Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Gæt hvem der er færdige med sine julegaveindkøb. Yes folks... Jeg er for første gang i mit liv allerede færdig. Det føltes bare så godt. :kiss2::Mrs_Claus:

NU må top prioriteten være at arbejde med min stedsans, for jeg farer simpelthen konstant vild i denne store by... Især når jeg er rundt med Molly. I ved, drejer af de forkerte steder og ender et sted, jeg ikke aner, hvor er osv. Men det lykkedes mig altid at finde tilbage igen....efter en del ekstra minutter. Ups. :nissetunge:

Selvom jeg tror, at jeg med tiden vil falde til i hovedstaden, så savner jeg tit Århus. Luften er sgu bedre i Jylland.. (sorry Kjøwenhavnos) :pleasantry: , så derfor er det lækkert at vide, at jeg lige skal vej af mit gamle center den 23 december og undervise et par timer, inden jeg fortsætter mod nord.. For en god ordens skyld må jeg hellere pointere, at jeg ikke har fortrudt springet herover. Der er så mange fede steder at se, så meget at lave, så mange træningsmuligheder, og folk er generelt meget søde, selvom det er nogle travle mennesker de københavnere. Kun eet sted pakkede de mine julegaver ind, nemlig Matas...Alle andre steder var det umuligt, nå ja det forstår man så også godt, når man ser de lange køer... :rudolph:

Well well nu er det weekend. En weekend som står på endnu mere julefrokost tam tam. :xmas: Der skal selvfølgelig også trænes igennem...

Så nu til en lille update på de sidste dages træning...

Onsdag den 12 December 2007

Styrketræning overkrop (dag 1)

Cardio: 30 min løb og 20 min Crosstrainer..

Herefter troede jeg, at vi skulle spinne i forbindelse med spinefteruddannelse i Nåx, men sådan skulle det ikke være...øv bøv.. så det blev til 3 stive timers :blahblah::blahblah: i mit halv våde træningstøj, hvor jeg efter 2 timer måtte haste op og skifte, da jeg simpelthen frøs for meget.... :cold: Aftenen handlede om Equinox' nye spinning timer, hvor spin ordet skiftes ud med Cycling. Således vil vores timer nu hedder Cycling Basic, Cycling 1,2,3.

Jeg selv kommer til at kører Cycling Basic, Cycling 2 og 3 i den nye plan, som starter fra januar, så det er jo cool nok. Mere info på Nåx hjemmesiden.

Bedst af alt: FRYSETURE ER BLEVET FORBUDT :cheer: Det samme med stående dobbelttakt ved 140 RPM... :cheer::cheer:

Huhej til Gladsaxe efter min berusede kæreste, som havde været til julefrokost på hans job (på en onsdag??? :dribble2: ),og så bare hjem under den varme bruser og under dynen.... Frysende.....uha uha....

Torsdag den 13 december 2007

Heldigvis blev jeg ikke syg af den omgang om onsdagen, så jeg kunne sagtens gennemføre mine afløser timer i Valby.

Forinden blev det til:

Styrketræning af ben, lænd og mave

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 52 min

Ingen data...havde glemt mit pulsbælte.

Spin Basic ved mig :bike:

Effektiv køretid 42 min. 10 min til korrekt indstilling af cyklerne. Ny regel. Timen starter ikke før, ALLE sidder korrekt.

Idag fredag står den på en løbetur med betjenten, inden den altså står på julefrokost igen.

Rigtig dejlig fredag til boadet

:inlove:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bedst af alt: FRYSETURE ER BLEVET FORBUDT :cheer: Det samme med stående dobbelttakt ved 140 RPM... :cheer::cheer:

:yahoo::yahoo: Lyder godt specielt det med fryseture. Jeg skal bare lige for at forstå det helt korrekt :santa2: gælder det alle centrene i kæden? :xmas:

Håber også det gælder Jylland :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Bedst af alt: FRYSETURE ER BLEVET FORBUDT :cheer: Det samme med stående dobbelttakt ved 140 RPM... :cheer::cheer:

About time :santa2:

Jeg husker selv tydeligt da jeg var newbie på cykel i Kbh. Kørte rundt en dag, og var helt sikker på at jeg var endt et sted i udkanten af København. Men faktisk var jeg midt på Gl. Kongevej :laugh:

Det tog vel et halvt års tid inden jeg følte mig nogenlunde stedkendt, og kunne navigere rundt uden de store problemer.

