Elkjærmark Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 De dårlige ben må være en eftervirkning af søndagens løb og måske også lidt allergi oven i hatten. Giv kroppen et par dage mere, så er du sikkert frisk og frejdig igen.Mirakuløst nok, så mærker jeg ikke selv noget til min allergi. Jeg beder til de højere magter om at det vil vare ved Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HB66 Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Ja, ikke det snedigste, men sådan er det I går satte jeg så min nye frempind på Orbeaen. En 3T Arx Team 110 mm - vægt: 129 gram. Da jeg så skal stramme boltene til faceplaten bruger jeg selvfølgelig min momentnøgle indstillet til 5 NM som de anbefaler. SNAP! Og så knækker en af titaniums boltene! Ikke nok med at den knækker, den knækker også sådan at den resterende del af bolten stadig sidder i frempinden og kan ikke tages ud. Nu sender jeg den ned til Ritter i dag og ser om de kan få den ud - kan de med garanti. Så kan de samtidig lige skære forgaflen lidt til og forklare mig hvorfor bagskifteren ikke skifter så crisp som jeg gerne vil.I øvrigt sad jeg og så En Forårsdag i Helvede, og der er er et klip i starten af filmen hvor man ser Brooklyn holdet sidde og spise morgenmad, og Jørgen Leth der kommenterer "En blodig rød bøf er den bedste morgenmad for en cykelrytter". Måske jeg ikke ligefrem spiste bøffer til morgenmad, men efter strabadserne i går smed jeg en bøf på panden og lavede de lækreste hjemmelavede fritter!Men efter sådan en tur er der altid nogle tanker der melder sig. Havde jeg ikke skulle tisse hvor jeg skulle tisse havde jeg nok kørt en tid omkring de 3.15-3.20, og højst sandsynlig med et lavere pulssnit. Det der dog overraskede mig mest positivt var da jeg lå i vinden og trak med en 36-38 km/t ud mod Strø, og det pludselig slog mig at jeg for et års tid siden havde svært ved at køre i vinden. Jeg har i år åbenbart fået ret godt styr på en af mine største limiters(tak hr. Friel) og selvom det var hårdt så kunne jeg se at jeg gjorde det med samme overskud som ryttere som var 5-10 cm højere end mig og var noget kraftigere bygget uden at være tykke. Dét er altså en fed fornemmelse når man selv kun er 178 og vejer omkring de 74-75 kg. Nu går jeg så og lurer på om jeg skal prøve kræfter med Tour de Skævinge på søndag.Hoppede i øvrigt på vægten i går efter at have drukket 1,4 l energidrik under løbet, 0,75 l vand og 0,25 l cacao. 73 kg Her til morgen så jeg også godt pillet ud da jeg så mig selv i spejlet, men det kommer nok igen lige om snart.Hvor er grøntsagerne ( vitaminer/mineraler ) henne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 1, 2011 Author Report Share Posted June 1, 2011 Hvor er grøntsagerne ( vitaminer/mineraler ) henne?Kartofler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Hvor er grøntsagerne ( vitaminer/mineraler ) henne?På Pan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Der er da ketchup; det må være godt nok! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 YO KERMIT!Du er snart tilbage på det store lærred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Tak for tippet mht. photobucket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 2, 2011 Author Report Share Posted June 2, 2011 Kvinder har næsten altid ret, og Jannie havde også ret i at min dårlige kørsel i tirsdags nok mest var pga. trætte ben efter Sjælsø Rundt. Det blev også åbenlyst efter dagens træningstur, som kom meget sent. Hele dagen har jeg været lidt uoplagt, og da eftermiddagen kom og skyerne trak ind var det lige før jeg bare droppede træningen i dag. MEN, jeg kunne i det fjerne se lidt opklaring, så jeg hoppede i tøjet, og bedst som jeg trådte ud af døren kom solen frem I løbet af ugen faldt jeg over denne artikel som handler om hvordan profferne træner og hvilken overtro de følger. Af samme årsag prøvede jeg for første gang på en træningstur at køre uden handsker Faktisk en rigtig rar fornemmelse.Nå, men opvarmning ud af byen mod Bagsværd. I dag skulle der køres jumps. 