Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Arhhh, så er det snart nu at du flytter.

Kan til fulde forstå dig, der er jo både ups and downs. Man rykker sig selv op med rode, for at få sig et nyt liv, i en ny by, i den anden ende af landet. Men jeg ved, at du vil falde til, og føle dig hjemme i denne skønne, skønne by.

:secret:Og glæder mig til samme situation snart banker på min dør

Link to comment
Share on other sites

Hvor bliver yoga af?? Jeg har måttet indse, at krop og vilje IKKE har hængt ordentlig sammen de sidste mange uger, så jeg når desværre ikke mere yoga ved den gode Mike, dog agter jeg at tage det op 2 gange om ugen i Cph.... :happy:

Har hørt der skulle være noget ved ham ESKILD på ABC, som er værd at prøve--- :hippy:

Eskild er cool nok, ingen tvivl om det. Teknisk er han virkelig dygtig, men til justeringer kan han godt være (for) hård. :wink:

Jeg vil dog mene der er bedre undervisere i kbh og du have langt større muligheder for at finde timer der passer hos Yogamudra (som jeg nævner helt tilfældigt). :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kære Julie!

Tusind tak for de søde ord og hvor er det trist at du rejser fra os. Jeg kommer virkelig til at savne min ven, spin makker, sparrings partner, kollega samt en kanon læremester. For ja Julie!! Jeg har lært utroligt meget af dig siden du kom til EQ. Jeg husker tydeligt en af de første gange vi talte sammen hvor du udtalte "At man kan spinne til alt slags musik". jeg var næsten lige uddannet og tænkte, der findes sgu da kun en form for spinning musik og det er trance!!! :superman: Men din åbenhed overfor muligheder i spin lokalet med musik og program opbygning lærte mig at tænke mere kreativt og har gjort at jeg hele tiden er åben og klar på nye ideer og tanker. Du har været en kæmpe del af min udvikling hvilket jeg er utrolig taknemlig for.

Jeg er sikker på du får det rigtig godt i staden og falder hurtigt til. Det kan gå godt med den søde kæreste du har fået. :wink:

En talentfuld spinner og kanon fin!

Jeg vil ønske dig det bedste fremover og ser frem til at høre om dine nye erfaringer fra Valby EQ. Du tager centeret med storm, det er der ingen tvivl om.

Glæder mig til at besøge jer og køre rrraaam!!!

De bedste hilsner fra

SpinAmok/Brian

Link to comment
Share on other sites

Kære Julie!

Tusind tak for de søde ord og hvor er det trist at du rejser fra os. Jeg kommer virkelig til at savne min ven, spin makker, sparrings partner, kollega samt en kanon læremester. For ja Julie!! Jeg har lært utroligt meget af dig siden du kom til EQ. Jeg husker tydeligt en af de første gange vi talte sammen hvor du udtalte "At man kan spinne til alt slags musik". jeg var næsten lige uddannet og tænkte, der findes sgu da kun en form for spinning musik og det er trance!!! :superman: Men din åbenhed overfor muligheder i spin lokalet med musik og program opbygning lærte mig at tænke mere kreativt og har gjort at jeg hele tiden er åben og klar på nye ideer og tanker. Du har været en kæmpe del af min udvikling hvilket jeg er utrolig taknemlig for.

Jeg er sikker på du får det rigtig godt i staden og falder hurtigt til. Det kan gå godt med den søde kæreste du har fået. :wink:

En talentfuld spinner og kanon fin!

Jeg vil ønske dig det bedste fremover og ser frem til at høre om dine nye erfaringer fra Valby EQ. Du tager centeret med storm, det er der ingen tvivl om.

Glæder mig til at besøge jer og køre rrraaam!!!

De bedste hilsner fra

SpinAmok/Brian

Arva for et sødt indlæg......Tusind tusind tak lille spin amok. Ja jeg husker bestemt også din hovedrysten, da jeg for over et år siden, påstod at man skam kunne spinne til alt musik... :bigsmile:

:blush: Ja jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige...er dybt rørt ....også ovenpå afskeden søndag, og jeg vælger selvfølgelig tilbage med en update i løbet af de næste par dage. Skal bare liiiiiige flytte på plads...og gud hvor har man meget (tak for mms med plastikposer Arne...ja ja smid væk....) :tongue:

Indtil da.... vi ses...

Link to comment
Share on other sites

:wub: Fik lige læst den meget meget søde hilsen fra kollega og ven Brian igen. Arva det er godtnok noget, der sender bobler i maven.

MEN

Nu er det vist ved at være tid til et par updates. Bevæbnet med pebernødder (ja det er jo ligesom december i morgen) og cola light, bærbar pc, stearinlys og blinkende snemand i vinduet samt en masse andet julegøjl, ja så må det være tid til at samle tankerne omkring den sidste uges tid, som vel nok har været én af de mest hektiske i mit liv. Det har været meget meget hårdt at komme på plads. To lejligheder der bliver til én pyhh. Meget måtte smides væk.. suk piv klynk vræl hulk. Meeen resultatet er herligt. :blush:

1. Jeg ER på plads i København nu. Lejligheden på Frederiksberg er færdiglavet, udpakket og oppyntet til jul.

2. Jeg har god styr på det nye job, som starter på mandag.

3. Jeg er kommet vel i gang træningsmæssigt i Equinox Valby, men har dog endnu ikke haft nogle undervisnings timer.

4. Føler selv at jeg via babysteps nok skal komme til at manøvre rundt i hovedstaden, om end det ER en stor mundfuld.

Bedst af alt er, at jeg vitterligt føler, at jeg her har truffet det rigtige valg. :4trumpet:

Fredag den 23. november 2007

Sidste ’almindelige’ træning i Scandinavian Center efter et sidste frisør pas ved min gudeskønne frisør i Randers. Det var også sidste dag på jobbet i Århus, så der blev jo både holdt en lille tale for mig samt givet hånd, da jeg tog derfra. Underlig fornemmelse.

Træningsdata:

Løb 45 min

Styrketræning af ben, lænd og mave

Lørdag den 24. november 2007

Ingen reel træning men man skal nok lige tage højde for adskillige flytninger op og ned fra fjerde sal samt et vaskepas om aftenen, så på sin vis fik betjenten og jeg den fornødne motion den dag. Forældrene var nede fra Frederikshavn for lige at hjælpe med rengøring og de sidste detaljer inden takeoff. :worship:

Søndag den 25 november 2007 :dead_banana:

Her kommer så beretningen om min hårdeste afsked ever. Jeg skulle sige farvel til min dejlige stald, mine dejlige kollegaer og mit dejlige crew i Scandinavian Center..

post-6917-1196459556_thumb.jpg

Da jeg ankom til centret var det med meget vemod og sommerfugle i maven. Jeg skulle jo sige adios til alt og alle… Følte mig helt og aldeles med nerverne udenpå tøjet. Da jeg kom ind i spinningsalen, blev jeg mødt af larskirk… en garvet spinner af de helt seje… og også en kærkommen gæst her på Mol. Lars var nyopereret i skulderen, men han ville altså liiiiige sige farvel med en dejlig lille akvarel til mig bestående af tre forskellige felter. I første felt kunne man se noget langt blond hår svævende. Næste felt viste håret på vej ud ad billedet og det sidste felt, kunne man kun ane spidserne. Billedet hed ”AFSKED”…. Jeg mærkede en klump i halsen og tårerne pressede sig faktisk på. Her var jo alle de mennesker som jeg i halvandet år var kommet så tæt ind på livet af, knyttet bånd og timer med og en del af dem var jo også gået hen og blevet en del af mit privatliv. Gosh jeg var ramt. :crybaby:

Heldigvis forløb første time uden de store komplikationer og tårer…selvom jeg kunne se Karlsvognen på bagerste række kæmpe med sine følelser. Autjjj det gjorde ondt. :unhappy:

Time to blev fyldt til randen. Ind kom Thomas (stadig fungerende Centerleder)…the boss over all… og Spin ansvarlige Sidse… + Spin Amok aka Brian etc.etc. DER lige DER begyndte det hele at sortne og været tåget. Jeg måtte bare igennem den time. Måtte bare igennemog ud ud ud ud ud. Thomas cykler normalt aldrig, og her sad han sammen med venner, veninder , spinnere og kollegaer og gav den gas på min sidste time. Surrealistisk. :unsure:

Jeg måtte opgive udstræk, fordi jeg så Sidse og Thomas træde af cyklerne og hente to kæmpe store buketter blomster til mig :flowers: + en flaske vin. Der stod jeg så og kæmpede med tårer på podiet, alt imens de største roser dalede ned over mit hoved. Store ord og store skuldreklap fra en rørt chef fik de sidste krampagtige forsøg på at holde tårerne tilbage til at mislykkes, og jeg måtte gemme mit ansigt bag buketterne, selvom det ligesom ikke nyttede noget. :cry3: Til alt held var jeg ikke den eneste der tudede lige der…. Mange fra mit crew ja endda Spinamok fældede en tåre, og denne oplevelse var bare så vemodig og så stor og uoverskuelig, at jeg aldrig har oplevet noget lignende.

Jeg skriver ikke denne beretning for at hæve mig sig over andre eller for at virke selvfed. Jeg skriver denne beretning, fordi jeg virkelig virkelig føler for de mennesker i det center, fordi jeg virkelig blev chokeret over den overvældende hjertelighed, jeg modtog i det øjeblik. Jeg glemmer aldrig de smukke ord fra min centerleder, og jeg glemmer aldrig de klapsalver, jeg fik efter hans tale. :cry:

Da Sidse kom op med sin buket, kunne jeg simpelthen ikke mere. Tårerne fortsatte med at løbe ned af mine svedige kinder, mens hun ligeledes holdt den meste hjertelige tale på hendes og vore kollegaers vegne. Jeg fik tilmed et kort ”Du er den bedste” stod der, hvorpå stod skrevet de flotteste ting fra mine kollegaer. Smukkest af alt var ordene” Døren er åben anytime”.

Og man siger at jyder kan være hårde i filten?? Mit hjerte smeltede der…lige der på det sted i den spinningsal efterlod jeg mit lille hjerte. :heartpump: Jeg følte mig meget lille.

Den efterfølgende afsked med folk fra timen, der kom og gav hånd samt gav mig nogle skulderklap og Brians ”JEG KOM SGU TIL AT GRÆDE” satte sirligt punktum for den mest syrede oplevelse, jeg nogensinde har haft. Nogle vil sige til mig” Jamen det ER jo kun træning og spinning”. Jeg kan så med rette sige, at NEJ det er IKKE BARE træning og spinning. Det er hele min livsstil. Mit sociale netværk. Jeg elsker at være sammen med spin folk. Der ER bare noget ved de mennesker. Sådan er det også at være med til 24 timers spinning fx. Man er samlet om det, man elsker allermest. Derfor kan man til tider blive ret så personlig på sådanne timer. Herregud ja der er da folk på mine timer, som jeg aldrig har talt med, eller som ikke engang gider hilse på mig. De kommer for deres træning og sådan er det, men det er jo deres valg. Personligt har jeg det bedst med at ’lære’ alle at kende på en eller anden facon. Den type er jeg. Derfor denne overvældende reaktion på min sidste spinningtime. :blush:

En times tid efter at have sundet mig over denne oplevelse, ja så skulle jeg lige tude lidt mere, fordøje det hele og pakke lidt pakker ud fra nogle af mine ’kunder’. Jeg troede faktisk lige på første time, at jeg kom igennem med skindet på næsten, men spinansvarlig Sidse og centerleder Thomas ville det altså anderledes.

Det blev også farvel til Thomas i Equinox regi, da denne flytter til anden fitnesskæde. Et stort tab for Scan men kæmpe gevindst for de nye vande.

