NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Svag division, hvad snakker du om. Jeres division har Detriot Lions, som kommer til at vinde 10 kampe og samtidig kaster Kitna 50 touchdowns :laugh:Bevis

:laugh:

Ja jeg så godt han har udtalt det..! :laugh: Godtnok fik de Calvin Johnson i draften.. Meeen det er vist ikke virkelighedsnær man kan kalde Kitna..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Disclaimer:

Jeg skal gerne blankt indrømme, at Bears bestemt IKKE ligger særlig højt hos undertegnede, hvilken nok mest bunder i, at jeg er Packer Backer..! :wink:

Back on topic:

Du så selv hvor forfærdeligt deres angreb var sidste år, så jeg kan ikke se hvordan deres organisation kan tro på det de har, for de har intet at komme med på angrebet så længe det er Rex Grossman der står bag center. Og jeg tvivler på at en rookie ville kunne gøre det meget bedre.

Ja Devin Hester skal spille lidt angreb også nu, men stadigvæk, man kan have nok så mange fantastiske WR, så længe man ikke har en QB der får bolden ud til dem, så hjælper det ikke en dyt. Desuden er Hesters evne jo at løbe med bolden, ikke gribe den (Han fumblede 8 gange sidste sæson :wink: )

Cedric Benson fik ½ så mange yards som Thomas Jones gjorde sidste år. Benson er ikke en startende back, men skal bruges som afløser til en startende, det er der han IMO har sine forcer. :smile:

Ud fra hvad jeg kan læse mig frem til de forskellige steder, så er der MEGET der tyder på, at Bears kommer til start uden Lance Briggs i år. Han er bestemt ikke en tilfreds herre. Desuden så vi jo sidste år, hvordan Reggie Bush fløj forbi Urlacher..! :wink::tongue:

Men men, bears skal nok komme i POs, ikke fordi de er blandt favoritterne, men fordi de spiller i en svag division, og til dels også konference. Jeg har ikke været inde og kigge på de forskellige holds schedules, men det har jo også en del at sige.. :smile:

Vi bliver vist aldrig enige her :) Men hvad kan man forvente af en packer :laugh: Jeg er storhader af packer, men det er alle bears fans nok :smile:

Men hvad de gør på QB pladsen vil kun tiden vise, hvis rex bare kan spille en sæson som han startede sidste år, er han en af ligaens bedste, men han er stadig ung. Håber et sted at de bruger Chris Leak i år.

Cedric Benson fik halvt så mange yards, men hans average per carrie var ca det samme. Ved du hvem der så bliver startende hvis han ikke gør? Har jeg ikke hørt noget om.

Er nu næsten sikker på at det ikke var Urlacher han fløj forbi, men at det var Lance Briggs. Men også ligegyldigt, de vandt jo kampen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vi bliver vist aldrig enige her :) Men hvad kan man forvente af en packer :laugh: Jeg er storhader af packer, men det er alle bears fans nok :smile:

Hehe.. ja vi skal nok få nogle gode diskussioner over sæsonen..! :laugh:

Men hvad de gør på QB pladsen vil kun tiden vise, hvis rex bare kan spille en sæson som han startede sidste år, er han en af ligaens bedste, men han er stadig ung. Håber et sted at de bruger Chris Leak i år.

At bruge navnet Rex Grossman og frasen bedste i ligaen er IMO så forkert som noget kan være..! Han bli'r aldrig blandt top5 i ligaen, eller top 10 for den sags skyld.

Cedric Benson fik halvt så mange yards, men hans average per carrie var ca det samme. Ved du hvem der så bliver startende hvis han ikke gør? Har jeg ikke hørt noget om.

Det er korrekt, han har et godt yards pr. carry, men jeg tror ikke han vil kunne klare samme gennemsnit hvis han får bolden +30 gange pr. kamp. Han får starter rollen, men jeg tror bare ikke han vil kunne leve op til den i samme stil som Thomas Jones.

Er nu næsten sikker på at det ikke var Urlacher han fløj forbi, men at det var Lance Briggs. Men også ligegyldigt, de vandt jo kampen :4thumbup:

Det var Urlacher, han vendte sig om og pegede mod ham.. Husker det ganske tydeligt! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. ja vi skal nok få nogle gode diskussioner over sæsonen..! :laugh:

At bruge navnet Rex Grossman og frasen bedste i ligaen er IMO så forkert som noget kan være..! Han bli'r aldrig blandt top5 i ligaen, eller top 10 for den sags skyld.

