Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Dagstimerne er lige varme nok for mig i disse dage. Men aftnerne - de er skønne! De 2 sidste dage har jeg haft gæster. Min 14år gamle Mahjong klub fredag - vis spiste i gården og sad der nede og sludrede og spillede til 0.30 - og i går en god veninde til et glas (for mit vedkommende) rødvin - også til efter midnat. Skønt skønt. har set rigtigt meget til venner og familie efter operationen. I dag var den første dag hvor jeg ikke har skullet noget eller haft besøg lige siden den 21/5.. dejlig tid :smile:

Ugeplan:

Mandag: Gåtur

Tirsdag: 1 spinningtime i Holte med Mette :4thumbup:

Onsdag: 1-2 spinningtime - enten med Tanja eller Spock

Torsdag vurdere jeg hvad jeg skal resten af ugen - på træningsfronten

Den 7/7 skal jeg køre sammen med Cyclingspinner på Ulrik1973 timer i Kolding - det ser jeg meget frem til :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Eh altså Varme rocks.... :4thumbup:

Og jeg er helt enig med dig omkring aftenerne. Det er jo som at være syd på i denne tid, men det er med at nyde det. Onsdag skulle det slå over i køligere temperaturer med lidt regn til følge aka strandvejr er ikke muligt i weekenden. :sneaky2::sneaky2:

Hilsen meterologen. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke blevet til meget motion i dag. Det har været for varmt - og jeg er nød til at drikke små slurke hele tiden. Jeg kan jo ikke indhente et væskeunderskud ved at hælde ½-1 liter ned hurtigt. 200 ml/15 min er sådan nogen lunde grænsen - og mindre når jeg også spiser... Det må jeg leve med - og det kan jeg også godt.

I morgen spinning - jeg kan dårligt vente!

Link to comment
Share on other sites

Kommer du til at kunne drikke mere senere?

I købet af ½ års tid bliver der plads til lidt mere. det eer også blevet nemmere - lige efter Op fyldte 50 ml MEGET..

Men ok - det er jo meningen at jeg skal være let at fylde op i maven..

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke blevet til meget motion i dag. Det har været for varmt - og jeg er nød til at drikke små slurke hele tiden. Jeg kan jo ikke indhente et væskeunderskud ved at hælde ½-1 liter ned hurtigt. 200 ml/15 min er sådan nogen lunde grænsen - og mindre når jeg også spiser... Det må jeg leve med - og det kan jeg også godt.

I morgen spinning - jeg kan dårligt vente!

God fornøjelse med det Arne :banana:

Du må sige hvis du mangler en sidemand/dame... fandt lige ud af at jeg sidst, var til spinning i ...i ...i onsdags :crazy: Damn, får jo abstinenser nu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Spændende :smile:

Men måske kan du prøve at eksperimentere med noget hyperhydrering op til spinningtimer på varme dage - altså ved at drikke nogenlunde hvad du kan i timerne inden? Men på den anden side 800ml/t er vel også næsten ganske passende for velbefindet at indtage på en spinningtime under normale omstændigheder (præ-bypass-operationen)?

Ja det er sådan ok - lige i underkanten - men ok... Og ja - jeg skal fylde godt op i tanken op til timen i morgen

Link to comment
Share on other sites

Når jeg bruger centimetermålet - så rasler fedtet af kroppen - ikke samme historie på vægten. Skyldes nok at mine ben snart er lige så væskede som før OP. Når det køler ned i vejret - så begynder jeg nok ind imellem at bruge de stramme bind om mine underben igen...

Formidagstræning:

Som i mandags - for doven til at skrive det ind igen

I aften - SPINNING :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Good luck on your first spinning lesson.... (altså efter operationen) Tag det nu lugnt ikke?? :innocent::innocent::innocent:

Vi glæder os til at læse, hvordan det er gået senere piberensermand. :laugh:

I skal nok få en GRUNDIG rapport :smile:

Weeeeiiiiiiii, første spinning siden OP, NICE :4thumbup:

Jep TOP DOLLAR - og på fredag morgen gælder det din morgentime :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der er nok forskelsbehandling på folk var :sneaky2:

Arne: Husk at tjekke om han overholder interval-tiderne :innocent:

Jeg kan se på din ugeplan at du ikke dukker op, så hvorfor al den brok?? :tongue:

Arnes ur er gået i stykker.. han er dermed velkommen :bigsmile::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal lige straks komme til aftens dejlige spinningtime - men først nogle billder. Billederne fra før operationen og billeder fa i dag. Det bedes bemærket at tøjet IKKe er det samme - både t-hirt og cykelbukser er en størelse mindre på de nye!

Her er før:

med_gallery_125_25_25267.jpg

Her er i dag:

med_gallery_125_25_98245.jpg

Døm selv...

Link to comment
Share on other sites

Tak comrade Peter :smile:

Spinning i Holte

Jeg sidder i et S-tog – en linje E mod Hillerød og glæder mig helt vildt til at komme til spinding med den skønne Mette i Holte…

Så slår det mig – jeg har et mindre problem… Jeg har mine sandaler på – hvor jeg ikke bruger mine indlæg… Der er ingen indersåler i mine cykelsko – og der er en ret ubehagelig bule hvor klamperne er skruet i… Prøver cykelskoene – nej sådan kan jeg ikke køre… Nå det må jeg se på…

Det bliver Holte station og jeg trasker ned til Impulsmotion – en lille kort slentretur på 7-8 minutter… Tænk at jeg for ikke så længe siden syntes det var en lang tur – hvor jeg ofte hoppede på en bus – alle 2 stop…

1. Plan – jeg lejer et par sko og bruger indersålen i mine egne… God plan – virker ikke. Der er ikke indersål i udlejningsskoene… 2. Plan – de bruger små klude til at tørre cykler af med derude. Jeg snupper 2 af de rene og stopper dem i mine sko. Det fungerer – tåleligt.

Uden for centeret har Mette gang i en pumpagtig time – ca 25 kvinder fordelt rundt på parkeringspladsen – der er fopr varmt i salen… Herligt…

I cykelsalen virker Mette virker som altid topmotiveret. At hun lægger ud med noget Nick&Jay… hmm ja jo… tror jeg tilgiver hende på et tidspunkt… Ellers kommer vi godt rundt i Musikken.. Shu-bi-dua, Blues Brothers (fet. Aretha), Bjørk, Springsteen, Jesper Brixtofte og til sidst noget grusomt arabisk pop… Men Mette kan jo få alting til at virke (det var undertegnede der havde bedt om de 3 numre med Blues Brothers)

Den hårdeste udfordring er er 8 min stående – først med 70 rpm. – siden tæt på 80 rpm. – og så det stående arbejde til Blues Brothers… Det går overraskende let. Jeg kan godt mærke at jeg har mindre luft end for 4 uger siden. Men jeg kan sørme også mærke at der er 11 kg mindre at køre rundt med i det stående!

Jeg nyder hvert eneste minut af timen. Og nyder at det er Mettes røde Golf der transportere mig hjem

Link to comment
Share on other sites

Dejlig varm og hjertelig beretning fra din spinningdag Arne. Man kan ligefrem mærke din glæde igennem dine ord...

Jeg tilknytter mig Blackmoore og siger "Wow det går stærkt nu".... Inden længe er det ikke "kunststykker" såsom de unge piger i Århus (som Britone så smukt udtaler sig), der bliver kigget efter ....det må være smukke Arne....

Sov rigtig godt og nyd dit nye jeg.

Bedste hilsner fra Smilets By :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share