Kan du anbefale en god fotograf?


Bo Bill
 Share

Recommended Posts

:bigsmile:

I den lokale klub vil vi tilbyde medlemmerne, at få taget billeder en gang om året.

Jeg har forgæves :unhappy: googlet efter en professionel fotograf med kendskab, interesse og flair for området.

Kan du anbefale en professionel fotograf med SE nr. og mobilt studie til sådan én opgave?

På forhånd tak :4thumbup:

Bo

Link to comment
Share on other sites

hæhæ....

... tror også kun at I får Morten til at tage billeder hvis i er nøgne :cool:

Morten rejser til Australien om 2 uger og kommer hjem til DK igen maj næste år - så han er kun væk et år!

Hvad er det for nogle billeder I skal have taget?

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:

Tak for de gode forslag - de bliver brugt ;-)

Angel:

Tanken er, at alle medlemmer skal have muligheden for at få taget nogle gode billeder, så de selv kan se deres fremgang over tid.

Med en dagligdag fuld af spejle er det let at overse udviklingen. Billederne siger jo mere end 1.000 ord - nogle af dem er temmelig motiverende (desværre ikke alle :sneaky2:).

Forleden kiggede jeg selv på billeder fra "dengang", og kan se hvor stor forskellen er mellem de billeder min kammerat tog, og billeder, som en fotografinteresseret bekendt knipsede. Muligheden for en god oplevelse og lidt ekstra motivation, synes jeg også andre skal have ;o)

P.s.

Da vi også har medlemmer under 18 år, skal fotografen ikke på nogen måde være en type, der "helst vil se os/dem" uden tøj på :nonono: . Men, det var måske også skrevet med blink i øjet :blush:

Mange hilsner

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share