Resten af søndagen blev efterfølgende brugt på pakning af det sidste samt kørsel mod mit nye hjem på Frederiksberg. Tårene blandede sig med regnen på min forrude. Sent i seng og meget meget meget træt. En ambivalent dag med gode og triste følelser. Tænk at man kan sørge over et fitnesscenter?? Det er jo KUN træning!!! (ironi) :sleepy:

Træningsdata:

Farvel Spin 1 ved mig feat. Larskirk, karlsvognen, donkarkov :bike:

Tid 54 min

Farvel Spin Distance ved mig feat. Karlsvognen, donkarkov, Øverstbefalende, Spin-amok. :bike:

Tid 50 min

Mandag den 26 november 2007

De vildeste doms i ben efter flytning og de to spinning timer. Træning blev derfor aflyst. Fokus på at komme på plads i lejligheden på Frederiksberg.

Tirsdag den 27 november 2007

Endnu en træningsfri dag. Stadig meget der skulle pakkes ud, smides væk etc.

Onsdag den 28 november 2007

Endelig træning igen. Endnu ikke helt på plads i lejligheden, men det begynder at ligne noget.

Det blev til et besøg i Equinox Valby.

Træningsdata:

15 min opvarm Cardio

Styrketræning af overkrop med betjenten.

Plaskebade wellnesspas i poolen. Herligt.

Fandt ud af at betjenten er en uovertruffen træningspartner idet han virkelig formår at presse mig lidt ekstra.

Torsdag den 29 november 2007

Sikke en måde at bruge sin ferie på. MEN nu begynder lejligheden endelig at nærme sig fuldendelse.

Træning er henlagt til Equinox Valby med en første spin time ved anden instruktør.

Først lidt styrketræning.

Træningsdata:

Styrketræning af ben, lænd + mave

Spin Interval 1 ved Betina :bike:

Tid 50 min

Ved aftentid blev det endvidere til 2 timers gåtur i finregn med betjenten i området omkring Nørrebrogade. UHA UHA der havde vist lige været demonstration, og det ser man jo ikke lige hver dag i Jylland. Tænkte på Oksen, da jeg så et par ’salat fade’ og hætteklædte mænd komme gående… uha uha uha farligt terræn.

Fredag den 30 november 2007

Endelig helt færdig i lejligheden. Julepynten kom op og der kunne endelig slappes af. Endelig.

Dagen i dag føltes faktisk som en feriedag. Startede med cardio træning i Valby og sluttede af med et svømmepas, spa pas og damp og sauna pas. :bubblebath:

Igen super fed træning med betjenten.

Træningsdata:

Blandet cardio

30 min løb

30 min Crosstrainer

5 min hell stepper… Av den maskine bliver aldrig min favorit.

Tadaaaaa update er klar … Impressive… Eller noget i den stil.

Nu håber jeg på at få sniffet lidt i jeres logs, så jeg kan følge lidt med igen. Har jo dybest set været begravet i flyttekasser siden søndag, sååå nu skal det snart være.

Hav en rigtig dejlig weekend.

Danf.

Link to comment
Share on other sites

Du skal hurtigt falde til, Danf.

Rart at vide, at du tænkte på mig, selv om nogen måske ville påstå, at salatfade og sorte hætte-trøjer ikke udgør den mest smigrende kontekst! :tongue:

Nu tror jeg ikke, at du er den type, der begynder at rende rundt i sorte hætte-trøjer, og lave gang i gaden (og det vil jeg heller ikke råde nogen til at gøre, medmindre de virkelig føler sig kaldet). Men jeg kan fortælle dig, at det er min erfaring, at man hurtigt vænner sig til nye miljøer. Jeg var ved at skide i bukserne, da jeg første gang var til fest ovre på Nørrebronx, og skulle gå ind i et rum fuldt af de der kanutter, som jeg kun kendte fra fjernsynet. :laugh:

Om ikke andet, så har du jo din strømer hos dig. Og når du så får rigtigt gang i træningen, så kan det vel kun gå godt.

