Sælges: Garmin Forerunner 305


larsh
 Share

Recommended Posts

Hej

Nye Garmin FORERUNNER 305 kan hentes hjem fra USA.... Hvad må sådan nogle koste herhjemme og i såfald kunne der være interesse i sådan en krabat...???

Har dog en som er taget hjem på prøve...

Lidt om den..

Er et trænings ur som kan ALT.. det er den store model der er tale om med puls bånd til brystkasssen og GPS tracking (med verdenskort) med tilhørende træningscenter. Man kan programmere trænings programmer selv, lægge dem i indbyggede kalender, holde øje med forbrænding, triptæller, tider pr. km, træne med virtuel partner (vil f.eks sige den ser på sidste gang ruten blev løbet og ser din nuværende præstation i forhold til sidst.) kan sammenligne hastighed, puls, mm i et meget velbygget trænings center som følger med. Yderligere er det muligt at se sin rute på Google Earth. Vejer stort set intet... Kan ses på Garmin's hjemmeside.

http://garmin.dk/products/description/4/5435

Nogle vil sikkert have spørgsmål som. Er der noget der ikke passer sammen når den er købt i USA ?? og JA, strømforsyningen er til amerikansk. Der er 2 muligheder... Enten den oplades via USB stikket på din computer eller man køber en rejseadaptor fra US til DK stik - det vil i begge tilfælde virke da strømforsyningen er lavet til 110-220 volt. ellers er der ingen forskelle på dem der købes herhjemme til 2700,-.

NB. Det er ikke kun en løbe computer. Den har 3 modes - LØB, CYKEL, Anden. Skal også siges at der er ikke tale om stjålne produkter eller anden ulovlig aktivitet.

Skriv gerne til mig om der kunne være interesse for at hive sådanne hjem og evt. hvad de måtte koste herhjemme...

5435_18_1.jpg

PS Da jeg hverken er forhandler eller ligger inde med lager, ser jeg meget gerne at folk er en smule seriøse. :sneaky2:

Med venlig hilsen

Lars Henriksen

Hvidovre

Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende.

Men før jeg vil give mig i kast med at bestille et hjem fra USA, så skal prien ned omkring halv pris af DK.

Hej det halve kommer nok til at knibe... :unhappy: kender ikke helt priserne endnu og hvormange jeg skal have sendt før det kan betale sig.... men jeg kan se på Garmin.com at de koster ca. 323$ hvilket svarer til ca. 1777 kr og så skal der betales fragt og told/moms. Så det ½ af prisen er nok lidt urealistisk...

Men lad mig endelig høre nogle flere kommentarer...

Link to comment
Share on other sites

Hej det halve kommer nok til at knibe... :unhappy: kender ikke helt priserne endnu og hvormange jeg skal have sendt før det kan betale sig.... men jeg kan se på Garmin.com at de koster ca. 323$ hvilket svarer til ca. 1777 kr og så skal der betales fragt og told/moms. Så det ½ af prisen er nok lidt urealistisk...

Men lad mig endelig høre nogle flere kommentarer...

Den kan købes til $219.37 (ca. 1.200 kr.) ved Amazon.com. Det ser dog ud til, at Amazon ikke har lyst til at shippe den slags produkter til Danmark - men det viser i hvert fald, at den kan fås betydeligt billigere end de $323.

Link to comment
Share on other sites

Den kan købes til $219.37 (ca. 1.200 kr.) ved Amazon.com. Det ser dog ud til, at Amazon ikke har lyst til at shippe den slags produkter til Danmark - men det viser i hvert fald, at den kan fås betydeligt billigere end de $323.

Hmm ja det kan jeg se.... men hvis de ikke kan / vil sende den går det vel ud på et....

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det rigtig kan betale sig da det kan købes på nettet herhjemme for under 2500. så hvis du skal give 1777 + told og moms er der vist ikke meget fidus i det... dertil vil du nok også få et problem i forhold til garanti på produktet. ellers godt initiativ, er selv på udkig efter dette ur

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det rigtig kan betale sig da det kan købes på nettet herhjemme for under 2500. så hvis du skal give 1777 + told og moms er der vist ikke meget fidus i det... dertil vil du nok også få et problem i forhold til garanti på produktet. ellers godt initiativ, er selv på udkig efter dette ur

Ja det er rigtigt nok... har lige snakket med dem... vil muligvis kunne skaffe dem til 2000 kr. det med garanti tror jeg ikke er noget problem da de som alle andre også burde have World Wide Waranty på deres produkter...

Kan kun sige glæd dig til den.... det er helt vildt hvad den kan.... og de måder du kan sætte grafer op sammenligne osv. og så det du kan løbe dig en tur og se den på google earth bagefter... gemme ruten og tilføje den til trænings program efterfølgende.... SUPER FEDT UR...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også gået og luret lidt på at købe enten forerunneren eller edgen fra USA. Der går de for ca $250 med forsendelse og selv med told oveni er det stadig en fornuftig pris. Og som larsh skriver er der ét års world wide garanti på, så det skulle ikke være noget problem.

Jeg har dog lige et spørgsmål som jeg håbede, der var en der kunne svare på. Jeg skal bruge den i forbindelse med cykling, så det oplagte valg ville være en edge men så vidt jeg kan se, er der ingen forskel i specifikationer på de to. Er det korrekt? Jeg tænker især på om forerunneren har mulighed for at lave højdediagrammer over ruten. Hvis der er denne mulighed, kunne jeg også være interesseret i en fællesbestilling.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også gået og luret lidt på at købe enten forerunneren eller edgen fra USA. Der går de for ca $250 med forsendelse og selv med told oveni er det stadig en fornuftig pris. Og som larsh skriver er der ét års world wide garanti på, så det skulle ikke være noget problem.

Jeg har dog lige et spørgsmål som jeg håbede, der var en der kunne svare på. Jeg skal bruge den i forbindelse med cykling, så det oplagte valg ville være en edge men så vidt jeg kan se, er der ingen forskel i specifikationer på de to. Er det korrekt? Jeg tænker især på om forerunneren har mulighed for at lave højdediagrammer over ruten. Hvis der er denne mulighed, kunne jeg også være interesseret i en fællesbestilling.

Hej NSkou

jeg tror det eneste der er forskellen på edge og forerunner er mere eller mindre formen, designet... forerunneren (305) har 3 modes til at vælge imellem... løb, cykel og other... af hvad jeg kan se på forerunners træningscenter så logger den alt også højder... jeg har ferie fra i eftermiddag og hvis det er kan jeg se om jeg kan tage et screendump så du kan se evt. de de træningsprogrammer der er indbygget ikke fordi man ikke kan bygge sine egne programmer op - det kan man jo men ligsom for at slå fast at det er til cykling også... kan da også røbe at når man slår over i cykel mode kommer der en lille cykel frem nede i hjørnet.. ligeså med running mode kommer der self en lille mand der løber..

Mener også at have set under tilbehør at man kan få en holder til cykel også en pedal censor (men det er nok mere hvis det er på en kondi eller spinning cykel)

Hilsen

Lars

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share