Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

:cool: Kære Alle....

Tusinde tak for de varme hilsner til min fødselsdag. Det gjorde ikke ondt at blive 30, eller det vil sige jo, for jeg slæbte mig igennem mit 30. år i en massiv influenza rus, som nu er ved at være til vejs ende... :wink: Heldigvis. Jeg skal nok fortælle lidt om selve dagen, som var lidt ud over det sædvanlige...men allerførst vil jeg ønske mig selv tillykke med, at jeg fra den 1 december bliver ægte genuine Københavner, idet jeg river teltpælene op og drager mod hovedstaden. Har fået nyt job... :4thumbup:

På snarlig gensyn

Danf....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:cool: Kære Alle....

Tusinde tak for de varme hilsner til min fødselsdag. Det gjorde ikke ondt at blive 30, eller det vil sige jo, for jeg slæbte mig igennem mit 30. år i en massiv influenza rus, som nu er ved at være til vejs ende... :wink: Heldigvis. Jeg skal nok fortælle lidt om selve dagen, som var lidt ud over det sædvanlige...men allerførst vil jeg ønske mig selv tillykke med, at jeg fra den 1 december bliver ægte genuine Københavner, idet jeg river teltpælene op og drager mod hovedstaden. Har fået nyt job... :4thumbup:

På snarlig gensyn

Danf....

:banana3: :yahoo: Velkommen til København :yahoo: Endnu en jyde i København :yahoo: Det bliver jo til et bedre og bedre sted :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

:cool: Kære Alle....

Tusinde tak for de varme hilsner til min fødselsdag. Det gjorde ikke ondt at blive 30, eller det vil sige jo, for jeg slæbte mig igennem mit 30. år i en massiv influenza rus, som nu er ved at være til vejs ende... :wink: Heldigvis. Jeg skal nok fortælle lidt om selve dagen, som var lidt ud over det sædvanlige...men allerførst vil jeg ønske mig selv tillykke med, at jeg fra den 1 december bliver ægte genuine Københavner, idet jeg river teltpælene op og drager mod hovedstaden. Har fået nyt job... :4thumbup:

På snarlig gensyn

Danf....

Glæder mig til at høre om dagen - og mange gange tillykke med jobbet og den snarlige status som Københavner.. hvis sidstnævnte da ellers normalt er noget man ønsker tillykke med :laugh::bigsmile:

.. så skal jeg jo snart skynde mig, hvis jeg skal nå omkring Equinox, mens du er dernede :wink:

Link to comment
Share on other sites

men allerførst vil jeg ønske mig selv tillykke med, at jeg fra den 1 december bliver ægte genuine Københavner, idet jeg river teltpælene op og drager mod hovedstaden. Har fået nyt job... :4thumbup:

jammen jammen - også officielt da et stort tillykke med det nye job - og så vil jeg da osse ønske Kbh tillykke med endnu en jyde i byen :tongue: vi blir fler' og fler' :bigsmile: the more the merrier :bigsmile:

Glæder mig til at høre mere :poking:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

:cool: Kære Alle....

Tusinde tak for de varme hilsner til min fødselsdag. Det gjorde ikke ondt at blive 30, eller det vil sige jo, for jeg slæbte mig igennem mit 30. år i en massiv influenza rus, som nu er ved at være til vejs ende... :wink: Heldigvis. Jeg skal nok fortælle lidt om selve dagen, som var lidt ud over det sædvanlige...men allerførst vil jeg ønske mig selv tillykke med, at jeg fra den 1 december bliver ægte genuine Københavner, idet jeg river teltpælene op og drager mod hovedstaden. Har fået nyt job... :4thumbup:

På snarlig gensyn

Danf....

