Nicolai Holsting cyclus?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

var det ikke bedre at få dem fra grøntsager? :smile:

Intet insulinkick, ingen syre på tænderne, og vel samme næring.

Hmm, det ved man jo ikke. Det kan meget vel være at citroner er "the wonder food". Men hvis man har skidt emalje (det har jeg), skal man nok ikke spise hele citroner hver dag.

Man kan jo også vælge at have en vis balance i tingene. Citron er fantastisk til at smagssætte med, man behøver jo ikke at spise tingene i deres rene rå form. Man kan også godt se fødevarer i en større sammenhæng, f.eks. i en madopskrift :wink:

Ja jeg provokerer dig lidt, men tingene er ikke sort hvide, og det er ikke gavnligt at tro man kan finde få "bedste" fødevarer. Det er en forfejlet bodybuilder tankegang.

Link to comment
Share on other sites

Der fik jeg lige lagt lidt ord i munden - det jeg kommenterede var din holdning til hvad en fornuftig kost er. Jeg har ikke kommenteret noget med træning.

De eksempler du kom med mener jeg, for at sige det mildt, er ret dårlige.

:cool: Hvis du tror at jeg har brolagt min ernæring med romkugler med mælk på om morgenen i

den tid jeg trænede seriøst, har du misforstået noget.

Om du mener ,at de eksempler jeg kommer med er dårlige, er jeg lidt ligeglad med, for at sige det

mildt. Det er jo mig der bestemmer hvad der er rigtigt i min verden....... og du i din.

Link to comment
Share on other sites

:cool: Hvis du tror at jeg har brolagt min ernæring med romkugler med mælk på om morgenen i

den tid jeg trænede seriøst, har du misforstået noget.

Om du mener ,at de eksempler jeg kommer med er dårlige, er jeg lidt ligeglad med, for at sige det

mildt. Det er jo mig der bestemmer hvad der er rigtigt i min verden....... og du i din.

Du må gøre hvad du har lyst til - men hvis du kommer med ernæringsforslag på et offentligt forum kan du kun forvente at folk stiller spm ved hvorfor du siger det du siger - og i det her tilfælge har jeg ikke set nogle saglige argumenter for dine forslag. Der er mange andre ting i en fornuftig ernæring som er vigtigere end citroner og kagerester.

Link to comment
Share on other sites

Det er ærgerligt hvis du ikke vil poste dine træningsplaner.

Der vil helt sikkert komme kritik, men nogen vil måske få det samme ud af dem som dig, andre vil måske finde dem interessante som sammenligningsgrundlag.

Det kunne være spændende hvos du beskrev noget omkring din fokus, træningsdisciplin.

Din erfaring med søvn og fravalg for at nå dine mål.

Jeg er sikker på det er en stor del af det, der gjorde dig så stærk.

Link to comment
Share on other sites

Du må gøre hvad du har lyst til - men hvis du kommer med ernæringsforslag på et offentligt forum kan du kun forvente at folk stiller spm ved hvorfor du siger det du siger - og i det her tilfælge har jeg ikke set nogle saglige argumenter for dine forslag. Der er mange andre ting i en fornuftig ernæring som er vigtigere end citroner og kagerester.

:cool: Jeg tror du hænger dig for meget i detaljer af den slags (billedet). En anden grund til jeg postede

billedet var også, at der er sure og søde indlæg derfor også billedet. Så kan de forskellige så tage det søde

med det sure.Om dine indlæg er af det sure eller det søde kan du jo gøre op med dig selv.

Men jeg gad da godt se dem der spiser romkugler,hvidløg,lime og citroner med mælk på om morgenen

eller på rugbød til frokost eller for den sags skyld hvidløgsbøffer med romkuglesovs til aftensmad med limefrugter

i små stykker i stedet for ris.

Romkugler er måske kagerester hvor du kommer fra, men man ka jo lave dem selv, så ved jeg hvad der er i.

Link to comment
Share on other sites

Det er ærgerligt hvis du ikke vil poste dine træningsplaner.

Der vil helt sikkert komme kritik, men nogen vil måske få det samme ud af dem som dig, andre vil måske finde dem interessante som sammenligningsgrundlag.

Det kunne være spændende hvos du beskrev noget omkring din fokus, træningsdisciplin.

Din erfaring med søvn og fravalg for at nå dine mål.

Jeg er sikker på det er en stor del af det, der gjorde dig så stærk.

:cool: Mine træningsplaner befinder sig bedst i mit hoved, og er klar til kritik hvis det skulle forgå på

mol, men jeg er træningslokalets mand, der befinder jeg mig bedst. og der lærer jeg bedst fra mig, da

jeg så er i stand til at se de interesserede kombatanter i øjnene. På den måde undgår man "forkerte"

bemærkninger og misforståelser. Ingen tvivl om at mol er et godt forum til at formidle erfaringer, men

der er en bagside ved alt.

Vil man specifikt snakke programmer med mig, må man lave et træf hvor man mødes med mig face to

face eller træffe mig i OBBC hvor jeg træner. Eller ved hjemmetræning 3 gange ugentligt ud over de

3 gange jeg træner i klub.

Om hvordan man bliver stærk uden udstyr skal diskuteres i træningslokalet og helst hvor man er flere

der træner sammen eller ved kaffebordet.

