Sign in to follow this  
Crawdaddy

Crawdaddy 3.0

Recommended Posts

Update:

I BP kørte det helt fint igår, som fulgte en lørdag hvor jeg trænede rimelig let i triceps og delts. Det endte med 5'ere op til 145, en 3'er på 150 og en dobbelt på 155. Betydeligt bedre end det sidste stykke tid, så der er da lidt håb for mig :laugh:

Ellers synes jeg at størrelsen er fin i forhold til vægt og BF%. Ratioen har nok aldrig været højere end den er nu, så et eller andet må jeg have gjort rigtigt :smile:

Igår gik jeg så igang med reduceret kalorieindtag og cardio for at smide lidt af det overflødige. Det skal blive interessant hvordan det ender med at se ud :bigsmile:

:cool: Ja, fin bænk du kørte i går og også god benstyrke. :thumb: Men nu må det der

BF% og kaloriefims snart ophøre. :4ranting: :bigsmile: Der må noget tuff topstyrke til...snøft.

:cool: Ja, fin bænk du kørte i går og også god benstyrke. :thumb: Men nu må det der

BF% og kaloriefims snart ophøre. :4ranting: :bigsmile: Der må noget tuff topstyrke til...snøft.

Hehe :tongue: De første par måneder af diæt, plejer jeg godt at kunne gøre fremskridt styrkemæssigt, så jeg håber det også bliver tilfældet denne her gang :smile:

Mvh.

Chr.

Det er der ingen grund til, da han ikke leveler up før Wrath of the Lich King udkommer den 13. november... :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Tror desværre han er fortabt....

... endda taget 3 ugers ferie for at have tid til expansion :tongue: