Tulles tossestreger II


tulle
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 8/5:

Stod tidligt op og tog en gang morgentræning (læs stod op kl 7 og var i FW kl 8 :innocent: ).

bænk:

3 x 6 x 30 kg

2 x 5 x 40 kg

2 x 5 x 45 kg

3/3/2 x 50 kg

2 x 5 x 40 kg

KB shoulder press:

4 x 10 x 10 kg

højre: 4 x 6 x 12 kg

venstre: 6/5/6/5 x 12 kg Er venstrehåndet, men åbenbart alligevel stærkest i højre side, typisk mig :tongue:

4 x 10 x 8 kg

inc db shoulder press:

8 x 14 kg AV sagde højre skulder! Prøver lige igen...

5 x 14 kg Nej den var go nok første gang, det gjorde stadig temmelig ondt på forsiden af højre skulder :cry: Ved ikke om jeg langt om længe har lært noget af tidligere tilfælde med den slags advarsler fra kroppen, førhen har jeg altid tænkt at det går nok over hvis jeg ingorerer det eller det skal nok bare trænes væk, det har så sjovt nok aldrig vist sig at være løsningen :4slap: Så fortsatte træningen i dag efter reglen "gør det ondt lader du være, gør det ikke ondt må det være ok at lave denne øvelse" :wink:

lat raises:

2 x 12 x 5 kg

2 x 10 x 6 kg

skulderpress i smith:

2 x 10 x 5 kg

3 x 8 x 7,5 kg

3 x 6 x 10 kg

ass dips, grøn elastik:

4 x 8

lying triceps ext:

4 x 12 x 18 kg

db front raises:

2 x 12 x 5 kg

3 x 10 x 6 kg

ss

kick backs:

2 x 12 x 7 kg

3 x 10 x 8 kg

chestpress i technogym maskine:

4 x 12 x 20 kg

Måtte lige teste hvad skulderen sagde til sådan en, her var der ingen gener.

OH tricep ext:

8 x 10 kg

3 x 12 x 8 kg

Der blev kørt rotator en masse mellem øvelser og set, håber det kan hjælpe!

Da jeg kom nedenunder kom souschefen hen til mig, de havde trukket lod om ugepremien i giro eventet og jeg havde simpelthen lige vundet :w00t: Nu har konkurrencen heller ikke været overvældende, vi var jo ret få på timerne sidste uge! Men fik ihvertfald denne her æske med italienske lækkerier :bigsmile:

post-1318-0-60583800-1336546121_thumb.jp

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Jeg er også stærkest i højre arm selvom jeg er venstrehåndet. Jeg læste en gang en forklaring men kan desværre ikke huske den. Sjovt nok er jeg højrebenet men alligevel stærkest i det højre og er kun ulogisk i noget at kroppen.

Hyggelig præmie, du fik gaflet dig, dér, tillykke :clap:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg er også stærkest i højre arm selvom jeg er venstrehåndet. Jeg læste en gang en forklaring men kan desværre ikke huske den. Sjovt nok er jeg højrebenet men alligevel stærkest i det højre og er kun ulogisk i noget at kroppen.

Hyggelig præmie, du fik gaflet dig, dér, tillykke :clap:

Haha måske man bare skal lade være at tænke for meget i meningen med det højre/venstre halløj :wacko: Skriver, skærer og spiser med venstre, men med computer, tlf og den slags bruger jeg højre hånd :eh:

Og tak mht præmien, sjovt nok fik jeg den dagen efter jeg lige havde været ude og handle og havde købt olie men tænkt jeg lige ville vente med balsamico, heldigt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9/5:

Syntes det var lidt svært i dag, giro i tv og giro i FW, tough choise :hmmm: Men valgte selv at tage op og lave noget!!!

rumæsk dl:

2 x 5 x 60 kg

3 x 5 x 80 kg

alm dl:

5 x 1 x 100 kg

rack pulls:

5 x 1 x 110 kg

5 x 1 x 115 kg

rumænsk:

2 x 10 x 60 kg

Mens jeg var i gang så jeg to unge gutter der gang på gang failede i bænkpress med 40 kg, har jeg ligegodt aldrig set. Selv det nyeste nybegyndere plejer at have testosteron fordelen og kunne løfte mere end mig :4jumpy:

good mornings:

10 x 20 kg

3 x 10 x 30 kg

db bent over row:

2 x 10 x 20 kg

med straps

4 x 8 x 22 kg

4 x 6 x 24 kg

cable crunches:

20 x 25 kg

4 x 15 x 27,5 kg

ss

planken:

4 x 45 sek

bikefit giro d´italia sprinter etape:

tid: 50.18 min

avg :heartpump: 165

max :heartpump: 182

Pænt hård time Panduro havde bikset sammen i dag :newtongue: Selvfølgelig blev det nok heller ikke nemmere af jeg lige havde plaget baglår med dl, rackpulls og goodmornings :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt lege med i mærkeligheder.