Link to comment
Share on other sites

:yahoo::yahoo: Lyder godt specielt det med fryseture. Jeg skal bare lige for at forstå det helt korrekt :santa2: gælder det alle centrene i kæden? :xmas:

Håber også det gælder Jylland :rudolph:

Weeee ja Signe. Det gælder over hele linien du... Det var bare en lækker nyhed altså.... :inlove:

About time :santa2:

Jeg husker selv tydeligt da jeg var newbie på cykel i Kbh. Kørte rundt en dag, og var helt sikker på at jeg var endt et sted i udkanten af København. Men faktisk var jeg midt på Gl. Kongevej :laugh:

Det tog vel et halvt års tid inden jeg følte mig nogenlunde stedkendt, og kunne navigere rundt uden de store problemer.

Situationen er nu den.....at det går bedre med at finde rundt. Den gode betjent har i bedste kørelærerstil fulgt mig rundt et par gange. Ikke fordi jeg er utryg ved at køre, men simpelthen fordi jeg drejer af de forkerte steder... :rudolph:

Måske jeg en dag bliver helt god til at navigere rundt....

Link to comment
Share on other sites

Ja julen er nemlig en travl tid, så derfor disse korte opdateringer indimellem. Håber på der kommer lidt mere flow på dem efter jul...læs nytår.

Fredag den 14 december 2007

Løbetur omkring søerne.

Distance 6,9 km

Dertilhørende julefrokost med al for megen mad...bøvs :xmas:

Lørdag den 15 december 2007

Spin Interval 1 ved Katja (Equinox Valby) :bike:

Tid 50 min

Ingen data..

Styrketræning af overkrop

Igen julefrokost...dennegang svigerfamilie besøg.

Søndag den 16 december 2007

Let cardio + poolpas + styrketræning af ben, mave og lænd.

Jeg skal til at lave et nyt program snart... Sammensætter et selv, tror jeg...

Besøg i den smukke tivoli have :walking: , hvor rumpetten indimellem blev plantet ved de varme "kul" tønder... ahhh dejligt sammen med betjenten og en kop varm cacao. Sluttede af med en buggiburger.... bøvs...bøvs..min første....... Vist godt julen snart er forbi. Sys jeg tillader mig lidt rigeligt indimellem hihi, men hva...det går jo nok... Har da ikke taget på.... (endnu)... :nissegrin:

Mandag den 17 december 2007

PÅ besøg ved min 'gamle' SATS kollega Christian Lykke i Adelgade.... FitnessDK.

Her mødte jeg mindsandten også Marianneb og den gode Candygirl men ingen vivse... :rudolph:

Superlækker time....nu ved jeg, hvorfor jeg har savnet C's timer...De er bare så gennemførte og intet overladt til tilfældighederne..Desværre ikke så megen snak bagefter, da jeg partout måtte cykle i en djævlens fart hjem og klæde om (var ved at køre forkert IGEN) til BANKO...åhhhh gys og gru... hvad gør man ikke for familiefreden... jeg vandt da også 2 flasker vin, så fair nok... :blush:

Meeen skal da love for, at jeg både var overtræt og fjantet..Julie du er 30 ....Nå SO WHAT? hehe...

Spinning Øvet ved C. Lykke :bike:

Tid. 52 min

:heartpump: snit 158

:heartpump: max 189

Tirsdag den 18 december 2007

Tycho Brahes dag. ALT gik galt.... dårlig nattesøvn, strømsvigt. Tabte alt på gulvet. Cornflakes over det hele, og mine stearinlys løb ned over stager og ned på bordet...ak ak ak...

30 min løb og styrketræning af overkrop.

Onsdag den 19 december 2007

ABSOLUT HVILEDAG.

Geeee jeg trængte til det....

