Squat-stativ.


Nexus
 Share

Recommended Posts

Jeg kom forbi squat (eller var det squash) & fitness i dag, og smuttede lige ind for at chekke faciliteterne - meget tætpakket sted - ikke meget manøvreplads. Men de havde et udemærket squatstativ, og da jeg faldt i snak med lederen af centeret, viste det sig at de rent faktisk havde haft et mere, som var blevet fjernet pga. pladsmangel. Jeg spurgte ham om han ville sælge det, og ville han gerne - så han ville lige finde ud af en pris til mig, og kontakte mig over mail (som er nede i øjeblikket) - så jeg høre fra ham inden så længe.

Anyhows - så må det da lige være noget for jer - jeg tror sgu han vil lade det gå billigt - det lod ikke til han havde høje tanker og squat-stativer.

MVH

Link to comment
Share on other sites

Den bong hjerne har ikke skrevet til mig som han havde lovet med prisen - men men men........

Du kan selv prøve at kontakte dem, adr. er:

Squas & fitness

Ejbygade 4

tlf 66 12 77 78

Du kan evt. sige et eller andet i retning af, "jeg kan forstå i har et squatstativ i ikke bruger, jeg kunne godt være intereseret i at købe det, hvis vi kunne finde ud af en fornuftig pris".........eller noget andet. bare insinuér at du ved, de har squat de ikke bruger.

MVH

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share