Det er korrekt, han har et godt yards pr. carry, men jeg tror ikke han vil kunne klare samme gennemsnit hvis han får bolden +30 gange pr. kamp. Han får starter rollen, men jeg tror bare ikke han vil kunne leve op til den i samme stil som Thomas Jones.

Det var Urlacher, han vendte sig om og pegede mod ham.. Husker det ganske tydeligt! :wink:

Synes nu ikke det er forkert at sige det om Rex, han var trods alt i snakken om ligaens mvp frem til kamp 8 ca. Det spillede han ligeså dårligt resten af sæsonen, som han havde spillet godt i starten.

Men kan da være vi skal holde nogle NFL' aftener sammen i løbet af året, kunne være hygge :)

Link to comment
Share on other sites

Synes nu ikke det er forkert at sige det om Rex, han var trods alt i snakken om ligaens mvp frem til kamp 8 ca. Det spillede han ligeså dårligt resten af sæsonen, som han havde spillet godt i starten.

Men kan da være vi skal holde nogle NFL' aftener sammen i løbet af året, kunne være hygge :)

ja det kunne vi sikkert sagtens finde ud af..! Jeg plejer at se kampene sammen med gutterne her hos mig hver søndag! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så er der sku kommet en NFL tråd igen, hvordan kan jeg misse den :)

Lige et par bemærkninger..

Vick sagen: Synes også den sag lugter ret meget.. der er et vidne der siger at Vick tilbage i 2000(mener jeg det var) havde med hundekampe at gøre. At han så skulle havde købt et kæmpe hus til en i hans familie der siden 2002 har kørt hundekampe der, og han intet har vidst? Lyder underligt. Men sagen er da ik færdig så vidt jeg ved, så nu må vi se. Det lugter bare og tror heller ik der er nogen tvivl om at Vick kan se langt efter NFL kampe hvis han bliver linket til det.

Vernon Davis: Freak :w00t:

Bears: At sige Bears sux er måske at tage den langt. Jeg tror bestemt de går videre og tror også de når langt i PO, men til SB tror jeg ik de gør igen. Thomas Jones er et tab og jeg er spændt på at se hvordan Cedric Benson klarer den, men hvis han forbliver skadesfri så kommer de ik' til at savne Thomas. Jeg har også svært ved at se det store gain af Devin hester på offense med de fumbles han lavede, ikke ligefrem lim der sidder på mandens hænder.. men alt i alt nok en forbedring omend hvor lille.

Når man ser på Rex Grossmans sidste år, så kan man jo ik sige at han mangler evner ud fra hans første 8 kampe.. han tager dog mange forkerte beslutninger, hvilket han især gjorde til slut i sæsonen. Kan coachen få Rex til at cut ned på de lidt for store chancer han tager, så tror jeg bestemt han spiller sæsonen ud. Det er jo også netop det formål deres første runde pick Greg Olsen er til, give manden et kortere solidt target. Defense der er Bears lige så stærke som sidste år og jeg tror også Lance Briggs kommer til at spille igen fra runde 1.

Ang. i år så er mine favoritter..

Patriots:

Det åbenlyse valg mange steder. Deres forbedringer på WR pladsen kan man kun betegne som skræmmende når det er Tom Brady der kaster kuglerne. På defense mangler de måske en anelse dybde, men det talent der er der er igen skræmmende og Adelius Thomas er jo intet mindre end perfekt til Pats forsvar. Uden tvivl 'The team to beat'. Selvom det på papiret har et okay svært SoS med 8 PO hold og 10 med bedre record end 0.500 så ser det faktisk fornuftigt ud når man ser på holdene.

12 sejre.

Chargers:

HC ændringen tror jeg ik' ændrer noget og de har mere eller mindre beholdt hele holdet intakt. Det er et ungt sultent hold som har alt hvad der skal til for at nå SB. Man kan praktisk talt ik sige noget dårligt om holdet. Der er højst et lille spørgsmålstegn ved Phillip Rivers som man må sige har 'a blue chips on his shoulders', men hvis han fortsætter spiller fra sidste år, hvad jeg tror han gør, så når de langt. Derudover har de også et okay SoS, hvor de kun skal op mod 6 PO hold fra sidste år og ligger sådan ca. midt i feltet.. farlige er dog at de skal op mod Bears og Pats 2 første kampe, bliver spændende at se hvordan holdet ville reagere hvis de tabte de to.

10 sejre.

Colts:

Jeg har ik' den store tiltro til Colts i år, men PO's når de. De har mistet folk på defensiven og så tvivler jeg på de har samme vilje til at nå SB som ellers. Peyton vil altid være Peyton, men tror ik det bliver et repeat. De har samlet en spændende reciever op i Anthony Gonzalez, men hans effekt bliver nok ik' vildt stor i år. Addai bliver også bedt om at bære hele læsset i år, og selvom jeg tror han får et kanon år, så er det altså et stort pres der er på ham både mentalt og fysisk. Synes deres SoS ser farligt ud, med lidt sleepers undervejs.

9-10 sejre.

Broncos:

Solidt forsvar som har en af de bedste seconday enheder i spillet. De mangler lidt på safety, ihvertfald dybde, men det er et lille problem på et ellers sublimt forsvar. Angrebet kommer til at være endnu bedre i år efter erhvervelsen af Travis Henry som jeg tror får et kanon år(1400+ yards og 12+ TDs). Cutler er et spørgsmålstegn også, men selvom jeg tror han kommer til at få mange INT så vil han også vinde kampe for dem. Tror dog ik han kan føre dem til SB, men hey Rex førte Bears derhen, så alt kan ske med et godt forsvar. Deres SoS virker også overkommeligt.

10-11 sejre.

Bears:

Yup de er med. De spiller i NFC og en svag division. Tror ik Rex får et stort år, men godt nok til at beholde sin plads og føre Bears til POs hvor alt kan ske med deres defense. Spørgsmålet for dem er om de kan holde deres forsvar skadesfrit, kan de det så cruiser de til PO igen. Deres draft var ik' vild, men de fik draftet efter needs og det gjorde de godt. SoS er godt for dem og de kan få rigtigt mange wins hvis de er 'on fire'.. jeg tror dog de snubler flere gange end sidste år.

9-10 sejre(men kan lige så godt ende på 12-13).

Udfordrere..

Seahawks:

Alexander er frisk igen og Hasselbeck det samme. De har forbedret sig i free agency og draften.. alt i alt, så skal de nok give kamp til stregen. Det der taler imod dem er deres division hvor alle har en chance for at vinde, tror simpelthen de vil tabe for mange kampe der. Men de burde havde et godt nok hold og sammehold til at klare den til POs hvor jeg umiddelbart vil mene at de vil komme til at stå bedre hvis deres stjerner ik igen bliver skadet.

8 sejre.

Jets:

Jeg tror Jets følger op på sidste års success. De har god dybde på mange pladser og med tilgangen af Thomas Jones så har de en solid RB som kan fjerne noget mere pres fra Pennington. Deres WR gruppe er også solid og Eric Mangini fik sat god skik på forsvaret sidste år som kun vil være bedre i år. SoS kan både ses som godt og skidt alt efter hvad man rater holdene til.

9 sejre.

Saints:

Svære at bedømme da man ik rigtigt ved hvor meget "Amerikas hold" ånden spillede ind sidste år. Men man kan sige de har spillerne og brikkerne til det. QB, RB og WR er alle besat af gode spillere og forsvaret er også ok. Reggie Bush kan jeg kun se blive endnu bedre. Jeg tror på dem og selv med et svært SoS så klarer de den til PO, hvor de bestemt kan lave ravage igen i år.

9 sejre.

Boblere:

Dallas(tror ik på Romo), Eagles(Svært SoS med 9 PO hold - Kan McNabb forblive rask?), Jaguars(Godt forsvar, men QB og angreb?), Ravens(Tror ik på McNair, mistet A. Thomas, svært SoS og jeg har et ? ved Willis McGahee).

Sleepers..

Cardinals:

Den største sleeper vil jeg mene. Hvert år siger folk det, men jeg i år tror jeg sku på det. Matt Leinart har fået et år under bæltet og han havde et godt rookie år. The Edge vil også få flere yards i år bag en forbedret O-line og være et mål for Leinart i backfield. Derudover besidder de stadig en af de farligste WR duo'er i ligaen. Deres forsvar har lidt mangler, men er også blevet forbedret. Deres største fordel ligger dog nok i SoS som er det nemmeste i NFL og hvis de begynder at køre for dem, så er ik engang 9-10 umuligt..

Steelers:

Big Ben kommer stærkt igen i år efter sidste års strabadser. Ny lovende HC som kan sætte gang i det hele og som siger vil sætte mere tillid til Big Ben. De meste af deres hold er intakt og selvom Joey Porter er et stort tab, så tror jeg på deres forsvar nok skal klare den. Der er en solid backfield og fast Willie skal nok blive endnu mere farlig hvis de begynder at kaste mere og bruge mere no huddle angreb. Jeg tror på de kan komme op og blande sig igen.

49'ers:

Deres opgraderinger til forsvaret kan man ikke undgå at bide mærke i og jeg tror det betaler sig allerede i år. Nolan virker til at være en fremragende coach og selvom der bliver sat spørgsmålstegn ved Frank Gore og Alex Smith pga. Norv Turner smuttede, så tror jeg ik' det betyder så meget igen. De lå og vippede sidste år på et gennembrud og jeg tror de får det i år. Eneste minus er deres division som jeg synes der er den mest lige af alle i NFL.

Boblere:

Rams(de kan lige så godt være holdet der stikker af og overrasker, men på trods af deres frygtede angreb så er der for mange mangler på defensiven. Men ingen tvivl om at Bulger i kontrakt år, Steven Jackson, Torry Holt, Isaac Bruce og Randy McMichael er en meget meget skræmmende kombo).

Raiders(3 bedste forsvar sidste år, nr. 1 mod pass - en offensivt minded HC. Jeg tror på at Raiders overrasker mange i år, men deres division taler imod en PO plads. Har en stor sleeper brik på dem.)

Flops..

Buffalo:

Det sværeste SoS, de har mistet Willis McGahee og satser på en rookie som starter på RB. Losman sluttede stærkt, men jeg tror ik på det, han er simpelthen for svingende gennem en sæson. Ingen rigtig leder på forsvaret. Tror de går en lang og svær sæson i møde.

Cheifs:

Larry Johnson tror jeg ik får det store år som han har haft tidligere, det er der mange stats på efter en sæson hvor han bar bolden 420(?) gange. QB pladsen er der stadig tvivl om og påtrods af Damon Huards gode stats så har han aldrig været en starter og Brodie Croyle er næppe den der skal føre dem til PO og mere. Derudover mange nye ansigter i O-line som nu skal skabe huller for Larry. Tror de skuffer fælt.

Giants:

Strahan er ik hvad han har været og forsvaret virkede ikke i balance sidste år. Der er ik rigtigt noget der får mig til at tro det er bedre i år. Deres WRs/TE er enten for skadede eller har for mange nykker. Og den største årsag er Eli Manning, han har det bare ik', ihvertfald hos Giants, hvor spillerne heller ik virker til at havde verdens største tiltro til manden. Eli Mannings sidste år for Giants og endnu et skuffende år.

Atlanta:

En ny HC der vil kaste bolden, Joe Horn bragt ind som WR men som tit er skadet, en Michael Vick der har 2 kriminelle sager hængende over hans hoved og en svingdør der har sluset en del spillere ind og ud. Michael Vick der nu skal til at kaste bolden? Atlanta kommer til at fortryde de tradede Matt Schaub væk og Vick har en usikker fremtid foran sig.

ps:

Nogen der spiller Fantasy og har i drafted? :cool:

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Og så skete det sku;

Fra draftday.dk: "Atlanta Falcons' quarterback Michael Vick blev tirsdag sigtet af en storjury i den verserende sag om hundeslagsmål. Det oplyser ESPN."

Det der kunne meget vel vise sig at være enden på Michael Vicks sæson(karriere?).

Derudover overvejer Nike angiveligt at droppe Michael Vick i deres reklame kampagne.

Update; Og det vælter ind med nyhder.. kilder tæt på Roger Goddell siger at Michael Vick står til en suspension og at dømme ud fra tidligere sager og det faktum at han ikke stod frem under mødet med Goddell tidligere, så kan det meget vel være hele sæsonen eller som min. 10 kampe.

Men så det godt de fik erhvervet sig Joey Harrington :laugh: Men det sku lige før jeg tror Harrington vil passe bedre ind i den nye stil HC'en vil ligge.. måske det er for det bedste. Så kan Atlanta også se hvordan det er at havde en QB der kan kaste(lidt).

Link to comment
Share on other sites

Typisk, man er ikke hjemme i 3 dage og så sker der en hel masse..! :tongue: Eller Vick har i hvert fald fået lokkerne i maskinen.

Lige nu er alt stadig i spekulationer, men men, jeg så en statestik der siger, at 98% af dem der anklages af federale myndigheder ender med at blive dømt! :crazy: Tegner ikke godt for Vick. Jeg forventer helt klart at Falcons skiller sig af med Vick hurtigst muligt, Atlanta har brug for at komme ud af denne sag hurtigst muligt og FØR den går i retsag.

