Crawdaddy 3.0


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Dagens arbejde Fredag 24/8.07:

Lidt tam omgang idag. Jeg var stadig noget smadret efter ugens nattevagt, så koncentration og styrke var knap så godt. Jeg kom godt nok det hele igennem, men uden det helt store hurra eller sprudlende humør :laugh: I den dårlige ende, må jeg konstarere at mine hjul nok kommer til at kræve en eller anden form for behandling, for at kunne komme til at fungere ordentligt igen, så det må jeg begynde at finde ud af hvad skal være for noget.

De næste par dage bliver det da i det mindste muligt at sove ordentligt og spise på den rigtige side af døgnet, så det bliver nice :4thumbup:

Dagens tal:

Squat:

60x10

100x10

120x10

130x10

140x10

150x10

160x6

160x5

Som sidst.

Unilateral legextensions:

25x15

30x12

30x10

30x9

Bedre end sidst.

Unilateral legcurls:

55x15

65x12

70x9

75x6

Fint nok.

Donkey calfraises:

altx15

alt+50x15

alt+75x15

alt+100x15

alt+100x15

alt+100x15

Yessir :4thumbup:

Overhead squats:

40x10

60x4

60x4 fik kun 4 reps før jeg tabte den forover :dry::4slap:

Skodagtigt....ingen koncentration, så jeg stopper der.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ARGH! Det er da alt for Leeee'dt, at du vokser fra dit arbejdstøj :4thumbup: RESPEKT :wink:

J-man :smile:

Hehe yir :tongue::superman: Det er noget der spiller max!

Dagens arbejde Fredag 17/8.07:

Fed omgang igår. Jeg lavede to øvelser for patten, som jeg ikke har lavet siden tidernes morgen og selvom den løftede vægt var ærwelig, så var det rart at lave noget nyt, hvor hjernen også bliver udfordret lidt :smile:

I rygtræningen var det lidt mere som det plejer, men det gav et syret pump i rygstykerne, så der blev brændt godt igennem :laugh: Gennemgående var det hele bedre end sidst jeg lavede samme runde, så fremgangen fortsætter :4thumbup: Lidt senere idag står den på delts og arme, så selvom det lige nu ikke føles som noget jeg har voldsomt meget lyst til, kan det jo være at det kommer til at fungere fint nok alligevel :innocent::tongue:

Dagens tal:

Incline BB-press:

60x10

90x10

110x6

120x4

110x7+1 faarced

Det gik en smule bedre end sidst, men ikke voldsomt meget :laugh: Øvelsen og jeg er vist bare ikke de bedste venner :tongue:

Incline flyes:

25x15

27½x15

30x15

32½x12

Den sad jo satme godt og gav det lede pump i patten :4thumbup:

Chins:

17

10x14

15x12

20x8

Nice.

Pulldown:

nr16x15

nr17x12

nr18x12

nr19x8

En blok tilbage før hele stakken er på :devil:

Peak contraction shrugs:

100x10

140x10

160x10

180x10

180x10

Sad godt :smile:

Maskin crunch:

80x20

90x15

100x10

Fremgang.

Bagefter:

10 minutters interval på archtraineren, dif 9.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde søndag 26/8.07:

Fin omgang skuldre og arme igår. Det blev til en smule fremgang hist og her, men ellers var der ikke det helt store at sige om det.

Idag har det været fridag, som er blevet brugt til at sove en del. Som de sidste par dage, har jeg haft lidt svært ved at vende døgnet igen efter at have haft nattearbejde, så det har været noget med at ligge oppe til 03-04 stykker og så ikke kunne vågne igen om morgenen :dry: Det var egentlig også meningen at Englen skulle lave et par pics af mig, men jeg kom for sent op til at det kunne lade sig gøre :dry:

Forhåbentlig kan jeg nå at få sovet lidt igennem inden jeg skal have et par dages nattearbejde igen om nogle dage.

Gårsdagens tal:

Clean & Press:

60x10

70x5

80x5

85x5

90x4 Arrrghhh, så tæt på 5 :sneaky2::devil:

Frontraises:

22½x10

25x10

27½x10

30x10

Hell yeah :w00t:

Closegrip BP:

60x10

90x10

110x10

120x8

130x4

Bedre end sidst.

