Tulles tossestreger II


tulle
 Share

Recommended Posts

Jeg har lovet ikke at sladre, Tuls.... :tongue:

Her gaar alt som det plejer - har fundet et godt sted at bo i York, naar jeg flytter paa soendag.

Tak for brevene - det brune brev var bare en undskyldning, og en tilbagetraekning af krav, og ham Bandit-Henrik Haandvaerker har faaet et paent "farvel-og-tak" brev, og "vil du mere, saa faa den advokat du truer med til at kontakte mig".... Regner ikke med at han skriver mere.

Husk at der er ny adresse fra mandag af, saa du maa endelig ikke sende noget foer jeg har faaet den nye adresse.

Haaber du hygger dig paa arbejdet.... :laugh:

Hils rotterne,

Niske

Fint så antager jeg der ikke kommer skideballer for ikke at sende din post de næste par dage :innocent:

Synes det er så som så med hyggen på arbejdet... det indbrud i sidste uge var et indsider job, man var kommet ind med nøgle og kode. Der er så blevet luset ud i personalet, da vi har fået et tip om en blandt personalet der ikke hørte til guds bedste børn og har en historie der involverer flere mystiske røverier og overfald tidligere steder hvor han har været... men når man aldrig kan fældes på beviser kommer det jo ikke på straffeattesten :dry:

Så det er blevet til lige i omegnen af 85 timer på job siden sidste onsdag... ikke underligt jeg aldrig synes jeg har overskud til at få lavet andet :tongue: Det eneste jeg har fået presset ind er et par små sessions med mine håndvægte om aftenen :dumbbell_lift: Og har tabt 2 kg den sidste uge, vist ikke det super sundeste liv jeg fører pt :eh::wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Løb tirsdag d. 25/9:

Distance: ca. 5,5 km.

Tid: 32.52 min.

Avg :heartpump: : 177

Max :heartpump: : 185

Endelig kan jeg få gang i løberiet igen!!! Det er knap en måned siden jeg har løbet sidst. Først var der indbrud med masser af overarbejde, der har været to x forkølelse og et besøg fra min søster den sidste måned der bare har gjort at jeg ikke har kunnet overskue at få det presset ind. Men NU er tiden inde kan jeg mærke :firebounce:

Det var en superfed tur her til aften :4jumpy: Benene var gode og åndedrættet overraskende godt, efter at have været på opfølgningskursus hos easyway rygestop i søndags kan jeg allerede mærke forskel igen!!!! Indrømmet der er taget et par hiv på arbejde i går og i dag, men ellers ikke og jeg har det super med det :alright::alright::alright:

Denne gang tror jeg faktisk på at det bliver for good :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Løb onsdag d. 3/10:

distance: ca. 5,8 km

tid: 29.20 min.

avg :heartpump: : 180

max :heartpump: : 196

Indrømmet, jeg er stadig ikke 100% røgfri, men er nede på under ½ af hvad jeg har røget de sidste 10 år og det kan alligevel mærkes!!! Det er en af mine bedste tider ever på en + 5 km tur :w00t: Benene var gode og åndedræt over al forventning, så lækkert :bigsmile:

Nu er der endelig ved at komme ro og styr på tingene på arbejde, men chef er blevet langtidssygemeldt... det er selvfølgelig ikke godt og jeg ved ikke hvorfor, men sætter mine penge på at det er stress. Vi har fået en super vikar ind i stedet for og de nye kræfter virker til at give mere luft og mindre overarbejde :smile: Så i dag har jeg meldt mig ind i City Fitness som lige er flyttet i nye lokaler på artillerivej og har udvidet med cardio og fitness afd. Nu hvor jeg har ca 1000 m til træning så skulle det nok endlig kunne lade sig gøre at jeg faktisk kan få gang i noget fast træning igen :firebounce: Det bliver i weekenden eller starten af næste uge jeg starter op, bliver rigtig godt!!!

Link to comment
Share on other sites

Løb onsdag d. 3/10:

distance: ca. 5,8 km

tid: 29.20 min.

avg :heartpump: : 180

max :heartpump: : 196

Indrømmet, jeg er stadig ikke 100% røgfri, men er nede på under ½ af hvad jeg har røget de sidste 10 år og det kan alligevel mærkes!!! Det er en af mine bedste tider ever på en + 5 km tur :w00t: Benene var gode og åndedræt over al forventning, så lækkert :bigsmile:

Lækker avg og max :heartpump: på den tur :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Løb onsdag d. 3/10:

distance: ca. 5,8 km

tid: 29.20 min.

avg :heartpump: : 180

max :heartpump: : 196

Indrømmet, jeg er stadig ikke 100% røgfri, men er nede på under ½ af hvad jeg har røget de sidste 10 år og det kan alligevel mærkes!!! Det er en af mine bedste tider ever på en + 5 km tur :w00t: Benene var gode og åndedræt over al forventning, så lækkert :bigsmile:

Nu er der endelig ved at komme ro og styr på tingene på arbejde, men chef er blevet langtidssygemeldt... det er selvfølgelig ikke godt og jeg ved ikke hvorfor, men sætter mine penge på at det er stress. Vi har fået en super vikar ind i stedet for og de nye kræfter virker til at give mere luft og mindre overarbejde :smile: Så i dag har jeg meldt mig ind i City Fitness som lige er flyttet i nye lokaler på artillerivej og har udvidet med cardio og fitness afd. Nu hvor jeg har ca 1000 m til træning så skulle det nok endlig kunne lade sig gøre at jeg faktisk kan få gang i noget fast træning igen :firebounce: Det bliver i weekenden eller starten af næste uge jeg starter op, bliver rigtig godt!!!

Det er da de vildeste puls-stats du holder dig. Er du sikker på, at du ikke presser dig selv for hårdt. Jeg kan ikke huske, at jeg nogen sinde har haft en gnspuls på 180 på en løbetur.

I øvrigt kan et marathonprogram anbefales, for at få struktur på træningen. Held og lykke med det.

Link to comment
Share on other sites

Lækker avg og max :heartpump: på den tur :4thumbup:

Yepz der blev også gået til den, dog uden det blev for meget :wink:

Godt at se at der er kommet lidt mere styr på arbejdssituationen :bigsmile:

og super du er i gang med løberriet igen :firebounce::cheer::yahoo:

/Cat

Ja selvom det ikke er sjovt at chefen er gået ned så er det alligevel godt der kommer et par friske øjne på stationen! Nu kommer der fokus på nogle af de ting der er blevet forsømt fordi vi har haft alt for meget om ørene i meget lang tid... og i den forbindelse overskud til at få lidt træning ind igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er da de vildeste puls-stats du holder dig. Er du sikker på, at du ikke presser dig selv for hårdt. Jeg kan ikke huske, at jeg nogen sinde har haft en gnspuls på 180 på en løbetur.

I øvrigt kan et marathonprogram anbefales, for at få struktur på træningen. Held og lykke med det.

Ja jeg ved den er vild :w00t: Men jeg har også efterhånden fundet ud af jeg har en enormt høj arbejdspuls! Ved rolig jogging ligger jeg på ihvertfald 160 bpm, jeg har før til spinning oplevet den oppe på 204!!! Selvfølgelig kan det også være den megen stress omkring arbejde de sidste måneder der spiller lidt ind på en eller anden måde :unsure: Men turen i går var ikke overdrevet hård, jeg følte ikke jeg gav 100% selvom den var så høj :eh:

Har et marathon program liggende som jeg vil forsøge at bruge nu hvor der er udsigt til at jeg faktisk kan få tid til andet end arbejde og sove :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morgenløb fredag d. 5/10:

distance: ca 3,7 km.

tid: 21.38 min.

avg. :heartpump: : 175

max :heartpump: : 186

OK løb er nok en overvurderet betegnelse at sætte på, jogging passer nok bedre :wink: I går og i dag skulle jeg møde "sent", kl 9.15. Men natten til i går fik jeg vist sovet for meget, var ihvertfald helt :wacko: så i dag stod jeg op kl 6 og luntede ned til stadsgraven, meget bedre start på dagen :4thumbup:

Er for øvrigt startet på diæt igen, der skal nok komme mere om det i form af opdateringer når der kommer lidt skred i det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgenløb mandag d. 8/10:

distance: ca. 3,7 km.

tid: 19.31 min

avg :heartpump: : 174

max :heartpump: : 189

Samme tur som fredag, lidt hurtigere denne gang... Nu er jeg gået over til at møde 10.15 de dage jeg ikke åbner, det giver tid til jeg kan kommer i CF om morgenen nogle gange hvilket jeg håber at kommer i morgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Morgenløb onsdag d. 10/10:

distance: ca. 5,8 km.

tid: 29.33 min.

avg :heartpump: : 178

max :heartpump: : 186

Ja det blev så løb i stedet for træning i CF her til morgen, var for træt til at stå op 5.30 :sleepy::rolleyes:

Selvom det ikke føltes som om jeg løb særlig hurtigt var tiden næsten identisk med den jeg havde på samme tur i onsdags så jeg er yderst tilfreds med min trætte morgenpræstation :laugh:

PS: bæltet i mit arbejdstøj skal nu spændes et hul mere ind end hidtil, diæten kører på skinner :4thumbup: Nu skal jeg bare have lidt styrke ind i billedet...

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Morgenløb onsdag d. 10/10:

distance: ca. 5,8 km.

tid: 29.33 min.

avg :heartpump: : 178

max :heartpump: : 186

Ja det blev så løb i stedet for træning i CF her til morgen, var for træt til at stå op 5.30 :sleepy::rolleyes:

Selvom det ikke føltes som om jeg løb særlig hurtigt var tiden næsten identisk med den jeg havde på samme tur i onsdags så jeg er yderst tilfreds med min trætte morgenpræstation :laugh:

PS: bæltet i mit arbejdstøj skal nu spændes et hul mere ind end hidtil, diæten kører på skinner :4thumbup: Nu skal jeg bare have lidt styrke ind i billedet...

Hej Tulle

Det lyder som om det kører rigtig godt for dig for tiden :smile:

Det hjælper lidt, når arbejdet ikke tager alt overskydende energi, men der også bliver plads til træning og diæt. Faktisk kan en velkørende diæt også give endnu mere overskud, synes jeg. I hvert fald mentalt :bigsmile:

Hvordan går det med.... U know? :wink::poking: Er du stadig in controle?

Hav en god dag :sun:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness lørdag d. 13/10:

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme afsted til noget styrke. Da det (endnu en gang :innocent: ) er længe siden jeg har løftet nogle vægte sidst blev det en meget rolig opstart...

10 min. kondicykel som opvarmning.

Rumænsk DL:

10 x 20 kg

10 x 40 kg

5 x 5 x 50 kg

Lat. raises:

4 x 10 x 6 kg

Inc. DB press:

4 x 10 x 10 kg

Triceps i en maskine ting som jeg ikke aner hvad hedder:

10 x 25 kg

3 x 10 x 40 kg

DB curls:

4 x 10 x 7 kg

Mave på swiss ball.

30 min. på cross trainer.

Autch det kunne mærkes i kroppen at det er meget længe siden. Men dejligt at træne igen omend jeg følte mig meget, meget lille... jeg var eneste stk hunkøn mellem en masse yderst veltrænede fyre :showoff::dumbbell_lift::4jumpy: Men alt kan jo vendes til noget positivt og der var ingen kø i bruserummet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jogging mandag d. 15/10:

distance: ca. 5,8 km.

tid: 32.21 min.

avg :heartpump: : 164

max :heartpump: : 173

Har virkelig mærket jeg er i live siden lørdag, totalt plaget af doms :w00t: Det afholdt mig også fra at tage en løbetur i går som jeg ellers havde tænkt. Der er stadig ømhed i dag så det blev til en rolig joggetur på min efterhånden vanlige rute... bør vist snart få den udvidet lidt hvis jeg skal op på 42 km til foråret :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness tirsdag d. 16/10:

Så kom jeg søreme afsted igen, stadig med ømme ben :crazy:

squat:

10 x 20 kg

2 x 10 x 30 kg

8 x 30 kg jojo man går vel til den :chicken::tongue:

lat raises:

4 x 10 x 6 kg

skulderpress i maskine:

3 x 8 x kan ikke huske det :wacko:

row, maskine:

10 x 25 kg

10 x 35 kg

8 x 40 kg

chestpress i maskine:

OK min hukommelse stinker for vildt, men det er selvfølgelig også hele 4 timer siden :blink::nonono:

triceps pushdown:

4 x 10 x ?

