Goldens log - New York here I come!


Goldendreams
 Share

Recommended Posts

VELKOMMEN TIL GOLDENS NEW YORKER LOG

Jeg følte at det var på tide med en ny log, har gennem det sidste lange stykke tid gået med en masse tanker som det er på tide at få ud :smile: Samtidigt kan jeg også annoncere åbningen af min nye hjemmeside FITNESSATLETEN.DK hvor jeg også vil blogge, opdatere og bruge som mit vindue til verden.

Den primære årsag er at der er blevet rykket gevaldigt rundt i mine konkurrenceplaner for at sige det mildt, således at min første konkurrence bliver

MuscleTech R&D Amateur World Bodybuilding, Figure & Fitness Championships d. 10. November i New York

Jeg stiller op som amatør under forbundet INBF

Det er om knap 12 uger, så der skal arbejdes hårdt :superman: Jeg regner med at skulle smide 12kg. dvs. 1kg. om ugen og gerne mere hvis kroppen tillader det :hands:

Mine stats ser således ud:

Alder: 31, 76'er

Køn: Jep jep!! og kvinde :slut:

Højde: 178cm

Vægt: 76,6 (Lørdag d. 18. august)

Bor: København Ø

Træner: Charlottehaven

Træningsmæssigt løber/pw'er jeg hver morgen 40-60min. på tom mave. Resten af mine træninger ligger således:

Dag 1 - Ben, Bryst & Læg

Dag 2 - Skulder, Biceps & Mave + 15-30min. Tærskeltræning

Dag 3 - Ryg, Triceps & Læg

Dag 4 - "Cardio rundtur" 60-90min. div. maskiner

Dag 5 - Ben, Skulder & Ryg

Dag 6 - Bryst, Biceps & Triceps + Tærkseltræning

Dag 7 - "Cardio rundtur" 60-90min. div. maskiner

Mit indtag ligger på 1800kcal og fordelt på 40-40-20. Alt foregår i samarbejde med min personlige træner Norah Josephsen

Derudover øver jeg posering i 20min. hver aften.

Som altid er ris, ros, kommentarer og indspark velkomne :smile:

Maria :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Smukke Pige

Dejligt se du har offenliggjort New York planerne og stort tillyke med både den nye log og den flotte hjemmeside...!

Det bliver så dejligt at skulle afsted med alle jer fantastiske piger :bigsmile:

Jeg glæder mig til at følge din kamp de næste 12 uger :bigsmile:

KnuZ Nita

P.S. Skal vi evt. tage ned i et center i Nyborg og lave noget cardio sammen på søndag efter diætbrunch hos NO ?

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Maria...

Der blev jeg sgu taget med "bovserne" nede... :laugh: Nej hvor fedt - hvor er det bare sejt... Du er for vild - glæder mig til at se dig til DM.... :4thumbup:

P.s. FED FED hjemmeside.. :devil:

Vildt spændende med NY - sej debut søde...

- iver

Link to comment
Share on other sites

Hey Smukke Pige

Dejligt se du har offenliggjort New York planerne og stort tillykke med både den nye log og den flotte hjemmeside...!

Det bliver så dejligt at skulle afsted med alle jer fantastiske piger :bigsmile:

Jeg glæder mig til at følge din kamp de næste 12 uger :bigsmile:

KnuZ Nita

Tak Sødde! Jeg glæder mig også vildt :4jumpy: mht hjemmesiden, så kan jeg ikke tage æren - den tilkommer helt og aldeles Norah :heartpump:

P.S. Skal vi evt. tage ned i et center i Nyborg og lave noget cardio sammen på søndag efter diætbrunch hos NO ?

Det er da først næste Søndag d. 2. sep. ik'?? :unsure: men ellers er jeg sandsynligvis spitzenklar :superman: Kan være jeg rammer Nyborg allerede lørdag og tager videre til Århus søndag aften (har møde mandag deroppe)

Det er fandme sådan den skal skæres M. Du er for sej, mere er der ikke at sige om det.. :bigsmile:

:blush: :blush: :flowers:

Hey Maria...

Der blev jeg sgu taget med "bovserne" nede... :laugh: Nej hvor fedt - hvor er det bare sejt... Du er for vild - glæder mig til at se dig til DM.... :4thumbup:

P.s. FED FED hjemmeside.. :devil:

Vildt spændende med NY - sej debut søde...

- iver

:laugh: men med al den træning du har gang i er det nok heller ikke noget dårligt syn med "bovserne" nede :tongue::wink: og TAK :flowers:

Ses lige om lidt!

