Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Hephep her er vi så igang med ny log, selvom den 'gamle' ikke var specielt gammel, men der er og var nogle ting ved den gamle log, som jeg bare ønsker væk for altid. På grund af disse personlige årsager som i al sin enkelthed bunder i 'løg og latin' samt personer med psykotiske tendenser, jamen så finder jeg det relevant at påbegynde på ny. Til jer der ikke kender mig. Hvem er jeg så:

(noget af det måske lidt .... :innocent::laugh: )

Navn: Julie

Alder:29 (endnu) :tongue:

Vægt 59 kg (uden løgn)

Tøj: Str 38

Hårfarve: Blond (nogle vil mene meget :blink::w00t: )

Uddannelse: BA Erhvervssprog spansk og engelsk +Cand Mag i Kommunikation samt Spin instruktør i ÆKINÅX Århus.

Erhverv: Salgssekretær i mandeverden. :tongue:

Civil: Single :cool:

Børn: Ingen (jo Molly min bil) :wink:

Træningsinteresser: Spinnnnniiiiiiing. Ashtanga yoga. Løber og styrketræner.

Livret: Uh svært. Elsker al mad.

Drik: Rødvin. (eller hyldeblomst når det skal være rigtigt sundt)

Ælsker: Film (action), veninder, venner og familie.

Idol: Harrison Ford. Richard Dean Anderson. Indenfor Spinning...Ulrik :laugh::laugh::laugh:

Yndlingschef: Thomas Ækinåx :smile:

Yndlingsdyr: Satanedme ikke koalabjørne... En frø :4thumbup:

Hvad gør mig glad: Gode spinning timer, god træning, fortrolige samtaler. Glade mennesker, Ærlige mennesker.

Hvad gør mig sur og ked af det: Løgne og bedrag/bluff.

Laster: Spinning tøj

Mine mål med denne log..At have overblik over min træning og ramme 30'erne still good looking og med en veltrænet krop, som stadig bevarer den feminine stil.

Det var så lidt om mig selv. Jeg skriver et fyldigt referat af gårsdagens træning hos den altoverskyggende maestro Ulrik i Kolding senere.

God dag indtil da.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den nye log, Julle-pige! :bigsmile:

Ja, jeg har jo godt kunnet mærke, at du har haft dit at spekulere på, og hvis en ny log bidrager til healings-processen (eller hvad man nu skal kalde det), så er det jo fint nok.

Ja, det med at nævne sin livret kan godt være svært (men jeg ved, at du godt kan li´ spætter :4mewantfood: . Altså ikke sådan nogle spætter, der hakker i træerne, men dem, der svømmer rundt ude i haw´et ).

Men du skulle da have fortalt din gamle ven Oksen, at du kunne snakke spansk!

De bedste ønsker herfra. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Må da lige skynde mig at ønske dig tillykke med din nye log her på Mol :superman: Med den hastighed du holder af nye logs rammer du snart over 30 :tongue::smile:

e025.gif

Kan kun være enige i de allerede mange indlæg; tilløks med den nye log og man skal se fremad, ingen grund til at dvæle ved fortiden, hvis den ikke bidrager med noget positivt. :wink:

Good vibes i den nye log

m010.gifm010.gifm010.gifm010.gif

Og må s020.gif skinne på dig :bigsmile:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Kan man nå at blive den første der sviner din log til ........

Hmm Harrison Ford som Idol .... Må være et alders tegn :4jumpy:

Svine Jullens log til ?? a010.gif

Neeeej ikke et indlæg om min alder. :tongue:

Tillykke med den nye log, Julle-pige! :bigsmile:

Ja, jeg har jo godt kunnet mærke, at du har haft dit at spekulere på, og hvis en ny log bidrager til healings-processen (eller hvad man nu skal kalde det), så er det jo fint nok.

Ja, det med at nævne sin livret kan godt være svært (men jeg ved, at du godt kan li´ spætter :4mewantfood: . Altså ikke sådan nogle spætter, der hakker i træerne, men dem, der svømmer rundt ude i haw´et ).

Men du skulle da have fortalt din gamle ven Oksen, at du kunne snakke spansk!

De bedste ønsker herfra. :smile:

Hola min søde okse. Ja du har jo som altid evig ret i dine antagelser. Once I was blind, but now I can see. Jeg vil da aldrig undvære mol...

