Jeres 2002-mål


mvp.
 Share

Recommended Posts

Mine mål inden 2003:

Bænkpres: +100kg. Nuværende: 90kg.

Squat: +130kg. Nuværende: 115kg

Dødløft: +160kg. Nuværende: 140kg

Og så selvfølgelig at få noget mere masse.

Alle mine mål er realistiske. Siden jeg startede med at vægttræne har jeg haft kæmpe fremgang. Især i bænkpres og dødløft så jeg glæder mig bare til om et halvt år ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm egentlig har mit eneste mål vel været at nå 100kg i bænken, men efter som min træning er blevet mere struktureret og fremgangen er god, kan jeg godt tillade mig at sætte nogle nye mål.

højde 178cm

vægt 70kg

nuværende løft

bænkpres: 117.5kg (sat i lørdags :D )

dødløft: 140kg med 2 reps

squat: 110kg med 3 reps

mål inden 2003

bænkpres: 130kg - måske lidt svært at nå.

dødløft: 160kg - absolut muligt, og mere til.

squat: 130-140kg - har aldrig maxet i squat, men burde være muligt.

overvejer sku at gå igang med noget styrketræning og så glemme det kedelige BB, har det sjovest når jeg løfter de 3 "store".

Link to comment
Share on other sites

jeg har sat følgende mål til mig selv inden december

dødløft 70 kg ( er allerede nået - 80 kg for en uge siden)

squat 60 kg ( har taget 50 kg, men der er lidt tid endnu)

bænkpres 45 kg (under forudsætning af en velvillig skulder, har kørt 35 kg indenfor den bevægelse jeg tør lave, dvs 4-5 cm over brystet))

:wave:

Link to comment
Share on other sites

Inden 2003:

total over 500 kg - ikke testet, men jeg føler mig overbevist om at den nok skal komme i hus. Efter min nuværende smolov-cyklus skulle squatten meget gerne runde de 200 kg og det samme med dødløften, bænkpressen forventer jeg kommer op på minimum 130.

inden 2004:

at kunne se mavemuskler.....og total over 600 kg. 220 i squat og dødløft + 140 i bænkpres. Det vanskeligste bliver nok diæten - jeg regner minimum med at skulle smide 20 kg fedt for at se mavemuskler.....og jeg er en klovn til at være på diæt :cussing: så det skal nok blive trælst.

mvh.

Jay

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes der er mange der har en god squat.... nu kunne jeg godt tænke mig at vide om det er 'ass to the grass' eller lige under parallel... eller PARTIAL.... for det tror jeg mange af dem er.....

Jeg måtte jo selv sande at 10 x 160 kg var partials og nu er min bedste (ass to the grass) 1 x 150 kg !

Mine mål for 2002 :

150 kg i bænkpres (135 kg nu)

200 kg i dødløft (200 kg nu)

200 kg i squat (150 kg nu)

100 kg i press and clean (90 kg nu)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke rigtigt haft nogle mål fra starten af året af, men lige nu vil jeg gerne have:

Squat: 200

Bænk: 130-135

Dødløft: 240

Der skal selvfølgelig mere på, men hvis det skal nås inden for 3 måneder så skal det jo holdes lidt realistisk :)

Mit squat er i øvrigt også til godkendt dybde.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvor gammel er det lige du er?

Og hvor er der pics af de løft?

Black ice jeg er lige blevet 16 år for ca 3 måneder siden! Og har trænet siden 1. Januar 2002 på delvis useriøs niveau pga Skole, tid, osv...

Men vendet tilbage næste år 28 Juni, klar til at får ravance på den spildte tid! Har et mål for 28 Juni 2003 til 2004 der hedder :devil:

Nu 28 juni mål 2004

Bænkpres +100 ca 120 +150

Dødløft 190 +200 +250

Squat +-130 130 +200

Desværre ingen pictures endnu pga penge og tid :angry:

Link to comment
Share on other sites

Pga. min størrelse(eller mangel på samme :angelgrin:) så er forskellen mellem godkendt dybde og ATG faktisk ikke særlig stor. :rolleyes:

Jeg snakkede også med vores gamle styrkeløfter i mit center i fredags. Han kommenterede mit squat og sagde: "Du er da ret smidig :w00t: " som det eneste. Han har også fungeret som styrkeløftsdommer i sin tid, så det betragter da lidt som en slags blåstempling af min dybde... :wave:

Link to comment
Share on other sites

KJ>> :lol:

Mine mål for 2002:

Vægt: 80kg med bf% på MAX 10 (vejer 76-77 med bf% 8-9, så det ka nåes! )

Brystmål: 100cm (mangler ca. 1,5 så det ka nåes endnu! B) )

Ben: >60cm (ligger på 56-57 nu, så det blir lidt svært :bblush: )

Bænkpres: 100kg (er nået :) )

Dødløft: 160kg (løftede 130 til MOL-træf og havde en smule mere i mig, men har ik haft mulighed for at lave øvelsen pga. skade :( )

Squat: 140kg (har løftet 130, men er helt sikkert faldet i styrke af samme grund som ovenstående..)

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde alrdig i livet troet at jeg skulle til at koncentrere mig om hvor meget jeg kunne løfte, men udelukkende hvordan jeg så ud. ( forhenværende inkarneret BBér ). Har dog måtte sande det totalt inspirerende i at focusere lige så meget på styrke efter at have arbejdet med WSB/BB hyriden. Mine sats er som følger:

Bænk 120 kg. mine mål inden årsskiftet 130 kg

Squat 150 kg. 170 kg.

Dødløft 180 kg. 200 kg.

.....500 kg. er sådan et dejligt rundt tal..

Jeg tror faktisk jeg kan nå det. Mine seneste ME dage har efterhånden givet mig en god indikation om at den er tæt på at være der. Især Bænk og Dødløft, Squat kommer måske til at knibe en smule.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share