Hvis man vil læse anklageskriftet kan det gøres her.

Desuden har Miami Dolphins set sig tvunget til at fritstille QB Daunte Culpepper, der havde klaget over deres behandling af ham til NFLPA (De havde nægtet ham adgang til at træne). Spørgsmålet er så om Culpepper er skadesfri..? Og hvor mon han kan finde arbejde..? (Atlanta anyone..? :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg er næsten 100% på, at Vick bliver dømt.. de har virkelig brugt lang tid og mange ressourcer på at få bygget den sag op mod ham, og nogle af de beviser/vidner som det siges at de har, så skal Vick virkelig være heldig, og hans advokat skal finde et eller andet smuthul i loven, såfremt Vick skal gå fri..

Jeg tror egentlig Petrino vil være tilfreds med at have Joey Harrington som QB, for det virker som om, at han kan passe ind i systemet.. Dog tror jeg kun han vil være det i en sæson, før Petrino vil gøre alt for at drafte Brian Brohm i draften næste år, hans eget lille project jo..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er næsten 100% på, at Vick bliver dømt.. de har virkelig brugt lang tid og mange ressourcer på at få bygget den sag op mod ham, og nogle af de beviser/vidner som det siges at de har, så skal Vick virkelig være heldig, og hans advokat skal finde et eller andet smuthul i loven, såfremt Vick skal gå fri..

Jeg tror egentlig Petrino vil være tilfreds med at have Joey Harrington som QB, for det virker som om, at han kan passe ind i systemet.. Dog tror jeg kun han vil være det i en sæson, før Petrino vil gøre alt for at drafte Brian Brohm i draften næste år, hans eget lille project jo..

Jeg er også rimelig overbevist om at Joey Harrington får lov at starte, men der skal bruges en backup til ham. Jeg kan ikke rigtig se de nogle starter jobs til Culpepper, der har haft en længere skadesperiode..? Måske hos Chiefs eller Jaguars..?

Link to comment
Share on other sites

for at få det hele præciseret, så er han "kun" anklaget.. Han er endnu ikke blevet sigtet.. Men det kan vel kun være et spørgsmål om tid..

På dansk dækker de to begreber over det samme, men forskellen ligge måske i oversættelsen.

Tiltalt bliver man, når der skal ske noget i retten.

Link to comment
Share on other sites

På dansk dækker de to begreber over det samme, men forskellen ligge måske i oversættelsen.

Tiltalt bliver man, når der skal ske noget i retten.

okay.. jeg er ikke lige inde i hvordan det foregår.. det fremgik bare af artikel på draftday, at Vick er blevet anklaget, men der stod også i artiklen, at han ikke er blevet tiltalt endnu.. men det er så bare en oversættelsesfejl åbenbart.. i stand corrected.. :)

Link to comment
Share on other sites

Trist for Atlanta at en enkelt spiller kan ødelægge så meget for holdet. På den anden side kan det ikke være anderledes, når QB er så vigtig en position, og man har valgt en type som Vick.

Jeg læste et sted (CNN?), at to personer tæt på Vick havde udtalt sig om, hvordan han kan finde på at gøre (måske?) noget, der ødelægger så meget for ham. Det kan jo blive fængsel og slut på karrieren og de mange penge. Den ene mente ganske enkelt, at han er hamrende uintelligent på linie med Mike Tyson og ikke havde nogen til at holde de værste tåbeligheder i ro. Den anden mente, at han er super egoist og fuldstændigt ligeglad med alle andre.

Uanset hvad han er, så kan man ikke kalde ham smart :crazy:

Hvis man ser på, hvad lillebror har lavet, er det måske ikke så overraskende... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tror ik der er nogen tvivl om at Arthur Blank ikke længere kan holde hånden over Vick og at han er fortid på et eller andet tidspunkt. Der er både rygter om at Roger Goddell ik vil suspendere Vick og at han bliver nød til at gøre det pga. Pacman sagen.

Hvis der ikke sker nogen suspension og sagen skal køre sin gang, så peger meget imod at Blank vil fritstille eller ihvertfald gøre så Vick ikke er med Falcons i mini camps og sæsonen.

Og som tidligere så tror jeg egentligt også Joey Harrington passer bedre ind i Bob Petrinos pass orienterede offensiv. Så kan der altid findes en afløser for Harrington næste år, Måske Brohm ja! Caulpepper tror jeg dog ik' på havner i Falcons, ville være meget underligt imo.