Mange hilsner fra Ox.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Julie :shades:

Velkommen til København. :alright:

Det er en god beretning du har skrevet. jeg vil ikke kommentere, den taler for sig selv :worship: ...

Det lyder godt at du er kommet godt på plads her i København, jeg er sikker på at du nok skal falde til :yo: .

Og så er det jo 1. december i dagpost-15167-1196492544.gif, og byen bliver bare så fin i juletidenpost-15167-1196492558.gif (bortset fra alle de stressede mennekser :laugh: )

God 1. december post-15167-1196492293.gif og igen velkommen til. post-15167-1196492331.gif

De bedste juleknus

Signepost-15167-1196492589.gif

Link to comment
Share on other sites

Flot og rørende beretning Jules! :wub:

Kan godt forstå følelserne ikke kunne holdes tilbage - og det er der vel egentlig heller ingen grund til i sådan en situation :wink:

Håber også du falder godt til over here, lyder jo i hvert fald til at du er godt på vej! Og held og lykke med job på mandag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du skal hurtigt falde til, Danf.

Rart at vide, at du tænkte på mig, selv om nogen måske ville påstå, at salatfade og sorte hætte-trøjer ikke udgør den mest smigrende kontekst! :tongue:

Nu tror jeg ikke, at du er den type, der begynder at rende rundt i sorte hætte-trøjer, og lave gang i gaden (og det vil jeg heller ikke råde nogen til at gøre, medmindre de virkelig føler sig kaldet). Men jeg kan fortælle dig, at det er min erfaring, at man hurtigt vænner sig til nye miljøer. Jeg var ved at skide i bukserne, da jeg første gang var til fest ovre på Nørrebronx, og skulle gå ind i et rum fuldt af de der kanutter, som jeg kun kendte fra fjernsynet. :laugh:

Om ikke andet, så har du jo din strømer hos dig. Og når du så får rigtigt gang i træningen, så kan det vel kun gå godt.

Mange hilsner fra Ox.

Hihi nåååå ja jeg kan selvfølgelig godt se, at min sammenligning med dig og salatfade og hætteklædt mænd nok ikke stemmer overens kære okse, men det er jo fordi, du selv lever det 'farlige' liv... :w00t: Jeg tror bestemt heller ikke, at jeg skal feste med de autonome, eller hvad de nu hedder uha nej nej....

:tongue:

Hej Julie :shades:

Velkommen til København. :alright:

Det er en god beretning du har skrevet. jeg vil ikke kommentere, den taler for sig selv :worship: ...

Det lyder godt at du er kommet godt på plads her i København, jeg er sikker på at du nok skal falde til :yo: .

Og så er det jo 1. december i dagpost-15167-1196492544.gif, og byen bliver bare så fin i juletidenpost-15167-1196492558.gif (bortset fra alle de stressede mennekser :laugh: )

God 1. december post-15167-1196492293.gif og igen velkommen til. post-15167-1196492331.gif

De bedste juleknus

Signepost-15167-1196492589.gif

Hey Signe der... tusind tak for din velkomst hilsen. Jeg tror også på, at jeg nok skal finde til. Det sværeste er bare at manøvre rundt forstået på den måde, at man jo ikke kender området og gaderne, så det kan være lidt svært at finde vej. :blush: Men det kommer forhåbentligt.....

Stressede og MANGE mennesker uha uha... :crazy::bigsmile:

Flot og rørende beretning Jules! :wub:

Kan godt forstå følelserne ikke kunne holdes tilbage - og det er der vel egentlig heller ingen grund til i sådan en situation :wink:

Håber også du falder godt til over here, lyder jo i hvert fald til at du er godt på vej! Og held og lykke med job på mandag :bigsmile:

:blush: Tusind tak søde C. Tjaa det var jo en hård dag mentalt, men nu er der kun een vej, og det er fremad. Jeg starter jo fra scratch her i storbyen, og så må vi jo se, om det hele brister eller bærer.. :wink:

:4thumbup: for din beskrivelse af afskeden, jeg vil heller ikke kommentere da den i den grad klarer sig selv.

