HST-Program: Noget som kan ændres inden jeg starter igen?


Blackdizz
 Share

Recommended Posts

Hey all sammen. nu har jeg kørt de første 2 måneder hst program og er igang med de 9 dage pause inden jeg skal køre det igen. så ville lige høre om det ville være en god ide at udskifte nogle af øvelserne for at få noget varierede xD

tænkte os på hvis jeg kunne tilføje nogle extra øvelser og hvad det så skulle være for nogle? for de 4uger hvor man skulle køre 5reps kunne jeg næsten nå mit program på en time. hvad jeg syntes er for lidt. men de uger jeg skulle køre 15reps tog det ca 2timer. :)

har uploadet mit program og jeg havde tænkt mig at teste 10 og 15reps imorgen så jeg kan indtaste de nye tal i programmet og så er klar til på mandag ;)

SKal lige siges at jeg fik meget ondt i højre skulder da jeg var på mandagen den sidste uge da jeg skulle tage 92,5kg i bænkpress. men jeg valgte at køre programmet færdigt altså de sidste 2dage. men vil gerne undgå det igen så havde tænkt mig at skifte excentrik fra bænkpress til Skråpress dennne gang xD

men tag et kig på mit program og sig hvad du syntes om jeg bare skal køre det samme program eller om noget skal skiftes ud..

God fornøjelse xD

hst2.xls

Edited by Blackdizz
Link to comment
Share on other sites

Ud med benpres, ind med squat.

Ud med træk til bryst, ind med dødløft / rumænsk dødløft.

Evt. blot implementere dem med lav modstand til at starte med, hvis begrundelsen for ikke at have dem med, er at du ikke har styr på teknikken.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Ud med benpres, ind med squat.

Ud med træk til bryst, ind med dødløft / rumænsk dødløft.

Evt. blot implementere dem med lav modstand til at starte med, hvis begrundelsen for ikke at have dem med, er at du ikke har styr på teknikken.

- Rod

Oki takker vil prøve det imorgen..

når jeg skal teste xD

Lige meget hvad skal man jo lære squat xD

noge andre ting jeg kunne forbedre eller ser det fint ud?

hva er bedst bænpress med stang elller Håndvægte?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share