Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Duenn. Det kan du godt bilde mig ind puha, sådan er det, når jeg har mine vasketøjspas, så er det op og ned og op og ned og....fra fjerde sal. Det syrer godt i stængerne. :4thumbup:

Træning Mandag den 11 juni 2007 Blid cardio og god styrketræning.

Basic spin timen blev ikke aflyst, så jeg måtte jo aflægge visit til Viby centret i den glohede sol... Klistre et smil på og give folk den bedste behandling. :bigsmile:

Forinden timen blev det til dejlig styrketræning. Jeg føler det gir mig så meget.... Jeg nåede endda at løbe 30 min inden basic timen, så sveden bare haglede af mig. Varmen gjorde sit arbejde....pyha.

På spinning timen var der alligevel mødt 9 mand op... :4thumbup: Utroligt når de 45 grader sol udenfor bare skinnede for vildt... Men respekt...og jeg gjorde mit bedste, for at de 3 nye fik en god oplevelse + selvfølgelig de 'gamle'. :innocent:

Droppede alle planer om løb, da jeg råsvedte resten af aftenen. Kunne heller ikke falde i søvn... :sleepy:

Havde sirligt lagt min MP3 afspiller klar til morgen løb....Satsede på kl 630, men nej da alarmen lød var jeg så mørbanket, at jeg rullede over på den anden side og sov en time længere. ØV. Jeg prøver igen imorgen. Håber bare at jeg kan falde i søvn i aften... :sleepy::sleepy: I må gerne sende mig en morgen sms...dem der er tidligt oppe hæhæ bare så jeg kommer afsted. :4thumbup:

Styrketræning: Bryst, skulder, triceps og mave.

Løb 30 min

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 48 min

:heartpump: Snit 145

:heartpump: Max 170

Idag tirsdag har jeg to afløser spinning timer forinden mit yoga super pas. Jeg glæder mig....men allermest til yogaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hippy: :hippy: :hippy: Er dog noget spændt på, hvordan det skal gå, da det jo er helt tilbage til sidste torsdag, jeg var med. Uha...

God solskinsdag til alle og nyd det nu... Det skifter jo imorgen.

Hilsen wannabe meterologen...Danf. :crazy_pilot:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Basic spin timen blev ikke aflyst, så jeg måtte jo aflægge visit til Viby centret i den glohede sol... Klistre et smil på og give folk den bedste behandling.

Hej Søde Julie

Det er da for vildt du har været der igår for det var jeg også :innocent: bare inde på hotellet der hedder merkur. så vi har sørme været tæt på hinanden. lå på værelset og svedte som et offer uden at bevæge mig overhovedet. fik dog gået en tur af skanderborgvej til gågaden, og hvor er århus dog en smuk og dejlig by og så undlader jeg at nævne de kunstykker der cyklede og gik forbi min vej :superman: for det er slet ikke noget jeg ser efter :blink:

God aften til dig også

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej Søde Julie

Det er da for vildt du har været der igår for det var jeg også :innocent: bare inde på hotellet der hedder merkur. så vi har sørme været tæt på hinanden. lå på værelset og svedte som et offer uden at bevæge mig overhovedet. fik dog gået en tur af skanderborgvej til gågaden, og hvor er århus dog en smuk og dejlig by og så undlader jeg at nævne de kunstykker der cyklede og gik forbi min vej :superman: for det er slet ikke noget jeg ser efter :blink:

God aften til dig også

Kenn

Nej altså for pokker da også....

Ja Århus er en dejlig by...der er også mange ahem smukke mænd, men sikkert ligeså mange ovre ved jer. :wub: Iøvrigt lidt alarmerende den der fra Spock "60% af alle mine kærester" host host kremt nå man har været så vidt omkring... :tongue:

Nej du ser slet ikke efter kunst. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 12 juni 2007.. Suveræn yoga pas tilsat to spinning timer... KAPOW TRAINING... :devil:

Men nu er jeg også træt.

Aldrig har jeg da oplevet en federe oplevelse end den hos Mike idag. Super power yoga til sidste minut...Han gik helt amok il guru gigante....Endelig kunne jeg slippe alle andre tanker (ihvertfald 75% af tiden) og bare fokusere på min vejrtrækning, mine ben, hofter, arme der bare åbnede op. Dybere ned i de forskellige positurer. Succes. Kriblende krablende fornemmelse i mine ben under afspænding... Stirrende op i loftet. Samme følelse som jeg havde den 19 maj på yogatimen dengang men her var det en anderledes måde. Denne gang frihed. Endelig har jeg givet slip på fortidens ødelæggende følelsesmæssige katastrofer. Endelig kunne jeg føle...mig. Det føltes bare så godt... Jeg er 29 år og endelig føler jeg mig selv... Ubeskriveligt og jeg tror, at man bliver nødt til at prøve det på sin egen krop.