DB curl:

4 x 10 x 7 kg

Til slut 25 min på cross trainer...

Var lidt døsig i eftermiddag, men var selvfølgelig også oppe 03.20 :sleepy: Føler godtnok stadig jeg falder temmelig meget igennem i CF, alle de supertrænede mennesker og så står jeg der med håndtag ud over buksekanten :w00t::rolleyes: Nå ja de forsvinder forhåbentlig nu hvor jeg er begyndt at koncentrere mig om kosten også :4mewantfood: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness tirsdag d. 16/10:

Så kom jeg søreme afsted igen, stadig med ømme ben :crazy:

squat:

10 x 20 kg

2 x 10 x 30 kg

8 x 30 kg jojo man går vel til den :chicken::tongue:

lat raises:

4 x 10 x 6 kg

skulderpress i maskine:

3 x 8 x kan ikke huske det :wacko:

row, maskine:

10 x 25 kg

10 x 35 kg

8 x 40 kg

chestpress i maskine:

OK min hukommelse stinker for vildt, men det er selvfølgelig også hele 4 timer siden :blink::nonono:

triceps pushdown:

4 x 10 x ?

DB curl:

4 x 10 x 7 kg

Til slut 25 min på cross trainer...

Var lidt døsig i eftermiddag, men var selvfølgelig også oppe 03.20 :sleepy: Føler godtnok stadig jeg falder temmelig meget igennem i CF, alle de supertrænede mennesker og så står jeg der med håndtag ud over buksekanten :w00t::rolleyes: Nå ja de forsvinder forhåbentlig nu hvor jeg er begyndt at koncentrere mig om kosten også :4mewantfood: :wink:

Jeg synes da det er sejt, du kan huske så meget efter 4 timer :smile:

Jeg har min lille bog med, jeg noterer alt i hver gang, for jeg kan ikke huske fra den ene øvelse til den anden. Det er godt nok nogle værre kragetæer jeg får kradset ned, når armene ryster af udmattelse og pulsen er høj, men det er lige præcis nok til, at jeg kan genkalde mit træningspas når jeg kommer hjem :laugh:

Og så hjælper det mig da også til at huske, hvilken vægt jeg skal overgå ved næste træningspas :wink:

Super, at det går så godt med både træning og kost :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes da det er sejt, du kan huske så meget efter 4 timer :smile:

Jeg har min lille bog med, jeg noterer alt i hver gang, for jeg kan ikke huske fra den ene øvelse til den anden. Det er godt nok nogle værre kragetæer jeg får kradset ned, når armene ryster af udmattelse og pulsen er høj, men det er lige præcis nok til, at jeg kan genkalde mit træningspas når jeg kommer hjem :laugh:

Og så hjælper det mig da også til at huske, hvilken vægt jeg skal overgå ved næste træningspas :wink:

Super, at det går så godt med både træning og kost :superman:

Hej Marianne :bigsmile:

Jeg plejede også i fordums tid da man kunne kalde min træning seriøs at skrive ned hver gang... men efterhånden som min træning er blevet mere og mere uregelmæssig gider jeg ikke rigitgt :innocent: Som regel kan jeg også huske fra gang til gang hvor meget vægt jeg brugte sidst, underlig nok når jeg ikke kan huske den lige bagefter :blink::tongue:

Har lige haft et par dage hvor det er gået helt i fisk med kosten (og træningen for den sags skyld). Har haft de vildeste cheeseburger cravings bla. Her til aften gav jeg så efter og så var den ikke engang god :crazy: Så nu er jeg helt parat til start på at fortsætte den gode stil igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness lørdag d. 20/10:

Trænede bryst, skuldre og triceps i dag.