Åh ja spætter. Friske frederikshavner spætter kunne være et godt bud på en livret. :4mewantfood:

Må da lige skynde mig at ønske dig tillykke med din nye log her på Mol :superman: Med den hastighed du holder af nye logs rammer du snart over 30 :tongue::smile:

Dejligt at se du bliver herinde :4thumbup:

Kenn

Kenn du er for evigt the master of jokes. :innocent: Men tak for endnu en velkomst. Ej jeg vil bare have en ren log uden pis og papir ..Sorry Maxp: Grimt sprog. I know. :innocent:

e025.gif

Kan kun være enige i de allerede mange indlæg; tilløks med den nye log og man skal se fremad, ingen grund til at dvæle ved fortiden, hvis den ikke bidrager med noget positivt. :wink:

Good vibes i den nye log

m010.gifm010.gifm010.gifm010.gif

Og må s020.gif skinne på dig :bigsmile:

Tak for de gode vibes. Nej den forrige log bidrager ikke med en s... til min personlige udvikling. Men det gør denne her til gengæld. Igår så jeg 'lyset' for første gang længe. Mere om det nedenfor.

a035.gif

Tillykke med den nye log.... en gang 29 altid 29 :laugh:

Det lyder bare som en drøm Waits. :laugh:

Hej Jules :smile:

også herfra tillykke med din nye log - nr. XX :tongue:

May the frog be with you :bigsmile:

/ :sun:

I hope the frog brings me luck. a090.gif

Tak for søde pm.

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 4 juni 2007 2 x spin og 1x coreball ved Super fantomet Ulrik i Kolding. b010.gif

Ja jeg er "seeej".... Citat Il Maestro efter timerne i Kolding d025.gif For jeg kørte bare godt.....på begge timer.. Bold træningen er så et kapitel for sig. Men sjovt nok. :laugh:

Dagen startede med en god omgang styrketræning i min egen kravlegård... og forventningen om to massive timer ved guruen var hele tiden i baghovedet. Jeg glædede mig ufatteligt meget til at glemme alt andet og bare flyve under hans vinger.

Min instruktør skal være troværdig på den cykel og levere varen til mig...og det gjorde Ulrik og det gør han HVER gang, hvilket gør ham ubetinget til den bedste instruktør, jeg har kørt ved.

Rent flow til Kolding i min Molly. Min spin buddy "pony" var blevet syg og veninde Sol skulle noget andet, så veninde C trådte til omend hun kun kunne hærge een time på grund af hendes ryg.

Denne gang intet stress og jag. God tid til at plante mine sko på forreste række 3 skridt fra podiet..Uh tæt på men det bliver det jo ikke dårligere af, når man kommer for at yde max. Eneste minus var at den cykel jeg valgte, indimellem var lidt svært at styre belastningsmæssigt...

Første time en distance var ikke så godt besøgt som næste time, men pyt med det. Jeg var ved at gennemgå en transformation fra at være meget outtaminded til at kravle ind i mig selv. Så for min skyld kunne jeg være det eneste på den time. Jeg så ikke de andre. :laugh: Jeg elskede hvert sekund af første time. De lange pas i siddende mellemtakt og stående mellemtakt omend de sidste 5 min var ved at presse livet ud af mine lunger. Jeg kørte godt, og jeg mener heller ikke at " ER I TRÆTTE? HVORFOR SÆNKER I SÅ TEMPOET?" var henvendt til undertegnede. g005.gif

Kort pause mellem de to timer, hvor veninde C også forlod salen Jeg var varm og for alvor tændt. :devil: En helt igennem umenneskelig lækker start som jeg ikke husker idag. Husker bare sveden drev af mig efter tre minutter. Holdet fra fyldt og jeg var så godt kørende længende. Efter 9. minut fik jeg gåsehud og lukkede øjnene for at blive vækket af min sidemakker, der samlede UNDERSKRIFTER IND: WHAT THE F... CRASH BOOM IND I RUDEN. Man vækker altså ikke en tranceDanfanatiker.. Det gør man bare ikke. :nonono::blink:

Timen var opbygget omkring siddende enkelttakt lange lange pas og 5x 45 sek stående angreb med 15 sek pause mellem hver. Syren piskede rundt i benene men jeg elskede det hele... Suge suge. Energi. Power. Hurtigere Julie. Ja ja jeg kan godt.

20 min inden i timen rammes jeg igen af et ubeskriveligt flow, da jeg hører U2 "with or without u" i et lækker remix. Halleluja for musikken ..... Flow flow flow. Sidste del af timen gjorde ikke bare ondt.. Det krampede så småt i mine lægmuskler under 4 min stående mellemtakt hvoraf de sidste to var i angreb. Avvvvvvv g025.gif

Sublimt presset af il maestro... De to timer fløj bare afsted og jeg ønskede at det aldrig stoppede......

3 sekvens var en omgang Coreball ved samme Ulrik. Åh min balance er trods yoga ikke for udviklet endnu, og det lykkedes mig da heller ikke at komme op på knæene på den s...bold. Jeg er nærmest lige så yndefuld på en coreball klasse som en elefant i en glasbutik. Til stor 'glæde' for mig valgte den 'unge' :tongue: mand at afslutte klassen med samme syge- se-jeg - kan- stå -bolden- øvelse.. Argh mit legeme var klart til at komme i posen (seng).