Weee :cheer: ...men så skal du altså blive FitDK'er :tongue:

Og hvor er det dejligt, at høre at du allerede har fået job herover - tillykke med det (selvom jeg hører, at Arne ikke er helt glad for det :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Weee :cheer: ...men så skal du altså blive FitDK'er :tongue:

Og hvor er det dejligt, at høre at du allerede har fået job herover - tillykke med det (selvom jeg hører, at Arne ikke er helt glad for det :tongue: )

Kalder vist på en præcisering! Generelt bliver det da godt at få Julle til byen! Hvis hun har taget det job der ligger lidt ude af byen og oppe af bakken - så ser jeg intet problem - men jeg ved at hun også kunne vælge et der er 200 meter fra min adresse - og det vil jo betyde at jeg ikke kan have åbne vinduer uden konstant at kunne høre hendes stemme - og som bekendt så kan må få for meget - selv af noget godt!

Link to comment
Share on other sites

Weee :cheer: ...men så skal du altså blive FitDK'er :tongue:

A wa? Jullen skal da til Sats, ikke :laugh:

Kalder vist på en præcisering! Generelt bliver det da godt at få Julle til byen! Hvis hun har taget det job der ligger lidt ude af byen og oppe af bakken - så ser jeg intet problem - men jeg ved at hun også kunne vælge et der er 200 meter fra min adresse - og det vil jo betyde at jeg ikke kan have åbne vinduer uden konstant at kunne høre hendes stemme - og som bekendt så kan må få for meget - selv af noget godt!

Og hvilket et af dem tog hun mon???????????????????????

Kæmpe stort tillykke med jobbet, blir super at få dig herover :smile:

Citerer lige Vivsen: Dejligt med endnu en jyde i hovedstaden :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:blush: Eh altså hvor er I bare søde alle sammen...

Nå men Arne skal ikke frygte min stemme, for jeg valgte IKKE jobbet 200 meter fra hans lejlighed. Jeg vil ikke gå i detaljer med hvor, hvad og hvordan, fordi det er lidt mere personligt, og det hele er jo så nyt fra mig, men det er super spændende job med en masse faglige udfordringer, hvor jeg vil stærkt brug for mine kommunikative evner samt evnen til at skrive.... Så jeg tror, at jeg dette sted, finder min rette hylde. :cool: Een ting er sikkert. Det føltes absolut rigtigt.

Mere svært er det nu at skulle sige farvel til alle mine søde mennesker i Equinox. :dry: F*** det er som at rive hjertet ud af mit bryst. Flere kom hen idag " Er det sandt, at du stopper" piv piv piv piv... Og især efter den voldsomme energi og det engagement, som folk havde lagt i mine fødselsdagsspinning timer i søndags, (som btw blev filmet af DR journalist men NEJ ikke på tv ...til eget brug haha heldigvis :w00t: ), hvor jeg fik masser af vin, champagne, creme (man er vel gammel), bøger og sågar et oliemaleri lavet af larskirk, med en masse spincykler på.. rørende altså.. Dertil kom en forgyldt arbejdshjelm med ordene CHEF INDPISKER og en sort læder pisk. :wub: Jo de har vist holdt meget af mig det crew der.... :cry3::crybaby::unhappy:

Jeg skal nok vende tilbage med træningsupdates, når jeg har fået mig installeret på Frederiksberg. LIgenu handler det om at balancere den sidste måned i Århus og få det sidste ud af mit dejlige center Scandinavian Center Århus, så må tiden vise, hvor der bliver plads til en Danfanatiker in action... SATS eller FitnessDK... Don't know yet... :icecream: :bike: For jeg har endnu ikke lyst til at sætte cykelskoene på hylden... det er ikke tid til det....

Og ja yogamudra skal da også prøves Maxiebon... :banana3: :wootdance:

Og til alle jer andre derovre.... :4drunk: :hippy: :partytime2::yahoo::happy: Glæder mig til at være en del af 'crewet' overthere...

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej Julie

Hvad sker der lige her............ :unsure:................ :bigsmile:.......Har vist :sleeping:i timen.