Velkommen til Kjøwenhavn :smile:

Jamen dog kære G. Mange tak for din hilsen og velkomst. :blush:

Til alle andre. Træningsupdate må blive i morgen. Jeg har grus i øjnene og for meget 'svigermormad' i maven (bøvs), så nu må jeg hellere kalde på Ole Lukøje.

Nat nat hilsen fra Danf

Link to comment
Share on other sites

Hey frk. Jules

Dejlig læsning - og det kan da godt være at du blev overrasket - men det var der nok ikke så mange af os andre der blev - du er jo spin-gudinde :4winkkiss:

Super at I allerede har fået lejligheden på plads - vi havde flyttekasser med alle mine bøger (og der er MANGE) stående i 1½ år indtil jeg fandt den rigtige reol til stuen :blush: jeg er ikke besværlig, det skal bare være det rigtige :laugh:

Ha' en skøn søndag og en fantastisk første dag på jobbet :cheer:

:o) maria

Link to comment
Share on other sites

Hey julle-pigen :smile:

også et officielt-her-på-kanalen velkommen til storbyen fra maaaaj !

- mht at finde rundt, må du nok væbne dig med tålmodighed :tongue: især som bilist...... :blink: jeg har nu boet her i 22 år, og har stadig problemer :laugh:

krams

/ d050.gif

Link to comment
Share on other sites

Virkelig god beretning, Julie! :4thumbup: Kan godt forstå at det var hårdt at forlade Scandinavian og Århus - men er også sikker på, at du bliver glad for at bo i København.. må jo nok modstræbende indrømme, at det faktisk er en rigtig cool by :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uuuuuha, man får helt gåsehud af den beretning. Pyhadada, det har ikke været en nem afsked. Men godt at du kan mærke, at din beslutning er den rigtige.

Vi må altså snart stikke hovederne sammen til et spinning-styrke-spise agtigt pas, også med betjenten og hvem som ellers har lyst :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Meeen dog...Jeg har en log. Det havde jeg næsten glemt NOT NOT NOT!!! men I ved sikkert allesammen, at december er en travl måned, og når man ovenikøbet startede nyt job sidste mandag og bare først er ved at falde nogenlunde til nu...ja så går tiden jo altså bare...

MH ...yeah NU er jeg ved at være klar på noget fun loving spinning og noget mad tam tam bagefter... jeg har forresten meldt mig på (via Lykkes hjælp) til dennes time på mandag, så måske ses vi der....? Eller også må vi aftale noget en anden dag...det SKAL være...... Håber I havde en god julefrokost. :rudolph: Jeg kunne desværre ikke være med... øv bøv...

DK..... jamen lige over... Du er en super sej træningsmakker.... :bigsmile: Også selvom jeg er stærkere i triceps end dig... :santa2:

RuneN...... Joooow Cph er en cool by.. savner stadig Århus... Primært fordi der er færre mennesker og trafik...og så savner jeg selvfølgelig stadig min dejlige stald Scandinavian Center, selvom jeg må sige, at jeg for hver dag der går, falder mere og mere til i Valby...

Vivse.... :inlove: Så herligt du kiggede ind...Glæder mig til en dag at møde dig..... Nu må det da snart kunne lykkes oveni al den her flytte-jule-virak... Anede ikke at det ville være SÅ omfattende at komme helt ind i tingene i CPH, meeen det lysner for hver dag...og med min fine nye bycykel ja så går det hele jo noget hurtigere end i Molly. :blush:

Maria.... Fedt at du endelig er tilbage på Mol og endda så aktiv...så er det bare mig, der mangler...ups... :blush:

Det var vist en lille tak til jer...

Hvordan går det så?

