Spinning


Cheat-freak
 Share

Recommended Posts

Jeg er kommet på et spinning hold... Fint nok, men siden jeg meldte mig til har jeg fået arbejde, hvor jeg skal have tidligere fri for at kunne nå det. Det vil sige at jeg skal tage en ekstra time en anden dag om ugen, og det vil jeg ærlig talt helst ikke.... Så tjekkede jeg lige listen over deltagere... Jeg er ene dreng... Fedt nok, det er da fint nok, men pigerne på holdet er (De fleste af dem) ca. 3 år ældre end mig... Fedt nok... Er det bare spild af tid (For så gider jeg dælme ikke, det bliver da lidt sygt at sidde på en motionscykel ved siden af 3-5 piger på 18...) eller er det god og effektiv cardio (Kun en gang om ugen...)

(den uofficielle grund til jeg meldte mig var at det foregår samme sted som jeg skulle træne hvis jeg ellers måtte... Så kunne jeg måske få lov at tage en prøvetime eller to...)

Grunden til jeg meldte mig (Den officielle grund ;) ) Er naturligvis at jeg virkelig brænder efter at sidde på en dum cykel og svede mens jeg drikker litervis af vand... :D

Link to comment
Share on other sites

Er det noge værd? Tja ja bum bum - hvis ønsket er at dyrke effektiv konditionstræning på begrænset tid - ja så er spinning fremragende. rækkevidden af en gang per uge er selvfølgeligt begrænset - men hvis du ellers laver noget andet i løbet af ugen, er det da en god idé. ! time med en flok kvinder der er ældre end dig.... - lyder som noget du ville have godt af B)

Link to comment
Share on other sites

hehe, hvis du nu er stor nok til den tid, så betaler han det sku nok for dig :)

1 time med nogle tøser på de 18 år, ville jeg sku give min venstre ...... for, er du da komplet sindsyg, der skulle gloes så meget numse :lol:

SNup en prøvetime lige med det samme og se om du ikke nyder det :)

(helt personligt gider jeg ikke spinning, føler det er dødkedeligt)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

OKay, var der første gang idag, og det var ærlig talt ikke noget... Intet under at han kaldte det et begynderkursus, for selvom jeg kørte med meget høj belastning var det ikke specielt hårdt... Vi skulle køre i takt til noget musik, og så fortalte han når der skulle trampes igennem, og når der skulle slappes af... Og når man skulle stå op... Jeg var ikke engang kommet ind i omklædningsrummet før jeg var klar til at tage en time til...

Mere interessant, jeg var jo inde og se mig omkring i centeret. Snakkede med ejeren, som kendte min alder... ;) Så spurgte jeg lige til hvad det skulle koste at tage en prøvetime med en instruktør... "Det koster ikke noget, du bestiller bare lige en tid og så går du en tur rundt med instruktøreren. - men det er for folk der gerne lige vil prøve det inden de begynder rigtigt"

Yes yes, så det kunne da være for lækkert... Men dem der var der lige hvad jeg så var sq godt nok noget af nogle brød, så dem indhenter jeg nok indenfor den første måned... ;)

Link to comment
Share on other sites

"for selvom jeg kørte med meget høj belastning var det ikke specielt hårdt..."

Spinning/sværhedsgrad - er det ikke bare et spørgsmål om at skrue op for belastningen indtil du ikke kan træde rundt?? Selv med mine lårbasser kan jeg da lave en hård opbremsning så jeg er ved at ryge hovedkuls forover... :D

Pas på du ikke SNYDER dig selv CHEAT-freak ved at gøre det for let :D :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share