4 og sidste sekvens var en dejlig omgang food :4mewantfood: sammen med Ulrik og min gamle veninde A + C som igen havde sluttet sig til selskabet..

Hophop hjem til Århus....Glade og tilfredse med dagens indsats..... Og forventningsfulde om hvornår man igen kan opleve et sådant flow.... g010.gif

Tak for fed træning...

Dagens tal.

Morgen: Styrketræning i Scan

Aften:

Spin Distance ved UBC :bike:

Tid 55 min

:heartpump: Snit 160

:heartpump: Max 187

Spin Interval 1 ved UBC :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 190

Coreball ved UBC

Tid 45 min

Konstatering: DÅRLIG BALANCE :wink:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej Smuksak

Teløk med den nye log

om du så lavede log nr 100, ville det ikke ændre på værdien af den, der er sgu altid fuld fart over dig, og her kan man da få sit daglige spark bagi...

Velkommen til verden log nummer xx må du overleve længe uden pis og papir...

mega knus

Link to comment
Share on other sites

Hey Danf.........

Hva' ske der her i "tøsse" log world. :shades:

Tillykke med den nye start/log. :4thumbup:

Håber stadig der bliver logget en masse svedig spinning og måske lidt af det der kropvridningsmærkeligestilling's træning. :laugh::smile:

Smug kigger en imellem.

God vind med det nye... :smile:

:hehe: / T

Link to comment
Share on other sites

Hej Smuksak

Teløk med den nye log

om du så lavede log nr 100, ville det ikke ændre på værdien af den, der er sgu altid fuld fart over dig, og her kan man da få sit daglige spark bagi...

Velkommen til verden log nummer xx må du overleve længe uden pis og papir...

mega knus

Dejligt, du sådan våger lidt over mig. :innocent: Det er indimellem vist også nødvendigt. :laugh: Vi krydser fingre for, at denne log overlever pis og papir. :4thumbup:

Hey Danf.........

Hva' ske der her i "tøsse" log world. :shades:

Tillykke med den nye start/log. :4thumbup:

Håber stadig der bliver logget en masse svedig spinning og måske lidt af det der kropvridningsmærkeligestilling's træning. :laugh::smile:

Smug kigger en imellem.

God vind med det nye... :smile:

:hehe: / T

Tøseworld ER bare sådan Tantor... Der bliver tid til masser af gur spinning og masser af yoga, styrke nu.. Bare vent og se....

Remember, du er altid velkommen i min logse.... :4thumbup: God vind til dig også spinner.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 5 juni 2007 Styrketræning + 1 x spin

Det var ikke med den allerstørste energi, at jeg om morgenen drog til Scan for at styrke lidt og udøve lidt kæbetræning med et par nøglebrikker. :innocent: Men det gik. Det var ikke blevet til så megen søvn natten til tirsdag. (og nej ikke noget romantisk der) :laugh:

Eftermiddagen blev brugt på en afløser time i scan. Fuld skrue og fuld hold. Blandt andet med to gæster fra Fredericia.. Hardcore kørt. Jeg havde ladet mig inspireret af timerne mandag ved Kong UBC, så basalt set var timen usædvanlig tung men effektiv. De kørte til og de kørte godt. :devil::devil::devil: Lille Pony var også med... :devil: Han er vild.

Fik ham lokket til at overtage efterfølgende basic time. Jeg var FOR flad. Det har været nogle barske dage.

:4mewantfood: Pizza og ret godt selskab om aftenen til en bette film, var lige det jeg havde brug for til at koble af. En nat i fuld søvn og så er man bare.....stadig træt. :laugh:

Morgen:

Styrketræning: Ryg, Biceps, mave.

Eftermiddag:

Spin Interval 1 ved mig :bike: feat Øverstbefalende og Spin Amok.

Tid 54 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 191...

Onsdag kommer nok til at stå i styrke og yoga tegn. Nåede ikke yoga igår tyvær.. Så det SKAL være idag....

Ciao. :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej Julle!

Tillykke med din nye log. Det bliver spændende at følge med i din fortsatte træning.

Jeg forstår godt at du synes om yoga. Jeg forsøger mig selv et par gange om ugen med yoga og øver mig fortsat i at stå på hænder, men bliver bedre...

Jeg har et enkelt forslag til din fortsatte træning og det er at komme igang med noget landevejskørsel. Der er masser af fede ruter her i Århus og :sun: skinner jo.

Edited by Cykeldrengen
Link to comment
Share on other sites

Hej Julle! :icecream:

Tillykke med din nye log. Det bliver spændende at følge med i din fortsatte træning.

