Danmark-Sverige


Keki
 Share

Recommended Posts

Jeg kender ikke til præcedens, hvis en sådan findes, men jeg synes godt nok, at det lyder som en hård straf.

De 250 km det skal være væk fra Parken :crazy::nonono:

Men så kan det da være, at Esbjerg får landsholdsfodbold :bigsmile:

Det kommer an på om det skal være i fugleflugt eller ej...

hvis ikke, så er der 306 km til Århus over Odense..! :superman: Tror nu nok DBU vælger at spille i Århus fremfor Esbjerg! :smile:

Ellers er der vist omkring 260 km mellem Parken og Esbjerg stadion i fugleflugt! Og ja, jeg har målt efter..! :tongue:

Men den første kamp mod Liechtenstein er det ligegyldigt! Tomme tribuner..! :nonono: Altid noget det er mod dem og ikke et af de andre hold!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det kommer an på om det skal være i fugleflugt eller ej...

hvis ikke, så er der 306 km til Århus over Odense..! :superman: Tror nu nok DBU vælger at spille i Århus fremfor Esbjerg! :smile:

Ellers er der vist omkring 260 km mellem Parken og Esbjerg stadion i fugleflugt! Og ja, jeg har målt efter..! :tongue:

Men den første kamp mod Liechtenstein er det ligegyldigt! Tomme tribuner..! :nonono: Altid noget det er mod dem og ikke et af de andre hold!

Selvfølgelig ville de foretrække at spille i Århus, så mit indlæg gik jo netop også på, at Esbjerg var den eneste mulighed, hvis det skulle være inden for DK's grænser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i lighed med nogle kommentatorer at straffe på 250 km er ekstremt sær i hvert fald hvis straffen skal statuere et eksempel.

For havde det være i England, Italien, Tyskland - whatever havde den strækning ikke haft nogen reel betydning. Disse lande har mange store, godkendte stadions modsat Danmark der jo realistisk set kun har Parken til de rigtig store kampe.

Hvis en lignende sag finder sted i en af de store lande vil jeg mene at UEFA har et problem i hvert fald hvis de vil at straffen skal vise hvilke konsekvenser lignende sager vil få - 250 km er jo ikke ensbetydende med at der skal spilles udenfor landets grænser hvilket det reelt er når vi taler om Danmark (eller endnu bedre, Luxenburg :tongue: )

Kort sagt mener jeg at UEFA bør præcisisere deres straf - så den hedder uden for landets grænser eller noget helt andet.

Hvad mener I?

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Jamen så spiller de sandsynligvis mod Liechtenstein på Esbjerg stadion, da den kamp alligevel er uden tilskuere..! :smile:

Selvfølgelig kan der trækkes mange danske tliskuere til Hamborg, en helt seriøst har jeg svært ved at se DBU trække en landskamp til Tyskland.

DBU har i hvert fald appelleret dommen hos UEFA, så måske det nedsættes til lad 100 km..? For så er Århus i spil! :superman: Ønsketænkning..? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i lighed med nogle kommentatorer at straffe på 250 km er ekstremt sær i hvert fald hvis straffen skal statuere et eksempel.

For havde det være i England, Italien, Tyskland - whatever havde den strækning ikke haft nogen reel betydning. Disse lande har mange store, godkendte stadions modsat Danmark der jo realistisk set kun har Parken til de rigtig store kampe.

Hvis en lignende sag finder sted i en af de store lande vil jeg mene at UEFA har et problem i hvert fald hvis de vil at straffen skal vise hvilke konsekvenser lignende sager vil få - 250 km er jo ikke ensbetydende med at der skal spilles udenfor landets grænser hvilket det reelt er når vi taler om Danmark (eller endnu bedre, Luxenburg :tongue: )

Kort sagt mener jeg at UEFA bør præcisisere deres straf - så den hedder uden for landets grænser eller noget helt andet.

Hvad mener I?

Jeps, var også lidt det jeg prøvede at udtrykke i mit indlæg.. det der med de 250 km lyde totalt whack, men det kan da godt ske, at de bare troede at 250 km var lig uden for DK's grænser :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share