Så er det lige ved, eller måske for sent at få kørt med på en af dine timer på jysk grund :4ranting:

Det er godt gået, med nyt job og så ham politieren, alt mulig held og lykke fra mig :bigsmile:

Også et forsinket tillykke med føs'dagen.

:hehe:..........Tantor

Link to comment
Share on other sites

Nå, så kom det så vidt, at det blev til noget med den flytning!

Ja, du har jo haft taget tilløb til det et par gange før.

Jeg håber, at det bliver helt kanon for dig.

Men forlad nu ikke MOL, sådan helt perrmanent, vel?

Mange varme hilsner her fra 8200 N

:nonono: Nixen bixen jeg forlader aldrig MOL. Selv den dag jeg skubber rolatoren rundt, så slipper man ikke for mine updates... "nu er jeg nået så og så langt med min stok...og denne gang gik turen helt til FAKTA" :laugh:

Ja lille okse så kom tiden for mig til at prøve kræfter med den største by i DK, og jeg er da også en smule nervøs, selvom mine sidste mange besøg derovre, har pillet lidt af sommerfuglene fra.. SÅÅÅååå slem er den heller ikke, og de forstår jo, hvad man siger... :tongue: Sådan da....

Hej Julie

Hvad sker der lige her............ :unsure:................ :bigsmile:.......Har vist :sleeping:i timen.

Så er det lige ved, eller måske for sent at få kørt med på en af dine timer på jysk grund :4ranting:

Det er godt gået, med nyt job og så ham politieren, alt mulig held og lykke fra mig :bigsmile:

Også et forsinket tillykke med føs'dagen.

:hehe:..........Tantor

Taaak T...

Jamen det kan nåes endnu. Søndag den 25 november vil være mine sidste timer i Equinox Scandinavian Center. Så må guderne vide, hvor jeg så havner henne.... Spændende. :w00t:

Men DAAAAMN det bliver vemodigt at skulle sige farvel til 'crewet'.... :wink: Mon ikke der falder en tåre.... man er jo lidt følsom... :cry:

Nevertheless så starter en hel ny verden jo for mig i Cph...og sikke meget yoga der skal implementeres også, så skal jeg bare lige finde ud af, hvor, hvad og hvilket..... :crazy: Ahh stress over alle de muligheder der er i den by...

Link to comment
Share on other sites

Måske man skulle update lidt......

Træning er det ikke blevet så meget til de sidste par uger. Har jo haft en ret kraftig forkølelse, som næsten har nærmet sig influenza lignende tilstand og hvis man pusler det sammen med københavner besøg, jobsamtaler, 30 års fødselsdag (e) og andet godt..... ja så har forudsætningerne for træning ikke været så gode. Et par spinning timer er blevet kørt men det har absolut været med pålistret smil, febertilstand og småirriterende stemme.... Idag går det meget bedre... Næsen er knap så stoppet og bortset fra en smule ondt i nakken, så går turen til Scandinavian Center idag....styrketræning og en spinning time ved en anden instruktør.. skal lige klemme det sidste ud af mit dejlige center.....piv endnu....

Igår søndag fik jeg dog vandret 3 stive timer med betjenten omkring København. En tur der strakte sig over Nørrebro til Langelinie til alle mulige underlige og flotte steder. Herligt at se byen i så smukt et vejr.... og i så dejligt selskab. :wub: Ikke dårligt... ikke dårligt...

Vi målte turen efterfølgende, og det viste sig at være en god tur på 14 km... Kan faktisk godt forstå at mine ben er trætte idag :

Søndag den 4 november 2007

:walking: 3 timer ....14 km.... Område CPH...

Weee loggen er igen igang med noget træning....

Hvordan går det så med yogaen?? YOGA med stoppede NÆSEBOR er bare no go. :nonono: Så imorgen prøver jeg igen. Guru Mike er ved at være en tand skuffet over mig... :unhappy: "hvor blir du af" :mad: Undskyld... :blush:

Nu vil jeg ellers forsøge med lidt mere opdatering, og så kommer der nok en bette pause igen, når jeg skal til at pakke flyttekasser og flytte hele baduljen til Frederiksberg den 25 november.. Pyhhhhh....

