Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Tak søde Okse. Der var også rigeligt med dagligvarer igår... så ingen problem...

Uhhh fik en masse lækkert spin gear igår venligst sponsoreret af rigtig god Equinox ven og cykelrytter.. :w00t: Det er da lige til at klare...GOD TING på en heftig dag....

Idag onsdag er kroppen præget af DOMS i lænd og bag som følge af yogaen igår. Heldigvis blev der løsnet godt op i nakkemuskulaturen, som har været udpræget øm de sidste dage... :4crutches:

Tirsdag den 6 november 2007

Igen psyko mange mennesker i centret, men jeg fik da styrketrænet, det jeg skulle... + løbet 45 min inden yoga.. Tunge ben tunge ben de første 15 min, men så løsnede det lidt op... Forkølelsen er så småt ved at slippe sit tag i mig...

Ved yoga porten blev jeg mødt af en masse "meeeen du er tilbage" (øh ja bare fordi man har holdt en måneds pause :rolleyes: ) og så kom selve guruen " are you leaving us"... :unsure::please::4goodbye: Please ikke flere kommentarer om min exit fra det dejlige center.. Det er hårdt... for hårdt...men derfor glæder jeg mig alligevel til udfordringerne i Cph.. :banana:

Hmm tilstoppet næse i yoga er ikke så fedt, men det var som om, der kom hul igennem efter 20 min... Aldeles stiv i krop og led.. øv bøv, men det var alligevel en god succes for mig, for det gik meget bedre, end jeg først troet... Skulderstand til sidst løsnede op for en del ting, men da mine ben var ved at gå i krampe før tid, måtte jeg lige en tur i gulvet...sådan kan det jo gå...

Dejligt at være tilbage igen... :superman: ... Har meget svært ved at slippe alle tanker pt og være i nuet..være tilstede. Tankerne flyver rundt og hjernen arbejder konstant med alt det nye, jeg nu skal til.... men med tiden så får jeg igen roen til fordybelse, og yogaen slipper jeg slet ikke, når jeg når frem til hovedstaden. Slet ikke.... :smilejap:

Hovedsagen er: JEG ER IGANG IGEN.... Sådan må det være.... Har btw set, at der lige rundt om hjørnet fra min nye bopæl ligger en yoga klub ting, hvor man kan komme og gå som man vil...Det kan godt være, at det lige skal udforskes...Nu har jeg også en svigerinde, som er totalt yogi og alternativ behandler og alt muligt, så måske jeg skal sniffe lidt med hende... :smilerock: Ak ja mulighederne er mange...

Heldigvis er jeg ikke blevet angrebet af nogle i-byen-farlige-ting idag, som man kan læse om i Arnes log.. Hvordan bærer han sig dog af med den slags....? :crazy_pilot:

Data:

Styrketræning.: Ben, mave og lænd. :dumbbell_lift:

Løb 45 min :4dog:

Ashtanga yoga ved Mike Newit feat MDJ

90 min :hippy:

Vi molles ved....

Jules

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:wolverine:

Jeg vil også have sådan een i min logse...

Så er det vist for alvor tid til en længere update igen. Det har godt nok stået stille i min log de sidste mange måneder, og jeg tvivler da også på, at der overhovedet er nogen, der efterhånden gider kigge herind blandt spindelvæv og støv for ikke at glemme de mange edderkopper, der kravler rundt på de tomme sider. Hmm min log er ikke et hit mere, men jeg vil da prøve at optimere min indsats her i aften via min sofa og min bærbare, så jeg i ro og mag kan sidde og notere lidt ned alt imens valg tv’et florerer i baggrunden.

Mon det vil lykkes mig at komme med på beatet igen logmæssigt… :unsure: ..eller har alderen for alvor sat sit præg på mine beretninger, så de bare er håbløst kedelige? Svarene er mange, og ja jeg ved det ikke…Nu må vi se. Tror bare at jeg skal tage mig lidt sammen igen..tsk tsk Julie

Børste børste møl væk, hvor skal vi starte?

Tror vi skruer tiden et par dage tilbage…

Fredag den 9 november 2007 – Styrketræning.

Træning blev henlagt til styrketræning af Ben + mave… :4flex:

Intet cardio da resten af dagen blev brugt på handlepas, rengøringspas, vasketøjspas samt hente-kæreste-ved-tog-pas.. Lørdagen skulle jo bruges på veninde fødselsdagstam tam så en lille smule stress fredag fulgte da med…

Fik dog set VILD MED DANS og lige slået en svingom med betjenten :cheer:, ak ak man vil jo så gerne danse, som de gør på tv, men det ligner ikke helt… :sorry:

Lørdag den 10 november 2007 1x spinning

For første gang i flere år skulle jeg denne dag holde noget festivitas for mere end 10 personer, og hold nu fast….12 mennesker i en bette 55kvm hule på Frederiksbjeg i Århus, men det gik jo over al forventning… :4band: :banana3: :partytime2:

Dog var undertegnet noget stresset, inden de første gæster kom. ”Er der nu nok mad”.. osv osv osv, men den skønne betjent var enestående til at hjælpe til med madlavning etc. :wub: :4police:

Forinden de hektiske timer op til gæsternes ankomst havde vi begge to besøgt Scandinavian Center og en time med Brian aka SpinAmok.. Super lækker time.. Betjenten kørte som en drøm i sit nye cykel outfit, som jo ganske vist forpligtede. Jeg selv havde små diamanter i benene. Stadig småforkølet øv. Det er bare rigtig ærgerligt, som det sidder fast.

