SAS-ligaen 2007/2008


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ser nu alligevel heller ikke ud til, at dit bud er særligt påvirket af de allerede spillede kampe :bigsmile:

Nej, egentlig ikke. Første fejl i jarvigs indlæg spottede jeg da han har forvekslet AaB med FCK. De to skal lige byttes om. Og så skal Brøndby tre pladser længere ned i tabellen, men så ser den også ganske fornuftig ud. Måske bliver FCK nummer to, men det er også helt i orden med mig, for så napper aalborgenserne jo både guld og sølv.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu er jeg jo lidt sent ude, så jeg har fordel af tre kampe spillet. Men her er mit bud

1. FC København

2. FC Midtjylland

3. OB

4. Brøndby

5. Aab

6. FC Nordsjælland

7. Randers

8. Esbjerg

9. Lyngby

10. AGF

11. Horsens

12. Viborg

Dú følger ikke meget med :wink:. Horsens rykker helt sikkert ikke ned i år. De viser stabilitet og bedre spil i denne sæson. EFB lander også højere end en 8 plads.

Det bliver tæt i år. FCK er heller ikke lige så dominerende.

K - OB!

Link to comment
Share on other sites

Det ser nu alligevel heller ikke ud til, at dit bud er særligt påvirket af de allerede spillede kampe :bigsmile:
Dú følger ikke meget med :wink: . Horsens rykker helt sikkert ikke ned i år. De viser stabilitet og bedre spil i denne sæson. EFB lander også højere end en 8 plads.

Det bliver tæt i år. FCK er heller ikke lige så dominerende.

K - OB!

Tjaaa, jeg lægger ikke så meget i tre kampe. Det gør I jo heller ikke....så ville have Randers som 1'er nu og det har I næppe.

Horsens har helt sikkert overrasket. Men jeg tror ikke de holder. Men indrømmet.....bare de point de allerede nu har skrabet sammen er vigtige i sidste i bunddysten.

Brøndby får nok ikke medaljer...men de skal nok få stablseret sig og havner ca. der jeg siger.

Esbjerg har lagt rimeligt ud. Men de holder ikke i længden (til en bedre placering).

Link to comment
Share on other sites

1. FCK - Under 70p

2. FCM - Under 65p

3. OB - Over 60p

---

4. FCN - Under 58 p

5. Aab - Under 56 p

6. Randers - Under 50 p

7. Esbjerg - Under 50 p

8. BIF - Under 40 p

9. Horsens - 30-35 p

10. Lyngby - Over 30 p

---

11. AGF - Under 30 p

12. Viborg - Under 22 p

Det eneste som har betydning, dem i midten er jo nærmest lige meget, men har prøvet og sætte dem som jeg tror - Tror alle er enig i Viborg rykker ned.

Begrundelse: - FCK tager den som altid, muligvis ikke hvis de ikke kommer vider i CL, FCM og OB er begge hårde konkurrancter til 2 og 3 pladsen, men tror på FCM tager anden igen.

Håber FCN kommer ind og ligger sig foran Aab, men de 2 kan også pytte plads. Randers har styr på meget og sniger sig ind foran esbjerg, eller omvendt igen ;P . Bif og horsens kan også godt bytte plads. Men bif er bare på vej ned af listen stillet og roligt :)

Tager bare max chancer :D Mit slutresultat til den her superliga :P

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg godt nok lidt sent ude, men som gammel Randers-dreng er man jo næsten nødt til at smide lidt lokalpatriotisme herind sådan som det kører nu (og ja, Randers havde sgu ligget i top om så de udlukkende købte finske 3. divisions spillere og tabte alle kampe i efteråret :1356: ).

1. Randers

2. FC København

3. OB

4. FC Midtjylland

5. Esbjerg

6. Brøndby

7. Aab

8. FC Nordsjælland

9. Lyngby

10. AGF

11. Horsens

12. Viborg

Edited by DeerInHeadlights
Link to comment
Share on other sites

Det er MEGET tidligt at sige. Jeg minder jer om at Brøndby stadig var med i toppen på denne her tid i sidste sæson.

Jeg glæder mig til at se Randers-OB i dag. Det er UDEN tvivl de to bedst spillende hold i Danmark lige nu!

FCK viste skræmmende effektivitet i går. De havde fire chancer og de scorede fem gange! Esbjerg viste at de KAN, men som sædvanligt nok lige mangler de sidste 2-3 procent.

Mon ikke AGF på Århus Stadion bliver hvor Brøndbys udebaneforbandelse bliver brudt? Eller Viborg...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Randers FC banker nådesløst videre, mens miniputter som FCK og Brøndby er sat! :innocent::devil:

Nå, dit lille møgsvin; så er det i dag, i bliver banket brutalt ned i sølet af overmagten :bigsmile:!

K

Link to comment
Share on other sites

Mit bud på SAS-ligaen denne sæson:

¨

Mestre: FCK

FCK er bare et niveau over de andre hold, selvom de ikke har vist det endnu i denne sæson. Faktisk er FCK IMO det eneste danske hold med international format lige nu. Der skal gå meget gallt hvis dette hold ikke hiver endnu et DM hjem i år.

2-3: OB og FCM

OB og FCM vil ligesom sidste år være de største udforderer til FCK. Hvis FCM begynder at vise noget af det spil på udebane, som de præsterer på SAS-Arena er det ligefør at de kan være en trussel mod FCK.

Nedrykker: Viborg og AGF

Udfra starten af sæsonen virker AGF og Viborg sammen med AAB som de dårligste hold i superligaen. Jeg tror dog næppe på at AAB rykker ned, de skal nok få en midterplacering når nyindkøbene er spillet ind og de skadede spillere er klar. Inden sæson start havde jeg nok skudt på at Horsens og Randers som klare nedrykningskandidater, det kan også stadig ske når hverdagen begynder at melde sig, men begge hold har allerede nu samlet mange point. Lyngby kan også sagtens blive sorteper, holdet spiller flot fodbold men virker meget skrøbeligt og hvem ved hvordan holdet ser ud efter næste transfervindue.

Tilfældet: BIF

Var rimelig positiv på holdets vegne da jeg så dem mod FCN, her lignede spillet som det var i gamle dage dog dummede de sig i 2. halvleg. Nu ser situationen ud til at have ændret sig, Køhlert er gået i panik efter 0-5 blamagen mod FCM, hvor Lantz nu er på vej væk fra klubben og en del andre tidligere bærende krafter er smidt på andet holdet. Resultatet kunne ses mod Lyngby, som var det bedste hold indtil BIF scorede. Hvis det er det fremtidige niveau som blev vist mod Lyngby, tror jeg næppe BIF ender højere end en 6. plads. Der bare et eller andet der galt i den klub.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Alle ved da, at Aab for en lektion i hvordan man spiller flot og lækkert angrebsbold, når De hvii'e klasker dem i Aalborg d. 12/8..! :superman:

:tongue:

Nå, Anders. Hvordan synes du så selv det går? :nahnah:

AGF må snart lære, akkurat som de midt- og vestjyske wanna-be's, at der kun er én klub i Jylland:

AaB.jpg

Næ, du. Når AGF kommer på besøg i 9000, så er vores svar:

:bottom::gun2::bruce::rocketwhore::4whip:

Bagefter gør vi så således: :alright::beer::yo::yahoo:

Og næste gang så kan AGF passende gøre således inden kampstart: :surrender:

Og så fik jeg også leget lidt med MOL's smiley-helvede i dag. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nå, Anders. Hvordan synes du så selv det går? :nahnah:

AGF må snart lære, akkurat som de midt- og vestjyske wanna-be's, at der kun er én klub i Jylland:

AaB.jpg

Næ, du. Når AGF kommer på besøg i 9000, så er vores svar:

:bottom::gun2::bruce::rocketwhore::4whip:

Bagefter gør vi så således: :alright::beer::yo::yahoo:

Og næste gang så kan AGF passende gøre således inden kampstart: :surrender:

Og så fik jeg også leget lidt med MOL's smiley-helvede i dag. :laugh:

Glædeligt at den eneste klub i Jylland (Aab?) kan glæde sig over en sejr i bundstriden. De "midt- og vestjyske wanna-be's" (FCM?) er sikkert også tilfredse med at indtage 2. pladsen. :wink:

Edited by zetter
Link to comment
Share on other sites

Glædeligt at den eneste klub i Jylland (Aab?) kan glæde sig over en sejr i bundstriden. De "midt- og vestjyske wanna-be's" (FCM?) er sikkert også tilfredse med at indtage 2. pladsen. :wink:

Ja, AaB er den eneste klub i Jylland. AGF, FCM, Horsens, Randers, Viborg, Esbjerg osv. er jo alle bare tegneseriehold. Inderst inde ved du det er rigtigt. Og når sæsonen er slut, så står AaB med metal omkring halsen, igen. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, AaB er den eneste klub i Jylland. AGF, FCM, Horsens, Randers, Viborg, Esbjerg osv. er jo alle bare tegneseriehold. Inderst inde ved du det er rigtigt. Og når sæsonen er slut, så står AaB med metal omkring halsen, igen. :superman:

nu har jeg fulgt med i dansk fodbold en del år. så vidt jeg ved har der aldrig været taber-præmier

Link to comment
Share on other sites

Nå, Anders. Hvordan synes du så selv det går? :nahnah:

AGF må snart lære, akkurat som de midt- og vestjyske wanna-be's, at der kun er én klub i Jylland:

AaB.jpg

Næ, du. Når AGF kommer på besøg i 9000, så er vores svar:

:bottom::gun2::bruce::rocketwhore::4whip:

Bagefter gør vi så således: :alright::beer::yo::yahoo:

Og næste gang så kan AGF passende gøre således inden kampstart: :surrender:

Og så fik jeg også leget lidt med MOL's smiley-helvede i dag. :laugh:

:laugh:

Aab trængte jo også til lidt oprejsning efter 0-5'eren, derfor Graulund så det ikke nødvendigt at putte de 4 store chancer ind i 2. halvvej.. :tongue:

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu en sølle forestilling, der er vist nogen der har været for meget i teltet under Randers-ugen

Absolut ikke enig - RFC - OB var en intens kamp, domineret af 2 gode forsvar. Hvis den var endt 4-4 havde alle sagt - nøj for en fantastisk kamp, men det er noget bavl.

Link to comment
Share on other sites

Absolut ikke enig - RFC - OB var en intens kamp, domineret af 2 gode forsvar. Hvis den var endt 4-4 havde alle sagt - nøj for en fantastisk kamp, men det er noget bavl.

Randers vandt en eller to luftdueller på 90 minutter men valgte alligevel at satse på de lange bolde hele kampen. Hovedsageligt pinlige afslutninger og elendige dødbolde fra begge hold. Specielt Randers kan da i hvert fald ikke kun takke forsvaret for at holde nullet; OB får underkendt et mål pga. tvilvsom offside og OBs skytter kan ikke ramme boksen, selvom der står et par stykker helt fri ved stort set alle dødboldssituationer foran Randers mål.

4-4 behøver ikke være pga. et godt og velspillende angreb, det er korrekt. 0-0 behøver ligeledes ikke være pga. godt forsvar. Kampen var kedelig og den eneste intensitet var efter min mening at begge hold var så ringe at evt. svagheder i forsvaret blev opvejet af ligeså store svagheder i modstanderes angreb. Det var måske ikke verdens dårligste kamp, men et topbrag var det i hvert fald ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vi skulle have vundet. Der var ikke offside ved målet. Ellers ikke en prangende kamp. Vi manglede vore store kreatør, Mads Timm (småskadet). Han har været helt forrygende i denne sæon.

Men en ok intens kamp. Ham Buval bliver en god spiller :smile:.

K

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dommeren var også rystende ringe. De nye unge dommere er alt for dårlige, det er en farce. Så du det kort, han gav til Bolanos. Jesus. Manden ligger ned og en spiller strejfer hans arm...... gult kort :blink:.

Men nyd fodboldfeberen Randers: det er jo på disse tidspunkter, det er fedt at være fan. Særligt når man har været med hele vejen :smile:

K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share