One small step for man one giant step for Danfanatiker... :blink: Men jeg glæder mig... :4thumbup:

Kan I alle have en dejlig dag....

Psst mon alle de kropslige skavanker skyldes det 30. år???? :wink:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Igår søndag fik jeg dog vandret 3 stive timer med betjenten omkring København. En tur der strakte sig over Nørrebro til Langelinie til alle mulige underlige og flotte steder. Herligt at se byen i så smukt et vejr.... og i så dejligt selskab. :wub: Ikke dårligt... ikke dårligt...

Så har du jo været i nærheden af mit hood :bigsmile:

Der er så skøøøøønt på Langelinie

Link to comment
Share on other sites

Her må manden bag Julies exit til Cph hellere komme lidt på banen igen. :tongue:

Kære jyder.... :blush:

Jeg ved godt, at I er mange som er kede af, at Julie Pedersen nu snart forlader Århus til fordel for storbyen København. Og tro mig jeg kan sagtens sætte mig ind i den følelse I har over at miste den guldklump!!! :wub:

Men I kan være ganske rolig - I bliver ikke gemt herinde på MOL - jeg skal nok skubbe lidt kærligt til hende så hun kan opdatere lidt herinde på siden omkring hvordan livet går i CPH :superman:

Nu har jeg jo mødt flere af Jer MOL ´ ere - og I er jo nogle søide mennesker :smile:

Og ja det er rigtigt som Jullepigen skriver - så havde vi altså en kanon gåtur i søndags igennem et solbeskinnet København. Kan godt anbefale det til andre som et alternativ til noget fysisk udfoldelse - selv uden gang stave :blush:

Dette var ordene indtil videre.

Hold Jer munter folkens :bigsmile:

Hygge fra Lars

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 5 november 2007

Pyhh endelig igang med 'rigtig' træning igen, selvom hver kraftanstrengelse var som at starte forfra...Men hvor er jeg dog også bare træt af at være rendt ind i sådan en fæl omgang forkølelse... :annoyed:

Indimellem styrketræningen blev det til en masse... :blahblah::blahblah: med mange omkring "hvorfor jeg nu skal væk" etc... Lidt vemodigt men egentlig dejligt at høre, at man trods alt bliver savnet... :cry3:

Efter styrketræning blev det til en glad spinning time ved Lene, som gav den gaz med en masse lækker musik og et supergodt nemt og overskueligt program med masser af tung siddende enkelttakt. Just the way I like it... :firebounce:

Min puls var ustyrlig og oppe i det røde felt en stor del af timen. Ret sikker på at det stadig skyldes sygdom i min krop..

Gik tidligt i seng fuldstændig drænet for energi....

Summasumarum:

Styrketræning nyt program dag 1

Fokus ryg, bryst, skuldre, biceps og triceps...

Spin Distance ved Lene J :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 158

:heartpump: max 183

Tirsdag skulle meget gerne byde på styrke og yoga.... efter et modbydeligt handlepas.. mon der er varer på hylderne.... :nono: Eller har folk hamstret på grund af lastbilblokaderne.... :rocketwhore:

Rigtig god dag til alle.....

Hilsen Jylland hvor solen skinner ligenu... :sun:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke, du behøver frygte mangel på dagligvarer, Danf.

I `min´ Tøfex er der i hvert fald varer nok, og der er vist også færre blokader, end der har været.

Efter, hvad jeg hører (jeg hører jo en hel del, ved du), så er det nogle chauffører, der er organiseret andre steder end i 3F (læs: gule fagforeninger :devil: ), der har lavet balladen. Men foreløbig har det vist ikke ramt særligt hårdt, hvad dagligvarer angår.

Det bliver spændende at høre om dine plevelser i storbyen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share