10-12 pedalomdrejninger med max power, og så 1 minuts pause mellem hver sprint. 5 af dem pr. blok. Jeg endte med at køre 3 blokke på min tur ind igennem Farum og ud mod Kongevejen. Efter mine jumps som gik rigtig godt med godt output, kørte jeg ud forbi Høvelte kasserne og så op til Stumpedyssevej. Ind mod Hørsholm og så snuppede jeg lige Folehaven som jeg ikke har besøgt i noget tid. Altså et dejligt stykke asfalt.Ude på Strandvejen kunne jeg holde en god fart uden at presse pulsen for meget op. Omkring Skodsborg tog jeg en gel, som jeg har ville eksperimentere lidt med, og det gav lige et ok boost uden mavesmerter - har læst at en del får det skidt af den meget koncentrerede energi.Kort før Charlottenlund kom der en rytter op på siden af mig og vi snakkede lidt sammen. Han var fandme kørt fra Kullen På daværende tidspunkt havde han så kørt 180 km, men han trænede så også op til et 24 timers MTB løb om 2 uger. Alligevel vildt nok. Jeg kørte ind igennem Charlottenlund, og da jeg kørte ind mod Lyngby var det lige ved at gå galt. I et sving hvor jeg lå på cykelstien var der samtidig en udkørsel fra en anden vej. Der kommer en bil kørende fra den vej "mod" mig, og da jeg så kommer rundt i svinget har jeg bilen på min højre side da jeg passerer den(den har front mod mig). Der skete bare det at den kvinde der kørte bilen på mystisk vis ikke opdagede mig og fortsatte uden at bremse Så da det går op for mig er bagerste del af cyklen stadig foran bilen, og jeg råber et eller andet efter hende, som får hende til at hugge bremsen i! Ved fandme ikke hvad hun tænkte på, men det var altså ALT for tæt på at gå galt fordi hun ikke var opmærksom på en cykelrytter klædt i grønt!Herfra trilede jeg hjem til Lyngby.I alt en tur på lige over 58 km med 31,1 km/t i snit. Pulsgennemsnit på 74% af max. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 3, 2011 Author Report Share Posted June 3, 2011 Hviledag i dag. Enten skulle jeg køre en trilletur eller bare slappe lidt af, og det blev så en kombi af de to. Jeg har nemlig taget mit pizzanørderi til nye højder ved at have travet Lyngby igennem for at finde de helt rigtige San Marzano flåede tomater fra Napoli. Det lykkedes ikke i verdens byen Lyngby, men fandt så ud af at tv kokken Karsten Kroman sælger nogle via sin hjemmeside. Ikke nok med det, så bor han i Gentofte. Så jeg skrev en mail og spurgte om jeg måtte komme forbi og hente dem i stedet for at få dem sendt, og det var da intet problem. Så op på cyklen og cykle de 4-5 km til Gentofte og afhente 8x 500 gram flåede tomater fra Napoli. Pris? 96,-Så benene er blevet luftet lidt her i dag, og i aften står den så på pizza igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 5, 2011 Author Report Share Posted June 5, 2011 Gad vide om Merckx havde fat i noget?I går var jeg ude på en kort træningstur for at løsne lidt op i benene. Ud på Strandvejen og så kørte jeg et enkelt interval med 5 jumps. Det gik faktisk rigtig godt, og resten af turen kørte jeg ok.I dag valgte jeg så at køre op til Skævinge og køre med i Tour de Skævinge. Det var dog uden særlig god forberedelse, for i går var jeg til en lokal musikfestival hvor der røg et par øl ind, og om aftenen grill hos mine forældre hvor indtaget hovedsagligt bestod af kød - heriblandt 2 røde bøffer. 