De to spinning timer inden yoga var dog barsk kost. En time havde nok været rigeligt forinden den stærke yogatime, men alligevel den fik gaz.. Time to var en basic time uden nybegyndere, så den fik næsten fuld skrue..... :rocketwhore:

Een ting ved jeg dog....jeg vil have mere yoga... Så fra nu af bliver det til 3-4 gange yoga pas om ugen, og når jeg ikke kan nå det i centret, må jeg tage mig sammen til lidt hjemmepraksis...Nu skal jeg have fat i den bog om yoga, som min yogabuddy M har erhvervet sig, og så starter mit nye liv.....In balance...finally.

:cheer:

Øv mit smiley link virker ikke (det jeg fik af candytøsen) :dead_banana:

Målet for imorgen er løb inden Jåb (ja lad os nu se....er dårlig til at komme op) og så to spin timer ved andre instruktører ++ YOGA :hippy:

Spin Interval 1 ved mig. Vikar time :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 162

:heartpump: Max 189

Spin Basic ved mig. Vikar time :bike:

Tid 48 min

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 186

Ashtanga yoga super lækker flow time ved Mike N

Tid 90 min

Jeg er hamrende tilfreds med dagens træningspas..Nu er det senge pas....

God aften og god nat...

:slut:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

"Strong in the force this one is" - undtagen om morgenen. I say no more... :4whistling:

'

:blink::blink::w00t: Åh jeg troede, at det ville gå ubemærket henover boardet, men nej da. Ganske vist efterlyste jeg en "kom så op, du skal løbe sms" imorges. Det fik jeg også kl 05.46 af en hvis piberrenser herre... :dry::w00t: Skrev tilbage til ham... " Står op nu og tjekker vejret" og en efterfølgende "spiser nu morgenmad". Det var heller ikke løgn, men efter morgenmaden skete der alligevel det underlige, at jeg løb....ganske vist ikke udenfor...men direkte ind under min lune dyne og slumrede videre en times tid. Da jeg så vågnede var så træt som et ondt år. Vivs indikerede jo også, at straks man sover mere end 1 time, ja så kommer den dybe søvn. :blush: Jeg har lært, at det gør jeg ikke igen, men samtidig må jeg også konstatere, at jeg da er på vej....Imorgen håber jeg rent faktisk på at nå UDENFOR DØREN.... :w00t::w00t:

Overvejede at stikke mollerne en hvid løgn for at blive hyldet med et "HUN GJORDE DET", men det ville jo være at snyde jer..og mig selv hihi. SÅ jeg prøver igen imorgen. Der skal jeg nemlig heller ikke træne så meget aften andet end en enkelt spinning time for så bagefter at :4mewantfood: sammen med to tøser.

Så er der 40 min til take off og RACE HELL I SCANDINAVIAN... :devil::devil::devil: Doping er indtaget iform af Coffee shot... :laugh: Min spin buddy Øverstbefalende venter....

Arrivederci Mollere

På gensyn efter zwei spinning stunden und POWER YOGA WWWWWWWWWWEEEEEE

((ARNE JEG KOMMER EFTER DIG :sneaky2::laugh: ))

Link to comment
Share on other sites

Ganske vist efterlyste jeg en "kom så op, du skal løbe sms" imorges. Det fik jeg også kl 05.46 af en hvis piberrenser herre... :dry::w00t: Skrev tilbage til ham...

:nonono: :nonono: ja - og kl 6.04 og den blev bare slettet ..HMPF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dovendyr!!! ungdomssløvsind !!!!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

'

:blink::blink::w00t: Åh jeg troede, at det ville gå ubemærket henover boardet, men nej da. Ganske vist efterlyste jeg en "kom så op, du skal løbe sms" imorges. Det fik jeg også kl 05.46 af en hvis piberrenser herre... :dry::w00t: Skrev tilbage til ham... " Står op nu og tjekker vejret" og en efterfølgende "spiser nu morgenmad". Det var heller ikke løgn, men efter morgenmaden skete der alligevel det underlige, at jeg løb....ganske vist ikke udenfor...men direkte ind under min lune dyne og slumrede videre en times tid. Da jeg så vågnede var så træt som et ondt år. Vivs indikerede jo også, at straks man sover mere end 1 time, ja så kommer den dybe søvn. :blush: Jeg har lært, at det gør jeg ikke igen, men samtidig må jeg også konstatere, at jeg da er på vej....Imorgen håber jeg rent faktisk på at nå UDENFOR DØREN.... :w00t::w00t:

Overvejede at stikke mollerne en hvid løgn for at blive hyldet med et "HUN GJORDE DET", men det ville jo være at snyde jer..og mig selv hihi. SÅ jeg prøver igen imorgen. Der skal jeg nemlig heller ikke træne så meget aften andet end en enkelt spinning time for så bagefter at :4mewantfood: sammen med to tøser.

