Will Smith, Michael Clark Duncan?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Hvad præcist mener du med at alle på MOL er fritids løftere. Vi har da en meget stor gruppe der har stillet op til både DM, JM, og flere europæiske konkurrencer, og så vidt jeg ved har vi også en ret stor gruppe medalje tagere.

Jeg ville netop mene at denne gruppe er meget sigende for hvordan normen ligger

Der er ingen på MOL der lever af det. :smile:

Hvad mener du med at denne gruppe representerer normen? Hvilken norm? :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I en klub med 400-500 medlemmer, har vi i en periode på 10 år, haft to personer der kunne bænke 175 eller over.

Og så taler vi altså om folk der giver den voldsomt gas med træningen. Ikke om en som skal træne dedikeret, og spise rigtigt nogle måneder op til en film.

Kan man bænke 175kg, kan det ses på dig. Og Will er ikke just en der fysisk udstråler et 175kg bænkpres.

Men anyway, det er knapt så vigtigt......

I klubben, hvor jeg træner, er vi vist lidt over tyve medlemmer, og der er i hvert fald fire, som jeg godt tør skyde på kan bænke den vægt der eller over :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Hvad præcist mener du med at alle på MOL er fritids løftere. Vi har da en meget stor gruppe der har stillet op til både DM, JM, og flere europæiske konkurrencer, og så vidt jeg ved har vi også en ret stor gruppe medalje tagere.

Jeg ville netop mene at denne gruppe er meget sigende for hvordan normen ligger

Styrkeløfterne træner jo specifikt efter styrke i trøjen. Dette er ikke nødvendigvis særligt optimalt for styrke uden trøje.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Det progrm will har kørt, bruger jeg også selv, og det giver VIRKELIG meget ! men skulder træning, kan man faktisk godt droppe i den periode, man køre programmet syndes jeg.

Meen lyder lidt overdrevet med de kg han løfter den bette dreng :)

Ved godt det er ved a være noget tid siden denne tråd var "aktiv", men har selv kørt programmet siden og JA det giver rigtigt godt, men forstår ik helt - hvorfor vil du droppe skuldertræningen når du kører dette program? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share