Tulles tossestreger II


tulle
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 19/4:

Holdt tiltrængt træningsfri i går. I dag blev det til en joggetur. Har dog ikke nogen stats på den. Havde mit elskede Garmin på, men det funger jo lissom ikk optimalt når man efter endt opvarmning TROR man trykker på lap knappen, men i stedet får trykket stop og først opdager det flere km senere :4slap: :4slap: :4slap:

Ifølge ruteopmåleren blev det til ca 7,75 km på gode ben :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 20/4:

Tidlig formiddagstræning, bryst/skulder/triceps:

bænk:

2 x 8 x 30 kg

3 x 5 x 40 kg

5 x 3 x 45 kg

db shoulder press:

10 x 12 kg

8/8/6 x 14 kg

2 x 8 x 12 kg

db flies:

4 x 12 x 8 kg

ss

lat raises:

4 x 10 x 6 kg

wide chest press:

2 x 10 x 20 kg

2 x 8 x 30 kg

KB shoulder press:

4 x 10 x 10 kg

ss

T2B:

4/3/5

db kick backs:

2 x 12 x 6 kg

2 x 10 x 7 kg

lying triceps ext:

2 x 12 x 16 kg

2 x 10 x 18 kg

one arm push down:

3 x 12 x 5 kg

cable wood chops:

3 x 12 x 12,5 kg

hypers:

4 x 12

Det blev sjusket lidt hurtigt igennem på de sidste øvelser, skulle til første aftale hos en stress coach lige over middag så var ved at blive presset på tiden, lidt ironisk :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 21/4:

Ligesom sidste lørdag ankom jeg til FW kort efter åbning, efter 2 x snooze og lidt indre argumenteren for og imod at stå op "ej jeg føler mig slap, orker ikk i dag" "jo kom nu, når først du kommer i gang ved du jo det bare kører" :blahblah:

dl (rumænsk):

2 x 5 x 60 kg

3 x 5 x 80 kg

3 x 5 x 70 kg

2 x 5 x 60 kg

Ok jeg VAR altså lidt slap i dag!

row, maskine:

2 x 12 x 40 kg

2 x 10 x 50 kg

2 x 8 x 60 kg

squat i smith stativ:

8 x stang + 20 kg

4 x 8 x stang + 30 kg

db row:

2 x 10 x 20 kg

med straps

4 x 6 x 22 kg

preacher curl:

2 x 12 x 10,5 kg

2 x 10 x 13 kg

hammer curl:

3 x 12 x 8 kg

3 x 10 x 9 kg

ss

:

15 x 20 kg

2 x 15 x 25 kg

2 x 15 x 31 kg

Brugte de små stænger med fast vægt på, så det er altså kun halvdelen af vægten jeg faktisk har arbejdet med :wink: antal reps er pr side.

pull down, CG:

2 x 12 x 35 kg

2 x 10 x 40 kg

cable crunches:

4 x 12 x 25 kg

Så var det outfit skift og op på cyklen :bike:

bikefit energy

tid: 51.04 min.

avg :heartpump: 159

max :heartpump: 185

God time, jævn intensitet grænsende til det lidt for lave til min smag. Men fik kørt godt igennem på de sidste intervaller så max pulsen kom over de 90%.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 22/4:

Igen en lidt flad søndag med b/s/t på programmet!

bænk i smithstativ:

2 x 8 x stang + 10 kg

3 x 5 x stang + 20 kg

3 x 5 x stang + 25 kg

5 x 3 x stang + 30 kg

Er blevet umanerligt glad for det smithstativ :rolleyes:

thrusters:

5 x 5 x 31 kg

db flies:

4 x 12 x 8 kg

ss

lat raises:

2 x 12 x 6 kg

2 x 12 x 5 kg

skulderpress i smithstativ:

2 x 12 x stang + 5 kg

3 x 10 x stan + 7,5 kg

KB shoulder press:

4 x 12 x 8 kg

chestpress, maskine:

12 x 10 kg

3 x 10 x 20 kg

CG bænk:

12 x 20 kg

2 x 10 x 25 kg

bench dips:

4 x 10

KB triceps ext:

4 x 12 x 8 kg det var så med begge arme og med én KB, der var ikke meget tilbage at komme efter :chicken:

ss

planke:

60/40/40/45 sek

crossover crosstrainer:

40 min.

Da jeg den senere tid har været plaget af (og givet efter for) cravings efter div tarvelige carbs, fx hvidt brød, er vægten påvirket i opadgående retning. Så mens jeg prøver at få tøjlet kosten igen vil jeg prøve at få lidt cardio med på hvert pas, skal godtnok ikke til at tage de tabte kilo på igen :4whip::newtongue:

Link to comment
Share on other sites

Haha sjov med stress for at komme til stresscoach. Jeg har også et par gange kommet til at løbe på mit løberknæ for at nå til behandling af det hos min fys.

Gik det godt?

Haha ja man kan undre sig lidt over de små ting nogen gange :laugh:

Men det var rigtig godt da jeg kom derud (efter også at være blevet yderligere forsinket fordi sjællandsbroen var spærret for cykeltrafik og derefter kørte jeg for langt :4slap: ).

Der kom en del "aha nåh ja" ting frem gennem vores første samtale så glæder mig til de næste

Hun viste også to oversigter, den ene med symptomer og mulige bivirkninger på hhv stress og depression. På den for stress kunne jeg nikke genkendende til alle punkter. På den med depression en del, dog ikke den sidste der hed "død" og undrer mig lidt over man skriver den på, det er der jo ikke nogen der kan sidde og sige "jo den der har jeg også" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 23/4:

Mandag var som sædvanlig lig med Ditte bikefit :4thumbup:

Startede første time med at blive virkelig uvenner med mit pulsur, det har været lidt ustabilt den sidste uge og i dag startede vi så på 203 i puls! Prøvede at starte den forfra 5-6 gange yderligere med stort set samme resultat, dog de sidste gange "kun" på 180 :4ranting: Jeg bruger mit pulsur mindst lige så meget som instruktørenes anvisninger så var absolut ikke tilfreds! Et kvarters tid inde i timen prøvede jeg igen at starte det og så virkede skidtet pludselig.

bikefit energy:

tid:33.32 (det var så den tid jeg fik hvor uret virkede)

avg :heartpump: 165

max :heartpump: 185

bikefit fatburner:

tid: 49.38

avg :heartpump: 169

max :heartpump: 182

Efter timen valgte uret så endelig at vise indikator på at batteriet var lavt (hvilket også var min mistanke), batteriet i senderen skiftede jeg nemlig i sidste uge :wink:

Men udover problemer med uret var timerne som altid lige efter min smag, men overdrevet svedig i dag. Centerchefen havde dog i sidste uge sagt til Ditte at NU var de ved at få gjort noget ved den manglende udsugning, der måtte jeg jo så også lige spørge om det så skulle opfattes som at han dermed inddirekte havde indrømmet det har været løgn alle de andre gange han har sagt der blev arbejdet på det... det meldte historien så ikke noget om :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 24/4:

Ryg/ben/biceps dag hvor jeg fik mere vredet ud af kroppen end jeg havde forventet :smile:

rumænsk dl:

2 x 5 x 60 kg

2 x 5 x 70 kg

5 x 80 kg

alm dl:

3 x 3 x 90 kg

rack pulls:

5 x 1 x 100 kg

5 x 1 x 110 kg

5 x 1 x 100 kg

5 x 90 kg

rumænsk dl:

5 x 5 x 60 kg

yates row:

2 x 12 x 27 kg

3 x 10 x 31 kg

2 x 8 x 33 kg

squat i smith:

4 x 8 x stang + 20 kg

pull down, CG:

2 x 12 x 30 kg

2 x 10 x 35 kg

2 x 10 x 40 kg

2 x 8 x 45 kg

med straps

2 x 6 x 50 kg

db preacher curl:

2 x 12 x 6 kg

3 x 10 x 7 kg

swiss ball crunches:

4 x 12

ss

chest supported hammer curls:

4 x 10 x 7 kg

Til slut lidt frivillig lændetortur hvor jeg ligger og masserer det nederste af ryggen ved at rulle frem og tilbage på 1 kg db. Tror dog ikke det afholder ryggen fra at sende mig en hilsen eller to i morgen, doms føltes allerede under opsejling på vej ud af FW :omg:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja man kan undre sig lidt over de små ting nogen gange :laugh:

Men det var rigtig godt da jeg kom derud (efter også at være blevet yderligere forsinket fordi sjællandsbroen var spærret for cykeltrafik og derefter kørte jeg for langt :4slap: ).

Der kom en del "aha nåh ja" ting frem gennem vores første samtale så glæder mig til de næste

Hun viste også to oversigter, den ene med symptomer og mulige bivirkninger på hhv stress og depression. På den for stress kunne jeg nikke genkendende til alle punkter. På den med depression en del, dog ikke den sidste der hed "død" og undrer mig lidt over man skriver den på, det er der jo ikke nogen der kan sidde og sige "jo den der har jeg også" :wink:

Hahaha!

Det glæder mig at høre du ikke lider af død, det er da altid noget, men hvis det skulle være, så er hun jo tydeligvis forberedt, og det er jo alletiders!

Tirsdag d. 24/4:

Ryg/ben/biceps dag hvor jeg fik mere vredet ud af kroppen end jeg havde forventet :smile:

rumænsk dl:

2 x 5 x 60 kg

2 x 5 x 70 kg

5 x 80 kg

alm dl:

3 x 3 x 90 kg

rack pulls:

5 x 1 x 100 kg

5 x 1 x 110 kg

5 x 1 x 100 kg

5 x 90 kg

rumænsk dl:

5 x 5 x 60 kg

yates row:

2 x 12 x 27 kg

3 x 10 x 31 kg

2 x 8 x 33 kg

squat i smith:

4 x 8 x stang + 20 kg

pull down, CG:

2 x 12 x 30 kg

2 x 10 x 35 kg

2 x 10 x 40 kg

2 x 8 x 45 kg

med straps

2 x 6 x 50 kg

db preacher curl:

2 x 12 x 6 kg

3 x 10 x 7 kg

swiss ball crunches:

4 x 12

ss

chest supported hammer curls:

4 x 10 x 7 kg

Til slut lidt frivillig lændetortur hvor jeg ligger og masserer det nederste af ryggen ved at rulle frem og tilbage på 1 kg db. Tror dog ikke det afholder ryggen fra at sende mig en hilsen eller to i morgen, doms føltes allerede under opsejling på vej ud af FW :omg:

Fedt at der er gang i din log igen, du er sgu stærk og det er godt nok en vild volumen du har gang i, har du nogen decideret vinkel i din træning? Noget du træner op til eller nogen mål som sådan?

Link to comment
Share on other sites

Hahaha!

Det glæder mig at høre du ikke lider af død, det er da altid noget, men hvis det skulle være, så er hun jo tydeligvis forberedt, og det er jo alletiders!

Ja der er en vis lettelse i at konstatere man ikke har ramt lige dén bivirkning :laugh:

Fedt at der er gang i din log igen, du er sgu stærk og det er godt nok en vild volumen du har gang i, har du nogen decideret vinkel i din træning? Noget du træner op til eller nogen mål som sådan?

Tak for det :bigsmile: Nej der er ikke nogen specifikke mål. Her under min sygemelding bruger jeg det bl.a. for at have noget at stå op til og have lidt struktur i hverdagen. Det hjælper også til at holde mit humør oppe (det meste af tiden ihvertfald) og kunne holde diverse negative tanker lidt i skak. Har i mange år haft problemer med et meget negativt billede af mig selv, både fysisk og mentalt, og der hjælper træningen pt også langt hen af vejen :smile: Lige nu er jeg i en periode hvor jeg synes det er total optur at mærke fremgang næsten hver uge og kunne konstatere i spejlet at min muskelmasse vist aldrig har været større! Af erfaring ved jeg dog jeg kan vende på en tallerken og pludselig om en måned synes jeg er blevet for stor og så hopper jeg over i cardiogrøften igen :wacko: Så har opgivet at sætte konkrete mål for mig selv for de gange jeg tidligere har gjort det er det altid gået sådan at jeg har mistet motivationen eller pludselig hellere har villet noget helt andet :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 25/4:

De ellers ventede doms udeblev i dag :clap: Så var de jo ikke til gene for en gang bryst/skulder/triceps træning!

bænk:

2 x 8 x 30 kg

2 x 5 x 40 kg

2 x 3 x 45 kg

5 x 2 x 50 kg

1 x 52,5 kg

2 x 1 x 55 kg

5 x 40 kg

Havde optimistisk tænkt jeg skulle prøve med nogle 50 kg singler i dag, men det kørte så godt at det blev "doubles" :biggrin: Og så fortsatte jeg lidt opad, så tror mit max godt kan være lige over de 60 nu :w00t:

db shoulder press:

2 x 10 x 12 kg

8/6/6/6 x 14 kg

2 x 10 x 10 kg

inc db chest:

4 x 10 x 14 kg

mili:

5 x 5 x 25 kg

db flies:

4 x 10 x 9 kg

skulder press i smith:

3 x 10 x stang + 5 kg

2 x 8 x stang + 7,5 kg

kick backs:

2 x 10 x 6 kg

2 x 10 x 7 kg

bb twist:

5 x 15 x 35 kg

ss

lying triceps ext:

2 x 12 x 16 kg

3 x 10 x 8 kg

sluttede af med en gang cardio, 30 min på crossover, niveau 6-10 :smile:

Link to comment
Share on other sites

I forhold til mit forrige indlæg omkring mål/ikke mål, skulle jeg have et nu må det være en sofigur som Vanessa Tib :4jumpy:

hrm hrm!

Hun er helt sikkert flot nok. Men så tynd vil jeg slet ikke være, tror jeg ikke i hvert fald.

Ikke fordi jeg tror der er nogen overhængende fare for det skulle ske anyway...

Link to comment
Share on other sites

hrm hrm!

Hun er helt sikkert flot nok. Men så tynd vil jeg slet ikke være, tror jeg ikke i hvert fald.

Ikke fordi jeg tror der er nogen overhængende fare for det skulle ske anyway...

Hehe for mig er det også kun et drømme ideal, tror aldrig jeg vil kunne have diciplin nok til at opnå den fedt% eller muskemasse :blush:

Link to comment
Share on other sites

Godaften i loggen :smile:

Efter en lidt turbulent weekend uden overskud til at logge kommer her en træningsupdate!

Fredag d. 27/4:

Startede dagen med andet besøg hos stress coach, både godt og skidt. Skidt fordi jeg til denne sesion havde fået til opgave at sætte nogle billeder på den planche vi laver derude, en simpel opgave som ville tage max 10 min. Da jeg gik i seng torsdag aften havde jeg stadig ikke fået det gjort og jeg synes det er SÅ pinligt at jeg ikke kan overkomme så lille en opgave og så startede der ellers en lavine af selvbebrejdelser som stadig kørte på fuldt blus fredag morgen. Det hjalp at få snakket om det derude og tog med lidt mere oprejst pande derfra.

Om aftenen var der bike event i FW med efterfølgende café besøg for de interesserede. Vaklede længe mellem at tage med eller bare blive hjemme, men endte med at tage til biketimerne da jeg vidste jeg ellers nok skulle bruge resten af aftenen på at banke mig selv oveni hovedet hvis jeg var blevet hjemme :wacko:

bikeevent 1. time:

tid: 48.28

avg :heartpump: 152

max :heartpump: 173

bikeevent 2. time:

tid: 51.42

avg :heartpump: 155

max :heartpump: 175

Konceptet var to timer med gamle slagere, hip hop, dansk top m.v. Så der blev bl.a. givet gas til John Mogensens "fut i fejemøjet", sjovt at se folk nede på p-pladsen kigge undrende op mod vinduerne der stod åbne :tongue:

Lørdag d. 28/4 var jeg ude og ordne nogle ærinder om formiddagen og havde tænkt jeg ville op og træne om eftermiddagen, det hjælper tit på humøret når jeg får det sådan lidt øv som jeg nu havde det fredag. Da jeg kom hjem var der kommet brev fra det sted jeg skal i noget videre behandling, den tid jeg har gået og ventet på/set frem til siden starten af april er blevet rykket fra 16. til 30. maj. Lyder måske ikke af så meget med 14 dage fra eller til, men i min pt ikke alt for overskudsagtige verden var det nok ikke lige det jeg havde brug for. Satte mig og vrælede lavede derefter "en Maude" (fra Matador) og gik i seng! Det var så den lørdag :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 29/4:

Efter en god nats søvn og lidt mere overskud end den foregående dag besluttede jeg at stå op og møde verden... ihvertfald den del af den der også var i Fitness World :wink:

rumænsk dl:

2 x 8 x 60 kg

5 x 5 x 80 kg

5 x 5 x 60 kg

bent over db row:

2 x 10 x 20 kg

med straps

4 x 8 x 22 kg

squat i smith:

8 x 20 kg

5 x 6 x 30 kg

T2B:

2 x 5

Et par reps var nok nærmere TClose2Bar :innocent:

pull ups, grøn elastik: 5

pull ups, rød elastik: 1 Der blev kæmpet på den ene rep. Den lilla elastik var desværre forsvundet.

pull ups, grøn elastik: 3 x 6

ss

chin ups, grøn elastik: 3 x 6

KB sit ups:

2 x 10 x 8 kg

2 x 10 x 10 kg

ss

KB russian twist:

2 x 10 x 8 kg

2 x 10 x 10 kg

bb curl:

4 x 12 x 13 kg Næste bb er 17 kg, derfor manglen på progression i denne øvelse!

db preacher curl:

2 x 12 x 6 kg

2 x 10 x 7 kg

cable crunches:

6 x 12-15 x 20-25 kg

ss

planken:

45/45/30/35/55 sek

cable hammer curls:

4 x 10 x 10 kg

Til slut 25 min cardio på crossover.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 30/4:

D-dag!!! Altså Ditte bikefit dag :4thumbup:

bikefit energy

tid:48.13

avg :heartpump: 156

max :heartpump: 178

bikefit fatburner

tid: 51.03

avg :heartpump: 159

max :heartpump: 179

Syntes ikke hun var helt så hård ved os som hun plejer, der var ikke så mange sprint intervaller som vanligt, men rigtig meget hårdt stående arbejde. Og som sædvanlig fuld tilfredshed herfra! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 1/5:

Der var ikke ligefrem kamp om pladsen i FW selvom jeg først kom derop midt på eftermiddagen, tak til solskin og 1. maj :biggrin:

bænk:

3 x 5 x 40 kg

3 x 5 x 45 kg

6 x 2 x 50 kg

5 x 5 x 45 kg

KB shoulder press:

4 x 10 x 10 kg

4 x 12 x 8 kg

inc db chest press:

2 x 12 x 14 kg

3 x 10 x 16 kg

mili:

6 x 5 x 25 kg

stående cable flies:

2 x 12 x 7,5 kg

2 x 10 x 10 kg

skulderpres i smith:

2 x 10 x 5 kg

3 x 8 x 7,5 kg

db alternating front raises:

4 x 12 x 5 kg

bench dips:

12/10/10/10

OH tricep ext:

4 x 10 x 10 kg

one arm push down:

2 x 12 x 5 kg

3 x 10 x 7,5 kg

Træningen trak ud i dag, sad og faldt i staver mellem settene hele tiden :sleeping: Men sad da ikke i vejen for nogen, der dukkede folk op, men her et billede af afd med håndvægte da jeg indfandt mig:

post-1318-0-49278800-1335894925_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 2/5:

I dag startede fitness worlds Giro d´Italia uger, denne uge med bjergetaper. Da jeg havde coach aftale om eftermiddagen kunne jeg ikke nå hele den vanlige ben/ryg/biceps træning inden bike så tog benene og maven i dag!

rumænsk dødløft:

2 x 5 x 60 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

alm dl:

5 x 3 x 90 kg

5 x 1 x 100 kg

rumænsk dl:

3 x 6 x 60 kg

cable crunches:

5 x 12-15 x 25 kg

ss

planke:

45/45/45/50 sek

step ups:

4 x 10 x 7,5 kg

bikefit bjergetape:

tid: 47.02

avg :heartpump: 165

max :heartpump: 182

God hård time Panduro havde fået strikket sammen til i dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 3/5:

Hvad jeg ikke nåede i går fik jeg klaret i dag, dvs ryg og biceps :4flex:

row, maskine:

2 x 12 x 40 kg

2 x 10 x 50 kg

2 x 8 x 60 kg

bent over db row:

3 x 10 x 20 kg

med straps

3 x 8 x 22 kg

pull ups, grøn elastik:

5 x 5

ss

chin ups, grøn elastik:

5 x 5

yates row:

4 x 10 x 33 kg

hammer curls:

4 x 12 x 8 kg

Var ret heldig at få kapret 8 kg´erne, i dag var der fyldt med meget store fyre der brugte meget små vægte :eh: 9 kg var optaget og opgav at vente på dem!

high pull:

4 x 12 x 15 kg

alt. db curls:

2 x 12 x 6 kg

2 x 10 x 7 kg

Derefter endnu en tur i sadlen :bike:

bikefit bjergetape:

tid: 44.52

avg :heartpump: 153

max :heartpump: 177

Den oprindelige instruktør var syg så vikaren havde kun haft i dag til at sætte program sammen. Det var ikke så hårdt og indeholdt ikke så mange skift mellem stående og siddende som den time jeg kørte på i går. Passede mig dog fint, kunne godt mærke i benene den havde stået på både ben og bike i går :rolleyes:

Ps: har i øvrigt grublet over noget siden i går! Inde i bikesalen hænger en seddel hvor man kan notere fejl på cyklerne. Der er så en der har noteret flg fejl på en cykel: "styret kommer i vejen når man spænder sadlen" WTF??? Er kommet frem til det mest sandsynlige er det slet ikke er cyklen der er noget galt med!?! ;D

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 4/5:

En af de dage hvor jeg (igen) ikke kunne vågne :sleepy: I går forhørte jeg mig i receptionen om ikke åbningstiden i dag var 8-17 hvilket den unge mand svarede ja til. Skulle nok have dobbelttjekket det på nettet for da jeg så endelig indfandt mig lidt efter halv to i dag sagde Maria der var på job "det er da sent du kommer i dag, vi lukker jo kl 15" SÅ vågnede jeg!!!! Dagens turbotræning:

bænk i smith:

3 x 8 x 20 kg

5 x 5 x 25 kg

db shoulder press:

2 x 12 x 12 kg

10/9/8 x 14 kg

2 x 10 x 12 kg

db flies:

10/12/12/12 x 9 kg

alt. db front raise:

2 x 12 x 5 kg

2 x 10 x 6 kg

ass dips:

5 x 8 m grøn elastik

Der er ikke noget stativ/maskine til ass dips/pull ups, men blev lige inspireret da jeg så en elastik hænge i dipstativet (så langt havde jeg jo ikke selv tænkt :blush: ) men selvfølgelig kan man da bare hænge elastikken mellem håndtagene! Tænk om jeg faktisk kan træne op til at tage BW dips, har aldrig kunnet klare bare én!!!!

bagskulder i technogym maskineri:

4 x 12 x 20 kg

one arm push down, UH grip:

4 x 12 x 5 kg

cable upr. row:

10 x 15 kg

3 x 12 x 12,5 kg

db kick backs:

2 x 12 x 6 kg

3 x 10 x 7 kg

Så blev lyset slukket hvilket jeg tog som en hentydning til at søge ned mod omklædningen :poking:

I forhold til den begrænsede tid er jeg fint tilfreds med hvad jeg nåede!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 5/5:

Var for første gang i flere mdr til bike i Lyongade i dag. Syntes Panduros bjergtur fra onsdag godt kunne klares en gang mere. Og så var der mulighed for at køre 2 timer, den mulighed har man jo ikke længere på Englandsvej om lørdagen :annoyed: Men så fik man prøvet igen at køre i en sal med aircon i dag :tongue: Til gengæld tog det så også 3 forsøg inden jeg fandt en cykel der kørte nogenlunde (man bliver jo temmelig forvænt af at køre på cykler der lige er taget i brug i januar) :rolleyes:

bikefit bjergetape:

tid: 50.13

avg :heartpump: 161

max :heartpump: 181

bikefit fatburner:

tid: 49.27

avg :heartpump: 167

max :heartpump: 183

Super timer, jeg var ihvertfald godt brugt til sidst!!!