Skal jeg skrue en skrue i, begynder jeg med venstre hånd. Når den er skruet godt i, skifter jeg over til højre. Men det finmotoriske som mus og sms-taster, bruger jeg også højre til, som du gør....

Gade vide om der er et mønster når man er "vekselhåndet" eller det er helt tilfældigt hvornår man bruger hvad?

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt lege med i mærkeligheder.

Skal jeg skrue en skrue i, begynder jeg med venstre hånd. Når den er skruet godt i, skifter jeg over til højre. Men det finmotoriske som mus og sms-taster, bruger jeg også højre til, som du gør....

Gade vide om der er et mønster når man er "vekselhåndet" eller det er helt tilfældigt hvornår man bruger hvad?

:laugh: er helt med på den med skruen, kan sagtens klare starten med venstre, men når der skal kræfter til skal det være med højre!

Der er helt sikkert forsket meget i "sådan nogen som os" :rolleyes:

Én ting jeg selv har tænkt meget over gennem årene (hvilket helt sikkert skyldes min egen historie) er at der blandt anorektikere er langt flere venstrehåndede end blandt "normale" mennesker. Har ikke noget evidens for at påstå dette, det er udelukkende min egen observation udfra alle de mange tv-programmer jeg har set om anoreksi/spiseforstyrrelser.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 11/5:

I går stod den på træningsfri, udover ca 25 km transportcykling.

I dag blev der trænet lidt mere ben og ryg (havde igen ikke nået det hele før bike i onsdags) og biceps!

squat i smith:

10 x 20 kg

8 x 30 kg

8 x 35 kg

5 x 5 x 40 kg

3 x 10 x 20 kg

pull ups, lilla elastik: 5 x 5

ss

chin ups, lilla elastik: 5/5/3/5/5

ss

box jumps: 5/10/10/10/10

Yay der var kommet ny lilla elastik hjem :alright: så kan man jo kun håbe den får lov at blive i centret denne gang :dry:

yates row:

2 x 10 x 31 kg

3 x 8 x 33 kg

3 x 6 x 35 kg

db hammer curls:

2 x 12 x 8 kg

3 x 10 x 9 kg

cable wood chops:

4 x 12 x 10 kg

standing cable t curls:

12 x 5 kg

5 x 10 x 7,5 kg

stiffarm pulldown:

4 x 12 x 15 kg

db preacher curl:

2 x 12 x 6 kg

3 x 10 x 7 kg

Derudover lidt crunches i maskine. Havde tænkt at lægge lidt cardio ind også, men varmen var for trykkende i centret i dag, 23 grader indendøre og en luftfugtighed i den ret høje ende af skalaen :gal:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 12/5:

Min krop driller mig! Begyndte at få væskeophobning i især højre side i går eftermiddags/aften, kunne bogstaveligt talt mærke mine fingre og området om øjnene svulme op, WEIRD!!! :blink: :blink: :blink: Her til morgen var det trukket væk fra fingrene, der var stadig lige tunge øjenlåg og + knap 1½ kg på vægten, håber ikke jeg skal til at slås med det igen nu :nono: Men det skulle ikke forhindre mig i at træne!!!!

bænk:

2 x 10 x 30 kg

2 x 5 x 40 kg

2 x 5 x 45 kg

5 x 3 x 50 kg

3 x 5 x 40 kg

Der var små nybegynder drenge på begge sider af mig, den ene kørte med 40 den anden med 22,5 kg, godt for min selvtillid, uden tvivl skidt for deres :innocent:

db shoulder press:

3 x 10 x 12 kg

4 x 8 x 14 kg

10/8 x 12 kg

inc db chest:

2 x 10 x 12 kg

2 x 10 x 14 kg

Var meget spændt på hvad skulderen sagde i dag og startede derfor også på 12 kg. Men det gik heldigvis smertefrit :alright:

db front raises:

2 x 12 x 5 kg

3 x 10 x 6 kg

dec. chest press:

4 x 10 x 12 kg

År og dag siden jeg sidst har kørt den, prøver at finde variation så jeg ikke kører de samme øvelser hver eneste gang.

standing cable reverse flies:

4 x 10 x 5 kg

cable rear lat raise:

8 x 5 kg

3 x 10 x 2,5 kg

Her led min tidligere opbyggede selvtillid så et seriøst knæk, den kan jo ikke køres med lavere vægt :chicken: Karma´s a bitch :wink:

hanging leg raises (bøjede ben):

4 x 8-12 reps

ss

ass dips m lilla elastik:

4 x 8

CG bænk med ez bar:

10 x stang

8/10/10 x stang + 10 kg

push down:

2 x 15 x 10 kg

2 x 15 x 12,,5 kg

Syntes der manglede et eller andet... :unsure: Tror det var manglen på både mili og skulderpress i smith så kørte en hurtig gang mili (3 x 8 x 20 kg), men var brugt nu!

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 13/5:

Ved ikke om en hviledag havde været det mest optimale i dag, sov virkelig dårligt (var på toilettet flere gange, en larmende nabo kom hjem omkring kl 3 osv) og var træt i kroppen til morgen. Derfor droppede jeg også planen om R/B/B træning før bike, var også ved at vende om på vejen til FW, godtnok længe siden jeg har følt mig energiforladt. Ville dog have bike timen, håber at kunne få svedt noget væske ud (som til trods for nattens wc-renderi) nu er over 2 kg :dry:

Havde en halv time før biketimen, brugte den til lidt let DL:

rumænsk:

5 x 60

alm, stående på stepbænk:

5 x 5 x 60 kg

reverse inc crunches:

4 x 8-12 rep.

bikefit giro d´italia sprinter etape:

tid: 50.49

avg :heartpump: 154

max :heartpump: 178

Havde på forhånd besluttet ikke at køre igennem på denne time, ugens to favorit timer venter jo i morgen hvor jeg også satser på at være mere frisk! Resten af dagen er ihvertfald dedikeret til restitution foran tv :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 14/5:

Min obligatorisk mandags bike :biggrin:

bike energy:

tid: 50.30

avg :heartpump: 155

max :heartpump: 180

bike fatburner:

tid: 48.24

avg :heartpump: 160

max :heartpump: 180

Pulsen ville ikke rigtig op i dag, muligvis et tegn på det snart er tid til at tage et par træningsfri dage i træk hvis jeg skal dømme efter tidligere erfaring. På anden time blev jeg lidt halvskidt, spiste morgenmad midt på formiddagen og nåede så ikke andet end en proteinbar før biketimerne så kan være det der gjorde det :unsure:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

flot redigeret. :lolabove:

Ville blot oplyse jer om ugedag og dato, kunne jo være nogen var i tvivl :tongue:

Nej prøvede at se om jeg kunne sætte youtube videoer ind, det kunne jeg (selvfølgelig) ikke finde ud af :blush:

Men har siddet og moret mig over

video i dag som jeg ville have lagt ind (no offence til CF folket men den er altså griner :hehe: ) og så er der også
:laugh:
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 15/5:

Tidligt op og træne inden aftale først på eftermiddagen, så kan man nemlig nå at se cykelløb i dag :bigsmile:

squat i smith:

8 x 20 kg

8 x 30 kg

5 x 5 x 40 kg

3 x 8 x 30 kg

3 x 8 x 20 kg

db row:

3 x 10 x 22 kg

med straps

3 x 8 x 24 kg

good mornings:

10 x 30 kg

3 x 8 x 40 kg

hanging leg raises:

8/10/10/12

Dét var ikke gennemtænkt! Når man nu har verdens dårligste grebsstyrke er det jo ikke smart at hænge og bruge en masse kræfter før man er færdig med øvrige trække øvelser :4slap: Idiota!!!

pull down, WG:

2 x 10 x 40 kg

2 x 8 x 45 kg

2 x 8 x 50 kg

pull down CG:

2 x 10 x 40 kg

3 x 8 x 45 kg

Måtte have straps til hjælp på flere at settene grundet avs i underarmene efter leg raises!

hammer curls:

2 x 12 x 8 kg

2 x 10 x 9 kg

stiff arm push down:

5 x 12 x 15 kg

cable t curls:

12/10/10/10 x 7,5 kg

lying cable curl:

12 x 15 kg

4 x 12 x 12,5 kg

ss

cable crunches:

5 x 12-15 x 25 kg

ss

planke:

45/45/45/60 sek

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 17/5:

Hviledag i går, var godtnok rastløs da det blev aften, men efter at have følt mig halvdød til bike både søndag og mandag var det nok på tide men en dag eller to helt uden pres på kroppen... det blev så kun til én :rolleyes: I dag var der igen træning sammen med alle de mennesker der åbenbart havde dedikeret hverdagen til at fylde FW totalt op, udelukkende for at irritere mig er jeg sikker på :nonono::wink:

inc db press:

2 x 12 x 12 kg

2 x 10 x 14 kg

4 x 8 x 16 kg

2 x 8 x 18 kg

db shoulder press:

8/10 x 12 kg

8/8/8/7 x 14 kg

chestpress i technogym maskine:

12 x 15 kg

3 x 10 x 20 kg

2 x 10 x 25 kg

Sad imens og lurede ind på det ene kabletræk der så ud til at kunne blive ledigt så jeg kunne træne bagskulder, det blev det så ikke...

bagskulder i technogym maskine:

4 x 12 x 15 kg

upr bb row:

2 x 10 x 17 kg

4 x 8 x 20 kg

dec db chest press:

4 x 12 x 12 kg

så var der frit i kablerne!!!

standing cable reverse flies:

10 x 5 kg

3 x 8 x 7,5 kg

cable standing inc flies:

4 x 10 x 5 kg

cable rear lat raise:

8 x 5 kg

10 x 2,5 kg

7 x 5 kg

10 x 2,5 kg

Har altså lidt svært v at accepter jeg kun kan køre den med én lille plade :blush:

cable kick back:

4 x 12 x 5 kg

KB shoulder press:

4 x 10 x 10 kg

CG bænk:

10 x 20 kg

4 x 10 x 27,5 kg

OH triceps ext, db:

10 x 5 kg

4 x 10 x 6 kg

2 x 8 x 7 kg

Tog omkring 2½ time at nå igennem i dag, det tyndede dog lidt ud i menneskemængden deroppe. Tror allerede nu jeg vil kalkulere med en hviledag 2. pinsedag :wink:

Og til slut en hyldest til en der gav den seriøst gas i dag:

:cheer: :cheer: :cheer::bunny: :bunny: :bunny: SÅDAN LARS BAK!!! :bunny: :bunny: :bunny::cheer: :cheer: :cheer:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 18/5:

Kom først i FW efter kl 17, brugte temmelig mange timer i dag på at turnere rundt hos københavnske cykelhandlere og se på ny tohjuler. Hvis jeg var forvirret før jeg tog afsted var det intet imod hvad jeg er nu, der var ikke to butikker der var enige om hvad jeg bør investere i mht pris og mærke :wacko: Og så var der én butik hvor ekspedienten insisterede på jeg ikke skulle have mountainbike igen, men en citybike da jeg primært kører i byen. Han ville slet ikke vise mig mtb´s... ok tak for kigget og TTYN :blink: Så ingen beslutninger taget endnu mht cykelkøb. Nå tilbage til dagens træning!

dl, rumænsk:

2 x 5 x 60 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 3 x 90 kg

2 x 5 x 80 kg

fra stepbænk:

5 x 5 x 60 kg

"bent åge" aka BOR:

10 x 25 kg

10 x 30 kg

2 x 8 x 35 kg

8/6/6/6 x 40 kg

seated leg press:

10 x 60 kg

3 x 10 x 70 kg

(chest supported) row, maskine:

10 x 40 kg

10 x 50 kg

2 x 10 x 60 kg

4 x 6 x 70 kg PR

one arm:

4 x 10 x 20 kg

walking lunges m KB´s:

14 skridt m 4 i hver hånd

3 x 16 m 6 kg i hver hånd

bb curl:

4 x 10 x 17 kg

nu skulle jeg altså videre fra den 13 kg´s jeg har kørt med og de 17 var jo slet ikke tunge, inde i mit hoved var 4 kg bare så stort et spring jeg slet ikke engang har forsøgt med 17 før,, doh!!! :4slap:

pull ups, lilla elastik:

3 x 5

chin ups, lilla elastik:

5 x 5

leg raises på bænk med 10 lbs bold:

8/6/5/6

det kan så afgjort kun gå fremad her! Første gang jeg kører denne øvelse, udover jeg var ved at tabe bolden ned i hovedet på mig selv flere gange var den jo også tung :newtongue:

KB russian twist:

4 x 20 x 10 kg

cable hammer curls:

4 x 12 x 10 kg

ss

cable wood chops:

4 x 12 x 10 kg

step ups, maskine:

4 x 10 x 7,5 kg

Over and out :bigsmile:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 19/5:

Anden-dags doms i triceps og dagen derpå doms i rumpetten i dag! :bottom: Heldigvis stod den bare på en biketime, men kom i god tid og nåede lidt mave inden:

T2B:

3/3/3

crunches med 14 lbs bold over hovedet:

10/14/14/14

hanging leg raises:

10/10/10

stående crunches, maskine:

3 x 20 x 20 kg

bikefit energy:

tid: 51.27 min

avg :heartpump: 167

max :heartpump: 190

Pyha!!! Havde kværnet en energidrik og et par guarana piller inden træning, sidstnævnte har jeg ikke benyttet siden december da kroppen havde vænnet sig til dem, men kunne så godt mærke effekten i dag og ikke mindst se den på pulsen :gal:

I øvrigt et lille ps fra min træning i går: testede en kalkcreme jeg havde købt hjem, det er noget opreklameret bras, så ved i det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 20/5:

Mærkelig dag, sov ikke meget i nat, og morgenen var præget af utilfreds mave. Så følte mig ikke helt veloplagt da jeg mødte op i FW...

bænk:

2 x 8 x 30 kg

8 x 40 kg

5 x 45 kg

5/4/4/3 x 50 kg

1 x 52,5 kg

1 x 55 kg

1 x 57,5 kg

½ x 60 kg

3 x 50 kg

2 x 5 x 40 kg

Gik langt bedre end jeg havde troet muligt i dag. Var dog ikke sikker nok til jeg turde køre de 60 kg helt ned uden en spotter og der var ikke umiddelbart nogle oplagte spotter emner i nærheden så tog den halvt ned... men tror faktisk aldrig jeg overhovedet har løftet 60 ud før :4jumpy:

mili:

2 x 10 x 17 kg

2 x 10 x 20 kg

2 x 8 x 23 kg

4 x 6 x 25 kg

db flies:

2 x 12 x 7 kg

2 x 10 x 8 kg

cable lat raise:

4 x 12 x 2,5 kg :dry:

standing cable flies:

2 x 12 x 7,5 kg

2 x 10 x 10 kg

cable standing cross row:

2 x 12 x 5 kg

2 x 10 x 7,5 kg

cable UH front raise:

4 x 10 x 2,5 kg

Søreme da heldigt jeg trods alt formår at løfte den mindst mulige vægt i kablerne, øv hvor føler jeg mig altså slap hver gang jeg står med den 2,5 kg gnalling :blush:

CG bænk med ez stang:

2 x 10 x +10 kg

db OH ext:

2 x 12 x 6 kg

2 x 12 x 5 kg

KB lat raises:

5 x 10 x 4 kg

ass dips, grøn elastik:

10/8

cable rear delt row:

4 x 12 x 12,5 kg

push down:

4 x 12 x 12,5 kg

Sluttede af med 25 min på cross over crosstraineren. Gav ekstra energi at stå på den, da de 25 min var gået var jeg klar til at starte forfra på hele trænings sessionen, meeeeen altså, der må være måde med alt :wink:

Havde fortsat ømme triceps i dag :blink: Skulderen (den højre) gjorde igen i dag opmærksom på sig selv, hvilket bl.a. kunne mærkes under CG bænk og ass dips.

Link to comment
Share on other sites

Gik lidt kold i aftes så fik ikke logget dér...

Mandag d. 21/5:

Startede dagen med en rask morgengåtur, noget jeg vil prøve at gøre mest muligt nu hvor det er blevet både tidligt lyst og varmt :sun:

Om eftermiddagen var der bikefit v Ditte :alright:

bikefit engergy:

tid: 43.31 Havde købt nye klamper jeg troede jeg kunne nå at skrue på inden timen, lykkedes ikke helt så gik glip af opvarmningen!

avg :heartpump: 163

max :heartpump: 186

bikefit fatburner:

tid: 49.22

avg :heartpump: 160

max :heartpump: 180

Stadig ingen aircon i lokalet :newtongue: Det hjalp dog gevaldigt til at nå et af mine mål med dagens timer, få svedt noget af det væske ud jeg havde ophobet ovenpå jævnt mange carbs i weekenden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 22/5:

Endnu en dag med morgengåtur :sun:

Så tog jeg på "polar-ekspedition", skulle op til Holte og hente ny rem til mit pulsur som Polar endelig havde fået hjem fra Holland. Så nu virker uret endlig igen :banana:

På hjemvejen ind og hente min nye cykel!!!

post-1318-0-05714300-1337720118_thumb.jp

Efter siesta med giro gik turen til FW...

dl, rumænsk:

5 x 60 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

3 x 3 x 90 kg

rack pulls:

3 x 100 kg

3 x 110 kg

3 x 115 kg

dl, rumænsk fra stepbænk:

5 x 5 x 60 kg

BOR:

2 x 10 x 30 kg

2 x 10 x 35 kg

Kan vi ikke lave noget andet der ikke involverer mig, ku godt bruge en lille pause? spurgte lænden :rolleyes:

chest supported row, one arm:

2 x 10 x 20 kg

2 x 10 x 25 kg

10 x 27,5 kg

3-4 x 8 x 30 kg Blev lige distraheret så kunne ikke hitte ud af om det var 3. eller 4. set jeg var nået til :blush:

squat i smith:

2 x 10 x 20 kg

4 x 8 x 30 kg

facepulls:

12 x 10 kg

2 x 10 x 15 kg

4 x 8 x 20 kg

walking lunges:

8 kg KB, ikke sikker på hvor mange skridt

pinwheel curls:

2 x 12 x 5 kg

3 x 10 x 6 kg

Har kørt den før, men først nu jeg har fundet ud hvad øvelsen faktisk hedder :rolleyes:

cable crunches:

4 x 14 x 25 kg

ss

planken:

60/25/60/45 sek

cable t curl:

4 x 12 x 7,5 kg

sluttede af med hypers.

Link to comment
Share on other sites

HALLØJSOVS - tillykke med cyklen!!!!

Tak tak :bigsmile:

Er dog brændærgerlig over at have opdaget at der er hakker to (meget små) steder i lakken omkring logoet. På den de havde stående fremme i butikken var der nemlig slået en flig af lige under saddelpinden, den fik jeg tilbudt 400 kr billigere, men valgte en ny til fuld pris. Så dumt jeg ikke lige fik nærstuderet den da jeg hentede den :4slap: Men satser da på de vil smide en klat lak på de to steder uden beregning!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den flotte nye sag :)

:bigsmile: Dank u :bigsmile:

Onsdag d. 23/5:

Havde meldt mig til en bikefit time i Lyongade i dag. Da jeg var lige skulle nå dit og dat inden havde jeg en lille time at gøre godt med fra jeg ankom til timen startede, så kørte få øvelser, men flere set så der ikke var så meget renden fra sted til sted :cool:

db shoulder press:

2 x 12 x 8 kg

2 x 12 x 9 kg

2 x 10 x 10 kg

2 x 10 x 12 kg

2 x 10 x 10 kg

flies i maskine (sådan en mangler altså på englandsvej!):

2 x 12 x 20 kg

2 x 12 x 25 kg

2 x 10 x 30 kg

back flies i ovennævnte maskine:

2 x 12 x 15 kg

3 x 10 x 20 kg

ass dips maskine (kunne også godt bruges på englandsevj):

12 x -45 kg

3 x 10 x -40 kg

2/5 x -30 kg

4/3 x -20 kg :chicken: er imponerende svag til dips :dry:

front raises:

2 x 12 x 4 kg

2 x 12 x 5 kg

2 x 10 x 6 kg

kick backs:

2 x 12 x 5 kg

4 x 10 x 6 kg

push down:

2 x 12 x 12,5 kg

2 x 12 x 15 kg

Bikefit giro enkeltstart:

tid: 49,27 min.

avg :heartpump: 158

max :heartpump: 204!!! Nu har jeg testet uret under styrke både tirsdag aften og før bike, der var ingen fejlagtige udsving. Havde heller ikke set den havde vist at jeg åbenbart havde været knap 10 sag over mit max denne time :wacko: Er altså ved at være lige en kende træt af Polar! :4ranting:

Det var en time hvor jeg ikke havde så meget at køre med og intensitet niveauet lå også noget under hvad Mia som kørte den ellers plejer diske op med. Så det højeste jeg faktisk nåede var omkring 175.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et ft40 og det giver mig også lejlighedsvis en score over 200, tror det var NP der sagde det bare var fejl, men ja lidt irriterende.

Har du et flowlink?

Nej, mit er ft7, en af de ret "skrabede" modeller :wink:

Og ja det er møgirriterende med fejl i dem, den her er godtnok også storslem, det er nu rem nr 4 på 13 mdr :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share