Jeg forstår godt at du synes om yoga. Jeg forsøger mig selv et par gange om ugen med yoga og øver mig fortsat i at stå på hænder, men bliver bedre...

Jeg har et enkelt forslag til din fortsatte træning og det er at komme igang med noget landevejskørsel. Der er masser af fede ruter her i Århus og :sun: skinner jo.

Hej Cykeldreng og velkommen i min logse... Jo tak. Jeg glæder mig også til at fortsætte mine beretninger om min træning og hvad der ellers måtte interessere folket. :w00t:

At stå på hænder er jeg ikke nået til endnu. Men med små babysteps så kommer det jo nok henadvejen. Skulder stand idag var lidt hård ved min lænd..Måske jeg snart skal holde en bette hviledag som min ven superinstruktør Mads så venligt påpegede idag..

:innocent:

Det med landevejen bliver desværre ikke i år... Jeg når det ikke, sådan som jeg prioriterer ligenu, så udendørs aktiviteterne må henlægges til løb + isspisning.... :icecream:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 6 juni 2007 Styrke, løb og Ashtanga yoga. :hehe:

Jeg havde egentlig planlagt IKKE at dyrke cardio...men lysten var der efter styrketræning....så hvorfor... DAMMIT det var det med at 'restituere'. Fremmed ord for mig...

Styrketræning af Bryst, Skuldre og Triceps.

Løb 45 min.

En pæn ung mand tabte sin MP3 afspiller ind under mit løbebånd hvorefter han begyndte at kigge ind under mine ben...Øh det er altså ikke fordi..... :4whistling: Pyt jeg hævede da bare båndet og han fik sin MP3 afspiller, men nu troede jeg altså lige... :wub::4jumpy:

Ashtanga yoga ved Peter Coates.

Tid 90 min

DER ER BARE NOGET VED DE ENGLÆNDERE. Peter var god til at rette på os og tvinge min krop dybere ind i de forskellige stillinger. Dejlig time der bare forsvandt som dug for solen. Jeg elsker yoga. :hippy:

En dejlig omgang træning og masser af positive og varme vibes fra folk i min nærhed. Life is yet again great... :yo:

Nu er det bare om at tælle får... Jeg er i sleep mode.

Bye. :slut:

HUSK nu tandtråden venner. :moon:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du har alvorligt misforstået hvad man bruger tandtråd til, søde Jules. :tongue:

Ja så må jeg jo også hellere stige med på vognen og sige tillykke til Equinox' lækreste, bedste, gladeste, sødeste ukronede dronning (dagens ros eller hva'... ;-) ) med ny log, og tilbage "in the mood".

Godt, at du er ovenpå igen! (Like a rock!!)

Sådan skal det være.!

Glæder mig til, at køre rammen fuldstændig skæv i dag!! (Skal nok lige hjem og have mine daglige 45 min. tudetur og diverse salte intravenøst... Men så skulle der også være grundlag for, at køre rejti stærkt på cyklen.

Hav det pænt så længe.

Vi ses.

...Stormogulen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du har alvorligt misforstået hvad man bruger tandtråd til, søde Jules. :tongue:

Tandfanatiker. :innocent: Ja du har ret. Den var faktisk lidt forkert placeret...

Ja så må jeg jo også hellere stige med på vognen og sige tillykke til Equinox' lækreste, bedste, gladeste, sødeste ukronede dronning (dagens ros eller hva'... ;-) ) med ny log, og tilbage "in the mood".

Godt, at du er ovenpå igen! (Like a rock!!)

Sådan skal det være.!

Glæder mig til, at køre rammen fuldstændig skæv i dag!! (Skal nok lige hjem og have mine daglige 45 min. tudetur og diverse salte intravenøst... Men så skulle der også være grundlag for, at køre rejti stærkt på cyklen.

Hav det pænt så længe.

Vi ses.

...Stormogulen.

:blink::w00t::w00t::w00t::blush:

DAMMMMN det svedigste indlæg længe. Tusind tak M. Oui jeg er GAME igen. :wub:

Hov det er jo stadig en distance idag, men nu må vi se om ikke, vi kan presse benene til sidst. :wink::devil:

"How do you feel....like a rock". :devil::devil::devil::devil:

Ses om snart.

Jules :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tandtråd.. er det ikke noget med badetøj?? :innocent:

Det må være varmen. :innocent:

Tillykke med din nye log :smile: Det går stærkt med logudskiftningen her... :tongue:

:4thumbup: Ja når man føler, man vil 'cutte' nogle irelevante ting fra i fortiden, så kan man ligeså godt starte fra 'scratch' :smile:

I got nothing... men tillykke med den nye begyndelse. :superman:

:smile: Runner, hvor har du dog gemt dig henne? Tak for 'velkomst' :laugh:

:4thumbup:

What to say... Varmen igen. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share