6,5 times søvn - langt mindre end hvad jeg normalt plejer at få, og så var jeg igang, og jeg drønede afsted mod Skævinge. Oppe ved startområdet fik jeg købt mig et nummer - nummer 113 Lidt overtroisk er man vel altid og nummeret blev sat omvendt på!Jeg fandt mig et toilet 5 minutter inden start - hvabehar, og da jeg kom ud var der så 2 minutter til start. Da vi blev sendt afsted kørte jeg mig fremad i feltet, og selvom det var på nogenlunde velkendt grund, så kan jeg ikke helt huske ruten. Men det bølgede meget frem og tilbage, men efter en 40 kms penge havde jeg etableret mig i fronten af feltet.Når man ikke kender ruten kommer man nogle gange i nogle uheldige situationer. F.eks. da vi pludselig lå på en lille sommerhusvej der var meget smal, og som pludselig stod nærmest lodret op i luften. 300 meter med 8,7%, også kendt som Benbrækkeren. Ikke at stigningen var så slem, men når man pludselig har nogle ryttere foran sig som ikke rigtig er gode til stigninger, så kan man hurtigt blive fanget bag en meget langsomt kørende.Herfra rundt om Arresø med en lille afstikker, og så ned mod Strø. Jeg havde forsøgt mig i et fremstød eller to, og havde også taget en føring, men lå ellers lunt i feltet - og benene var helt perfekte. Så da der var 10 km tilbage, tømte jeg den dunk jeg havde med energidrik i, og fandt hjulet på Finn fra Fabin. Så vidt jeg husker kører han H40 eller H50, og er i genial form, så jeg tænkte at han med garanti ville holde sig i front. Da vi kører mod Sigerslevvester eller hvad det hedder, begynder vejen at stige lidt. Jeg ligger blandt de 10-15 forreste og der mangler kun 3-4 km. Desværre sker der det der bare ikke må ske!! En rytter trækker ind foran Finn, som jeg ligger på hjul af, og pludselig ligger han sig bare ned og snupper Finn med. Jeg når kun lige at tænke "FUCK!!!" inden jeg brager direkte ind i dem begge. Jeg kunne simpelthen ikke andet. Jeg prøvede endda at løfte forhjulet så jeg måske kunne redde lidt, men det hjalp bare ikke. Jeg ryger ned på venstre side og glider nok en 5-6 meter hen ad asfalten inden jeg holder stille. Da jeg er holdt op med at glide tænker jeg at det er noget lort, og tænker så at der muligvis kan komme andre og brage ind i mig, så jeg krøller mig helt sammen for at have noget at stå imod med.Efter et par sekunder og der ikke er sket noget får jeg rejst mig op og kan bare mærke at jeg har ondt i skulderen, men at den ikke er brækket. Mine ben er stive, og mit knæ er skrabet og min venstre hånd gør ret ondt. Finn går og bander og har i arrigskab kastet sine briller ind i rabatten. Mens jeg går og prøver at få det til at holde op med at gøre alt for ondt, får jeg samlet min cykel op. Sadlen er kaput, men ellers så det ok ud. Jeg fik sat mig og og kørte afsted, og kunne så konstatere at min trøje var skrabet og at mit styr og bremsegreb var blevet rykket. Jeg "trillede" i mål sammen med en anden, og jeg pakkede cyklen sammen. Der var ingen samaritter ved mål, så jeg kunne lige så godt køre hjemad. Min tur blev på 87,5 km med 38,5 km/t. Da jeg styrtede havde vi kørt 84 km med 39 km/t.Inden jeg kørte hjemad kom der et par stykker der lige ville høre hvad der var sket. Flere af dem kommenterede også på at jeg jo havde ligget perfekt, og virkede stærk Der var en af dem der sagde at jeg heldigvis var ung og sluppet heldigt, og at jeg nok skulle få flere knubs her i livet. Så klappede han mig selvfølgelig på venstre skulder, hvilket jo lige sendte et par jag igennem kroppen Jeg kørte derefter hjem til mine forældre for lige at blive lappet sammen. Mine venstre handske var fuldstændig revet op på oversiden, så jeg fik min far til at klippe handsken helt op, for ellers kunne jeg ikke få min lillefinger ud. Vel hjemme fik jeg kæmpet mig op af trappen og kigget lidt mere på skaderne. Geardroppet ser ud til at være blevet bøjet, sadlen er ødelagt, men ellers er den vidst sluppet billigt. Jeg var nok også heldig at jeg ikke brækkede kravebenet, for jeg har et ordentlig slag på skulderen og den er meget øm.HCM trøjen er også godt revet - nogen der ved om der findes en forsikring der dækker sådan nogle ting?Men