Tulles tossestreger II


tulle
 Share

Recommended Posts

Intervalløb lørdag d. 20/9:

tid: 12.28 min

avg :heartpump: : 169

max :heartpump: : 188

Forsøgte med en mere organiseret form for interval løb i dag... normalt plejer jeg bare at løbe til jeg ikke kan mere og så gå indtil jeg er klar igen. I dag blev det løb til jeg måtte stoppe og så ellers holde øje med pulsen og når den var mellem 150-155 så afsted igen. Gav betydelig flere, men også kortere intervaller. ved ikke om det er mere effektivt eller noget, men hårdt var det ihvertfald :devil:

NB: tiden er den tid jeg løb derud af, gåpauser og afjogging er ikke medtaget...

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Løb mandag d. 22/9:

distance: 7,2 km.

tid: 41.32 min

avg :heartpump: : 180

max :heartpump: : 193

kcal iflg pulsur: 586

Tror jeg har fået feriehjerne, først da jeg var kommet afsted gik det op for mig jeg havde glemt at tage min astma medicin :4slap: Så ja, luftvejene (og dermed også pulsen) kom lidt på overarbejde, men kom helskindet igennem og lungerne har nok også godt af at prøve at arbejde uden hjælp af og til :wink:

Link to comment
Share on other sites

Løb onsdag d. 8/10:

distance: 9,1 km.

tid: 51.55 min.

avg :heartpump: : 176

max :heartpump: : 190

kcal iflg pulsur: 703

Blev positivt overrasket da jeg så tiden til slut, følte mig ellers megalangsom og døjede lidt med ondt i maven på turen... men sådan kan man jo blive overrasket af og til :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jogging fredag d. 10/10:

distance: 7 km.

tid: 43.13 min.

avg :heartpump: : 168

max :heartpump: : 180

kcal iflg pulsur: 534

Længe siden jeg har været så træt, men tog afsted alligevel :smile: Ved ikke om det var trætheden eller hvad men præsterede at være ved at falde over en stort set ikke eksisterende højdeforskel mellem to fliser på fortovet... må have set megasjovt ud :laugh:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Det ser da ud til at gå rigtig godt med løberiet for tiden. :4thumbup:

Hej Kathrine :bigsmile:

Ja det bliver til nogle km for tiden, er inde i en af mine løbeperioder for tiden, har det jo med at veksle mellem perioder hvor jeg får klaret en del styrke og andre hvor det er mere løb alt efter hvad jeg har mest lyst til :smile: Synes det er nogle år siden jeg har haft en periode hvor jeg havde lyst til begge dele på én gang :rolleyes:

Men nu syntes jeg alligevel ikke den gik mere, så...

:tongue:"Månedens gæst" i City Fitness onsdag d. 15/10: :tongue:

Ja sidst jeg var der var d. 18/9, så syntes overskriften er meget passende...

lying legpress:

12 x 45 kg

3 x 10 x 53 kg

pull down, CG:

12 x 30 kg

12 x 35 kg

2 x 10 x 40 kg

cable flyes:

12 x 1½ plade

3 x 10 x 2½ plade

ss

hanging leg raises:

4 x 8

db UH front raises:

4 x 10 x 4 kg

one arm triceps ext, cable:

2 x 12 x 1½ plade

2 x 10 x 2 plader

ss

cable curls:

2 x 12 x 2½ plade

2 x 10 x 3½ plade

hypers:

4 x 10

db walking lunges:

2 x 30 skridt m 4 kg pr hånd Hold da op hvor jeg bare syrer til hver gang jeg laver den øvelse :blink:

ss

ab roll:

4 x 10

Var lige ved at springe over i dag, men nu gik den altså ikke længere :blush: Og det er jo super lækkert når man først er i gang og ikke mindst bagefter! Er bare rigtig træt for tiden, har fået ny underbo som lige har holdt fest 3 gange på 4 dage, senest i mandags :mad: Ja jeg er åbenbart ikke født under verdens heldigste stjerne når det kommer til underboer :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness fredag d. 17/10:

Det var planen at løbe en tur i går, men da jeg stod op om morgenen og ikke var helt frisk fik jeg knaldet hovedet op i kanten af en skabslåge :4slap: Hovedet dunkede lidt for meget til at jeg følte for at løbe nogen steder om aftenen... men var heldigvis frisk til at tage i CF i dag :biggrin:

lying legpress:

12 x 53 kg

4 x 10 x 61 kg

bænkpress:

10 x 20 kg

5 x 30 kg

4 x 5 x 35 kg

ss

mave på bænk:

4 x 15

ass. chins:

5 x 5 x -55 kg

skulder i maskine:

2 x 12 x 10 kg

2 x 10 x 12,5 kg

one arm triceps ext i kabel:

4 x 12 x 2 plader

ss

cable curls:

2 x 12 x 2½ plade

2 x 10 x 3 plader

ab.roll:

4 x 10

Ganske god træning med et overraskende overskud :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Løb søndag d. 19/10:

distance: 7,2 km.

tid: 39.33 min.

Mine pulsdata er ikke meget bevendte for turen, uret strejkede i perioder og stod ellers meget af tiden konstant på 155 :wacko: Kan være jeg skal en tur til forhandleren med den, det er kun omkring en måned side jeg skiftede batteri i senderen :unsure: Nå men det var en god tur!!! Men burde også have godt med energi da jeg ikke har lavet en dyt i weekenden :innocent: I går var anden lørdag i træk jeg tilbragte på sengen med knaldende hovedpine (og der har ikke været druk involveret)... håber da ikke det skal til at være fast tradition :dry::blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så fik jeg lige holdt en lille ufrivillig træningspause igen. Har måttet bortvise vores fuldtid på arbejde og det tog lige noget overskud tids- og energimæssigt :dry:

I fredags kom jeg så småt i gang igen...

"løb" fredag d. 31/10:

distance: ca 3,5 km.

tid: 21.08 min.

Pulsuret var helt fucked, men det var den værste tur længe, benene var tunge, kunne stort set ikke få vejret...

Lørdag formiddag var jeg i intersport for at høre om de kunne hjælpe mig med hvorfor pulsuret ikke vil kommunikere med senderen... jeg snakkede med deres ekspert på området som spurgte hvor tit jeg vasker og renser det? :hmmm::4slap: :4whistling: Så mig hjem og vaske remmen :innocent:

Løb lørdag d. 1/11:

distance: ca. 5,5 km.

tid: 31.50 min.

avg :heartpump: : 176

max :heartpump: : 188

kcal iflg pulsur: 431

Langt bedre tur end fredag :bigsmile: Dog med et par små gå pauser...

Løb mandag d. 3/11:

disance: 7,2 km.

tid: 39.43 min.

max :heartpump: : 196

Og så er uret fucket igen :4ranting: Flere gange viste det bare 00. Så må se om ikke jeg kan få gravet kvitteringen frem, der er stadig over ½ års garanti tilbage på den.

Men bortset fra det var det en super tur der kun var afbrudt af et par stop for rødt lys :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Løb onsdag d. 5/11:

distance: 9,1 km.

tid: 50.23 min.

avg :heartpump: : 175

max :heartpump: : 185

kcal iflg pulsur: 671

Efter endnu en afvaskning af senderen ser det ud til uret nu virker :bigsmile:

Aftenens tur var helt formidabel :firebounce: Underligt at jeg i fredags måtte holde pause for hver 500 m og havde den værste skodtur og få dage senere tager 9 km ud i et stræk og på en af mine bedste tider hidtil :unsure: Men super fedt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hejsa Trunten fin,

godt at se du er igang...

Hvordan gaar det med de 2 lejligheder?

Hils rotterne,

Niske

Ach mein Sviske, dejligt med besøg af dig herinde og så går der lige to uger inden jeg overhovedet ser det :w00t: Lejlighed er status quo, den gamle er nu røget til mægler, total finanskrise ramt er jeg :nonono:

Og skulle hilse og sige oink oink :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke liggt heeelt på den lade side her i november selvom loggen giver indtryk af det :wink: Fik endelig gravet min kvittering på pulsuret frem og afleveret det i sidste uge, har fået en ny sender til det.

Løb lørdag d. 8/11:

distance: ca 5,5 km

tid: 32.47 min.

avg :heartpump: : 170

max :heartpump: : 181

kcal iflg pulsur: 417

Løb lørdag d. 15/11:

distance: ca 5,5 km

tid: 33.42 min

Et par underligt spændte skinneben satte sit tydelige præg på turen og derudover var der igen problmer m pulsuret så var en kende mopset da jeg endelig kom hjem :innocent:

Løb mandag d. 17/11:

distance: 7,2 km

tid: 39.51 min

avg :heartpump: : 170

max :heartpump: : 202 :blink: Og SÅ røg uret til service!!! Men ellers en rigtig fed tur, tror muligvis det er tidspr på de 7,2 km :unsure:

Løb tirsdag d. 25/11:

distance: 7,2 km

tid: 40.39 min.

avg :heartpump: : 176

max :heartpump: :189

kcal iflg pulsur: 535

Udover de ture har jeg en del gange de sidste uger taget bussen på arbejde om morgenen og så powerwalket hjem :walking:

Link to comment
Share on other sites

Løb søndag d. 30/11:

distance: 7,2 km.

tid: 40.32 min.

avg :heartpump: : 170

max :heartpump: : 182

kcal iflg. pulsur: 514

Var lidt underlig skidt tilpas her sidst på eftermiddagen (for meget kaffe i dag tror jeg :unsure: ) men det hjalp faktisk at komme ud og få noget luft, herligt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Løb onsdag d. 3/12:

distance: 9,1 km.

tid: 51.10 min.

avg :heartpump: : 168

max :heartpump: : 178

kcal iflg. pulsur: 632

Tog noget tid at tage mig sammen til at komme ud i den dalende slud her til aften, men da sengen vandt i går var jeg nødt til at udligne til 1-1 :tongue: Det var lidt småkoldt, men trods regn og slud blev det en god tur :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Løb fredag d. 5/12:

distance: 9,1 km.

tid: 50.22 min.

avg :heartpump: : 162

max :heartpump: : 173

kcal iflg pulsur: 578

Blev en meget sen tur, kom først afsted v. 23 tiden... Ved ikke lige hvad der sker med pulsen, den er nedadgående for tiden, det skal man selvfølgelig ikke klage over, bare lidt mystisk :blink: Kan være alderen pludselig er v at indhente mig :tongue: Eller om det er mit nye dope, nescafe :unsure: Det har taget mig 30 år at lære at drikke kaffe og nu ryger det ned i store mængder og kan klart mærke den ekstra energi det giver på turen!!! Ellers er intet ændret omkring mine løberutiner så funderer da noget over at jeg pludselig kan holde en snit puls der er omkring 10 slag lavere end nogensinde før :blink:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Løb søndag d. 6/12:

distance: ca. 11,2 km.

tid: 64.35 min.

avg :heartpump: : 168

max :heartpump: : 177

kcal iflg pulsur: 796

Eftersom det går ret godt med løberiet for tiden måtte det være på tide at komme på en tur over de 10 km igen :4thumbup: Blev en supergod tur, dog i et lidt forsigtigt tempo da det flere steder var blevet ret glat :crazy:

Sad lige og studerede første side i loggen her, kan se jeg har tabt næsten 10 kg siden juli sidste år... kunne slet ikke huske jeg havde været oppe på næsten 74 kg :blink: Men kan efterhånden også være i alle mine bukser igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Løb tirsdag d. 9/12:

distance: 7,2 km.

tid: 49.02 min.

avg :heartpump: : 170

max :heartpump: : 186

kcal iflg pulsur: 439

Uret virkede ikke de første ca. 6 min af turen :dry: Utrolig hvor meget bøvl der skal være med dét :blink: Nå men bortset fra det så var det en helt kanon tur, benene var i dén grad friske, også mere end resten af kroppen så fik pulsen godt op i dag :firebounce: Og det blev også til en ny tidspr, dog kun på ca 30 sek, men alligevel :rolleyes:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Løb torsdag d. 11/12:

distance: 11,2 km

tid: 64.10 min.

avg :heartpump: : 162

max :heartpump: : 171

kcal iflg. pulsur: 739

En meget rolig og behagelig tur hvor jeg fik koblet af efter en 10-timers dag med status. Efter en dag med 1 æske gajol, 2 æsker gajol... følte jeg mig ca sådan her :wacko::gal::sleepy::blink: Så rart med en tur ud i kulden og blive lidt klar i hovedet igen :4thumbup:

Og så må jeg se om ikke jeg kan få tid til at lægge vejen forbi CF i næste uge.... fik en mail i går fra Dea der både er receptionist og instruktør deroppe som bare lige skulle høre om jeg ikke kunne lide dem mere siden jeg ikke har været der i meget, meget lang tid :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share