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Det er da først næste Søndag d. 2. sep. ik'?? :unsure:)

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

Jeg er vel lidt undskyld eftersom jeg er på diæt - har mildest talt ik styr på særlig meget for tiden :laugh:

men ellers er jeg sandsynligvis spitzenklar :superman: Kan være jeg rammer Nyborg allerede lørdag og tager videre til Århus søndag aften (har møde mandag deroppe)

Lyder rigtig godt, vi kan jo også bare vente med at aftale nærmere til vi ved lidt mere... Men uanset hvad så har jeg 3 x træning den dag, så min eftermiddagstræning kunne jo lige så godt blive til hyggelig samværd med dig :wub:

Kram Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

Jeg er vel lidt undskyld eftersom jeg er på diæt - har mildest talt ik styr på særlig meget for tiden :laugh:

:rofl2: :rofl2: :rofl2: JOW!!! Det er du selvfølgelig! :laugh: må heller være lidt overbærende - ved jo ikke hvordan jeg selv ender... :laugh:

Lyder rigtig godt, vi kan jo også bare vente med at aftale nærmere til vi ved lidt mere... Men uanset hvad så har jeg 3 x træning den dag, så min eftermiddagstræning kunne jo lige så godt blive til hyggelig samværd med dig :wub:

Kram Nita

ENIG! Så vi finder bare ud af det når vi nærmer os :4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: :rofl2: :rofl2: JOW!!! Det er du selvfølgelig! :laugh: må heller være lidt overbærende - ved jo ikke hvordan jeg selv ender... :laugh:

Jeg kan kun sige glæd dig, det er yderst underholdende for dig selv og dine omgivelser... !!

Igår skulle jeg overføre nogle penge til Norah og vidste jeg havde hende kontonummer stående i en sms, det resulterede i at min homebank brokkede sig over kontonummeret ikke eksisterede.. Jeg havde funde en sms med et mobilnummer Norah havde sendt til mig en gang, de første 4 cifre blev så lige til reg. nr og de sidste 4 til kontonummer :laugh::4slap:

For 10 min siden ville jeg gå ud i køleskabet og hente en ny kold dunk nyblandet saft, men får selvfølgeligt taget den koncentrerede med ind til mit skrive bord, hvilket først går op for mig da jeg har taget en stor slurk :crazy::laugh:

Det kan godt være blondiner har det sjovere.... Men blondiner på diæt er ren underholdning :laugh: Mine omgivelser er i hver fald underholdt :innocent:

NiTa

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skal være, så skal det sgu være! :4thumbup: Ik' noget med at nipnappe første konkurrence i DK, niksen, Maria skal da til The Big Apple.! :superman:

Super spændende Maria! :bigsmile:

Alt held og lykke med de næste 12 ugers forberedelse.! :smile:

hvad er regelsættet..? her tænker jeg på poseringer og så'n..?

Link to comment
Share on other sites

WOW en plan - men hvilken en da :superman:

Held og lykke med de 12 næste hårde uger herfra :smile:

Glæder mig til at se billeder osv. fra turen :smile:

Ja ik'! :laugh: men hvo' intet vover intet vinder :smile: Så jeg gi'r den MAX gas :superman:

Mht billeder osv. så tør jeg godt at love at du ikke bliver skuffet :wink:

Hvis det skal være, så skal det sgu være! :4thumbup: Ik' noget med at nipnappe første konkurrence i DK, niksen, Maria skal da til The Big Apple.! :superman:

Super spændende Maria! :bigsmile:

Alt held og lykke med de næste 12 ugers forberedelse.! :smile:

hvad er regelsættet..? her tænker jeg på poseringer og så'n..?

"If I can make it there, I can make it anywhere..." hvis du forstår sådan en :shades::tongue:

og takke tak! :4winkkiss:

Mht regelsættet, så er jeg selv i gang med at nærstudere det, men må også indrømme at jeg på nogle punkter forbeholder mig retten til at bruge "blondine-kortet" :innocent: godt jeg har en skarp træner! :tongue: Ved at vi skal lave en "gå tur" på scenen og ved sammenligningerne hedder "quarter turns" - dog er de vidst ikke så strikse med fod/armstillingerne, så man har mulighed for at vise sin bedste side :slut:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

HEJ miss :sun: shine

Du ved hvordan jeg har det med dit projekt :cheer: Så sejt at du er game og er sikker på vi får den vildeste og fedeste oplevelse... kan slet ikke lade være med at tænke på alle de ting vi kommer til at opleve på den uge!!