Data:

Spin Interval 1 ved Brian feat. Spinningsilden, Donkarkov. :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 158

:heartpump: Max 183

Weeeee resten af aften/natten blev veninde-sladre-sang og danse pas… Gud hvor kan kvinder samlet snakke meget om alt muligt…tror vi kom omkring de fleste emner hihi.. Herligt og dødærgerligt at man ikke tager sig sammen og holder sådanne ting lidt oftere… Det skal i øvrigt nævnes, at jeg mistede 15 flasker rødvin (og det skal nævnes, at der var 8 der drak…..) DAMN…. Tror der gik ren påskebryg-reklame i den. :4drunk:

Søndag den 11 november 2007 3 timers gåtur med betjenten.

Man skulle tro, at hovedpinen var reddet, men helbredet var ufatteligt godt, så efter at mine to udenbys veninder var sparket ud, kæmpeopvasken taget, ja så snørede jeg MBT skoene på og fortsatte ud i det kolde solskinsvejr med betjenten på en gåtur, som udviklede sig til noget af en walk. Igen de her tre timer, som vi også forcerede forrige søndag dog dengang i København. Denne søndag blev ruten en kombination af skov og strand. Igennem Marselisskoven og ud til ’Ørnereden’ ad de smukke bakkede skovruter. Undervejs mødte vi en trappe med 83 trin, og før vi vidste af det, tog vi den op og ned 2 gange.. Så har man da ikke en jordisk sans for normalitet. :moon: Vi kiggede på hinanden én gang og sagde i munden på hinanden ” vi gør det lige én gang til”. Syret. :wootdance: Efter 2 timers gang begyndte benene at være godt mærkede, så vi satte igen kursen tilbage til min lille lejlighed og et ordentlig måltid af rester fra dagen før. Uhm græske frikadeller, en masse blandet salat og en smule bulgur salat tilsat en ordentlig røvfuld tzatziki. Nammenam. :4eat:

Efterfølgende skulle betjenten tilbage til hovedstaden.. øv nu var han ellers lige ved at blive lidt jyde :4smartass: , og så gik jeg ellers ud som et lys.

Data :walking: 3 timer i skovterræn.

Mandag den 12 november 2007 Styrketræning + 1 spinning time

Ahh mandag morgen. Kold, mørk og grusom. 8 timers arbejdsdag efterfulgt at tandlæge besøg. Hvor frygtindgydende er det ikke lige. I skrivende stund er mine bisser og tandkød stadig mærket af min overordentlige pertentlige tandlæge. Av men heldigvis ingen huller eller noget, men derfor er det altså ikke rart at få stukket en sylespids ting ned i sit tandkød og bare høre og mærke følelsen af at få krattet tandsten af tænderne. :freaked: Kan ikke fordrage det. Inden jeg smuttede ud ad døren, fik jeg erhvervet mig en elektrisk tandbørste. Åh jo. En gadget Åh nej. Jeg er jo ikke ligesom Candygirl, der elsker sådan noget elektronik, men jeg ved, at mine bisser vil elske mig, så den skulle jeg bare have med. Da jeg efterfølgende kiggede på brugsanvisningen, ja så lagde jeg den stille og roligt fra mig og tog den beslutning, at den får kæresten altså lov til at udforske, og så kan han jo fortælle mig, hvordan den virker. :yahoo: Hader bare den slags. :bruce:

Super dejlig træning i Scan efterfølgende..masser af tid til at nå det hele og mere til.

Startede med styrketræning, fik derefter løbet 30 min og skulle så afløse Lone i spinning. Fyldt hold og god stemning. God feedback efter timen. Mange kunne godt lide den megen tunge kørsel, som jeg fik fyret af, og så var det heller ikke værst at slutte med et 3 min Interval til gode gamle ”I saved the day”. Den rykker bare stadigvæk den sang. :music:

Første rigtige lækre træning længe. Hip hip hurra min forkølelse synger på sidste vers. (ligesom min tilstedeværelse i Århus.)

