Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Mandag: HVILEDAG!!!! (ny koncept - jeg har hørt det skulle være så godt...

Tirsdag: Ville ud og cykle i det gode vejr... men der skete så meget og jeg sagde ja til en vikar time... 1 "1" på gasværksvej - gik fint og jeg fik kørt fornuftigt selv...

Onsdag: Jeg lagde ud med en vikar time klokken 7. Har kørt den nogle gange tidligere denne sommer... Som i går brugte jeg "The end" med Doors som opvarmningsnummer - en ide jeg har fra Spock. 10 min meditativ musik som slutter med en intensitetsøgning... Tirddag gik det mindre godt - vores anlæg er begrænset volumenmæssigt... det rammer stille numre hvor man har brug for at skrue op... I morges bruge jeg ny skive hvor jeg havde givet nummeret +8 db i mixmeister - så virkde det... Jeg passede lidt på mig selv - men havde da nogle minutter her og der hvor der blev trådt igennem...

Her til eftermiddag havde jeg en "2" time og en "Light" i Valby... For nu at atge den sidste først... Det er en "time" på kun 30 min... Jeg har været lidt skeptisk,.. men må sige det fungere ret godt... og deltagerne i dag var entusiastiske, fyldt med humør og vi havde et herligt samspil :bigsmile:

Lidt detaljer om "2" timen - gider ikke skrive om opvarmningen - men den var på små 11 min - deraf de sidste 3 med en vis intensitet ("Bad Craziness stående)

Derefter 3 x 10 min med 2 min stående enkelttakt imellem - IKKE pauser!!

Første 10 min: 2 x(1.30 siddende tempo - 30 sek stående tempo) 2 x (2 min siddende tempo - 1 min stående tempo)

Musik: 2 mic fra Friesky Radio

Anden 10 min: 6 min 16 sek stående tung enkelttakt - 4min 45 sek enkelttakt - siddende med 3 stående angreb på 35-45 sek

Musik: "Sweet child O' Mine med - ja det ved du :tongue: og "Garden tale" med Volbeat

Sidste 10 min: 1 min stående - 1 min siddende - angreb hver gang nede

Musik. "Suicide and Redemtion" med Metallica

Godt hold hvor der var en del der kørte igennem - super kontakt med salen - sjældent når man ikke kender folk - men ok - jeg havde virkeligt også lyst i dag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag: Kort Strandvejstur inden spinning undervisning I Nimbusparken. Skodsborg og retur. Ud STOR fornøjelse i medvind - blæste forbi Knud Rasmussen med 45 km/t - hjem var det ret så anderledes....

Kommer stille og toligt flere og flere på holdet om torsdagen. Bliver spændende at se når en time torsdag bliver til 3 om 14 dage.

Prøvede noget sjov i dag - kørte med program og musik fra Spocks time i går - gik helt fint... Et enkelt nummer fant jeg for fredeligt - men han kan jo noget med Mixmeister den gode mand!

Afslutningsnummeret "Killing in the Name" med Rage against the machine rykkede rigtigt godt - salen gik amok de 5 min!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag: Den sædvanlige "1" time på Gasværksvej - altid ugens bedste time med så godt som fyldt lokale med medlemmer som jeg efterhånden kender og som gerne vil have kniven!!

Udgangspunktet var ige Spocks CD og program fra i onsdags.. De, efter mit temperement lidt for stille numre til 2. serie, var dog skiftet ud med "min" 10 min lange udgave af AC/DCs "Thunderstruck".

Opvarmning: ca 4 min siddende tempo - 4.45 stående enkelttakt - med ekstra pres sidste minut.

Musik: Prince "1999" og Counting Crows "Mr. Jones"

Lille break med snak - til noget neutral musik...

1 Serie: 4 min siddende tempo, 1 min stående tempo, 3 min siddende tempo, 2 min stående tempo

2 min aktiv pause Musik: kan ikke huske :tongue:

2. Serie: 2 x( 2 min siddende tempo - 1 min stående enkelttakt - 1 min siddende angreb - 1 min stående angreb)

"Thunderstruck" hele vejen :devil:

2 min meget aktiv pause i stående enkelttakt. Musik: instrumentaludgave af Lilly Allens "Not Fair"

3. serie: 6 min stående tungt - øges under vejs - 3 x (30 sek siddende hovedet helt under armen fuldt angreb - 30 sek stående imellem)

Musik opbygning: "I remember" mix af Deadmau5 and Kaskade. Angreb: "Killing in the name" med Rage Against the Machine

Jeg fik kørt helt fornuftigt igennem - er ved igen at have luft til at køre selv samtidigt med at jeg passer mit arbejde :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Super program og musik :tongue:

Jeg kan se du ikke er så vild med det stille musik i starten (tror det er track 4).. jeg brugte det fordi jeg godt kan li' at bygge timen op, og starte med noget meget stille, og tilsidst ende meget noget eksplosivt :cool:

Det er sateme en del timer du får kørt dig - håber du når at restituere, for kroppen lukker på et tidspunkt helt ned. Husk du er jo heller ikke 20 år længere, og har brug for pause..