foruden det at jeg styrtede, så var det faktisk en ok tur. Benene var perfekte, maven gjorde ikke kvaler, og var jeg ikke styrtet havde jeg kørt en top 5 placering hjem. Pis også, men sådan er livet nu engang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HB66 Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Gad vide om Merckx havde fat i noget?I går var jeg ude på en kort træningstur for at løsne lidt op i benene. Ud på Strandvejen og så kørte jeg et enkelt interval med 5 jumps. Det gik faktisk rigtig godt, og resten af turen kørte jeg ok.I dag valgte jeg så at køre op til Skævinge og køre med i Tour de Skævinge. Det var dog uden særlig god forberedelse, for i går var jeg til en lokal musikfestival hvor der røg et par øl ind, og om aftenen grill hos mine forældre hvor indtaget hovedsagligt bestod af kød - heriblandt 2 røde bøffer. 6,5 times søvn - langt mindre end hvad jeg normalt plejer at få, og så var jeg igang, og jeg drønede afsted mod Skævinge. Oppe ved startområdet fik jeg købt mig et nummer - nummer 113 Lidt overtroisk er man vel altid og nummeret blev sat omvendt på!Jeg fandt mig et toilet 5 minutter inden start - hvabehar, og da jeg kom ud var der så 2 minutter til start. Da vi blev sendt afsted kørte jeg mig fremad i feltet, og selvom det var på nogenlunde velkendt grund, så kan jeg ikke helt huske ruten. Men det bølgede meget frem og tilbage, men efter en 40 kms penge havde jeg etableret mig i fronten af feltet.Når man ikke kender ruten kommer man nogle gange i nogle uheldige situationer. F.eks. da vi pludselig lå på en lille sommerhusvej der var meget smal, og som pludselig stod nærmest lodret op i luften. 300 meter med 8,7%, også kendt som Benbrækkeren. Ikke at stigningen var så slem, men når man pludselig har nogle ryttere foran sig som ikke rigtig er gode til stigninger, så kan man hurtigt blive fanget bag en meget langsomt kørende.Herfra rundt om Arresø med en lille afstikker, og så ned mod Strø. Jeg havde forsøgt mig i et fremstød eller to, og havde også taget en føring, men lå ellers lunt i feltet - og benene var helt perfekte. Så da der var 10 km tilbage, tømte jeg den dunk jeg havde med energidrik i, og fandt hjulet på Finn fra Fabin. Så vidt jeg husker kører han H40 eller H50, og er i genial form, så jeg tænkte at han med garanti ville holde sig i front. Da vi kører mod Sigerslevvester eller hvad det hedder, begynder vejen at stige lidt. Jeg ligger blandt de 10-15 forreste og der mangler kun 3-4 km. Desværre sker der det der bare ikke må ske!! En rytter trækker ind foran Finn, som jeg ligger på hjul af, og pludselig ligger han sig bare ned og snupper Finn med. Jeg når kun lige at tænke "FUCK!!!" inden jeg brager direkte ind i dem begge. Jeg kunne simpelthen ikke andet. Jeg prøvede endda at løfte forhjulet så jeg måske kunne redde lidt, men det hjalp bare ikke. Jeg ryger ned på venstre side og glider nok en 5-6 meter hen ad asfalten inden jeg holder stille. Da jeg er holdt op med at glide tænker jeg at det er noget lort, og tænker så at der muligvis kan komme andre og brage ind i mig, så jeg krøller mig helt sammen for at have noget at stå imod med.Efter et par sekunder og der ikke er sket noget får jeg rejst mig op og kan bare mærke at jeg har ondt i skulderen, men at den ikke er brækket. Mine ben er stive, og mit knæ er skrabet og min venstre hånd gør ret ondt. Finn går og bander og har i arrigskab kastet sine briller ind i rabatten. Mens jeg går og prøver at få det til at holde op med at gøre alt for ondt, får jeg samlet min cykel op. Sadlen er kaput, men ellers så det ok ud. Jeg fik sat mig og og kørte afsted, og kunne så konstatere at min trøje var skrabet og at mit styr og bremsegreb var blevet rykket. Jeg "trillede" i mål sammen med en anden, og jeg pakkede cyklen sammen. Der var ingen samaritter ved