Jo som sagt er jeg ved at få god fod på København. Har lært at navigere rimeligt rundt...fået mig en god cykel og en god start på mit nye job. I Equinox Valby har jeg kørt mine første spinning timer i sidste uge med ret god succes... hvilket virkelig var en lettelse.... Så nu er jeg igang, og jeg tror allerede, at jeg har fået mig en del faste kunder, så det er jo bare dejligt... :xmas:

Træning består meget af styrketræning, løb udenfor omkring søerne, gåture og spinning pt... (as usual)....yoga er kommet helt ud på et skråplan, men jeg tager det op igen efter nytår. Tiden har IKKE været til det.... Der er kommet lidt pool svømning med, og jeg må sige, at det har været ret fedt at benytte sig af den 'strøm vand ting', som findes i Equinox Valby. Den gør det noget hårdere at svømme rundt...og da jeg ikke er en ret habil svømmer, ja så skal der jo ikke så meget til, før det er hårdt... :nissetunge:

Nuvel...jeg vil ikke skrive detaljer om den sidste uges træning...blot konstatere at den skam har været der.... Kosten kører også nogenlunde...dog med et par enkelte udskejelser i form af en pizza igår... :4winkkiss: ups, men ellers er det hele sådan set ok...

Jeg vil ønske jer alle sammen en dejlig aften, og så håber jeg at være lidt mere opdaterende......

Ellers spark mig gerne...

Jules

Link to comment
Share on other sites

Meeen dog...Jeg har en log. Det havde jeg næsten glemt NOT NOT NOT!!! men I ved sikkert allesammen, at december er en travl måned, og når man ovenikøbet startede nyt job sidste mandag og bare først er ved at falde nogenlunde til nu...ja så går tiden jo altså bare...

MH ...yeah NU er jeg ved at være klar på noget fun loving spinning og noget mad tam tam bagefter... jeg har forresten meldt mig på (via Lykkes hjælp) til dennes time på mandag, så måske ses vi der....? Eller også må vi aftale noget en anden dag...det SKAL være...... Håber I havde en god julefrokost. :rudolph: Jeg kunne desværre ikke være med... øv bøv...

Jo som sagt er jeg ved at få god fod på København. Har lært at navigere rimeligt rundt...fået mig en god cykel og en god start på mit nye job. I Equinox Valby har jeg kørt mine første spinning timer i sidste uge med ret god succes... hvilket virkelig var en lettelse.... Så nu er jeg igang, og jeg tror allerede, at jeg har fået mig en del faste kunder, så det er jo bare dejligt... :xmas:

Jeg vil ønske jer alle sammen en dejlig aften, og så håber jeg at være lidt mere opdaterende......

Ellers spark mig gerne...

Jules

Weeee, lyder godt du kommer til mandagsspin i næsten uge - jeg er vist tvangsindlagt efter jeg har punkter for, at der skulle komme noget julemusik på den time :nissegrin:

Det bliver godt - og endnu bedre hvis du også kommer :nissecool:

Lyder sku godt med Equinox og du allerede har fået "faste kunder" (lyder altså liiidt skummelt :santa2: ) - det glæder mig på dine vegne, selvom vi jo hellere havde set dig under FitDk's faner (men det er jo aldrig for sent at skifte :nissetunge: )

Godt at se dig herinde Jules - du er savnet :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Weeee, lyder godt du kommer til mandagsspin i næsten uge - jeg er vist tvangsindlagt efter jeg har punkter for, at der skulle komme noget julemusik på den time :nissegrin:

Det bliver godt - og endnu bedre hvis du også kommer :nissecool:

Lyder sku godt med Equinox og du allerede har fået "faste kunder" (lyder altså liiidt skummelt :santa2: ) - det glæder mig på dine vegne, selvom vi jo hellere havde set dig under FitDk's faner (men det er jo aldrig for sent at skifte :nissetunge: )

Godt at se dig herinde Jules - du er savnet :Mrs_Claus:

:santa2: Faste kunder hehe... ja jeg kan godt se, at det lyder lidt skummelt....

Jeg regner hundrede procent med at komme..... jeg skal godtnok haste til banko bagefter...åh ja I læste rigtigt...hvad man ikke gør for at gøre svigerfaderen glad.... :blink:

Meeen nu må Lykke jo lige træde til, så jeg kan komme på holdet ikke CL??????? Og så er jeg helt sikkert med på juletamtam næste gang igen...(må jo så nok blive nytårstam tam)....