Men godt gået!!

Link to comment
Share on other sites

Super program og musik :tongue:

Jeg kan se du ikke er så vild med det stille musik i starten (tror det er track 4).. jeg brugte det fordi jeg godt kan li' at bygge timen op, og starte med noget meget stille, og tilsidst ende meget noget eksplosivt :cool:

Det er sateme en del timer du får kørt dig - håber du når at restituere, for kroppen lukker på et tidspunkt helt ned. Husk du er jo heller ikke 20 år længere, og har brug for pause..

Men godt gået!!

Stille må det gerne være - det første 15 min :tongue: har også at gøre med publikum - på gasværksvej kan de vist ikke få spade nok...

Antyder du at jeg er ved at være gammel Lars? :rocketwhore:

Unge mand på 46 11/12 er jeg da kun :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Inden længe har jeg smidt 8 kg siden midt juni - skal nå minus 15 inden jul - og det gør jeg da vist :bigsmile:

I dag var jeg forbi Grumme Greisens søndag eftermiddags time... Jeg kan jo ikke køre mig helt ud i tunnelssyn på egne timer... Det kunne jeg her - og det gjorde jeg så!

De to sidste serier på hver ca 15 min blev kørt i bund. Først 15 min super tungt og så en temposerie med 5 stående og 5 siddende 1 min intervaller med 30 sek mellem hver :bigsmile:

God eftermiddag!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft en del i tankerne i denne uge – og ikke fået skrevet her. Men nogle ting er faldet på plads og sådan…

Jeg har nu en vis økonomisk sikkerhed nogle måneder frem – og det er jo vigtigt…. I går var min sæster oppe og stå for første gang i næsten 2 måneder – lige nu går det den rigtige vej – og det er en STOR glæde!!!!! :bigsmile:

Så skal jeg så lige ha gen kick startet firmaet… Hvad jeg ikke ville give for lidt talent for opsøgende salg!!! :devil:

Nå træningen… Hvor kom jeg til… Mandag… Mandag havde jeg cykelplaner – men ting ko i vejen – så ingen træning!

Tirsdag satte jeg kurs Holte hen under aften. LÆNGE siden jeg har været ude at køre med Mette… Mette kørte jeg min allerførste spinningtime hos for… nogle år siden… I et Fitnesscenter der lige er lukket ned – Multisport der lå på Amager og ved Det Nye Teater… Jeg cykler fordi hver gang jeg skal i Fitnessworld på Gasværksvej – et center der nok har været med til at lukke Multisport… Deres styrkemaskiner var forfærdelige, deres sale små… men der var hyggeligt… efter cykeltimerne blev en 10-15 altid hængende i opholdsafdelingen… omklædningsrummet var som en fodboldklub i min barndom… folks tøj hang på knager og skabene var små og kun til pung etc.… Mon tiden er løbet fra det… Sikkert … nå nu kommer de unge mennesker og lader mig råbe af dem… :cooldance:

Tilbage til Holte… Mette er skøn – humør og tilstedeværelse… Hendes musik er i den glade ende og det bruger hun så til at få folk til at køre nogle ret hårde serier… Jeg var godt stegt efter de 55 min.. :gal:

Onsdag kørte jeg en time i Valby hos Louise. Louise er bedste veninde med min gode ven Mette – som nu er flyttet helt til Ålborg – hun har spøgt her under navnet MetteHelene aka Posh Mette med sølv spinding skoene.. Jeg har talt længe med Louise om at dukke op på en af hendes timer – og nu skulle det være… Det var bestemt godt jeg gjorde det – god time og Louise sætter så klart en stemning – hun havde 2 så godt som fyldte timer i en sal med rigtigt mange cykler (FitnessDK) – helt fortjent! :smilerock:

Torsdag fik jeg trillet en enkelt tur på raceren – skal lige holdes kørende… Om eftermiddagen havde jeg min egen time i Nimbusparken… Der kommer flere og flere – begyndte med 5-6 for nogle uger siden – nu var der 15.. går fremad.. Jeg havde regnet med at kunne spare mig lidt… not so – der var en 7-8 stykker der gav den gas og trak deres instruktør med – hvilket jeg måtte give dem en skideballe for :devil::tongue:

Jeg glemte mind sadle (har egen til spinding – de der sofaer der er standard kan man ikke køre mange timer på…) i Holte i tirsdags… den skulle hentes… det blev her til formiddag… tilfældigvis samtidigt med at Mette havde formiddagstime klokken 9…

Blev endnu en god gang træning… Mettes første serie efter opvarmningen bliver jeg nød til at bruge selv – om end nok til anden musik… 4 min stående enkelttakt – med ekstra modstand til rigtig tunge efter 2 min… 2 min siddende samme tempo samme modstand..- 2 min 30 sek. ”væk fra musikken” – dvs. man presser tempoet op – man skal ikke kunne mere end en øgning med 5-8 rpm – ellers er der for lidt modstand.. 30 sek. pause og så en gang til det samme. Den kunne godt bide hvis man var en type der mærker efter mens man er i gang!! Sidste arbejde… noget opbygning og så stående 3 min 20 til ”Everybody needs someone to love” med Blues Brothers… Den har et langsomt beat… ca 97 bpm – det giver en stående dobbelttakt på – ja.. 97 rpm – frisk kørsel – og sjov… :firebounce:

I morgen har jeg min time på Gasværksvej som jeg bare altid glæder mig til!!!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag var mit hold lidt mindre end det plejer… Har senere fundet ud af at diverse intro- og RUS ture havde et betydeligt ”ansvar” for dette… (kom dog op om morgenen – I er så unge at en smule T-mænd da ikke kan gøre noget… jeg er jo så blid om lørdagen :tongue: )

Nå men der blev kørt godt igennem – og jeg har været der længe nok til at se formfremgang hos flere medlemmer – en fornøjelse :superman:

Mandag lavede jeg hele 3 stykeøvelser – endeligt må jeg styrketræne igen… Lagde forsigtigt ud med Skrå db bryst pres, siddende skulderpres og lidt hammercurl…

Derefter delte jeg 1 række med Spock og Kasper – længe siden – og Tanja på podiet – ren nostalgi :tongue:

I går tirsdag kørte jeg min første faste morgentime i Fitnessworld – ny time på programmet – der var 4-5 af ””mine faste” o g et par stykker mere – den skal køres op… Min nybrændte CD virkede ikke – godt jeg fandt noget brugbart i rygsækken – har som regel – klog af skade 7-8 skiver med… Nå der er få betyder det gerne at jeg køre hårdere selv – der er ikke stemningen til at løfte det i sig selv – og det er ikke så naturligt at gå på gulvet som når der er mange.

Jeg var ikke færdig med det… Senere kom raceren ud i lidt over en time og 34 km… stille og rolig rul op og ned af Strandvejen med en lille afstikker eller to af sideveje med lidt småbakker (bl.a. Femvejen,,,)

Lidt over 16 sad jeg som vikar på podiet et nyt sted for mig – i Husum – stort center med stor cykel sal.. 35-40 fremmødte med plads til en del flere… Folk gav den GAS på 1 timen…: Dagens program eksempel

:

10 min opvarmning

Musik: "One" med Mary J. Blige/U2 og "Road to Helle" med Chris Rea

Lille break

Tempo serie i blokke af 3 min. Intensitet: 2-3 på en skala til 5

2.30 siddende – 30 sek stående

2.15 siddende – 45sek stående

2. 00siddende – 1.00 stående

1.45 siddende - 1.15- stående

1.30 siddende - 1.30 stående

1.00 siddende – 2.00 stående

Musik: ”Bakerman” i FunkTone Remix og ”The one I Love – (orginal REM) i Jarell remix

Lille break: Pausemusik ”Bobby Brown” med Frank Zappa…

Tung serie i enkeltakt – intensitet 2,5 til 4:

4 min stående- øger belastningen efter 2min (2,5-3 på skalaen)

2 min siddende samme belastning på et 3 tal

2 min siddende angreb – op til 3,5-4

Samme serie igen – dog 2,5 min stående angreb som afslutning

MusiK: ”Ravnen med Sorten Muld, ”Whatever you want” med Status Que , “When tomorrow comes” Eurytmix” og “Thunderstruk” med AC/DC

Noget mere poppet end ofte – men kendte dem jo ikke… :cool:

Super sjov time… Så var der en ”2” time bagefter… som jeg glædede mig til… Havde Metallica og Deep Purple med mere på programmet… Der kom EN! Nå vi blev enige om at køre – det blev 52 min på fuld skrald på en time hvor jeg have planlagt 10 min yde på gulvet – minst…

Nå trænet fik jeg den dag!!

Mit Polar virker igen - så pulskurverne få nok snart et comeback.... de er bare så svære at tolke/bruge til noget når jeg køre som instruktør

Link to comment
Share on other sites

God dag på træningssiden i dag! :bigsmile:

I morges var jeg forbi Royal for at køre den skønne Cecilies quick time klokken 8.15... Var i lokalet 7.40 og smækkede en CD på... Da den unge dame dukkede op var der "Broken, Beat and Scared" med Metallica ud i højtaleren - med pæn volumen... Ansigtsudtrykket viste at det ikke liiiige er hende - ikke på den tid af dagen i hvertfald :tongue:

Jo mere jeg bruger den musik - den trods alt pænere del af Heavy - jo mere kan jeg lide det... Det samme med Rage Against the Machine, Korn, Steinkind med flere (ok ikke helt samme genre der - men - du forstå tendensen...) Sikke noget... Samidigt kan jeg godt lide den gode popsang - må jeg indrømme...

Nå men Cecilies 30 min var fine nok - alt ialt ca 55 min med intensitet fra 70 til 84% - stille og roligt...

Her til eftermiddag var jeg så i Nimbusparken... De første gange jeg havde timen var der 4-7...så 9, 13 og i dag 20 - det er lidt optur - især fordi der i dag var virkelig god stemning i lokalet og mange der gav den gas :devil: Jeg skal ikke spille for meget heavy derude - det gemmer jeg til Gasværksvej... Program og musik:

Pausemusik i de 3 breaks gode gamle "7 seconds" - i hver ny pause fortsatte hvor jeg fadede ud gangen før...

Opvarmning 11 min

Musik: One" med Mary J. Blige/U2, "Calling Elvis" med Dire Straits og Road to Hell" med Chris Rea

Første serie - "tyvstjålet" fra i morges - om end i andet tempo. 10 min med konstant 80 rpm - de første min som langsom dobbelttakt - resten som frisk enkelttakt - Mixmeister brugt til at regulere de enkelte sange op(ned nogle få bpm

2 x (50 sek siddende - 10 stående, 40 - 20 , 30-30, 20-40, 10-50)

Musikken mere og mere agressiv - intensiteten følger med op

Musik:

"Take on me" med A-Ha (kommer ikke meget længere fra heavy... :laugh:), "Maria" med Blondie, "Everlong" med Foo Fighters

Anden serie:

2 min 30 i tempo hvor der køres op til 2,5 på en skala til 5 - 5.45 stående TUNG enkelttakt ved 125 bmp = 62-63 pedalomdrejninger per min - det sidste min køres der HELT igennem med belastning og 3-5 ekstra rpm

Musik:

Indløb: "What it is" med Mark Knopler (ja han var med nogle gange) Det stående - klassisk guitar rif! "Smoke on the Water" med Deep Purple i liveudgaven fra "Made in Japan"... Naturligt ligger den i 121 bpm - men jeg gav den 4 ekstra - det klare den fint. (Mixmiester er noget helt andet end en primitiv pitch kontrol som lyder forfærdeligt)

Sidste serie:

2 min aggresivt tempo - op til tæt på 3 ud af 5. 10 min tempo med 4 intervaller indlagt: 2 min stående, 1 min 30 siddende, 1 stående og 30stående/1 siddende

Tempo helt frivilligt - mange valgte at køre relativt tunngt omkring 70-75 rpm - måske ikke underligt når musikken er på 148 bpm :bigsmile:

Musik indlløb: "Industrial Disease" med Dire Straits (der var han igen ham Mark) "Night train" i Warp Brothers remix - jeg har lavet nogle loops så det er på 10 min istedet for ca 6.50. Det er ikke god musik det nummer - men det har en helvedes masse energi og folk går generelt amok...

Det var det... Folk køret som død og kridte - HERLIGT - mange positive bemærkninger på vej ud :blush:

Morgentime på lygten om... 7 timer 56 min :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag morgen: Opturstime på Lygten klokken 8. Kørte samme program som dagen før - men havde ændret i musikken - ud mad A-ha og ind med Def Lepard bl.a.