Jeg skal nok svinge pisken pisken over dig :bruce: men ikke noget med at :surrender: det her projekt kommer du til at følge til dørs... og du kommer til at opnå dit livs bedste form ... GLÆD DIG :w00t:

KÆMPE sumo KNUS

din træner :bottom:

p.s. Jeg synes forresten også din nye side er meget fin :tongue:

Link to comment
Share on other sites

HEJ miss :sun: shine

Du ved hvordan jeg har det med dit projekt :cheer: Så sejt at du er game og er sikker på vi får den vildeste og fedeste oplevelse... kan slet ikke lade være med at tænke på alle de ting vi kommer til at opleve på den uge!!

Jeg skal nok svinge pisken pisken over dig :bruce: men ikke noget med at :surrender: det her projekt kommer du til at følge til dørs... og du kommer til at opnå dit livs bedste form ... GLÆD DIG :w00t:

KÆMPE sumo KNUS

din træner :bottom:

p.s. Jeg synes forresten også din nye side er meget fin :tongue:

Hola Guapa :4jumpy:

Jeg glæder mig også FOR VILDT!!!! :banana: mit :annoyed: er om muligt endnu hårdere nu - klar til kamp er jeg :4boxing:

:laugh: tror ikke det bliver til megen :surrender: nu er hotellet jo booket og inden længe er flybilletterne også købt, så der er kun ÉN vej :superman:

Godt at du kan lide min side - har baaaare KNOKLET for at få den klar.... :innocent::tongue:

SÅDANNE BABY!!!

Glæder mig til at følge dig - og vupti, vi ses jo lige i overmorgen og kan sladre videre!

Kæmpe møs, kys og rystekrammer

Sally :laugh:

Tak Søde Sørøver :flowers: vi ses lige om lidt, så hold dig klar til Swiftmobilen! :ninja:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING MANDAG D. 20. AUGUST 2007

Kan lige få fyret dagens træning af inden den står på altanprojektgruppemøde...

Tid: 00:58:30

Kcal: 491

:heartpump: Max.: 149 (78%)

:heartpump: Avg.: 140 (74%)

Tog en lang tur da det er ren cardio dag i dag - 9,5km. siger Iform :smile:

Her til aften blev det til 60min. på Cross'en - gad ikke løbebåndet :dry: efterfulgt af 20min. cykling...

Tid: 01:24:38

Kcal: 796

:heartpump: Max.: 160 (84%)

:heartpump: Avg.: 147 (77%)

Imorgen står den på morgenjog og bentræning :smilerock:

M :elvis:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

Hey maria tøsen

Sorry jeg har været så fraværende fra din log, men der har været så meget og det kender du kan jeg se nu hvor der er kommet ny log! :smile:

Hvordan går det med vægttabet, en lille hurtig opdatering til en travl (og doven) mand?:tongue: Super sejt du tager derover og stiller op første gang!!! Fik du fat i dem fra Human Ernæring el hva skete der med den scanning??

Musse

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

:bowdown::showoff:

Jeg beundrer dine ambitioner og dit gåpåmod. Du skal nok nå langt med den vilje. Kommer der snart nogel nye pics, så vi kan se hvor langt du er kommet i projektet?

/ Rasmus :superman:

:smile:

Tak smukke trold! :heartpump: Jeg skal nok sørge for nye billeder inden længe - vil bare gerne længere ned... :blush: men lur mig om No ikke får taget nogle på Søndag :wink:

Hey maria tøsen

Sorry jeg har været så fraværende fra din log, men der har været så meget og det kender du kan jeg se nu hvor der er kommet ny log! :smile:

Hvordan går det med vægttabet, en lille hurtig opdatering til en travl (og doven) mand?:tongue: Super sejt du tager derover og stiller op første gang!!! Fik du fat i dem fra Human Ernæring el hva skete der med den scanning??

Musse

Hejsa Razz :yo:

Det går rigtigt godt, efter Skanderborg hedder det nu 1kg. om ugen og det lykkes indtilvidere :smile: og jeg knokler for at det fortsætter :superman:

Jeg har faktisk slet ikke fået skrevet til dem :blush: har så meget andet om ørerne og uanset hvordan min fordeling ser ud, så er der meget der skal af og i sidste ende er det spejlets sandhed der tæller :hands:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING TIRSDAG D. 21. AUGUST 2007

Morgentur:

Tid: 00:41: 04

Kcal: 342

:heartpump: Max.: 151 (79%)

:heartpump: Avg.: 139 (73%)

Lige knap 7km...

Dag 1 - Ben, Bryst & Læg

Iiiiikkke en sjov bendag :crazy::nonono: mine stænger var brændte allerede inden jeg gik i gang og specielt baglår og baller stod af... :crazy: Tror det skyldes at jeg har fået pumpet luft i den bold jeg sidder på til dagligt og det har aktiveret andre muskler... :dry:

Startede m. 10min. cykling som opvarmning...

LEG PRESS

1x10 @ 150kg.