Ang. Caulpepper, så synes jeg Jags stadig er det åbenlyse valg. De har ingen 100% franchise QB og det er Leftwich sidste år kontrakt mæssigt.

Men var der btw. nogen der spillede Fantasy Football? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ang. Caulpepper, så synes jeg Jags stadig er det åbenlyse valg. De har ingen 100% franchise QB og det er Leftwich sidste år kontrakt mæssigt.

Jags HC Jack Del Rio har nu udtalt at Culpepper ville være et dårligt fit, så det er ikke sandsynligt IMO at Culpepper lander der.

Desuden går der forlydener om, at Bears alligevel er blevet enige med Lance Briggs, selvom Briggs tidligere har udtalt at han har spillet den sidste down for Bears. Eftersigende skulle han have accepteret den franchise kontrakt der er sat på ham med franchise tagget til 7,2 mio. $ for det næste år, hvoraf 1 mio. betales med det samme. Desuden har Bears lovet ham, at de ikke vil bruge Franchise tagget på ham igen næste år. Dermed vil han være free agent efter næste sæson.

Link to comment
Share on other sites

Bare Del Rio kan finde ud af det selv, men ja det er ret logisk at han så nok ikke havner der.. medmindre det er en forhandlingstaktik for de har trodsalt snakket med ham og bare ikke kunne blive enige.

Han var jo til prøvetræning hos Buccaneers, men virker lidt vildt hvis de skulle tage endnu en QB ind. Jeg kunne faktisk godt se Buffalo Bills gå efter Culpepper.. Losman er deres ubestridte starter pt. men han skal havde en stor sæson i år ellers tror jeg han har en shaky fremtid i møde der, og så kunne Culpepper var en mulighed om et år. Mener også de har godt med cap space.

Da jeg satte predictions antog jeg også Lance Briggs ville spille sæsonen, og det gør han nu.. det var for meget at gå glip af i løn simpelthen. Han vil derudover spille for at få kassen næste år, så Bears er nok godt tilfredse :tongue:

Af andre nyheder så har Priest Holmes meldt sig klar til training camp.. havde jeg godt nok ikke regnet med. Hvis han er klar kan det kun være en fordel for Cheifs og hvis han er 110% klar og kan fyre den af som den gamle Holmes, så kan man jo kun spekulere over om det kan betyde noget for Cheifs forhandlinger med Larry Johnson.

Manden der har beskyttet Peyton Mannings blinde side, LT Tarik Glenn har også valgt at trække sig tilbage. Dette er et ret stort slag for Colts, da han har en stor andel i at Peyton har starter alle kampe og er blevet sacket utroligt lidt. De regner med at Charlie Johnson som spillede godt på RG og RT sidste år skal overtage, eller eventuelt deres draft valg Tony Ugoh, men det er ret usandsynligt. Bliver spændende at se hvad indflydelse det får for Colts.

Link to comment
Share on other sites

Elming-brødrene og Falkeøje fortsætter som kommentatorer:

http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-7749898.html

Et af de største spørgsmål vedrørende dækningen af NFL i 2007-sæsonen, blev mandag besvaret, da TV 2 Sport offent­liggjorde at NFL med værterne Jimmy Bøjgaard, Claus Elming og Jesper El­ming fortsætter på den nye sportskanal.

Det er planen at Claus Elming med tilnavnet NFLming skal dække den tidlige kamp om søndagen i selskab med Jimmy Bøjgaard, i NFL-kredse også kendt som "Falkeøje," mens Bøjgaard danner kommentatorpar med Jesper Elming natten til tirsdag, når den ugentlige "Monday Night Football"-kamp løber af stabelen.

Yderligere suppleres TV 2 Sports dækning af Viasat, som ifølge, Jimmy Bøjgaards blog, sender to ugentlige kampe, slutspillet og Super Bowl.

"Claus og jeg kommenterer søndag kl. 19, som for NFL­seere i denne tidszone må betegnes som prime prime prime time, mens Jesper og jeg tager Monday Night Football, som for amerikanerne jo er ugens højdepunkt på nationalt tv, ligesom produktionen er lækker som en lille Super Bowl," skriver Bøjgaard på sin TV 2 blog.

Dermed er der lagt op til endnu mere NFL i dansk fjernsyn til glæde for den store fanbase, som værterne på TV 2 Zulu har bygget op gennem de seneste syv sæsoner med stor entusiasme.

Læs mere på de to værters blog her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share