Godt fyldt op i salen - folk fokuserede - beskidt vejrtrækning og en masse god feedback bagefter... HERLIGT! Bare kedeligt at en anden MOL'er sov over sig og ikke kom... tsk tsk... ingen navne skal nævnes - men der kunne godt ha været plads til et lille Nips mellem alle de store fyre på første...

Fredag aften var Bagmandens fredags klub samlet på Royal til 90 min elite. Som altid en fornøjelse... Jeg kan ikke sige meget om programmet - jeg kørte bare med alt hvad der kunne slås fra slået fra (Jaja nu ingen kvikke bemærkninger her :tongue: Jeg skulle passe lidt på mig selv - kørte fornuftig uden at gå i rød zone... Desvære bliver timen ændret fra 90 til 60 minutter... Før jeg blev ansat hos Fitnessworld ville jeg nok ha haft en firkantet mening om det... nu vil jeg sige tjaaaaa.

I dag var det så tid til time på Gasværksvej... Næsten fyldt sal og folk forventer en time i den høje ende for en "1" time... det fik de i dag... Gentog i grundform programmet fra de forgående dage... men igen en Musikalsk stramning... Den serie der torsdag blev kørt til bl.a A-Ha og Blondie hed i dag musikalsk: "Who are you" med Then Who - de første 2 min, så "Everlong" med Foo Fighters og endelig "Suicide and Redemtion" med Metallica... Vi kørte også 6 runder i stedet for 5...

Jeg ELSKER den time!!!

I morgen har jeg og centret debut for en ny time "Pulstræning".... spændende

Pulskurve for FREDAG aften:

post-125-1252192903_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Imponerende aktivitet.

Nu husker du vel restitutionsdage? :cool:

Tak tak...

Jeg har hviledag.....øøømmmhmm næste fredag :blush: Jeg har vedtaget at afslå selv de mest rørende anmodninger fra kollegaer om afløsning den dag...

Programmet for de næste dage - alle timer som instruktør:

I eftermiddag: PULStime på Gasværksvej - ny time form i Fitnessworld - min første af slagsen

Mandag: En 1 time og en intro på Gasværksvej

Tirsdag. Morgentime Gasværksvej

Onsdag: Vikar på en 2 og en 1 i Valby

Torsdag: En 2 og en quick i Nimbusparken...

Fredag: FRI FRI FRI

Lørdag: Min dejlige formiddagstime på Gasværksvej...

Det er jo ikke noget særligt... Så skal der lige 2-3 gange styrke på også...

Link to comment
Share on other sites

Fredag morgen: Opturstime på Lygten klokken 8. Kørte samme program som dagen før - men havde ændret i musikken - ud mad A-ha og ind med Def Lepard bl.a.

Godt fyldt op i salen - folk fokuserede - beskidt vejrtrækning og en masse god feedback bagefter... HERLIGT! Bare kedeligt at en anden MOL'er sov over sig og ikke kom... tsk tsk... ingen navne skal nævnes - men der kunne godt ha været plads til et lille Nips mellem alle de store fyre på første...

:blush:

Næste gang. Jeg loooover!

Edit: Fredag d. 25. kl 16, ser jeg lige.

Link to comment
Share on other sites

Søndag: Pulstime - nyt koncept og ikke så mange der har opdaget det endnu - men da heldigvis nogle stykker - så fint nok :bigsmile:

Mandag: Velbesøgt mandagstime- var god spass!

Tirsdag: Morgen time - helt ny på programmet - men der kom da et lille publikum som gav den gas :bigsmile:

I dag - vikar på en 2 og en 1 time på Århusgade... Det er hårde folk derude - så jeg havde sammensat en ret inten 2 time:

Efter opvarmningen:

2 intervaller på 3 min siddende i tempo - stående enkelt 1 min imellem og efter - intensitet lige under "syregrænse"

3 intervaller på 2 min - stående, siddende, stående - igen med 1 min mellem og efter - intensitet i pauserne helst ikke under 2 ud af 5 på dette tidspunkt

Musik så langt: Noget Friskey Radio mix fra 2007 og 2006

4 intervaller af 1 min med 30 sek imellem - tungere og langsommeere musik - "Sharp Dressed man" og Give me all your loving" med ZZ Top

Et lille break fra intervallarbejdet - 6 min stående enkelttakt - ikke over 2,5 i intensitet (en del valgte at holde speederen nede - og det er jo fint) Musik: "Sweet child O' Mine" med de herre Guns's and Roses.

