Mr. Olympia 2007.


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 373
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, ud fra de forbedømmelsesvideoer, så ser Coleman godt nok skidt ud. Symmetrien er jo helt væk.

Victor Martinez ser derimod vild ud. Hans lår fra siden var jo meget bedre end de andres, og så kan man rent faktisk se hans triceps når han spænder den.

Godt vi har MuscleMecca. :4thumbup:

KongKent er ved at blive god til BB! :wink:

Der er flere billeder her.

http://www.musculardevelopment.com/browse/...176&page=10

Link to comment
Share on other sites

KongKent er ved at blive god til BB! :wink:

Det hjælper når der er kommentatorer på, som kan hjælpe én i den rigtige retning. :tongue::blush:

Men det bliver da bedre. Kan dog ikke forstå hvorfor Glass vil have Wolf som 6'er. Er det politisk? For han virker mere komplet end Coleman i år. Jeg synes Wolf ser vild ud. Freaky på den gode måde, ikke mindst fordi han ikke ser nær så tyk ud som Coleman og Cutler, der begge er brede i taljen. Her er Wolf jo WASPLIKE! :devil:

Oh well, jeg hepper på Martinez.. og BB3 som finder alle godterne til os. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det hjælper når der er kommentatorer på, som kan hjælpe én i den rigtige retning. :tongue::blush:

Men det bliver da bedre. Kan dog ikke forstå hvorfor Glass vil have Wolf som 6'er. Er det politisk? For han virker mere komplet end Coleman i år. Jeg synes Wolf ser vild ud. Freaky på den gode måde, ikke mindst fordi han ikke ser nær så tyk ud som Coleman og Cutler, der begge er brede i taljen. Her er Wolf jo WASPLIKE! :devil:

Oh well, jeg hepper på Martinez.. og BB3 som finder alle godterne til os. :superman:

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor Wolf skal være 6'er, og der er en del brokken på MD's forum over at Wolf ikke blev sammenlignet med Jay og Victor.

Flex Wheeler og Dave Palumbo har hver deres tråd, hvor de har skrevet om de forskellige atleter. Selv om forbedømmelserne er overstået, er det spændende at se hvad 2 proff'er, som er tilstede til konkurrencen, har at sige om det.

Play by play by Flex Wheeler.

Play by play by Dave Palumbo.

Link to comment
Share on other sites

Spændende hvad Palumbo skriver:

I have

VICTOR

DEXTER

JAY'

RONNIE

MELVIN

WOLF

...

This callout makes it look like JAY and VICTOR are the top 2

...

WOLF dwarfed RONNIE on most muscular

...

VICTOR really looks like the MR OLYMPIA just standing there

...

PREDICTIONS:

1) VICTOR

2) DEXTER

3) JAY

4) MELVIN

5) WOLF

6) RONNIE

...

WOLF is a future star!

Så det er ikke kun os der synes Victor og Wolf er i god form. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fuck, fuck, fuck hvor er Martinez bare stor og hård! :crazy: Det skulle da vist endegyldigt lukke munden på de "haters", der mener Martinez ikke skulle kunne holde en diæt længe nok til at komme ordentligt i form. Se nu hans røv, mand... :w00t: Synes egentlig også Martinez skulle have taget den sidste år, men i år er der vist ingen tvivl. Cutler skal i hvert fald forbedre sig drastisk til i aften/nat, hvis han skal have en kinamands chance. Men Ronnie? :nonono: Det er sgu synd. Hvis han bare var stoppet mens legen var god.

Også en flot forbedring af Wolf. Sidste år var han uden for placering, i år bryder han most likely top6, og hvis alt skulle være helt fair og uden politik, så ligner han også én der burde træde ind i top3 også IMO.

Det er jo en helt spændende Mr O, for en gangs skyld. :smile:

Link to comment
Share on other sites

interessant!!!

wolf ser fanme godt ud... det er jo helt vildt den form han fremviser! wolf og martinez burde være dem der kæmpede om 1 og 2 i min bog!! cutlers form er jo helt off, og coleman burde sidde som tilskuer med den form han fremviser....

fedt med et spændende mr. O

Link to comment
Share on other sites

Min top 6, med et stænk af realisme for hvordan dommerne dømmer den. :wink:

1. Victor

2. Jay (Politics)

3. Dexter

4. Wolfe

5. Anthony

6. Ronnie (Politics)

Ud fra de navne tror jeg den ser sådan ud:

1. Jay (fordi han er Mr. O)

2. Vic

3. Dex

4. Melvin

5. Ronnie (foræring)

6. Wolf (robbed)

Men der kan jo ske meget på 24 timer indtil finalen er overstået.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share