Titan F6 & Inzer Fusion


Eltzholtz
 Share

Recommended Posts

Jeg er meget interreseret i begge dragter. Da jeg er ret ny i faget, ved jeg ikke rigtig hvilken størrelse jeg skal hoppe i.

Jeg er ca 1,86 cm, og vejer 85 kg. Hvordan er det i forhold til de størrelser du har ?

Og hvad ligger nyprisen på ?

400 + pp er budt for begge i hvertfald :)

Link to comment
Share on other sites

De vil ikke passe dig, desværre! :smile:

Her er en størrelsestabel fra www.jbv-trading.dk , som gælder for bænkprestrøjen:

TITAN%20002-p.jpg

For dødløft dragten gælder:

Customer note: Sizing is going to be done by taking your hip measurement and using that for your size of suit. Lifters who like their suit moderately tight should go no more than their hip minus 4 or 5 inches for the suit size. Lifters who like their suits tighter should use hip minus 6. For extreme competiton fit, lifters should use hip minus 7 or 8.

Edited by Eltzholtz
Link to comment
Share on other sites

blackice <-- -medmindre du har taget omkring 20-30kg på siden sidst jeg så dig, så bør du ikke gøre brug af en størrelse 48er, ikke engang som begynder trøje :-)

OK. Jeg lurede bare på det der diagram ting som eltzholtz indsatte, og det så sådan nogenlunde fornuftigt ud med en størrelse 48.

Link to comment
Share on other sites

blackice <--- de der diagrammer er komplet ubrugelige. jeg har løftet i en str. 40 f6 med en kropsvægt på 89,? kg. Det er så også en meget stram trøje, men en start trøje vil nok være en 42er eller en 44er på sådan en kropsvægt - bare til sammenligning. Jeg mener også jeg lå til en 46er eller 48er ifølge det diagram

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

blackice <--- de der diagrammer er komplet ubrugelige. jeg har løftet i en str. 40 f6 med en kropsvægt på 89,? kg. Det er så også en meget stram trøje, men en start trøje vil nok være en 42er eller en 44er på sådan en kropsvægt - bare til sammenligning. Jeg mener også jeg lå til en 46er eller 48er ifølge det diagram

Nu vil jeg lige præsicere at lige nøjagtig den tabel er den Titan giver deres garanti udfra, og de der afviger kan ikke forvente at få byttet deres dragter hvis de sprækker/revner.

Den tabel fortæller osse nøjagtig hvilken str man bør bruge efter div mål og ikke hvem der kan bruge den mest stramme....Der er jo flere her i landet der har førsøg det sidste og fortrudt det...

Link to comment
Share on other sites

blackice <--- de der diagrammer er komplet ubrugelige. jeg har løftet i en str. 40 f6 med en kropsvægt på 89,? kg. Det er så også en meget stram trøje, men en start trøje vil nok være en 42er eller en 44er på sådan en kropsvægt - bare til sammenligning. Jeg mener også jeg lå til en 46er eller 48er ifølge det diagram

Synes egentlig ikke den er helt off den tabel målte lige brystmål til ca 105 og løfter i en 42 der er pænt tight. Men kan self være et tilfælde.

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg lige præsicere at lige nøjagtig den tabel er den Titan giver deres garanti udfra, og de der afviger kan ikke forvente at få byttet deres dragter hvis de sprækker/revner.

Den tabel fortæller osse nøjagtig hvilken str man bør bruge efter div mål og ikke hvem der kan bruge den mest stramme....Der er jo flere her i landet der har førsøg det sidste og fortrudt det...

Men nu afhænger fx squat dragterne vel også mere end bare vægt? Så trøjens str kan vel heller ikke altid måles ud fra brystet? Der er vel forskel på om man har 2m lange arme eller 2cm?

For lige med str på squat dragterne, så ville jeg da nok sejle noget rundt i en str 40 :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg lige præsicere at lige nøjagtig den tabel er den Titan giver deres garanti udfra, og de der afviger kan ikke forvente at få byttet deres dragter hvis de sprækker/revner.

det er selvfølgelig også smart nok når stort set ingne gider løfte i de badedragter de udsteder garantien efter. I praksis vil det dog nok være en anelse svært for dem at håndhæve

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share