90 sek break

3 x(1 min stående - 1 min siddende enkelt takt)

7 min frit tempo - fri position - MAX Effort!!! :devil:

Musik: "Benzin" med Rammstein og "Suicide and Redemtion" med Metllica..

Hård omgang de fleste kom vist ud på grænsen...

Bagefter kørte jeg en 1 time med flere i lokalet hvor jeg fik lavet nogle fejl... men folk savnede vist ikke så meget...

6 dage gik der inden jeg emsd min Polar pulsrem til 350 kr væk igen... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mon jeg overlever den kommende uge: :bigsmile:

  • Mandag: "1" time klokken 7 i Scala. gasværksvej om eftermiddagen:"1" time og en intro
  • Tirsdag: "1" time klokken 7 på Gasværksvej
  • Onsdag: "1" time klokken 9 - Debut på Lyongade
  • Torsdag: "2" time og "30 min quick" fra 17.15 i Nimbusarken
  • Fredag: Fri - vist nok
  • Lørdag: 6 timers spin i Slangerup - (samt muligvis instruktør tjans - kræver dog frafald) Det er en 12 timers hvor jeg skal køre 6 timer for AH Cykler
  • Søndag: "Pulstime" eftermiddag på Gasværksvej

"1" svare til "Øvet" i fitdk - "2" til "Elite" "Quick" er en kort "1" time uden pauser...

Link to comment
Share on other sites

Lørdag: "1" time Gasværksvej

Søndag: "pulstime!" Gasværksvej

Mandag: "Morgen 1 time" i Scala, "1" og "Intro" på Gasværksvej aften

Tirsdag: "1" time morgen Gasværksvej

Onsdg: "1" formiddags time på Lyongade (Amager) og "2" og "1" timer i Valby aften (og 30 km transport cykling...)

Alt som instruktør...

Fik lavet en lille stunt mandag morgen.. I Scala sidder man som instruktør nærmest i et lille "bur" - ikke meget plads til at vise strækøvelser... Så Jeg måtte ned på gulvet da der skulle strækkes... Havde lige fortalt de kære kunder at de skulle passe på med cykelsko og glat gulv... da friktionen mellem min højre klampe og gulv ikke længere var nogen match for den bevægelses energi der blev udløst af at jeg svingede det andet ben op mod et cykelstyr for at strække baglår ... Et øjeblik svævede jeg i rummet... Så slog Newton til på flere måder... F.eks tyngdeloven og loven om aktion og reaktion da min r.. hamrede i gulvet... Jeg flyttede jorden en smule... men blev den lille = en række blå mærker!!!

Mandag aften var rigtigt fed. Fyldt sal og stemning af fokus og kampvilje i salen . ME LIKE!! :wub:

Tirsdag morgen har stigende deltagerantal og var hyggelig :bigsmile:

Onsdag var min debut på Lyongade. Kæmpe sal med op mod 75 cykler -men lavet så den ikke ser tom ud med det halve... Timen har oldt en længere pause... men ar åbenbart været savnet! - Der kom 34 mennesker klokken 9.00 - Jeg ramte åbenbart rigtigt med mit musikmix :)

I morgen har jeg min "2" time og en "Quick" i Nimbusparken. Fredag skal jge INTET - vil helst ikke røre mig overhovedet :devil:

Lørdag: 12 timers i Slangerup - hvor jeg skal holde mit holds cykel igang 6 timer...

Link to comment
Share on other sites

Glemte at jeg faktisk styrketrænede tirsdag... Utroligt eftersom jeg var i fremragende og smukt selskab :)

Forgik på det fjerne Amager... Skrå db pres, Pullover, Precer curl, hammer curl,siddende skulderpres, dødløft, small pulldown var dagens menu...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag: Mødte 11 frem til "2" timen i Nimbusparken - måske kan vi alligevel få den time op at stå!

Quick timen var mere kritisk... Umidelbart var der kun 1 mødt frem... 5 af deltagerne fra timen inden var ikke kommet ud af døren - de så på hinanden og tog cykelskoene på igen - dejlig indstilling!!! :wub: Der kom så 2 mere i sidste øjeblik.. Min CD var i udu -men jeg har lært altid at have flere gamle med -så jeg fandt da noget brubart frem og fik improviseret et program...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share