mål, så jeg kunne lige så godt køre hjemad. Min tur blev på 87,5 km med 38,5 km/t. Da jeg styrtede havde vi kørt 84 km med 39 km/t.Inden jeg kørte hjemad kom der et par stykker der lige ville høre hvad der var sket. Flere af dem kommenterede også på at jeg jo havde ligget perfekt, og virkede stærk Der var en af dem der sagde at jeg heldigvis var ung og sluppet heldigt, og at jeg nok skulle få flere knubs her i livet. Så klappede han mig selvfølgelig på venstre skulder, hvilket jo lige sendte et par jag igennem kroppen Jeg kørte derefter hjem til mine forældre for lige at blive lappet sammen. Mine venstre handske var fuldstændig revet op på oversiden, så jeg fik min far til at klippe handsken helt op, for ellers kunne jeg ikke få min lillefinger ud. Vel hjemme fik jeg kæmpet mig op af trappen og kigget lidt mere på skaderne. Geardroppet ser ud til at være blevet bøjet, sadlen er ødelagt, men ellers er den vidst sluppet billigt. Jeg var nok også heldig at jeg ikke brækkede kravebenet, for jeg har et ordentlig slag på skulderen og den er meget øm.HCM trøjen er også godt revet - nogen der ved om der findes en forsikring der dækker sådan nogle ting?Men foruden det at jeg styrtede, så var det faktisk en ok tur. Benene var perfekte, maven gjorde ikke kvaler, og var jeg ikke styrtet havde jeg kørt en top 5 placering hjem. Pis også, men sådan er livet nu engang.Hej Kermit!Surt med styrtet - men godt at der trods alt ikke skete mere med dig og din bike.Håber ikke der findes en MOL-cykelstyrts virus. Først jannie og så dig God bedring.Fyssen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bry@n Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Syntes sgu du er lidt uheldig i øjeblikket! men godt at høre, at du ikke mere til skade end du gjorde.. op på jernhesten igen makker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Surt igen - men godt at du havde fået handskerne på i dag, ellers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 AV for hulen, da Håber du snart er på hesten igen …! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 6, 2011 Author Report Share Posted June 6, 2011 Tak for alle de venlige ord. Desværre gik det ikke så godt for Orcaen Det lader til at venstre baggaffel er flækket, og dermed er der bare ikke så meget at gøre. Det er virkelig noget lort for Orbea har jo lavet en ny Orca, som jeg bare ikke synes er lige så pæn. Håber de måske har en 2010 model et eller andet sted i verden, og ellers skal jeg igang med at finde rammer i lejet 20.000,- som er lækkert, med BB30 og specielt. Næsten en umulig opgave. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 Århh SNOT!Har du "kasko" på cyklen eller skal du selv til lommerne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneN Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 Ouch.. rigtig god bedring herfra, Kermit!Rigtig surt med cyklen Håber du finder en løsning på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elkjærmark Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Shit noget lort! Er du ovenpå igen?Og har Orca'en fået det endelige dødsstød?Mon ikke at du i såfald kan finde en 2010 model? Hvis ikke, så synes jeg nu at den nye model er meget fed. Så faktisk en komme kørende på den her til morgen - m. Sram red og Reynolds hjul. Good looking bike:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 7, 2011 Author Report Share Posted June 7, 2011 Der er forsikring på cyklen, men umiddelbart ikke nok til bare at kunne investere i en ny Orca - vejl. pris på rammen er 25.000,- for den nye Så lige nu trawler jeg diverse internet sider for at finde 2010 modeller, og håber der snart kommer nogle svar ind En update på skaderne: Lillefingeren er ved at være bevægelig igen, men knæet er stadig den store synder. Såret er ikke helt helet endnu, og jeg kan endnu