Næste projekt må være at update JERES logs.... :4winkkiss:

Hmm mht Fitdk så må det vist blive på medlemssiden... men det er jo heller ette så ringe enddaaaa :nissecool: OG I er mere end velkommen i poolen i Valby... :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

MH ...yeah NU er jeg ved at være klar på noget fun loving spinning og noget mad tam tam bagefter... jeg har forresten meldt mig på (via Lykkes hjælp) til dennes time på mandag, så måske ses vi der....? Eller også må vi aftale noget en anden dag...det SKAL være...... Håber I havde en god julefrokost. :rudolph: Jeg kunne desværre ikke være med... øv bøv...
Jeg regner hundrede procent med at komme..... jeg skal godtnok haste til banko bagefter...åh ja I læste rigtigt...hvad man ikke gør for at gøre svigerfaderen glad.... :blink:

Næææhhhh - hvor hyggeligt. Du kan nok også godt regne med, at jeg er med på holdet :nissecool:

Ærgeligt at du må videre til ..... BANKO :blink::nissetunge:

Ja, det var en sjov aften i fredags, du gik glip af, men forhåbentlig får vi arrangeret noget mere inden alt for længe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se dig i Yogamudra efter nytår. :santa2:

Mindre kan ikke gøre det.

Namasté ...Sføli kommer jeg til Yogamudra efter nytår. DU hører lige fra mig, så kan vi jo slå pjalterne sammen...eller også må jeg på et newbie kursus...er stiv som et bræt nu...suk.

Godt at have dig tilbage på MOL, Julie! :nissegrin: .. og godt at høre, at du så småt er ved at falde til på Djævleøen :rudolph:

:Mrs_Claus: Skal love for at der er gang i julesmileys her på mol..høhø tak Rune... Hva så ...svigter du Scan? :santa2:

Næææhhhh - hvor hyggeligt. Du kan nok også godt regne med, at jeg er med på holdet :nissecool:

Ærgeligt at du må videre til ..... BANKO :blink::nissetunge:

Ja, det var en sjov aften i fredags, du gik glip af, men forhåbentlig får vi arrangeret noget mere inden alt for længe :laugh:

Ja jeg beklager det banko halløj der... suk men jeg lover, at jeg er med all the way en anden dag :blush::4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 11 december 2007

Orkede bare ikke cykle til Valby idag, så cyklede hjem til Frederiksberg....plagede betjenten om at løbe med og så gik det ellers i god fart omkring søerne... Dejligt vejr. Vindstille...og NÆSTEN frisk luft...host host hvis man ser bort fra alle bilerne på Åboulevarden..hold da op...

Sikke dog tiden går, og nu er det snart jul.. Men dog men dog....

Imorgen står den på efteruddannelse i spinning i Valby samt noget styrketræning og cardio,....så sent hjemme må jeg nok regne med....

Data:

Løb 6,9 km

God aften til læserne...

(ja ja det var kort, men det er der da.... hihi... måske mere imorgen)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 11 december 2007

Orkede bare ikke cykle til Valby idag, så cyklede hjem til Frederiksberg....plagede betjenten om at løbe med og så gik det ellers i god fart omkring søerne... Dejligt vejr. Vindstille...og NÆSTEN frisk luft...host host hvis man ser bort fra alle bilerne på Åboulevarden..hold da op...

Sikke dog tiden går, og nu er det snart jul.. Men dog men dog....

Imorgen står den på efteruddannelse i spinning i Valby samt noget styrketræning og cardio,....så sent hjemme må jeg nok regne med....

Data:

Løb 6,9 km

God aften til læserne...

(ja ja det var kort, men det er der da.... hihi... måske mere imorgen)

Ja, luften i hovedstaden er jo ikke som det, vi nord- og vestjyder (respectively) er vant til.

Tak for din søde hilsen i min log. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share