Protein konsisten whey/milk


Eskimo
 Share

Recommended Posts

Hey,

er der forskel på konsistensen fra fx. whey80 og milk?

jeg har whey80 hvor konsistensen er super :D hverken grynet, for tyk eller tynd.. så har jeg fået købt en bøtte med 50/50 whey/milk og det smager bare pokkers klamt!!!! er milk-protein generelt kornet eller hvad? - jeg mangler noget langsom optagende proteinpulver, inden jeg går i seng..hvad er der ellers? kassein?

Mvh

Malik

Link to comment
Share on other sites

Altså jeg bor i Sverige og har bestilt noget fra Sverige. Min trænings-kompis bruger det samme milk/whey pro inden han går i seng og han synes det bliver helt fint hvis man bruger en stav-blender. Stav-blenderen prøvede jeg igår, hvilket bare resulterede i at den blev mere luftig/cremet (egentlig meget nice), men stadig RIGTIG grynet...jeg kan smage kornene :/

Alternativet er vel at spise noget tun eller kød - det er bare så besværligt når man bare gerne vil i seng :)

Hvis nogen er søde at sende en PM/PB om hvilke producenter med 'langsomme' protein-pulver som har god smag og konsistens, så er jeg evig taknemmelig.

- det er dog intet problem at bestille fra danske forhandlere, da min familie stadig bor i dk :)

Tak for jeres svar og på forhånd tak for hjælpen

Mvh

Malik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share