God aften til Mol

:santa2:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig glædelig JULes! :Mrs_Claus::nissegrin:

:nissegrin: Ahh super god humor. Fik også en sms fra den gode Thomas E igår "glædelig Julie"....Kvitterede med et Glædelig Thomas, der dog ikke havde den helt samme klang... :blink::4winkkiss:

Det er godt nok lang tid siden jeg har været forbi din log kan jeg se... :rudolph: du er endda kommet over på Øen til os andre i mellemtiden :nissetunge:

Rigtig glædelig jul! :Mrs_Claus:

:nissetunge: Jow jow jeg er skam rykket til øen, og jeg er meget meget glad for det.. :inlove:

Hva filan!! :blink:

Er du flyttet til Københavnstrup?! :xmas:

Jamen velkommen til så og god jul og alt det der.. :nissecool:

:Mrs_Claus: Yes sir I am.. Tusind tak og rigtig glædelig jul til jer alle....

:4heart: Jules

Link to comment
Share on other sites

Julekort fra Danfanatiker

En lille hilsen skal lyde fra det næstnordligste af Danmark.

:4heart: Kæreste læsere. Jeg har gentagne gange stoppe og begyndt min log. Igen i december har min tvivl været fremme. Orker jeg mere at skrive mine beretninger, korte som lange ned...? Har jeg tiden til det? :blush: Men jeg bliver et eller andet sted nødt til at tage mig sammen, fordi jeg ved, at mange af mine kære i jydeland og fra min gamle 'stald' (læs Scandinavian Center Århus) kigger med. Det betyder åbentbart noget for dem, at de har et vindue indtil mit ve og vel, og dem der så er gode til at læse mellem linierne, må jo så gøre dette. :bigsmile:

Derfor har jeg besluttet at fortsætte, selvom det jo indimellem tager et par dage, før den komplette opdatering kommer. Jeg skal nok prøve at tage mig lidt sammen. :4smartass:

For dem som så ikke kender mig helt, kan jeg da kort opsummere, hvem jeg er. Pige på 30 år nu bosiddende i København. Instruktør i diverse ting og sager men underviser kun i spinning nu, hvilket jeg har gjort i en del år efterhånden. Har været ansat i såvel SATS som Equinox Århus, men er altså nu fast i Valby med timer søndag og tirsdag. Resten af tiden træner jeg rundtomkring i såvel Valby som andre steder for at sniffe inspiration og optimere min egen træning. Jeg elsker styrketræning, løb og yoga (yoga skal tages op igen 2-3 gange ugentlig efter nytår)....så det forløber meget af tiden med udover mit faste job i Kjøvenhavnstrup. Nå ja jeg må vel ikke glemme min søde kæreste :4police: , som også er blevet en dejlig træningsmakker for mig. :inlove: Således har jeg netop lavet et nyt styrkeprogram, som vi efter nytår skal igang med. Bliver bare så fedt. :devil::devil:

Og med disse ord vil jeg opdatere min træning de sidste dage siden torsdag...eller det vil sige, jeg vil vende tilbage, da julen jo kræver sit med ædegilder og familiebesøg, og om ganske få minutter venter der endnu eet af slagsen. Godt man har været ude at løbe til morgen. :blush:

Glædelig Jul fra Frederikshavn og Jules :Mrs_Claus:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Update:

Torsdag den 20 december 2007 2x spinning

Spin Interval 1. Mig for Betina :bike:

Tid 52 min

Ingen data.

Spin Basic. Mig for Betina :bike:

Tid 45 min

Ingen data.

Fredag den 21 december 2007 JULEFERIE START Styrke + cardio

Styrketræning af ben, mave og lænd (sidste gang med dette program) feat. betjenten

45 min cardio (løb + cross)poolpas :cheer:

Lørdag den 22 december 2007 Hviledag

Denne dag (kold dag) blev brugt på 2, 5 timers gåtur rundt omkring Christianshavn og Amager med betjenten for liiiige at aflevere lidt søde ting til en ældre ven af familien.

Så kunne jeg desværre mærke en kommende forkølelse... øv :cold: Hvor er det bare irriterende.

Søndag den 23 december 2007 Lang køretur til Frederikshavn med spinning stop i Århus

Stod op kl 5. :blink:

Tøffede mod Århus, hvor jeg skulle undervise mine gamle timer. :blush: Dejligt at se så mange kendte ansigter. Heriblandt spinningsilden, karlsvognen og larskirk med frue. Som at være hjemme igen. I miss u :crybaby:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: snit 163

:heartpump: max 190

Spin distance ved mig :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 160

:heartpump: max 187

Forkølelsen sad som en tung dyne ned over mit hoved, men det gik rigtigt godt, og jeg var pænt glad for modtagelsen. :4heart:

Lidt bla bla med folk, før jeg igen tøffede mod nord og den rene luft samt den gode julemad.

Faldt om kl 22 af træthed.

Mandag den 24 december 2007

No training whatsoever. Det handlede vist bare om at slappe af og besøge de folk, man ellers aldrig ser.....

Tirsdag den 25 december. 1xløb

Eller hvad man nu kan kalde det. Tror bestemt ikke det blev til mere end 4 km. Regnen silede efter få min ned og mit tøj blev hurtigt gennemblødt. Benene var ellers gode, men af frygt for at forværre min forkølelse måtte jeg altså sige stop halvvejs og løbe hjem.

Løb 4 km

Onsdag kommer betjenten via fly til Ålborg. Han har løbeskoene med og de gode gå sko, så der skal bare ydes imorgen aften efter familiemiddag. :nissetunge:

Glædelig 1. juledag til alle.....

Jul

Link to comment
Share on other sites

Kære mollere og andre læsere. :laugh:

Det må vist være en tid til dette års sidste opdatering. Man kan vist roligt sige, at det har været et år med mange forskellige oplevelser gode såvel som dårlige (for mig), men jeg vil vist kun tænke på de gode oplevelser, for dem har der trods alt været flest af. :wub:

Julen er nu veloverstået. Al julepynten for længst pakket væk (ahem det fyldte så lige 3 store flyttekasser, to medium og en lille ups), julemaden er også langt væk. Puhhh grønlangkål ER nu heller ikke mig. :hmmm: Heldigvis er det blevet til en del træning, så jeg har nok kun taget 1 eller 2 kg på. :4smartass: ..(det føltes ihvertfald sådan pyh), så det bliver godt, at få lidt styr på den almindelige kost igen.

Back to update:

Onsdag den 26. december (2.juledag) 2007

Efter godt med julemad blev det til en gåtur i den dejlige frederikshavnske luft ( En skam at det ikke ville blive i den sorte affaldssæk, som jeg forsøgte at indfange luften i til senere brug hihi).

1,5 time senere så var det ind i varmen igen og den lune pejs til lidt hygge med familien. Dejligt.

:walking:

Torsdag den 27. december 2007

Absolut en dag hvor der ikke blev lavet noget som helst udover en dejlig løbetur i Bangsboskoven kombineret med asfalt under fusserne og så den her energigivende superfriske luft... Super lækker træning i selskab med betjenten. Så bliver det næsten ikke bedre. Ruten tog os igennem bakker og dale, hvor syren bare sprøjtede gennem benene og pulsen piskede derudad.

Totalt lækker dag i det nordjyske uden stress eller jag. Sådanne dage skulle man have noget mere.

Løb Distance 7,4 km. Ren interval træning.

Fredag den 28. december 2007

Hurtigt forsvandt julen, og så blev det igen tid til at pakke Molly og kører ned igennem det danske land med destination København. Det blev til 3 stop undervejs. 1. stop i en lille by udenfor Ålborg. Formål: at besøge nogle venner. 2. stop blev Randers: Formål: Frisør pas (ja man kan jo ligeså godt klappe flere fluer i samme smæk). 3. stop. Århus.... Formål: SPINNING. :banana3: Betjenten og jeg tog på en Spin Interval 1 (nu Cycling 3) ved den gode Niels. Jeg teamede op med en anden instruktør kollega, som hele tiden skulle tjekke min puls. Lagde det pres på ego? Ja det gjorde det da. Så superlækker træning. Masser af kendte mennesker og en god ånd i mit gamle center (som jeg stadig savner for meget)...

Ved aftentide endte vi så igen på Frederiksberg til nedrivning af julepynt, men forinden måtte vi lige passere en politiafspærring, for ja ganske rigtigt var det jo inde bagved vores lejlighedskompleks, at de 'kære' unge havde valgt at besætte noget tomt skolebebyggelse. Mit hjerte fløj op i halsen ved synet af de 5 store blå politivogne samt den store grønne bus, der holdt placeret lige foran vores hoveddør. Det blev nu heller ikke mindre adrenalinpumpende, da en stor mand med et kæmpe kamera stod og filmede og en flok af de unge rødder og deres forældre stod på modsatte fortov og skreg "HVORFOR MÅ DE GÅ PÅ VEJEN; NÅR VI IKKE MÅ?"