Så er der 40 min til take off og RACE HELL I SCANDINAVIAN... :devil::devil::devil: Doping er indtaget iform af Coffee shot... :laugh: Min spin buddy Øverstbefalende venter....

Arrivederci Mollere

På gensyn efter zwei spinning stunden und POWER YOGA WWWWWWWWWWEEEEEE

((ARNE JEG KOMMER EFTER DIG :sneaky2::laugh: ))

Jeg har altid sagt at tricket ved morgentræning bare er at komme på benene....når man først er oppe går det ikke galt :wink: - men der tog jeg åbenbart fejl :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og siden loggen alligevel er blevet en ren "Vi mobber Julle log" :devil: så vil jeg da lige fortælle at jeg glæder mig helt vildt til at skulle opleve en vis instruktør den 2 september om hvem der står " Hun cykler ligeledes på de danske landeveje .... " :nonono: Nu er der simpelthen ingen undskyldning for ikke straks at omsætte nogle gode danske kroner til en funklendes ny cykel og komme afsted så jeg ikke skal til at sagsøge den stakkels arrangør for falsk markedsføring .... :laugh:

Ikke sur - bare skuffet :sneaky2::tongue: men glæder mig alligevel :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Og siden loggen alligevel er blevet en ren "Vi mobber Julle log" :devil: så vil jeg da lige fortælle at jeg glæder mig helt vildt til at skulle opleve en vis instruktør den 2 september om hvem der står " Hun cykler ligeledes på de danske landeveje .... " :nonono: Nu er der simpelthen ingen undskyldning for ikke straks at omsætte nogle gode danske kroner til en funklendes ny cykel og komme afsted så jeg ikke skal til at sagsøge den stakkels arrangør for falsk markedsføring .... :laugh:

Ikke sur - bare skuffet :sneaky2::tongue: men glæder mig alligevel :bigsmile:

:tongue::tongue::tongue:

Mobbelog.... :w00t: Helt falsk reklame er det dog ikke, selvom jeg indrømmer det lyder som om, jeg pisker op og ned ad landevejene hver dag, sådan som det er blevet skrevet .. Det er vist bare lidt længe siden min dreng, og så kræver jeg bare en ny cykel...men fuck jeg har sgu ikke råd pt :cry3::4smartass:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:nonono: :nonono: ja - og kl 6.04 og den blev bare slettet ..HMPF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dovendyr!!! ungdomssløvsind !!!!

:tongue:

Men det er du jo :smile:

(Ikke mindst fordi grænsen for ungdom er 44 år - og stiger med et år hvert år sidst i september)

Jeg har altid sagt at tricket ved morgentræning bare er at komme på benene....når man først er oppe går det ikke galt :wink: - men der tog jeg åbenbart fejl :tongue:

Yo guys...Observer lige tidspunktet....Jeg er SGU OPPE OG HAR LØBESKOENE PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tid til update... :innocent:

Onsdag den 13 juni 2007

Her var der jo dømt "RACE" feat Øverstbefalende i Scan center på to hardcore spinning timer ved hhv Spín Amok Aka Brian og Mads B....

Planen var så, at deltage på efterfølgende yoga time... Jeg ´var supermotiveret og i RAAM mode as was Øverstb.....Klar til at give den gaz.

Den fik også det helt vilde ridt i starten, men så gik gassen af ballonen, og Julie var på vej til at gå sukkerkold. For lidt føde op til 'kampen' :sneaky2::nonono: Dumt. Derfor fik de 5xstående mellemtaktspas på Brians time gjort kål på min krop, så det var omsonst med energien til time to. :crazy:

Time to var ellers en super fantomet time komponeret af Mads B. Lækkert musik og en lækker instruktion... Jeg oplevede 3 min med gåsehud, inden den manglende næring gjorde has på mine ben, og jeg måtte 'lunte' i mål med megen lidt belastning. "Du kørte da ellers godt Julie". "Nej jeg spillede skuespil overfor crewet til sidst" :tongue: Ingen tvivl om at jeg næste onsdag må indtage lidt mere kulhydratisk + noget mellem timerne, og så forhåbentlig ikke lige op på 20 min stående mellemtakt igen, selvom Brian også leverede en superfed time musikalsk samt instruktørmæssigt...Er dog ikke så meget for SÅ megen stående mellem...men det er den lille pony jo. :superman:

Yoga var udelukket.. Jeg var mør. Lige til at skrabe af gulvet med en spartel, og jeg røg da også direkte hjem i seng. Mat og lidt knotten over den dårlige præstation. :unhappy:

Spin Interval 1 ved Brian :bike:

Tid 55 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 185

Spin Distance ved Mads B :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 154

:heartpump: Max 167

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 14 juni 2007

Her havde jeg virkelig behov for en hviledag, så jeg prisede mig lykkelig over, at det 'kun' var en Distance time, jeg skulle have idag. :bigsmile: Dejligt at der var næsten fuld sal. Jo jeg kunne vel lulle mig igennem timen, men hvad sker der så....KEINE MIKRO.. Begge mikrofonos var itu... :nonono: Jeg bliver lidt harm over, at den der så kørte sidst onsdag IKKE leverer de ødelagte mikroer ud til skranken. :sneaky2::nonono: Men der var ikke noget at gøre. Jeg måtte 'råve' det bedste, jeg kunne... DÅRLIGT.. og DÅRLIG for min stemme. Lokalet er slet ikke egnet til at køre uden mikrofon. Jeg hader det bare...

Forinden nåede jeg lige en kvik omgang styrke ...Hephep så er vi igang igen.

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: Masser af dette (lidt for meget) sammen med veninde Mulle ved veninde Li. Vi spiste way too much og havde da også en følelse af at trille ud til bilen bagefter.... :smile:

Iøvrigt beundrede jeg Mulles evne til at drikke kogende vand. "Det er godt for maven siger Inderne" citat Mulle. Jojo lidt Boheme agtig kan man da godt være. :laugh:

Klar parat sov...og så var jeg næsten klar til fredags morgenløb...

:smile:

Styrketræning af Ryg, biceps.

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 54 min

Ingen data.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:dropjaw: :freaked: :dropjaw: :freaked: :dropjaw: :freaked:
Weee godt gået :4thumbup: :superman::cheer:a020.gifa035.gif

...selvom der skulle et lille tilløb til c050.gif

Fredag den 15 juni 2007

Hephep 3. gang var lykkens gang, og jeg kom fint afsted.

Vågnede til Mark Ronson "STOP ME....STOP ME IF YOU THINK THAT YOU'VE HEARD THIS ONE BEFORE" Super fed sang... Øh ja det var så Master Arne..."RACE AND SHINE"...og det måtte jeg jo gøre. Tog løbetøjet på med det samme. Indtog lidt yoghurt og så var jeg ellers derudaf...langs vandet..indånede havluften, i skoven...indånede skovluften... vel hjemme igen efter 5 km og sprængfyldt af energi. 5 km er måske ikke meget men for en ikke-normalt-trænende-så-tidligt-bunny som jeg, så var det fint.....

Mødte ikke mange mennesker på gaden der kl 6.. Gys hvor bizart :crazy: But I did it og jeg agter at gøre det igen 2-3 gange om ugen... Det var jo en herlig start på dagen...

Løb 5 km kl 6 jubiiii :superman:

Senere idag skal der styrketrænes bryst, skuldre, triceps og mave i Equinox Horsens og vømme vømme i deres store pool. :innocent::innocent::innocent: :4thumbup:

Rigtig god fredag...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 15 juni 2007

Hephep 3. gang var lykkens gang, og jeg kom fint afsted.

Vågnede til Mark Ronson "STOP ME....STOP ME IF YOU THINK THAT YOU'VE HEARD THIS ONE BEFORE" Super fed sang... Øh ja det var så Master Arne..."RACE AND SHINE"...og det måtte jeg jo gøre. Tog løbetøjet på med det samme. Indtog lidt yoghurt og så var jeg ellers derudaf...langs vandet..indånede havluften, i skoven...indånede skovluften... vel hjemme igen efter 5 km og sprængfyldt af energi. 5 km er måske ikke meget men for en ikke-normalt-trænende-så-tidligt-bunny som jeg, så var det fint.....

Mødte ikke mange mennesker på gaden der kl 6.. Gys hvor bizart :crazy: But I did it og jeg agter at gøre det igen 2-3 gange om ugen... Det var jo en herlig start på dagen...

Løb 5 km kl 6 jubiiii :superman:

Senere idag skal der styrketrænes bryst, skuldre, triceps og mave i Equinox Horsens og vømme vømme i deres store pool. :innocent::innocent::innocent: :4thumbup:

Rigtig god fredag...

U did it :4thumbup:

Det er bare den skønneste morgenstart, på linie med cykling :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share