ikke bøje det helt ind, men jeg tror det skyldes at der stadig er noget væske i knæet som ligesom sætter en stopper for legen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 7, 2011 Author Report Share Posted June 7, 2011 Jeg skrev i går på Orbeas facebook væg for at tude lidt ud over mit tab. I dag har jeg så modtaget en besked fra en af deres medarbejdere som gerne vil hjælpe mig, bl.a. med en kontakt til den danske importør. Nu er jeg lidt spændt på at se hvad det reelt kommer til at betyde. Men alle, kryds lige fingre ik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spinderella Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Jeg skrev i går på Orbeas facebook væg for at tude lidt ud over mit tab. I dag har jeg så modtaget en besked fra en af deres medarbejdere som gerne vil hjælpe mig, bl.a. med en kontakt til den danske importør. Nu er jeg lidt spændt på at se hvad det reelt kommer til at betyde. Men alle, kryds lige fingre ik? Fingre hermed krydsede! Jeg har vist ikke givet lyd fra mig før, men læser lidt med på sidelinien, og er meget imponeret over din cykling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elkjærmark Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Og jeg gør det samme!Hold os endelig opdateret! Jeg følger spændt med fra alperne - og føler med dig (hvis det kan hjælpe)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Så lige nu trawler jeg diverse internet sider for at finde 2010 modeller, og håber der snart kommer nogle svar ind Hulubulu, Orca, Orca, hvor er du?Jeg er jo lige her http://www.bikeonlineshop.at/Rahmen/RR/Carbon/Rahmenset-Orca-2010::21854.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 7, 2011 Author Report Share Posted June 7, 2011 Fingre hermed krydsede! Jeg har vist ikke givet lyd fra mig før, men læser lidt med på sidelinien, og er meget imponeret over din cykling. Tak tak, og er glad for at du gider læse med Og jeg gør det samme!Hold os endelig opdateret! Jeg følger spændt med fra alperne - og føler med dig (hvis det kan hjælpe)!Jeps, skal jeg nok. Og håber du giver den gas dernede. Har ikke haft overskud til at læse logs i dag, så glæder mig til at se hvad der står i din i morgen Hulubulu, Orca, Orca, hvor er du?Jeg er jo lige her http://www.bikeonlineshop.at/Rahmen/RR/Carbon/Rahmenset-Orca-2010::21854.htmlHenrik, du er bare en sweetheart!! Har ellers trawlet det meste af nettet igennem, men lige den side havde jeg vidst ikke fundet. Har smidt en mail afsted til dem med det samme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 8, 2011 Author Report Share Posted June 8, 2011 Jeg har her i dag været nede hos Ritter og få meldingen. Hvis det hele skal fikses, og ny ramme skal købes ind, så er der sket skader for 32.000,- Skifterne har åbenbart også fået en omgang - de alene koster 3800,-Nå, men jeg har ikke hørt noget fra min Orbea veninde i dag, men hun skrev også sent i går. Til gengæld har jeg fået svar fra en spansk butik der har en str 54 i rød stående til 2700 euro inkl. Ultegra. Det er rundt regnet 20.000,-. Jeg forventer at få 13000,- for min ramme, 3800,- for skifterne, og så er der for 500,- skader på hjulene. Skal jeg se på hvad der skal købes så snakker jeg en cykel til ca. 20.000,-, nye skiftere til 3800,- og en ny sadel til 1200,- så det er små 25k.Det jeg så ville gøre var at tage delene fra min nuværende Orca og smide over på den nye, så den blev identisk, og så flytte Shimano tingene over på min Cinelli, så jeg havde en cykel nummer 2. Alternativt kunne man sikkert sælge de enkelte dele.Jeg blev også lige gjort opmærksom på muligheden for at få en bådbygger til at kigge på rammen, og evt. fikse den. Spørgsmålet er bare hvor pænt det bliver, og om jeg vil stadig vil føle at det er den samme cykel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.