AHHHHH jeg ønskede mig hjem til Jylland lige der.... Heldigvis forsvandt de ret hurtigt.... men jeg indrømmer blankt, at jeg ikke sov meget den nat, trods det faktum, at min egen betjent brugte megen tid på at tale mig ned igen. Jeg fatter ikke det ungdomshusballade..Det gør jeg bare ikke. :annoyed: Sys de skulle have et rap i måsen.

Spin Interval 1 ved Niels i Scan Århus :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 164

:heartpump: max 191

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 29. december 2007

Endelig blev det styrketræning igen. Jeg havde sammensat et nyt split program, som betjenten og jeg tog fat på idag. Effektiv træning og vildt mange DOMS til følge.... Programmet inkluderede en del bryst og skuldre, og det har virkelig en god effekt på min krop.

Herefter en lille smule cardio.

Styrketræning dag 1: Bryst, skuldre, triceps og biceps.

Cardio 20 min

Søndag den 30. december 2007

Av av av bryst og skuldre er DOMSEDE for vildt.

Spin Distance (undervisning) :bike:

Tid 50 min

Ingen data

Styrketræning dag 2: Ben, ryg og mave

Pool pas...ahhhh løsne op....

Mandag den 31. december 2007

Hvilket herligt vejr at vågne til, så hvad andet end at tage ud i solskin med løbeskoene på. Det blev derefter til en løbetur omkring Damhussøen og engen med betjenten. Virkelig en win win situation med den træningsmakker... Jeg ender med at komme i en så god form, som jeg aldrig har været før. :superman:

Jeg glæder mig allerede som et barn til at tage hul på mit nye medlemsskab til et andet center, som kan levere en masse lækre spin timer og inspiration til mig OG ikke at glemme yogaen. Første gang på fredag med yoga igen men starter allerede på onsdag med spin og styrke...weeeee :hippy:

Løb: Distance 6,5km.

Til slut vil jeg lige ønske jer alle sammen et rigtigt dejligt nytår.

:partytime2: :4drunk: :4band: :flowers:

Link to comment
Share on other sites

:wub::wub::wub: Tak I tre..Dejligt at se, at der trods alt er nogle, der kigger lidt med over skulderen... Selvom min log ikke lige kan matche Arnes, Vivsens, Runes, Candys, SNF's, Mettehelenas osv osv osv...Der sker trods alt lidt mere action der...

Idag er jeg så blevet fuldgyldigt medlem af Fitdk...dvs jeg har modtaget mit nye kort, så fredag skal der debuteres med yoga på ABC og lørdag med spinning ved Henrik W....hvis der selvfølgelig er plads...nu går alt det her åbent hus halløj jo igang i alle centre... :crazy:

Nuvel...

Tirsdag d 1. januar 2008

Heldigvis ikke tømmermænd da jeg skulle agere Dr. Driver nytårsaften. Partypooper?? Måske men jeg ville så gerne have en tømmermandsfri dag, inden jobbet igen skulle påbegyndes, så jeg valgte kun at drikke lidt rødvin og et enkelt glas champagne. ALdrig har jeg da set så megen fyrværkeri. :blink: Jojo der var meget i Jylland sidste år, men det var jo helt vildt det her.... Og så megen rod dagen efter. ak ak :nonono::smile:

2,5 timers gåtur med betjenten rundt omkring Nørrebro for at bese alle ødelæggelserne...bålene og al graffitien..Sys det er kritisabelt, at man skal ødelægge så smuk en by hvert år nytårsaften... Turen gik også ud til Langelinie og kassernen (eller hvad det nu hedder), rundt omkring strøget og tilbage igen....

Tidligt i seng og så tilbage på kontoret igen... Det var den juleferie....

:walking: 2,5 timer

Onsdag den 2. januar 2008

Super god træning idag. Der var varme i stængerne...de løb godt og der var kræfter til styrketræningen.

Styrketræning dag 1 (bryst, skuldre, triceps og biceps)

1 times blandet cardio fordelt på 30 min løb, 20 min crosstrainer og 10 min syg hård klatremaskine....