Som lidt bonus afterburner workout tog jeg hjem og lugede bed en halv times tid, der var fælles gårddag herhjemme. Godt jeg ellers kun har en altankasse med mos i, sådan noget havearbejde er jo hårdt! :omg::blush:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 6/5:

For en gangs skyld vågnede jeg i dag og følte mig totalt veludhvilet :bigsmile: Ved ikke om min underbevidsthed måske er på overarbejde når jeg sover grundet de forskellige ting jeg går og slås med her mens jeg er sygemeldt, har ihvertfald tit utroligt svært ved at vågne selvom jeg har sovet 7-9 timer :unsure: Nå men træthed var altså ikke et issue i dag, herligt!

(chest supported) row, maskine:

2 x 12 x 40 kg

2 x 10 x 50 kg

2 x 8 x 60 kg

8/7 x 65 kg PR

Nu var det altså på tide med noget progression her, synes jeg har stået i stampe på de samme kg længe!!

squat i smith:

10 x 20 kg

3 x 8 x 30 kg

4 x 6 x 35 kg

5 x 4 x 40 kg

2 x 8 x 20 kg

"semi chins":

5/4

Kan ikke klare den fra strakte arme, men fra 3/4 strakte kan jeg fint hæve mig op og så hæve mig laaangsomt ned igen. Det går den rigtige vej!

T2B:

4/3/5

Min grebsstyrke stinker, det er mere den end noget andet der besværliggør øvelsen, har bare ikke kræfter til at blive hængende ret længe :chicken:

pull down, WG:

10 x 35 kg

10 x 40 kg

2 x 8 x 45 kg

med straps

8/6/6/6 x 50 kg

5/5 x 55 kg

good mornings:

2 x 10 x 20 kg

10 x 25 kg

10 x 30 kg

3 x 8 x 35 kg

yates row:

4 x 10 x 31 kg

bb curl:

4 x 12 x 13 kg

inc KB sit ups:

4 x 12 x 8 kg

cable crunches:

5 x 12 x 25 kg

cable wood chops:

4 x 15 x 12,5 kg

alt db curls:

2 x 12 x 6 kg

3 x 10 x 7 kg

ss

lying leg raises:

4 x 15

Så et bad, en hurtig indkøbstur og så hjem til tv´et. Meget sjovt at se billederne fra Holstebro, lige i dag ville jeg godt have været ovre i min gamle hjemby :cheer: Nu står den bare på afslapning med resten af giroen (og ja, jeg ejer stadig en god gammeldags vhs video!!! :laugh: )

post-1318-0-51257700-1336315337_thumb.jp

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 7/5:

"Mandags-Ditte" var desværre blevet syg så der var vikar på timerne. I dag med start en time senere end normalt da den sidste time var "verdensrekordforsøg", flest folk der kørte det samme program på samme tid landet over...

bikefit fatburner:

tid: 51.31

avg :heartpump: 157

max :heartpump: 179

bikefit verdensrekord:

tid: 52.41

avg :heartpump: 156

max :heartpump: 178

Manglede altså Dittes energiske og motiverende måde at køre timerne på :rolleyes:

Da jeg stod i omklædningen oplevede jeg i dag en der stjal en exercise tube med hjem! :blink: Stod og betragtede hende lægge den på bænken, lagde så tilfældigt sin trøje ovenpå og så vupti ned i tasken med begge dele!!!! Var i syv sind om jeg skulle sige noget til hende, men det er alligevel for grænseoverskridende for mig at begynde at lægge mig ud med andre medlemmer :chicken: Bliver sq bare så harm over sådan noget... :annoyed:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share