maks. på 41.4 km/t – ved puls 84 % - mine ben kunne ikke drive cyklen hurtigere frem… De 44 km det blev til var sgu til at blive høj på!

Her til morgen var hr. kim Greisen endelig tilbage fra træningslejr.. vi fik en af de sædvanlige onsdags morgen ”basistimer”… super simpelt:

10 min opvarmning

5 x 2min: 1 min 30 stående roligt 30 sek. siddende tempo – så blev der pillet 15 sek. af det stående hver gang, så vi sluttede med 30 sek. stående roligt og 30 sek. siddende tempo.

1 min pause

2 serie: 2 x (1min siddende enkelttakt, 1min stående enkelttakt, 1 min siddende samme belastning med lidt mere tempo, det samme stående – til sidst 1 min stående angreb)

1 min pause

Sidste serie:

30 sek. roligt - 2 min pres siddende

30 sek. roligt - 2 min pres stående

30 sek. roligt - 2 min pres siddende

30 sek. roligt - 2 min pres stående

Det var sørme ikke Fårup Sommerland her til morgen… :4thumbup:

post-125-1210150361_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Bagefter var der et lille MOL sammenrend på Cafe Chill Out – i anledning af at frk. Posh aka MetteHelena, emigrere til Nordtyskland (Aalborg) København bliver aldrig den samme by igen… :cry:

Uhauha, det er jo snart :crazy: . Kommer du med til afskedscykling på fredag? Programmet er testet, og fundet :devil::devil:

Nordtyskland :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så tirsdag tog jeg raceren på arbejde.. da jeg fik fri klokken 1½5 gik det så ud over Vestamagers landskab.. Jeg kørte på de gode lange stier mellem Ørestaden og Kalvebodløbet – her kan man suse af sted 5-6 km uden at skulle stoppe… Jeg var også lige et par ture over på Avedøre Holme.. Igen viste amager sin farlighed… jeg punkterede – og hvad e ikke slange osv. med.. Heldigvis skete det tæt på den del af Amager der minder om civilisationen… Hoosier kunne i telefonen fortælle mig at der ligger en cykelsmed på Kongelundsvej.. Her fik jeg venlig, superhurtig og billig service, så afbrydelsen blev kort.. En fordel med indlæg er at man faktisk kan rulle af sted med 15 km/t uden at ødelægge noget – selv om dækket er tømt for luft..

Det var nu mandag, du var ude på raceren. :innocent:

Og godt at have dig tilbage i loggen. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det føles godt :cheer::cheer:
Det var nu mandag, du var ude på raceren. :innocent:

Og godt at have dig tilbage i loggen. :4thumbup:

Tak tak... vi får se. Min blog har førsteprioritet - og også den kniber det med energi til pt... Dagen i dag har været VARM her på kontoret på Vartov:

post-125-1210175349_thumb.jpg

Sidder under et sydvendt skråtag... Men det er jo et super sted - det er Københavns Rådhus ude i venstrekanten af billedet...

Link to comment
Share on other sites

Hej du :bigsmile:

Håber du har fundet ud af tiderne næste uge? Computergeniet kom lige op i mig (endnu en gang) da jeg glemte at vedhæfte planen til Jesper :4slap: Håber I hygger derude, må hellere holde mig væk, har fået ordrer på at holde 100% FRI, vist ikke min stærke side :innocent:

Håber du får nogle dejlige ture på raceren i dette dejlige vejr :sun: Hvis ikke før så ses vi næste fredag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej du :bigsmile:

Håber du har fundet ud af tiderne næste uge? Computergeniet kom lige op i mig (endnu en gang) da jeg glemte at vedhæfte planen til Jesper :4slap: Håber I hygger derude, må hellere holde mig væk, har fået ordrer på at holde 100% FRI, vist ikke min stærke side :innocent:

Håber du får nogle dejlige ture på raceren i dette dejlige vejr :sun: Hvis ikke før så ses vi næste fredag :smile:

Du har bare at efterkomme den ordre!!! Vi har (de fleste af os - you know hvad jeg mener) styr på det!!! Jo jeg får kørt nogel ture :bigsmile:

I dah havde jeg aftalt med Candygirl at køre afsted lieg efter arbejde... Jeg fik også sat lygter pår raceren da jeg kørte hjemmefra - og havde alt med... undtagen hjelmen :4slap:

Aftalen blevlavet om - og udgangspunktet blev min addrese på Østerbro... Om turen kan siges:

  • Vi kørte små 50 km
  • Christina er blevet så glad for brosten, at hun for anden dag i træk bare måtte af Lyngby Hovedgade
  • At jeg punkterede på vej ned af bakke med 45 km/t +
  • At Christina punkterede mindre end 4 km senere - men lige ved turens smukkeste udsigt ud over Sjælssø
  • At bakkerne stadig er onde ved mig - men i stedet for uoverastiglige forhindringer der sendte mig under 10 km/t - så kan jeg nu holde 16-17 -20 km/t eller mere - også op over Geels bakke :bigsmile:
  • At Speedturen ind af Strandvejen, der blev kørt med 32-26 km/t meget af vejen - var en stor fornøjelse
  • At det var en ny oplevelse at køre side by side med en med 31 km/t som ren hygge cruise
  • At vejret og temperaturen var perfekt
  • At Christinas cykel er for lækker
  • At Christina er for sej til at skifte slange :w00t:
  • At jeg er sikker på ar ruten senere kan studeres i Christinas log..

post-125-1210268127_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • Vi kørte små 50 km
  • Christina er blevet så glad for brosten, at hun for anden dag i træk bare måtte af Lyngby Hovedgade
  • At jeg punkterede på vej ned af bakke med 45 km/t +
  • At Christina punkterede mindre end 4 km senere - men lige ved turens smukkeste udsigt ud over Sjælssø
  • At bakkerne stadig er onde ved mig - men i stedet for uoverastiglige forhindringer der sendte mig under 10 km/t - så kan jeg nu holde 16-17 -20 km/t eller mere - også op over Geels bakke :bigsmile:
  • At Speedturen ind af Strandvejen, der blev kørt med 32-26 km/t meget af vejen - var en stor fornøjelse
  • At det var en ny oplevelse at køre side by side med en med 31 km/t som ren hygge cruise
  • At vejret og temperaturen var perfekt
  • At Christinas cykel er for lækker
  • At Christina er for sej til at skifte slange :w00t:
  • At jeg er sikker på ar ruten senere kan studeres i Christinas log..

Ja, det var noget værre noget med de punkteringer, men så fik jeg jo vist hvor sej jeg er blevet til det :bigsmile: Jeg/vi satte forøvrigt PR med 9:06 om et slangeskift :4thumbup:

Men tak for en god tur, vejret er bare for lækkert at køre i og når omgivelserne - og selskabet så også er gode, så kan det vel næsten ikke blive bedre :cool:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ja, det var noget værre noget med de punkteringer, men så fik jeg jo vist hvor sej jeg er blevet til det :bigsmile: Jeg/vi satte forøvrigt PR med 9:06 om et slangeskift :4thumbup:

Men tak for en god tur, vejret er bare for lækkert at køre i og når omgivelserne - og selskabet så også er gode, så kan det vel næsten ikke blive bedre :cool:

Selv tak du :bigsmile::w00t:

Dagen i dag bød også på en god grund til at stå tidligt op: Frk Posh Mette havde sin sidste time i SATS inden hun flytter til dobbelt A og FitnessDk!

MarianneB viste sin klasse ved at møde op til sin første morgentime nogen sinde - og vi indtog 2 cykler midt på første række...

Timen var dejlig simpel - opvarmning fuldt af 4 x 10 min - hver blok sluttede med angreb på 1, 2, 3 og v min stående væk fra enkelttakten. Indledningen var siddende mellemtakt der tilsvarende blev kortere og kortere. optakten var siddende enkelt -stående enkelt - kan ikke huske detaljerne.

Mette havde gjort det meget klart at hun forventede fuld indsats... hun fik også lige sagt fra podiet "..og jeg er komplet ligeglad med at nogen skal køre en elitetime i eftermiddag..." :tongue: Måske var det derfor hun i dag, hvad hun ellers ikke gør så meget - var ude på gulvet og coache - under de 3 første angreb?? Eller skulle forklaringen findes i aktiviteter i går aftes - nat? I hvertfald snakkede Mette ved 8 tiden om en stor lyst til pommesfritter... :cool:

Min lænd var øm, min nakke øm og min krop træt - men jeg gjorde hvad jeg kunne - især under de der angreb...

Mette vi vil savne dig i København. Du er en dejlig person - med en dejlig humor og og er dine venners ven! Men vi ses jo - og det ser jeg frem til!!! :bigsmile:post-125-1210326386_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag bød også på en god grund til at stå tidligt op: Frk Posh Mette havde sin sidste time i SATS inden hun flytter til dobbelt A og FitnessDk!

MarianneB viste sin klasse ved at møde op til sin første morgentime nogen sinde - og vi indtog 2 cykler midt på første række...

Timen var dejlig simpel - opvarmning fuldt af 4 x 10 min - hver blok sluttede med angreb på 1, 2, 3 og v min stående væk fra enkelttakten. Indledningen var siddende mellemtakt der tilsvarende blev kortere og kortere. optakten var siddende enkelt -stående enkelt - kan ikke huske detaljerne.

Mette havde gjort det meget klart at hun forventede fuld indsats... hun fik også lige sagt fra podiet "..og jeg er komplet ligeglad med at nogen skal køre en elitetime i eftermiddag..." :tongue: Måske var det derfor hun i dag, hvad hun ellers ikke gør så meget - var ude på gulvet og coache - under de 3 første angreb?? Eller skulle forklaringen findes i aktiviteter i går aftes - nat? I hvertfald snakkede Mette ved 8 tiden om en stor lyst til pommesfritter... :cool:

Min lænd var øm, min nakke øm og min krop træt - men jeg gjorde hvad jeg kunne - især under de der angreb...

Mette vi vil savne dig i København. Du er en dejlig person - med en dejlig humor og og er dine venners ven! Men vi ses jo - og det ser jeg frem til!!! :bigsmile:post-125-1210326386_thumb.png

:blush:

Selv tak du, i lige måde all over, og hvor var det fedt at I begge dukkede op her til morgen.

Nu kan mit søvnunderskud (og hvidvinsbrandert i går...) godt mærkes, så jeg smutter meget snart hjem fra min snart ex-arbejdsplads :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t: og forbi McD :wub::wub::wub:

Det er i tider som disse, at jeg sætter stor pris på nutidens kommunikationssystem; man er aldrig længere væk end et klik på computeren-Mol-Facebook :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bienvenue Monsieur Arne / Quatre :hippy:

Godt at have dig tilbage i logland !!!!!!!

Godaften frk. Sild! Mit kendskab til fransk er på højde med en franskmands til dansk - men jeg forstår vist den gennerelle mening og siger selv tak :hippy:

Jeg holder aldrig op med at undres over min krop... Havde jeg ikke haft en aftale med Henriette om at køre Kims 90 min elite i eftermiddag - så havde jeg ikke trænet... Jeg har følt mig træt og slidt hele dagen - og hvad sker der så - jeg køre 85 gode minutter... Kim gav sin tilladelse til at man måtte hade ham undervejs.. og det gjorde jeg et par gang - men det er jo også fedt når det bliver rigtigt hårdt...

Vi kørte 30 min kombineret opvarmning og 1. serie - og så 5x10 min med små pauser imellem.

Vi kørte 5,4,3,2,1,1,2,3,4,5 min i første serie... på vejen 'ned' siddende mellemtakt/stående enkelttakt, på vejen på 'op' stående mellemtakt/siddende mellemtakt.

Jeg kan ikke huske de 5 x 10 min. i detaljer - men den først og den fjerde havde fokus på tungt arbejde - de andre 3 var i tempo. 2 min roligt, 4 min opbygning og 4 min hvor vi klappede til, det var strukturen.

Kim sagde at det var en "blød genstart efter hans fraværd - men at "det skal være den hårdeste time i FitnessDK" - Kim jeg tror dig... blødt var det ikke ligefrem i dag..

post-125-1210359718_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Først her til morgen blev det til "rigtig træning" igen - ok jeg fik lavet små 50 min styrke i går i 2 omgange... Jeg ville gerne ha været på raceren mandag. Sådan skulle det ikke gå. Da jeg punmpede baghjulet op til fuld tryk - det kunne jeg ikke med håndpumpen på turen i sidste uge, så sprang slangen.. Forklaring: Det stykke metal jeg kørte hen over har nappet en pæn bid af dæksiden-og faktisk lavet et hak i fælgen. Så slangen er blottet og kommer i klemme ved fuld tryk. Så var jeg sur over at det var helligdag, så jeg ikke kunne suse ud og købe et nyt dæk. Det bliver købt i dag- og i morgen skal jeg ud og lege på Slotsbakken med Candygirl og MarianneB. :w00t:

Her til morgen var der møde igen i onsdags menigheden hos pastor Greisen.. OK den betegnelse vil Kim nok bede sig fritaget for,men det er efterhånden et "lukket hold" hvor de samme 35-40 mennesker møder op hver gang og går amok på en "basistime".

Programmet i dag var som altid 4 x 10 min - de første 10 min opvarmning med en lille pulstop til sidst. De første 2 sæt var et en miniudgave af Kims berygtede "30 min. helvede" serie:

1. sæt: 5 x (30 sek stående enkelttakt - 1 min siddende fuld hammer TUNGT)

2. sæt: 7 x (20 sek siddende roligt - 1 min stående tempo)

3. sæt: 2 "svenskerintervaller" = 2 x (1 min 30 sek. stående enkelttakt - 3,5 min fuld skrue sidende)

post-125-1210752063_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagstræning: 2 x Chris timer. 1 øvet på 61 min - præget af jævnt hårdt arbejde - med 2 lange 9 minutters intervaller som toppunkterne. En elite på 55 minutter. 4 x intervaller på 5 min, 4 min med 86-90% - et min over 90 %. Jeg kunne ikke kommet helt op i det første interval - men fik mobiliseret vrede nok til at klare de 3 sidste... Sidste del 3 c 4 min stående tung med 2 min siddende mellem hver - jævnt stigende fra 7,5 til op mod 9...

Nøj hvor jeg lige nu glæder mig til bakketræning i morgen eftermiddag :innocent::innocent:

post-125-1210792434_thumb.pngpost-125-1210792447_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share