1x10 @ 150kg.

1x10 @ 150kg.

1x10 @ 150kg.

HACK SQUAT, SMITH

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

:crazy:

BB LUNGES

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

1x10 @ 45kg.

:crazy: :crazy:

OL SQUAT

1x6 @ 35kg.

1x6 @ 35kg.

1x6 @ 35kg.

Få reps for ballerne var stået af :nonono:

DB BP

1x10 @ 16kg.

1x8 @ 16kg.

1x8 @ 16kg.

1x8 @ 16kg.

...jeg synes jeg mister styrke i min BP - de føles tungere og tungere... :unhappy:

Supersættet m.

CALF RAISE, SMITH

1x15 @ 60kg.

1x15 @ 60kg.

1x13 @ 60kg.

1x13 @ 60kg.

1x13 @ 60kg.

1x12 @ 70kg.

1x12 @ 70kg.

1x12 @ 70kg.

1x12 @ 70kg.

1x12 @ 70kg.

Har kørt med den samme vægt længe, så det er på tide at få smækket mere vægt på... :devil:

Dagens lyspunkt var at jeg skulle ud til min Akupunktør/Massør Lisbeth hos Silke Akupunktur :heartpump: :hippy:

Nu står den på posering :4flex: og så skal der liiiiges flyttes 13m2 fliser da håndværkerne ENDELIG genopstarter arbejdet i morgen tidlig :4jumpy: om alt går vel har jeg mit eget lille spapalads fra næste weekend :bubblebath::yahoo:

M :elvis:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

Tjaa, hva' skal man sige.

Du giver den for vildt gas. Bare fortsæt, tøs. :bowdown:

Nu står den på posering :4flex: og så skal der liiiiges flyttes 13km2 fliser da håndværkerne ENDELIG genopstarter arbejdet i morgen tidlig :4jumpy: om alt går vel har jeg mit eget lille spapalads fra næste weekend :bubblebath::yahoo:

M :elvis:

Dælme også mange fliser. Så forstår jeg da godt det har været længe undervejs det badeværelse :tease:

/Maxi :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING ONSDAG D. 22. AUG. 2007

kl.6.45 - min mellem morgentur...

Tid: 00:48:00

Kcal: 396

:heartpump: Max.: 149 (78%)

:heartpump: Avg.: 139 (73%)

Mener den er på omkring 7,5/8km...

Derefter masser af arbejde inden Charlottehaven blev indtaget...

DB LATERALS

1x15 @ 7kg.

1x13 @ 7kg.

1x13 @ 7kg.

1x13 @ 7kg.

DB SHOULDERPRESS

1x12 @ 10kg

1x10 @ 10kg.

1x8 @ 10kg.

1x8 @ 10kg.

MM DB LATERAL

1x15 @ 8kg.

1x12 @ 9kg.

1x10 @ 9kg.

...fik smækket lidt mere vægt på :4thumbup:

DB REAR ROW

1x12 @ 15kg. PR

1x10 @ 15kg.

1x10 @ 15kg.

1x10 @ 15kg.

...valgt at forsøge at presse mig selv i øvelsen med mere vægt og det lykkedes :devil:

Supersættet m.

UH FRONT RAISE

1x10 @ 8kg.

1x10 @ 8kg.

1x10 @ 8kg.

1x10 @ 8kg.

DB CURL

1x11 @ 11kg.

1x10 @ 11kg.

1x10 @ 11kg.

1x10 @ 11kg.

Styrken i mine biceps er ved at vænne tilbage! :4flex:

BB CURL

1x8 @ 22,5kg.

1x8 @ 22,5kg.

1x8 @ 22,5kg.

1x8 @ 22,5kg.

De var ikke så hårde som de plejer, så forhåbenligt kan jeg snart smide flere reps på! :devil:

Supersættet m.

SIDE BEND

1x10 @ 20kg.

1x10 @ 20kg.

1x10 @ 20kg.

1x10 @ 20kg.

Uha - tror ikke mine sider kommer til at være så "sjove" de næste par dage... :crazy:

Sluttede af med tærskeltræning på løbebåndet....

2min. Opvarmning

6 intervaller á 30sek. fuld smæk + 90sek. køl ned

2min. Nedkøling

Kan godt mærke at mine ben har svært ved at følge med på de hurtige løb, så inden længe bliver tærskeltræningen sandsynligvis permanent henlagt til Cross'en - skal dog også lige have afprøvet romaskinen.

Alt i alt en kanon træning - der var "forholdvis" hurtigt overstået. :bigsmile:

Aftenen bød på Arkens udstilling "Menneskebilleder" inden det var på hovedet hjem i kassen - nøøøj, jeg var træt!

Maria :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share