Data:

Styrketræning: Overkrop :showoff:

Løb: 30 min :4dog:

Spin Distance ved mig feat MDJ :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit:166

:heartpump: Max 188

Ah det var så det. Loggen er updated og jeg er faktisk lidt stolt af mig selv.. Klap dig selv på skulderen Julie. (sjovt nok var den sang lige på tv...) Jamen det vil jeg så gøre. :innocent:

Kan I have en rigtig dejlig aften derude…

Danf. :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Der er masser, der stadig vil læse med i din logse og hører dine dejlige beretninger og underfundige indfald (det er positivt ment :tongue: )

Må lige kommenterer en ting: Hvis du tager ham betjenten i at læse brugsanvisning, bør du nok lige justerer antennerne - tror aldrig jeg er stødt på en mandsperson der (vil indrømme han) bruger brugsanvisningen... lalle.gif

Halloooo, hvorfor hedder den mon en brugsanvisning?! Jo, fordi man skal bruge den ja.gif

Og lige en ting til - jeg er altså imponeret, du har jo formået at prioritere din træning Julie worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Slikpigen.. tror ikke du behøver være nervøs for at dine faste læsere er løbet nogen steder :wink: Men rart med en update! :4thumbup:

Og hvad angår brugsanvisninger - så er den slags altid sidste udvej.. sådan er det bare :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og hvad angår brugsanvisninger - så er den slags altid sidste udvej.. sådan er det bare :laugh:
Candygirl: Brugsanvisninger er hovedsageligt spild af papir!!! :tongue:

Hey hey, nu skal I ikke komme for godt i gang, der står faktisk nyttige ting i de der brugsanvisninger, og det ville I også finde ud af, hvis I læste i dem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey hey, nu skal I ikke komme for godt i gang, der står faktisk nyttige ting i de der brugsanvisninger, og det ville I også finde ud af, hvis I læste i dem :tongue:

Kan man ike lege/eksperimentere sig frem - så er det et dårligt produkt - sådan er det! :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Der er masser, der stadig vil læse med i din logse og hører dine dejlige beretninger og underfundige indfald (det er positivt ment :tongue: )

Må lige kommenterer en ting: Hvis du tager ham betjenten i at læse brugsanvisning, bør du nok lige justerer antennerne - tror aldrig jeg er stødt på en mandsperson der (vil indrømme han) bruger brugsanvisningen... lalle.gif

Halloooo, hvorfor hedder den mon en brugsanvisning?! Jo, fordi man skal bruge den ja.gif

Og lige en ting til - jeg er altså imponeret, du har jo formået at prioritere din træning Julie worthy.gif

:4thumbup: Jeg er vildt imponeret af din evne til at læse og forstå brugervejledninger. Respekt der.. Nu må vi se om betjenten bliver pågrebet i at læse sig til funktionerne i min nye tandbørste.. :tongue:

Jow jow der bliver da prioriteret træning til trods for festivitas, københavner besøg, flytte rod, forkølelser og den slags. Det skal man bare... :smile: Dog er niveauet måske ikke så voldsomt, som for et par år siden, men som min gamle coach sagde : "Less is more".

Helt enig med Slikpigen.. tror ikke du behøver være nervøs for at dine faste læsere er løbet nogen steder :wink: Men rart med en update! :4thumbup:

Og hvad angår brugsanvisninger - så er den slags altid sidste udvej.. sådan er det bare :laugh:

Jaaaaa updates er gode, også selvom det er min mølædte gamle slidte kedelige log... :blush:

De kunne lige så godt skrive brugsanvisninger på russisk. Jeg fatter nada... :nonono:

Elsker dine beretninger Julie!!! :superman:

Candygirl: Brugsanvisninger er hovedsageligt spild af papir!!! :tongue:

Åh det var sødt sagt Arne. Tak... :blush: Altså ikke det med et hint til candy. :tongue: Må jeg komplimentere det samme om dine beretninger, men det ved du jo godt. :wink:

Hey hey, nu skal I ikke komme for godt i gang, der står faktisk nyttige ting i de der brugsanvisninger, og det ville I også finde ud af, hvis I læste i dem :tongue:

Det tror jeg på, men man gider vel ikke læse så meget i dem?? :blink: Jo Candy gør... :w00t:

Kan man ike lege/eksperimentere sig frem - så er det et dårligt produkt - sådan er det! :4smartass:

:laugh:

Godmorgen Jules post-15167-1194929891.gif

Godt at se dig tilbage :w00t: Jeg var i hvert fald begyndt at savne dig her :cry: .

Godt at se at du holder træning ved lige. :superman:

Signepost-15167-1194929950.gif

Søde Signe.. Det var en dejlig omgang varme ord.. Takker mange gange. Jo jeg holder skam træningen ved lige, selvom jeg lige var lidt på standby pga. en forkølelse. :sneaky2:

Jeg skal lige have opdateret din log også... og jer andres... er lidt bagud....sorry... :blush: Jeg må lige komplimentere den kaffesmiley. Den er bare alt for kær..

Tak for indspark og rigtig god dag til jer alle sammen....

Også jer der ikke drikker kaffe.. ØV min tandlæge kommenterede mine nederste forbisser...de var lidt misfarvede.. :blush: Og jeg som eller altid plejer at have hvide bisser..måske derfor jeg skærer lidt ned på kaffen nu.... :innocent: NOT!!! :devil:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Ak ja nogle af tingene husker jeg da.... :bigsmile:

Fik lige denne her af en arbejdskollega.

