DM i BodyBuilding 2007


KongKent
 Share

Recommended Posts

Det er skrækkeligt at der er nogen der lytter mere til en krudttønde end deres egen læge.

Der er desværre nogen der mener at erfaring er det samme som viden, bare fordi en elleranden har brugt en hammer flere gange, er det jo ikke det samme som at han er tømmer.

Desværre tror jeg det er sådan at mange unge purke, har den indstilling at lægerne ikke ved noget om krudt, og BB'ere er langt klogere på det område.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Findes der noget dokumentation for det rygte?

Kender ham rigtig godt og fik også historien i går! Det er ganske rigtig to meget anerkendte BB'er der har rådgivet ham, spørgsmålet er jo selvfølgelig om han har været helt ærlig omkring sin almene helbredstilstand overfor de to, helbreddet var nemlig hårdt presset i forvejen.

Under alle omstændigheder dumt af ham selv, dumt af dem alle sammen. Flere af de her historier skal frem i lyset.

Håber han er i bedring.

EDIT: Spelling...

Edited by coachmichael
Link to comment
Share on other sites

Der kan jo sikkert være en stribevis psykologiske forklaringer, men det ændrer ikke meget på at vedkommende selv har taget en særdeles besynderlig beslutning. Der kan ikke siges noget pænt om de gutters handlen - og da slet ikke hvis de har også har økonomiske interesser. Men man har vel stadig ansvar for sit eget liv!?

Helt sikkert. Det er så dumt som det kan blive at gøre den slags, når man ved at det kan blive fatalt.

Desværre er det ofte at folk ikke tager de stoffer alvorligt, da det jo er sjældent at folk ligefrem har hørt om nogen der dør af det og de fleste indenfor det miljø mener at det er næsten uskadeligt, sålænge det "gøres rigtigt", hvad det så end vil sige :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hvad har han taget?

Ulovlige produkter produceret på undergrundslabs af kriminelle. Produkter han håber på indeholder det, der står på etiketten.

Den konkurrence er så rådden.

Når jeg ved at en de højest placerede piger både tidligere i sit liv og op til denne konkurrence har anvendt Steroider, er det irriterende når hun slår clean atleter.

Fitness for helvede! Det er ikke engang i Bodybuildings tunge klasser.

Hvis ikke man kan være med i fitness uden steroider, skal man finde på noget andet at bruge sin fritid på.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Ulovlige produkter produceret på undergrundslabs af kriminelle. Produkter han håber på indeholder det, der står på etiketten.

Den konkurrence er så rådden.

Når jeg ved at en de højest placerede piger både tidligere i sit liv og op til denne konkurrence har anvendt Steroider, er det irriterende når hun slår clean atleter.

Fitness for helvede! Det er ikke engang i Bodybuildings tunge klasser.

Hvis ikke man kan være med i fitness uden steroider, skal man finde på noget andet at bruge sin fritid på.

Øh ja - men det jeg spurgte om var hvad? jeg er nysgerrig om hvad 2 erfarne BBere kan finde på at anbefale når de ved at personen ikke er på toppen i forvejen.

Iøvrigt kan det ikke komme som en overraskelse at mange doper sig - også herinde selvom der er rigtigt mange som render rundt og leger hellige. Det kræver ikke meget læseri på nettet eller lidt kendskab til hvem der træner hvor at gennemskue hvem der er hvem (ingen nævnt og ingen glemt selvfølgelig).

Link to comment
Share on other sites

Øh ja - men det jeg spurgte om var hvad? jeg er nysgerrig om hvad 2 erfarne BBere kan finde på at anbefale når de ved at personen ikke er på toppen i forvejen.

Det er også en af myterne. man kan vide hvad det er man tager og hvordan det påvirker ens krop.

Langt de fleste produkter produceres uden for enhver medicinsk kontrol.

Tråden på bodyhouse om hvordan man spotter fake produkter er evigt aktuel og opdateres løbende.

Hvordan kan man så tale om hvilke produkter manden har taget?

Han har håbet på at han har fået rene produkter med korrekt dosering. Det er min pointe.

Det er endnu mere relevant, nu hvor det gik så grueligt galt.

-Derudover er der næsten ingen der får hjælp fra endokrinologer til at at holde tjek på deres helbred før under og efter deres kure. Lige meget hvor meget man rationaliserer og tjekker alting op, så er det et gamble at bruge de ting.

Jeg syntes bare det er en ligegyldig diskussion, for vi ved ikke hvad manden har taget, det er der ingen der ved med sikkerhed. Ikke engang han selv.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Det er også en af myterne. man kan vide hvad det er man tager og hvordan det påvirker ens krop.

Langt de fleste produkter produceres uden for enhver medicinsk kontrol.

Tråden på bodyhouse om hvordan man spotter fake produkter er evigt aktuel og opdateres løbende.

Hvordan kan man så tale om hvilke produkter manden har taget?

Han har håbet på at han har fået rene produkter med korrekt dosering. Det er min pointe.

Det er endnu mere relevant, nu hvor det gik så grueligt galt.

-Derudover er der næsten ingen der får hjælp fra endokrinologer til at at holde tjek på deres helbred før under og efter deres kure. Lige meget hvor meget man rationaliserer og tjekker alting op, så er det et gamble at bruge de ting.

Jeg syntes bare det er en ligegyldig diskussion, for vi ved ikke hvad manden har taget, det er der ingen der ved med sikkerhed. Ikke engang han selv.

Det var ikke et oplæg til diskussion. Det var nysgerrighed.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det lyder rigtig rigtig trist hvis ambitioner og rigtig elendig rådgivning har givet en atlet i sin bedste alder så alvorlige helbredsmæssige konsekvenser at han har tilsyneladende kun har hængt i med det yderste af tæerne.

Sporten er en fantastisk sport, men de valg som folk træffer for at opnå 15 minutes of fame stiller jeg mig undrende overfor.

Eftersom jeg var tilstede begge dage, har jeg en temmelig stor faglig interesse i at vide hvem det var, og om det bekræfter mine personlige observationer. Jeg var nemlig stævnelægen. Og jeg interesserer mig meget for den belastning som atleterne udsætter sig selv op til og under konkurrencerne.

Så hvis en vil tilstille mig en PM med detaljer, vil jeg være svært taknemmelig.

Med venlig hilsen

Michael

Link to comment
Share on other sites

Øh ja - men det jeg spurgte om var hvad? jeg er nysgerrig om hvad 2 erfarne BBere kan finde på at anbefale når de ved at personen ikke er på toppen i forvejen.

Er enig med Luciferase.

Det lyder umiddelbart ikke bare som noget test, Deca eller andet alm. aas der har været indblandet.

At man så der ud over har fået advarsler fra lægerne om at man skal holde fingrene fra dåsen, men alligevel klør på, er idiotisk.

Link to comment
Share on other sites

Er enig med Luciferase.

Det lyder umiddelbart ikke bare som noget test, Deca eller andet alm. aas der har været indblandet.

At man så der ud over har fået advarsler fra lægerne om at man skal holde fingrene fra dåsen, men alligevel klør på, er idiotisk.

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit indlæg, mener du det havde været bedre hvis han havde taget alm as ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share