Seated halfpress:

stang+40x12

stang+60x12

stang+60x12

stang+60x12

Ok, men er set bedre.

Incline Hammercurls:

15x10

20x10

22½x8

25x8

25x8

25x8

25x8

Fint.

Preachercurls:

stang+20x10

stang+25x10

stang+30x10 Lidt for tung idag.

stang+25x10

stang+25x10

stang+25x10

Ok.

Alternate dumbbell curls:

15x10

17½x10

20x8

Træt, så stopper ved de 3 sæt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde Tirsdag 28/8.07:

Lidt en irriterende omgang idag. Det gik egentlig meget godt lige indtil min fiberskade fra 2 uger siden gik op igen :dry: Jeg må have været for hurtig med at træne på den, men sidste uge gik det jo fint, så det var ikke noget jeg havde skænket de store tanker. Det blev så nødvendigt, da den poppede igår, så nu er jeg nødt til at tage forholdsregler for at det ikke sker igen foreløbig.

Konsekvensen bliver at bentræning fremover bliver mindre tungt og med pre-exhaust osv før squat/frontsquat. Yessir, det sutter røv, men der er ikke så meget at gøre ved det. Lige ledes kommer jeg nok ikke til at gå specielt højt op i vægt på de to øvelser og skal istedet finde en vægt til worksæt, som jeg så tager en masse sæt med istedet :unhappy: Massemæssigt kommer jeg nok ikke til at miste noget på den konto, men det bliver ikke særlig fedt at træne på den måde :dry:

Dagens tal:

Frontsquat:

60x10

80x10

90x10

100x10

110xBedre end sidste gangs 8 reps :smile:

120x4 Nas i højre lår, så stopper der.

Bedre end sidst indtil det går galt med de 120.

Dødløft:

120x10

160x10

190x3

190x3

Ringe, da både ryg og ben er brændt aw.

Unilateral benpres i maskine

4 sæt, som var lidt lamt og genrede både det ene og det andet ben.

Standing calfraises:

300x15

345x15

375x15

375+40x12

375+60x10

375+60x10

375+60x10

375+60x10

375+60x10

Nice nok.

Decline Legraises:

15

10

10

bedre end sidst.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Rigtig sur røv at din fibersprængning hoppede op igen igår :dry:

God bedring med det :flowers:

KnuZ Nita

Jo tak for det :smile:

Update:

Jeg har ikke været online i en 4 dage eller deromkring, men jeg har dog trænet osv. Efter markant træthed og lidt præstationsstilstand, måtte jeg se i øjnene at jeg har været en smule overreached, så i de sidste par dage, har jeg ikke været i nærheden af OBBC :4thumbup:

Det har hjulpet noget på energien og træningslysten, så jeg satser på at begynde at træne igen i morgen. Muligvis vil jeg starte enten let ud eller med færre sæt, men det må jeg vurdere i morgen. Programmet bliver nok det samme som jeg har trænet de sidste 5-6 uger, da det har fungeret godt. I denne måned vil jeg overvejende komme til at træne eftermiddage, så det passer rigtig fint i forhold til at træne det her program :4thumbup:

Planen er at fortsætte med kaloriebalance/overskud indtil Oktober, hvor jeg vil lave lidt moderat diæt. Jeg er stadig i klart bedre form end da jeg sidst kørte moderat diæt, så nogle måneder på moderat diæt igen, burde kunne få mig i relativt ok form, uden det helt store ståhej. Den form vil så være udgangspunkt for eventuel konkurrence til foråret :smile:

Resten af idag står på afslapning, selvom der er en spirende brændelyst :devil:

/C

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejde Mandag d.3/9.07:

Første træning efter 3 tiltrængte fridage og det var rart nok at komme igang. Kadaveret så en smule væsket ud, men der kom da hurtigt et godt pump i kroppen og der var god energi hele vejen igennem :4thumbup: Jeg fik øget en smule i bænken, som der var lidt mere overskud i end ellers og dødløft kørte også hæderligt. Jeg valgte at forsøge at holde røven nede i løftet, så ryggen ikke tager så hurtigt over og det lykkedes også fint nok. Vægten og reps'ne var ikke det helt vilde, men der var fint overskud på samtlige sæt, så der er fin nok plads til at øge i triplerne eller lave det til 5'ere.

Dagens tal:

Bænkpres:

60x10

100x10

120x8

130x5

140x5

140x5

140x5

150x3

150x3

Fint nok og noget mere overskud i 5'erne end sidst.

Flyes:

27½x15

30x15

32½x12

32½x12

Nice nok.

Dødløft:

60x10

100x10

140x10

170x5

190x3

190x3

190x3

190x3

190x3

Yep yep, mere af den slags næste gang.

OL-rows:

100x10

140x10

160x10

170x10

170x10

Fin føling, men knap så stærk idag.

Neutral cable rows:

Nr 12x15

Nr 14x15

Nr 16x12

Nr 17x8

Den døde lidt tilsidst, men ellers fint nok.

Link to comment
Share on other sites

Hej Christian

Det er sgu' noget lort med den fiber. Jeg var selv igennem en voldsom en af slagsen i efteråret, og jeg kankun gi' dig ret. Det sutter rø....

God bedring :superman:

:smile:

Takker :smile:

Den foreløbige diagnose er for stramme tensor fascie latae i begge sider og deraf følgende irritation langs fascien, lidt fibere hist og her samt nedsat aktivering af Bagen.

Foreløbig er jeg sat på en masse udstræk og skal til behandling igen på onsdag...så må vi se hvad der skal ske :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hey Krage :heartpump:

Jeg må hellere også lige sige 1000 tak for en dejlig dag :smile: Skulle du nogensinde få lyst til at lave omeletter i København eller omegn så er mit køkken ALTID åbent for dig!!! :w00t: :4mewantfood: NAMME NAM!!!!!!!

Møs

M :elvis:

Jamen i lige måde da :smile:

Jeg er dog ikke i KBH særlig tit, men skulle jeg være det, sender jeg en omelet med posten.....eller noget :smile:

C

Link to comment
Share on other sites

Update:

Der er blevet trænet siden i mandags, men jeg har ikke opdateret det, da jeg ikke synes jeg gider at skrive det ned mens jeg kører på rehabiliteringstræning.

I dag stod den på ben, men det kunne knap lade sig gøre, for fiberen i det højre lår gav lyd fra sig så squatten måtte udfases. Det må så betyde at den i de næste 2-3 uger kommer til at stå på røvsyg bentræning, hvor der ikke må lægges for meget vægt på det ben :dry:

Da benene jo er en af de vigtigste ting man kan træne, vil den deraffølgende træningsdepression afføde at opdateringer bliver udsat til der kan trænes normalt igen og stativet igen kan benyttes til at bøje stænger i :smile:

Alt det andet kan stadig trænes, men uden bentræning er det jo bare ikke det samme :nonono::mad:

Som Ian Harrison engang sagde..."Den eneste fordel ved ikke at kunne træne ben, er at mine lægge ser større ud" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Craw :smile:

Surt med din skade :mad:

Er der nogle fremskridt, eller er det noget langsommeligt noget?

Kæmper selv pt. med en venstre skulder, som hindrer mig i at træne. Nu gik det jo lige så godt, men sådan går det altid :nonono:

God bedring med det. Håber snart du kan brænde igen for fuld styrke, for det andet holder jo ikke :nonono:

J-man :wink:

Hils No :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw :smile:

Surt med din skade :mad:

Er der nogle fremskridt, eller er det noget langsommeligt noget?

Kæmper selv pt. med en venstre skulder, som hindrer mig i at træne. Nu gik det jo lige så godt, men sådan går det altid :nonono:

God bedring med det. Håber snart du kan brænde igen for fuld styrke, for det andet holder jo ikke :nonono:

J-man :wink:

Hils No :smile:

Hey hey J-man :smile:

Jeg har været til akupunktur hos Knoglekongen Inge fra OBBC :devil: :pimp:

Det skal siges at det gjorde rimelig nas og var knap så behageligt. Der kom de vilde twitches i det sted hvor skaden sidder og det var omtrent så behageligt som at få et par los i løgene :dead_banana:

Men bare 2 dage efter behandlingen er mit ene ben markant bedre og det andet har det også bedre :4thumbup: Det venstre ben, som har drillet gennem længere tid, har det bedre end det længe har været og da det skal behandles på et par gange mere, burde der være mere fremgang at hente :smile: Inge mente at jeg ville få det på 100% igen i løbet af nogle få behandlinger, så det ser lovende ud.

Idag fik jeg squattet lidt og endte med nogle nemme tripler på 150, hvor højre ben begyndte at blive lidt fesent. Normalt lpejer det at være venstre som generer hele vejen igennem, men det mærkede jeg stort set INTET til idag :4band: :wootdance::hands:

Når højre ben kommer tilbage til normalen, vil jeg have 2 ben at lege med, istedet for 1½ som igennem længere tid og det bliver satme nice :kickass: Så skal der brændes hjul igen for alvor!

Udover hjulene, så går det fint med resten. På trods af lamme hjul, så kører DL og bænk ok og alt andet er heller ikke så tosset.

For tiden og de næste 3 uger træner jeg efter mit gamle 4 dages program, så det bliver topnice :smile:

Hvad med J-masteren?

C-diddy.

Link to comment
Share on other sites

Hey hey J-man :smile:

Jeg har været til akupunktur hos Knoglekongen Inge fra OBBC :devil: :pimp:

Det skal siges at det gjorde rimelig nas og var knap så behageligt. Der kom de vilde twitches i det sted hvor skaden sidder og det var omtrent så behageligt som at få et par los i løgene :dead_banana:

Men bare 2 dage efter behandlingen er mit ene ben markant bedre og det andet har det også bedre :4thumbup: Det venstre ben, som har drillet gennem længere tid, har det bedre end det længe har været og da det skal behandles på et par gange mere, burde der være mere fremgang at hente :smile: Inge mente at jeg ville få det på 100% igen i løbet af nogle få behandlinger, så det ser lovende ud.

Idag fik jeg squattet lidt og endte med nogle nemme tripler på 150, hvor højre ben begyndte at blive lidt fesent. Normalt lpejer det at være venstre som generer hele vejen igennem, men det mærkede jeg stort set INTET til idag :4band: :wootdance::hands:

Når højre ben kommer tilbage til normalen, vil jeg have 2 ben at lege med, istedet for 1½ som igennem længere tid og det bliver satme nice :kickass: Så skal der brændes hjul igen for alvor!

Udover hjulene, så går det fint med resten. På trods af lamme hjul, så kører DL og bænk ok og alt andet er heller ikke så tosset.

For tiden og de næste 3 uger træner jeg efter mit gamle 4 dages program, så det bliver topnice :smile:

Hvad med J-masteren?

C-diddy.

Nice det går fremad :superman: . Inden længe er du jo flyvende igen og kører nasty set i skvatten :wink:

Selv får jeg kun løbet pt, hvilket er ok, men savner træningen med vægte :crazy:

Min skulder tillader simpelthen ikke nogen form for vægt-træning. Ved ikke præcist hvad der er galt, men må nok snart få nogen til at se på det.

Det ender jo nok med at jeg bliver en god tynd løber :tongue: , hvilket ærger mig, da jeg jo gerne vil stille op.

Jeg må vente og se hvordan skulderen arter sig :sneaky2:

Jay-da-running-man :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nice det går fremad :superman: . Inden længe er du jo flyvende igen og kører nasty set i skvatten :wink:

Selv får jeg kun løbet pt, hvilket er ok, men savner træningen med vægte :crazy:

Min skulder tillader simpelthen ikke nogen form for vægt-træning. Ved ikke præcist hvad der er galt, men må nok snart få nogen til at se på det.

Det ender jo nok med at jeg bliver en god tynd løber :tongue: , hvilket ærger mig, da jeg jo gerne vil stille op.