J J J J

Folk over 30 burde være døde! :blink:

Ifølge dagens lovgivere og bureaukrater burde de af os, som

var børn i 40'erne, 50'erne, 60'erne, ja til og med tidligt

i 70'erne ikke have overlevet. :nonono:

Vores børnesenge var malet med blybaseret maling. Vi havde

ingen børnesikring på medicinflasker, døre eller skabe, og

når vi cyklede bar ingen af os hjelm. Som børn kørte vi i

biler uden sikkerhedsseler eller airbags. Det at sidde bag

på en ladvogn en varm sommerdag var altid en speciel

nydelse. :smile:

Vi drak vand fra haveslangen og ikke af flasker. Skræk og

rædsel! Vi spiste brød med smør, drak sodavand med sukker

i, men blev aldrig overvægtige, fordi vi var ude at lege. :crazy:

Vi delte gerne en sodavand med andre og drak af samme

flaske, uden at nogen rent faktisk døde af det. :4thumbup:

Vi brugte timer på at bygge sæbekassebiler af ting der var

kasseret, og ræsede i fuld fart ned af bakken, bare for at

finde ud af, at vi havde glemt at sætte bremser på. Efter

nogen ture i grøften lærte vi at løse problemet. :devil:

Vi tog hjemmefra tidligt om morgnen for at lege ude hele

dagen og kom først hjem, når gadelygterne blev tændt. Ingen

kunne få fat på os i løbet af dagen - ingen mobiltelefon.

Utænkeligt! :cool:

Vi havde ingen Playstations, Nintendo 64 eller X-boxe - i

det hele taget ingen TV-spil, ikke 99 TV-kanaler, ingen

videofilm, surround-sound, mobiltelefoner, hjemme-PC'er

eller chatrooms på Internettet. Vi havde venner! Vi gik ud

og fandt dem! :wub:

Vi faldt ned fra træer, skar os, brækkede arme og ben og

slog tænder ud, men ingen blev sagsøgt efter disse uheld.

Det var uheld. Ingen andre kunne få skylden - kun os selv.

Husker du uheldene? Vi sloges, blev gule og blå og lærte at

komme os over det. Vi fandt på lege med pinde og

tennisbolde og spiste jord og græs. Til trods for

advarslerne var der ikke mange øjne der blev stukket ud, og

græsset voksede ikke inden i os resten af vores liv. :laugh:

Vi cyklede og gik hjem til hinanden, bankede på døren, gik

lige ind og blandede os i samtalen. Nogen elever var ikke

så kvikke som andre i skolen, så de dumpede og måtte gå et

år om. Frygteligt! :cry:

Denne generation har fostret nogle af de mest

risikovillige, de bedste problemløsere og investorer

nogensinde. De sidste 50 år har været en eksplosion af

nyskabelser og nye ideer. Vi havde frihed, fiaskoer,

succes'er og ansvar, og vi lærte at forholde os til det alt

sammen. Og du er én af dem. Tillykke!!! Send denne videre

til andre som oplevede den store lykke at vokse op som

barn, før lovgivningsmagten og andre myndigheder regulerede

vores liv til vores eget bedste*

Det gode liv var vores! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ak ja nogle af tingene husker jeg da.... :bigsmile:

Fik lige denne her af en arbejdskollega.

J J J J

Folk over 30 burde være døde! :blink:

Ifølge dagens lovgivere og bureaukrater burde de af os, som

var børn i 40'erne, 50'erne, 60'erne, ja til og med tidligt

i 70'erne ikke have overlevet. :nonono:

Vores børnesenge var malet med blybaseret maling. Vi havde

ingen børnesikring på medicinflasker, døre eller skabe, og

når vi cyklede bar ingen af os hjelm. Som børn kørte vi i

biler uden sikkerhedsseler eller airbags. Det at sidde bag

på en ladvogn en varm sommerdag var altid en speciel

nydelse. :smile:

Vi drak vand fra haveslangen og ikke af flasker. Skræk og

rædsel! Vi spiste brød med smør, drak sodavand med sukker

i, men blev aldrig overvægtige, fordi vi var ude at lege. :crazy:

Vi delte gerne en sodavand med andre og drak af samme

flaske, uden at nogen rent faktisk døde af det. :4thumbup:

Vi brugte timer på at bygge sæbekassebiler af ting der var

kasseret, og ræsede i fuld fart ned af bakken, bare for at

finde ud af, at vi havde glemt at sætte bremser på. Efter

nogen ture i grøften lærte vi at løse problemet. :devil:

Vi tog hjemmefra tidligt om morgnen for at lege ude hele

dagen og kom først hjem, når gadelygterne blev tændt. Ingen

kunne få fat på os i løbet af dagen - ingen mobiltelefon.

Utænkeligt! :cool:

Vi havde ingen Playstations, Nintendo 64 eller X-boxe - i

det hele taget ingen TV-spil, ikke 99 TV-kanaler, ingen

videofilm, surround-sound, mobiltelefoner, hjemme-PC'er

eller chatrooms på Internettet. Vi havde venner! Vi gik ud

og fandt dem! :wub:

Vi faldt ned fra træer, skar os, brækkede arme og ben og

slog tænder ud, men ingen blev sagsøgt efter disse uheld.

