Koncentreret træning!


Ethan Hunt
 Share

  

87 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej alle!

På baggrund af min chokering og forbløffelse over, hvad mange herinde bænker med, bliver jeg bare nødt til at spørge:

Hvor lang tid har i, alle jer herinde i dette herlige forum, pumpet?? (koncentreret træning, et par gange i ugen. Ikke med pauser eller hvis man bare har haft et vægtsæt liggende i skabet)

jeg erklerer hermed denne poll for åbnet! :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at det er svært at svarer på hvor lang tid man har trænet konstant og seriøst! Jeg har efterhånden trænet en 7 års tid, men der har været masser af pauser imellem! Helt op til et halv års varighed!!

Desuden ved jeg heller ikke hvor meget man skal træne for at de definderes som seriøst! Jeg har altid kunne lide at træne og udfordre min krop; Engang lavede jeg 180armbøjninger hvor dag, andre perioder har jeg løbetrænet og lavet andet sport!

Nogle ville også mene at jeg ikke er seriøs idet at jeg ofte drikker alkohol i weekenderne, men ikke desto mindre så er jeg for det meste meget koncentret når jeg først er i gang med at træne, og nyder det i fulde drag!

Link to comment
Share on other sites

*Jeg har bøjet jern i 1½ til under 2 år *

Jeg har trænet 1 år og 10 månder, dedikeret og diciplineret!

De første 10 måneder som BB'er uden sqaut og dødløft.

Herefter kom sqaut og dødløft ind i billedet, samt ordentlig kost, med ind i BB træningen.

Så blev jeg tvunget, bastet og bundet til at konvertere til Powa' lifta' på ubestemt tid! :)

Har nu været styrkesvin i 2 måneder og har sqauttet/dødløftet ca. 11 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Har trænet siden juli (i denne omgang). Mener selv det er seriøst.

Har trænet tidligere - det var ikke så seriøst - det var fordi jeg skulle (værnepligt), men det viste sig at være "fedt" nok, så det blev seriøst. Hvorfor jeg droppede det igen og tog omkr. 20-25 kg på kan jeg ikke huske, men det var i hvert fald dumt :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share