Jeg må vente og se hvordan skulderen arter sig :sneaky2:

Jay-da-running-man :laugh:

Surt med delten :unhappy:

Det er jo svært at vide om behandleren er god før man prøver dem og at prøve sig vej gennem flere, er ikke ligefrem en misundelsesværdig beskæftigelse. Men mon ikke det er forholdsvis sikkert at den ikke bliver bedre af sig selv? For mit eget vedkommende har det hvertfald ikke været tilfældet, med mindre det har været noget småtteri, som man godt kan mærke stammer fra at man ikke har hørt helt efter hvad kroppen har meldt ud :smile:

Er der ikke nogen på din arbejdsplads, som kan hjælpe eller som kender en dygtig healer?

C

Link to comment
Share on other sites

Surt med delten :unhappy:

Det er jo svært at vide om behandleren er god før man prøver dem og at prøve sig vej gennem flere, er ikke ligefrem en misundelsesværdig beskæftigelse. Men mon ikke det er forholdsvis sikkert at den ikke bliver bedre af sig selv? For mit eget vedkommende har det hvertfald ikke været tilfældet, med mindre det har været noget småtteri, som man godt kan mærke stammer fra at man ikke har hørt helt efter hvad kroppen har meldt ud :smile:

Er der ikke nogen på din arbejdsplads, som kan hjælpe eller som kender en dygtig healer?

C

Jeg har fri i disse dage, og starter vagt på fredag. Hvis ikke skulderen er i bedring, så har jeg tænkt mig at høre nogle fagfolk på arbejdet. Der burde være et par stykker, som ved noget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Update:

Efter 2 behandlinger med akupunktur, fungerer hjulene ganske fornuftigt igen og idag fik jeg øget squatten med 25kg for en triple på 175. Noget bedre end sidste uges triple på 150. Det går helt klart fremad og det er længe siden at jeg har kunnet squatte uden gener i venstre hjul :smile:

Der er stadig en smule irritation oppe omkring hoftebøjeren og det laterale hovede, men det er langtfra så meget som det har været og det burde være noget der kan komme væk snart :4thumbup:

Resten af kroppen er også fint med, selvom min bænk sutter noget røv for tiden :laugh: Ofte ender bænken en dag eller to efter delt/tricepstræning og så er der ikke meget at give af :laugh:

Fremskridt kan spores i både læg i guntræning, så intet at klage over for tiden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Update:

Efter 2 behandlinger med akupunktur, fungerer hjulene ganske fornuftigt igen og idag fik jeg øget squatten med 25kg for en triple på 175. Noget bedre end sidste uges triple på 150. Det går helt klart fremad og det er længe siden at jeg har kunnet squatte uden gener i venstre hjul :smile:

Der er stadig en smule irritation oppe omkring hoftebøjeren og det laterale hovede, men det er langtfra så meget som det har været og det burde være noget der kan komme væk snart :4thumbup:

Resten af kroppen er også fint med, selvom min bænk sutter noget røv for tiden :laugh: Ofte ender bænken en dag eller to efter delt/tricepstræning og så er der ikke meget at give af :laugh:

Fremskridt kan spores i både læg i guntræning, så intet at klage over for tiden :bigsmile:

Der er kommet lidt flere behandlinger i hjulene og som sådan har de det helt ok. Der er stadig en smule irritation når jeg træner "tungt" og mere end 8 sæt, hvilket tyder på at benene ikke er helt konditionerede endnu. Igår kørte jeg 10'ere indtil 150 og gik ikke under 5 reps i sidste sæt med 160. Går jeg højere begynder mit venstre knæ at give lyd fra sig, da det ikke er helt vant til den slags endnu :dry: Men det går da den rigtige vej, så om ikke alt for længe kan jeg begynde på noget 4x6 eller 5x5 nogle gange om ugen, så jeg kan få lidt mere vægt og sæt i benene.

I BP kørte det helt fint igår, som fulgte en lørdag hvor jeg trænede rimelig let i triceps og delts. Det endte med 5'ere op til 145, en 3'er på 150 og en dobbelt på 155. Betydeligt bedre end det sidste stykke tid, så der er da lidt håb for mig :laugh:

Ellers synes jeg at størrelsen er fin i forhold til vægt og BF%. Ratioen har nok aldrig været højere end den er nu, så et eller andet må jeg have gjort rigtigt :smile:

Igår gik jeg så igang med reduceret kalorieindtag og cardio for at smide lidt af det overflødige. Det skal blive interessant hvordan det ender med at se ud :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share