Kunne ikke helt finde ud af hvad jeg ville af cardio i dag så tog 10-15 min på følgende: arc trainer, cross trainer og cykel...

Burde måske bare have taget biceps med (men dem kan jeg tage herhjemme i morgen)... :unsure: Jeg har nemlig haft endnu en tøjkrise der gør at jeg ikke vil træne ryg mere end allerhøjest nødvendigt. Vi har fået nye uniformer på arbejde og min skjorte i str L er så stram over ryggen at jeg er nødt til at få den byttet til ihvertfald én str større :w00t: Og så er min ryg ikke engang trænet så jeg vil slet ikke tænke på hvordan det bliver hvis jeg begynder at træne den igen :wink: Jeg hader altså virkelig min brede kropsbygning :dry: Men ellers var det en god træning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Status tirsdag d. 17/7:

vægt: 73,8 kg

overarm: 31 cm

bryst: 99,5 cm

talje: 83 cm

hofte: 105 cm

lår: 62 cm

Så er det på tide med lidt vejen og målen igen :freaked: :tongue:

Status søndag d. 21/10:

vægt: 69,5 kg

overarm: 30 cm

bryst: 97 cm

talje: 79 cm

hofte: 102 cm

lår: 59 cm

Min frygt for dagens tal blev faktisk gjort til skamme :cheer: Det er længe siden jeg har set min vægt under 71 kg, mindes ikke det er sket i år!!! Det vildeste ved de her ca 3 mdr gamle resultater er næsten at det faktisk kun er de sidste 14 dage jeg virkelig har gjort noget ved kosten (minus dagene op til denne weekend). Det booster altså lige motivationen :superman:

I morgen og tirsdag har jeg dog ingen indflydelse på kosten og træning bliver der ikke... jeg skal på seminar i legoland med arbejdet. Jaja chefer og trainees får 5 dage i disneyworld, Florida. Som souschef får vi 2 dage i legoland :baaa::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Løb søndag d. 21/10:

distance: min vanlige 5,8 km

tid: 29.56 min.

avg :heartpump: : 178

max :heartpump: : 189

Det kører efterhånden alt for godt (læs vanligt) på den tur. Kan løbe den hele vejen igennem uden problemer, må altså også få taget mig sammen til at få lagt nogle xtra km oveni, ellers bliver de 42 km til foråret godtnok laaaange :innocent::wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt se loggen strutte af regelmæssig træning igen.

Menøh...

Og så er min ryg ikke engang trænet så jeg vil slet ikke tænke på hvordan det bliver hvis jeg begynder at træne den igen Jeg hader altså virkelig min brede kropsbygning

:baaa: luksusproblem

:tongue:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det er godt se loggen strutte af regelmæssig træning igen.

Menøh...

:baaa: luksusproblem

:tongue:

Var jeg nu hankøn havde jeg nok været glad for min bygning, men som kvinde i det her tændstik samfund er det sq ikk sjovt når man skal købe tøj :wink:

Den regelmæssige træning har så lige fået et knæk denne uge... det var godtnok hårdt at være på 24 timers seminar!!! Der blev holdt fest mandag aften, min første indskydelse var at gå op på værelset og læse efter maden... den skulle jeg nok have fulgt :innocent: Men i stedet kom jeg lallende tilbage på værelset kl 03 :4drunk:

Til næste formiddags seminar måtte jeg snige mig ud af salen og på toilettet og ofre mig :4oops: Jeg er klart blevet for gammel til det der :crazy::blush: Først i dag jeg begynder at føle mig nogenlunde som mig selv igen... så vil daffe ned i CF og lave noget fornuftigt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness fredag d. 26/10:

Wauw træning var åbenbart hvad der skulle til for at jeg vågnede af min døs :firebounce:

Fik kørt følgende øvelser:

chestpress i maskine

lat raises

skulderpress i maskine

push down

preacher curls

bend over triceps ext

cable crunches

cable wood chops

walking lunges

Og til slut 30 min. cross trainer :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share