Rigtig god aften til alle.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hola guapita,

en noget forsinket jule- & nytårshilsen fra din ynglingsmyre (der desværre ikke er i Kbh, så han kunne drille hende den blonde m. tandsmilet).

Du ønskes god vind & gode ben,

Niske

Meeeeen det er jo selveste myren...hvor er det bare længe siden, og hvor er det bare skønt, at du sådan stadig kan huske os her på Mol.... :blush::tongue: Håber du har det fortræffeligt i det engelske..... Glæder os til at høre lidt mere....Får du trænet? Kommer du nogensinde tilbage til DK igen osv osv osv.....

:smile:

Hejza, Danf.

Det var da rart, at du havde en god Jul(ie). :tongue: (Arj, nu bruger jeg ikke den slags humor mere, før til næste jul).

Tak for den søde hilsen i min log.

:tongue: Åh den humor der okse... du er ustoppelig... :4thumbup: Brug endelig løs af humoren..... :laugh:

Altid rart at høre fra dig min ven.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 3 januar 2008

Stadig problemer med hosten... Får så at vide at mange har problemer med denne 'virus' pt- Føler ikke sløjhed, mathed eller feber, men hoster bare indimellem og kan næsten ikke stoppe, når det først får fat. :cry:

Træning skal jo passes og kroppen siger jo ikke nej på samme måde, som den ville gøre ved en decideret forkølelse eller influenza.

Styrketræning af ben, ryg og mave.

Spinning undervisning. :bike: Equinox Valby

Cycling 3 + Cycling Basis.

(ja timerne har fået nye navne....) Første time bød på en ret høj snit puls på 168 slag, så det var jo i og for sig fint nok. Basis var sådan lidt la la, så der gad jeg slet ikke måle...

Fredag den 4 januar 2008

Ren cardio træning i det lille hyggelige center ABC på Frederiksberg.

45 min løb + 15 min crosstrainer...

Jeg skulle have været til yoga, men ombestemte mig, da denne time var en *mysore* time, hvilket jo betyder, at man arbejder selv, men at man så bliver korrigeret af en instruktør. Det er så længe siden, jeg var igennem en yoga time sidst, så jeg valgte altså at vente til på mandag, hvor der findes en time med ledsaget hjælp. :firebounce:

Lørdag den 5. januar 2008

Bidende kulde og stadig hostende kæmpede betjenten og jeg os frem til Royal, hvor den stod på spinning event ved den grumme men retfærdige Kim Greisen...(Vivsefavorit)... Her mødte jeg så SNF og den (stadig mindre og mindre) Arne...dejligt endelig at se de steder, som disse kendisser altid taler om... Lækkert center... og lækker spinning sal.

Selve timen var rigtig godt opbygget, og jeg kan kun ærge mig over min fysiske skavank i form af lungebetændelse-hostende- irriterende slaphedssyndrom, der gjorde, at jeg ikke kunne yde maksimalt på timen, for det VAR superfed træning i superfede forhold... jeg må på cyklen igen ved Kim G en dag, jeg er helt på dupperne... Det var lige mig.. Benene var møre bagefter nogle syrede tunge intervaller.. er du gal det gjorde av.... på den fede måde....

Efter halvanden times intens kæmpen var jeg virkelig skidt tilpas, og jeg måtte hjem under et uldtæppe og smålumre resten af lørdagen....brrrrrr :cold:

Spin event ved Kim G Royal. :bike:

Tid 85 min

:heartpump: snit 158

:heartpump: max 187

Søndag den 6. januar 2008

Jeg gruede lidt for min egen undervisning idag. Til dels var benene møre efter eventet og tilstanden igår og til dels hostede jeg stadig til morgen som en lille hundehvalp. Til alt held forløb timen rigtigt godt. Der var mange fremmødte... og styrketræning + poolpas bagefter sad lige i skabet....

Styrketræning: Dag 1. Overkrop, skuldre, bryst og triceps.

Cycling 2 undervisning.

Tid 50 min

:heartpump: snit 160

:heartpump: max 183

Pooooool :bubblebath:

:rocketwhore: Møg...weekenden snart forbi...men imorgen venter.....YOGAAAAAAAAAAAAAAAAAaa :alright: :hippy:

Jules

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share