Det var uheld. Ingen andre kunne få skylden - kun os selv.

Husker du uheldene? Vi sloges, blev gule og blå og lærte at

komme os over det. Vi fandt på lege med pinde og

tennisbolde og spiste jord og græs. Til trods for

advarslerne var der ikke mange øjne der blev stukket ud, og

græsset voksede ikke inden i os resten af vores liv. :laugh:

Vi cyklede og gik hjem til hinanden, bankede på døren, gik

lige ind og blandede os i samtalen. Nogen elever var ikke

så kvikke som andre i skolen, så de dumpede og måtte gå et

år om. Frygteligt! :cry:

Denne generation har fostret nogle af de mest

risikovillige, de bedste problemløsere og investorer

nogensinde. De sidste 50 år har været en eksplosion af

nyskabelser og nye ideer. Vi havde frihed, fiaskoer,

succes'er og ansvar, og vi lærte at forholde os til det alt

sammen. Og du er én af dem. Tillykke!!! Send denne videre

til andre som oplevede den store lykke at vokse op som

barn, før lovgivningsmagten og andre myndigheder regulerede

vores liv til vores eget bedste*

Det gode liv var vores! :innocent:

Ja, noget rigtigt er der jo i denne passage. Bekymrings-industrien står stærkt nutildags. Men hvis man kigger på nogle af de ting, der regnes for de mest geniale indenfor musik, litteratur, malerkunst og en del andre videnskaber, så er de største ting altså sjældent lavet på kærnemælk og tofu. Dermed ikke være sagt, at alle og enhver skal begynde at bruge sprut osv. kritikløst, og i øvrigt udfordre skæbnen på alle mulige skøre måder. Slet ikke. Men sandt er det, at livsangst kan være mindst lige så skadeligt som det modsatte.

Link to comment
Share on other sites

Ak ja nogle af tingene husker jeg da.... :bigsmile:

Fik lige denne her af en arbejdskollega.

Folk over 30 burde være døde! :blink:

Ifølge dagens lovgivere og bureaukrater burde de af os, som

var børn i 40'erne, 50'erne, 60'erne, ja til og med tidligt

i 70'erne ikke have overlevet. :nonono:

Vores børnesenge ....... blaaaa bla bla

Vise ord der ! Tja det sætter da tankerne igang. Selv om det nu ikke er dig personligt der har skrevet det, kan jeg stadig nyde at læse din log, - om ikke andet for tit at trække på smilebåndet... GO JULLE .. GO JULLE !

Held og lykke med flytningen :superman: Gi gas Sømand !

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 13 november 2007 Ingen træning.

Søndags gåturen og træningen i centret sad i benene, men det var nu ikke derfor, jeg ikke fik lavet noget. Turen gik nemlig til Cph efter arbejde som følge af en kursus aftale dagen efter. :smile:

Derfor restitution via DSB...

Onsdag den 14 november 2007 Styrketræning + let cardio i Equinox Valby.

GIGAAAAA CENTER.... WAUW og NEEEJ og HOLD DA OPPPPPPP. Jeg var noget målløs.... :w00t: Skal absolut prøve den der klatrevæg næste gang, jeg kommer over. Det så fuuuuun ud....

:laugh: "Hvem er det, der hænger der?" :blink: Det er JULIE GUMPETUNG HAHA :laugh::tongue: Tror jeg er ligeså elegant på en klatrevæg som en elefant i en glasbutik... :blush:

Anyway....

Det blev først til en MBT gå tur på 4,5 km for at komme derud. Herefter styrketræning af ben, lænd og mave og 30 min på en crosstrainer... Rundvisning i centret og så endnu en gåtur ca 4 km hjem igen iflg med betjenten, som i mellemtiden havde fået fri og hentet onkel rejsende Mac. :tongue:

Data:

:walking: 8,5 km MBT...

Crosstrainer 30 min

Styrketræning: Ben, lænd og mave.

Oggg så tilbage til Århus med tog zzzzzzzz denne gang sammen med betjenten, som agerer pakkemand i skrivende stund... :wub:

God dag til alle..

Psst... 10 dage tilbage til hovedstaden..

Link to comment
Share on other sites

Hej Julie :flowers:

Hvor går tiden bare hurtigt - nu er det jo lige om snart du kommer herover..... og bliver her :bigsmile:

Nu er det vel ikke sådan, at du finder på at blive i Equinox bare fordi de har et smart center med klatrevæg, vel vel vel? :unhappy:

God fornøjelse med pakning und alles :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Julie :flowers:

Hvor går tiden bare hurtigt - nu er det jo lige om snart du kommer herover..... og bliver her :bigsmile:

Nu er det vel ikke sådan, at du finder på at blive i Equinox bare fordi de har et smart center med klatrevæg, vel vel vel? :unhappy:

God fornøjelse med pakning und alles :smile:

:smile: Vi må se, hvad tiden bringer af fuuuun stuff.... :smile:

Tak for din hilsen søde M.... :smile: Btw leeed træning du fyrer af. Blir helt forpustet af at kigge ind i din log... :blink: Sejt. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Sikke da et helt forrygende vejr idag..Altså i Århus. Ved ikke hvordan det er andre steder...(endnu) :sun: Indbyder til en gåtur med betjenten (som igen er hjemme og pakke mine sager ned) efter styrketræningspas i Scan efter arbejde....Selvfølgelig skal det hele tilpasses finalen i VILD MED DANS... :wolverine2: ( :laugh: Candy's danse smileys......)

Godt man har tidligt fri, så det hele kan nåes... ( 9 dage til CPH) :4thumbup:

Btw så er historien omkring eltandbørsten nu den, at den altså ikke virkede så tilbage til tandlægen med den næste fredag. øv. :annoyed:

Ahhh fredag og dagen idag hvor man bare ikke gider arbejde.... så lad os da istedet opdatere træningen igår...

Torsdag den 15 november 2007 Spinning + styrketræning i Scan

Efter et laaangt arbejdspas var det tid til træning med betjenten i mit lille hjertebarn Scan. Vi nåede omkring ryg og triceps (var nødt til at improvisere lidt for at nå det hele), før spinningsalen kaldte på en distance time, som jeg jo elsker så højt. Strikket sammen af undertegnet med masser af Miami Vice musik. Masser af enkelttakt, en smule tempo og 2 enkeltstarter på 3 og 4 min. Let fordøjelig træning med kontinuerlig puls og flow. Sådan kan jeg bedst lide det... Hader 10 sek der og 15 sek der...Nej udholdenhed...DET er bare fedt... :banana3: Puls omkring 75-85% det meste af timen og bare litervis af sved... I like...

Fluks efter timen ind i et sol pas.. :cheer: Åh så skønt. Lidt krebse rød bagefter pga kombinationen af sved og sol.... Jeg undlader at beskrive betjentens ryg... :nahnah: Lad os bare sige, at han var lidt 'sveden'...

Dejligt træningspas og fedt at træne sammen med gemalen... :hippy: Ingen tvivl om at det kan blive et stort plus i fremtiden. :superman:

Vel hjemme kunne vi så sætte 1 stk dvd med 30 min DR- kameras optagelse fra min 30 års fødselsdags spinning i maskinen og jeg var så færdig af grin. "JULIE DU LYDER SOM EN RADIOVÆRT" Gud er det mig...hvor underligt. I kender godt det med at høre sin egen stemme..... :freaked: :lolabove: Men alt i alt må jeg sige, at optagelsen var suveræn, folk var suveræne og lyden var i top... Slet ikke så dårligt taget i betragtning af, at jeg var SÅ syg den dag. Jeg vil dog med det samme slå fast, at min sangstemme ahem ikke er så god... :clap: :4nope: Hvis jeg kunne, ville jeg sætte klippet ind her, men det kan jeg heldigvis ikke... :innocent:

Data:

Styrketræning: ryg og triceps. :showoff:

Spin Distance ved mig feat Donkarkov, spinamok. :bike:

Tid 53 min

:heartpump: snit 163

:heartpump: max 190

That's it... Følg med imorgen... :4smartass:

Vh Danf... :happy:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

ZZZZZZZZZZZZZZZZ har bare flyttedoms i korpus efter en hård men dejlig weekend i flytningens ånd. Næste weekend bliver sidste læs så hentet, da jeg stadig har 1 uge igen på mit nuværende job, men så er det også bye bye Jylland og Hello Cph... :alright: Uh det bliver spændende.

Må siges at jeg har knoklet sammen med betjenten... :4police: Pakket, flyttet...rendt op og ned fra 4. sal. Kørt spinning timer og gået mega lange ture denne weekend, så jeg tror, at Ole Lukøje henter mig tidligt idag. :gal:

Fredag den 16 november 2007 IGEN 3 timers gå tur....

Det var nu meningen, at der skulle styrketrænes denne dag, men efter en let arbejdsdag for mit vedkommende og en travl en for betjenten i min lejlighed (pakkede som en gal), jamen så snørrede vi skoene (MBT) og lullede rundt i Århus centrum i 3 timer. Av for katten igen en tur der kunne mærkes, men hvor var det bare dejligt at se hvordan byen er på vej til at blive 'julet'- Den gamle by ser jo åh så romantisk ud..... :cheer: Dejligt tur og rigtig god behagelig træning...PÅ trods af kæreste situation og det hele, så har jeg faktisk tabt mig i taljen, og det er jo ikke helt skidt. Det må simpelthen være alle de gåture og flyttekasser, der gør det hele..... :banana:

:walking: 3 timer...

Lørdag den 17 november 2007 2 x spinning.

Spin Interval 1 ved mig feat. Donkarkov, Spinamok :bike:

Tid 53 min.

:heartpump: snit 158

:heartpump: max 185

Spin Basic ved mig feat. Donkarkov. :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 149

:heartpump: max 175

Søndag den 18 november 2007 2 spinning, flyttehalløj og vaskepas..

Spin Interval 1 ved mig feat. Karlsvognen, Donkarkov. :bike:

Tid 52 min

:heartpump: snit 156

:heartpump: max 187

Spin distance ved mig feat. Karlsvognen, Donkarkov. :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 159

:heartpump: max 185

Hvorfor hører flyttehalløj samt vaskepas under træning? Jo fordi jeg pt stadig bor på fjerdesal, og fordi jeg HAR mange ting, der skal flyttes og meget tøj, der skal vaskes... :4whistling:

Men nu er gassen gået af ballonen snart. Dødtræt. MAngler lige et par ture op og ned før sofaen rammes (Den er i det mindste endnu ikke flyttet..)

Rigtig god aften...

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Endelig tid og mulighed for at logge. Fredfyldt aften. Ingen music...bare stille og rolige tanker i mit sind...Forsøgte tidligere idag at overspringshandle lidt på mit arbejde, men blev hele tiden hægtet af.... :4nope: Måske fordi jeg sad ved bossens computer, idet jeg er ved at lære en ny ansat op (min veninde rent faktisk...win win situation...hun blev meget glad for jobbet) :hehe: Herligt når man kan hjælpe andre på den måde.... Så øv jeg fik ikke logget idag.... :newtongue:

Jeg føler i skrivende stund, at jeg har fået sagt farvel til gud og hvermand, og at jeg er klar til at hive rødderne op og plante dem i den københavnske muld med alt, hvad det indebærer af ups and downs. Nyt job venter den 3 december og helt nyt center venter også på mig...så alt i alt er det en spændende tid, der venter mig. :cheer: Jeg kommer til at savne mange fra mit spinning crew og mit center generelt, mine veninder og venner, men heldigvis lever vi i 2007, hvor muligheden for at holde kontakten ved lige er noget lettere end for 10 år siden. :4goodbye: Det trøster jeg mig lidt ved.... Vil i særdeleshed komme til at mangle min spinbuddy, kollega og ven Spinamok aka Brian.... Han har bare det største hjerte og den bedste spinning ånd... Døren vil altid være åben for dig i Cph buddy, ligesom din dør også er åben for mig i smilets by... :cry3:

Jeg ved, at jeg vil få det svært efter mine to timer på søndag. Det ved jeg bare. Reaktionerne har været varme og nærmest familiære i den gode gamle stald... det er jo som at sige farvel til een stor familie, og med Thomas-vidunderlige-centerchefs exit også, sørger folk meget meget meget i øjeblikket... Nevertheless vil Scan altid være the one and only center og selvom Thomas vil blive savnet, lever det videre i de andres ånd... stor respekt for Sidse og Brian især... :hippy:

Det var lidt til den sørgelige aftenskaffe.... Forude venter en verden af spændende muligheder... masse af dejlig træning, nye veninder og venner....vedligeholdelse af de gamle forbindelser samt et dejligt varmt liv med min betjent i hans by... :wub: I am happy.

Spinningkarrieremæssigt har jeg valgt at fortsætte i Equinox....denne gang i Valby, da jeg i Equinox har de bedste muligheder og træningsmæssige fordele... meeeeen det udelukker ikke, at jeg indimellem vil kunne forefindes i andre stalde til egen træning og personlig udvikling.... :4jumpy: På den måde videreudvikles man jo også.... (må også siges at det altså ER et blæret center, og nu kender jeg jo nox koncepterne, så det er vist nærliggende at jeg bliver i den sikre base) :4smartass:

Jeg har således fået 3 faste timer i Valby fra 1. januar men skal allerede undervise hver torsdag hele december ud...og mon ikke badetøjet er pakket i den forbindelse.... JO det tror jeg, da nok lige, at det er... :bubblebath:

Weee det var så lidt godt og mindre godt, positivt og sørgeligt omkring situationen nu og fremover, og så vil jeg straks gå i gang med at update de sidste dages træning... :alright:

Jules

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Mandag den 19 november 2007. Spinning + styrketræning

Fantastisk lækker spinning time ved Dr Lone.. Det var første (og sidste desværre) at jeg var på hendes distance time... Ih det var bare flowfyldt Tiesto og trance, lange distance pas i enkelttakt og siddende mellemtakt... ligesom jeg kan lide det.... Havde det ikke været for flytte doms i benene, så havde jeg ligget oppe under loftet. Klart den bedste distance time, jeg har kørt på i år..... :devil:

Forinden havde jeg fået styrketrænet og således var kroppen dejlig varm og klar til spin (på nær altså de forknoklede stænger :nono: )

Styrketræning overkrop

Spin Distance ved Lone :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 156

:heartpump: max 185

Tirsdag den 20 november 2007 Blandet cardio og styrke

Ahhh at træne domsede ben.... men det gik .... de blev bare endnu mere domsede :smilejap:

Styrketræning af ben, mave og lænd.

Cardio: 30 min Crosstrainer og 20 min løb

Onsdag den 21 november 2007 2 x spinning

Lækker time med en Sidse i hopla... Masser af kendte ansigter...heriblandt spinamok og spinningsilden.... Timen fløj bare afsted....

Næste time ved Mads beskrives fuldendt i spinningsildens log. Lækkert musik. Lækker sammenblanding af stigninger og landeveje...

Spin Interval 1 ved Sidse :bike:

Tid 53 min

:heartpump: snit 158

:heartpump: max 189

Spin Distance ved Mads :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 155

:heartpump: max 178

Absolut fladmast efterfølgende..... sauna pas og så bare hjem hjem hjem.....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hvor bliver yoga af?? Jeg har måttet indse, at krop og vilje IKKE har hængt ordentlig sammen de sidste mange uger, så jeg når desværre ikke mere yoga ved den gode Mike, dog agter jeg at tage det op 2 gange om ugen i Cph.... :happy:

Har hørt der skulle være noget ved ham ESKILD på ABC, som er værd at prøve--- :hippy:

Anyhow tilbage til idag....

Torsdag den 22 november 2007 Spinning + styrke...

Så blev det tid til at køre min sidste torsdagstime... Buddy spinamok var med i sit nye tøj.. goodlooking der... :slut:

Forinden fik jeg fornemt besøg i Scan af RuneN, som jo lige skulle salsasere ned i mit center og se, om han kunne trives der... ja ikke Rune ja :poking::yahoo: Nu må vi se, hvad han mener, når han har tygget sig igennem kalkunen idag. :4eat:

Styrketræning: Overkrop

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 161

:heartpump: max 187

Det var det...... Ikke sikkert jeg når flere updates før jeg rammer hovedstaden....så til alle dem der kigger med... Ha det godt...og til dem på øen... I'll see ya soon... :surrender:

God weekend alle. :crazy_pilot:

Danf

Psst det er også noget med, at der er noget salsa, der skal prøves :wolverine2:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de 29 :wink: Det er bestemt hverken sjovt at høre sig selv og slet ikke at se sig selv på tv/video. Det bliver nok aldrig min kop te.

Tillykke med det hele og hils 2500 V

Neeej hvor længe siden, jeg har fået visit fra selveste hr W... :wootdance: Tusind tak. 29 hihi ja gid det var så vel... Jeg skal nok hilse 2500, godtnok skal jeg bo 1879..... men jeg hilser overalt... (skal jo først finde ud af hvor alting er :baaa: )

Tak fordi du kiggede ind.... :cheer:

Til det med at se sig selv på dvd.... ak og ve.... jeg måtte bide i et tæppe for ikke at grine højlydt... :4whistling:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Forinden fik jeg fornemt besøg i Scan af RuneN, som jo lige skulle salsasere ned i mit center og se, om han kunne trives der... ja ikke Rune ja :poking::yahoo: Nu må vi se, hvad han mener, når han har tygget sig igennem kalkunen idag. :4eat:

Jeg kan da i hvert fald allerede nu sige så meget, at jeg helt sikkert er positivt overrasket :wink::smile:

Psst det er også noget med, at der er noget salsa, der skal prøves :wolverine2:

Det kan varmt anbefales.. det er en aktivitet man kun kan blive i godt humør af :banana:

Hehe - det er efterhånden svært ikke at nærstudere den Wolverine-smiley, hver gang man ser den.. for liiige at se hvordan i alverden det skulle kunne ligne to, der danser salsa :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor bliver yoga af?? Jeg har måttet indse, at krop og vilje IKKE har hængt ordentlig sammen de sidste mange uger, så jeg når desværre ikke mere yoga ved den gode Mike, dog agter jeg at tage det op 2 gange om ugen i Cph.... :happy:

Har hørt der skulle være noget ved ham ESKILD på ABC, som er værd at prøve--- :hippy:

Anyhow tilbage til idag....

Torsdag den 22 november 2007 Spinning + styrke...

Så blev det tid til at køre min sidste torsdagstime... Buddy spinamok var med i sit nye tøj.. goodlooking der... :slut:

Forinden fik jeg fornemt besøg i Scan af RuneN, som jo lige skulle salsasere ned i mit center og se, om han kunne trives der... ja ikke Rune ja :poking::yahoo: Nu må vi se, hvad han mener, når han har tygget sig igennem kalkunen idag. :4eat:

Styrketræning: Overkrop

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 161

:heartpump: max 187

Det var det...... Ikke sikkert jeg når flere updates før jeg rammer hovedstaden....så til alle dem der kigger med... Ha det godt...og til dem på øen... I'll see ya soon... :surrender:

God weekend alle. :crazy_pilot:

Danf

Psst det er også noget med, at der er noget salsa, der skal prøves :wolverine2:

Heheheh, så stopper du den rovdrift på :wolverine2: -smileyen :laugh: Eskild er mega cool så hvis du skal være i FDK er han vel et sikkert valg. Ellers skulle en gut der hedder Thomas Hjort også være ret skarp :bigsmile:

God weekend, og snart velkommen til KBH :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share