Jeg er i dag overbevist om at de fleste i dag er fløjtende ligeglad med hvad jeg har at bidrage med

da jeg ikke deltager på topplan mere og at mine programmer kun var godt for mig.Fair nok, det

har jeg fået at vide. Derfor vil jeg kun hjælpe dem som jeg stoler på og som er loyale.

ER også klar over at mine resultater i fortiden ikke er noget specielt i den store sammenhæng.

Det er små krusninger på havoverfladen.

Men jeg takker EDUARDO for opstarten af tråden. Fint move. Jeg vil gerne hjælpe EDUARDO, men

ikke med specifikke programmer HER. Så EDUARDO, du ved hvordan man staver til PM.

Jeg ved ikke hvem der har lavet dette ordsprog, men jeg ville ønske at det var mig der havde komponeret

det. Det lyder således " Champions are made in the offseason". Lige mine ord.

Link to comment
Share on other sites

Så du mener at sukker til den søde tand, C-vitaminer og en gammel lægeplante er nøglen til succes? det virker en anelse søgt.

Prøv da lige at voldkneppe en lille detalje.. :laugh::wink:

Du må gøre hvad du har lyst til - men hvis du kommer med ernæringsforslag på et offentligt forum kan du kun forvente at folk stiller spm ved hvorfor du siger det du siger - og i det her tilfælge har jeg ikke set nogle saglige argumenter for dine forslag. Der er mange andre ting i en fornuftig ernæring som er vigtigere end citroner og kagerester.

:sleeping:

Link to comment
Share on other sites

:cool: Skulle der være nogen der var interesseret i det fulde program, som

køres som et vl/ol/squat program så,(19 uger vl ben og squat),befinder det sig

i CRAWDADDYS log fra d. 5 juli 2005 til d.24 oktober 2005.

Hvis der er nogen træningsdage der mangler i loggen er man

velkommen til at rette henvendelse til mig via PM.

Det skal siges at i det 19 ugers program er der vlbenbøj/squat 3 gange ugentligt i

de første 15 uger. Dette program er en af versionerne.

:laugh::shades::4goodbye::bottom: God jagt. :rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke et program Karl-Erik gav dig i tidernes morgen? det siger han ihvertfald

:cool: 10,6,3 programmet er, resten er noget jeg selv har sammensat og haft gode

erfaringer med. Jeg siger heller ikke at det er mit.Er ikke klar over hvem der har

brygget det sammen.Men det virker.

Er det ikke noget du har benyttet dig af i din tid i KSK?

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

:cool: 10,6,3 programmet er, resten er noget jeg selv har sammensat og haft gode

erfaringer med. Jeg siger heller ikke at det er mit.Er ikke klar over hvem der har

brygget det sammen.Men det virker.

Er det ikke noget du har benyttet dig af i din tid i KSK?

Tjoo har ikke fulgt det lige til punkt og prikke, men har været helt oppe og runde de 20 rep i tidernes morgen det var sgu hårdt :laugh:

Nu træner Karl Erik en der hedder Ole Olsen Masters 1 løfter i 90 meen jeg synes han træner ham forkert han sætter ham til at kører 6x6 i fuldt gear, ugen efter 5x5 ugen efter 4x4 osv det sgu for meget hvis du spørger mig og jeg må indrømme han blev nu heller ikke stærkere på en 1 rep til stævnet desværre

Link to comment
Share on other sites

:cool: Ja, kunsten i at kunne sammensætte et program kan være svær.

Man skal så nok ikke gå så drastisk til værks med en masterløfter.Så håber

jeg at Ole Olsen har masser af udstyr der kan blive slidt i stykker på den gang

træning. Ellers kører jeg selv 20 rep i bænken for tiden og reparerer med

lave kg. Det er godt mod skulderskader eller når kadaveret er langtidstræt.

Sidst jeg trænede op i squat måtte jeg køre

dag til dag (dagsformtræning) for at komme igennem 10,6,3.

Der var så failure ved den tunge del af træningen som mit venstre knæ

ikke kunne holde til. Men no regrets. jeg har intet at kæmpe for.

Knæet er raskt igen. Træner bare lidt anderledes i dag.

Er Ole Olsen den eneste løfter i KSK i dag? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:cool: Ja, kunsten i at kunne sammensætte et program kan være svær.

Man skal så nok ikke gå så drastisk til værks med en masterløfter.Så håber

jeg at Ole Olsen har masser af udstyr der kan blive slidt i stykker på den gang

træning. Ellers kører jeg selv 20 rep i bænken for tiden og reparerer med

lave kg. Det er godt mod skulderskader eller når kadaveret er langtidstræt.

Sidst jeg trænede op i squat måtte jeg køre

dag til dag (dagsformtræning) for at komme igennem 10,6,3.

Der var så failure ved den tunge del af træningen som mit venstre knæ

ikke kunne holde til. Men no regrets. jeg har intet at kæmpe for.

Knæet er raskt igen. Træner bare lidt anderledes i dag.

Er Ole Olsen den eneste løfter i KSK i dag? :bigsmile:

De har skam flere end Ole Olsen, dog mest aktive i liga'en :smile: Indtil videre

Link to comment
Share on other sites

:cool:

Men jeg takker EDUARDO for opstarten af tråden. Fint move. Jeg vil gerne hjælpe EDUARDO, men

ikke med specifikke programmer HER. Så EDUARDO, du ved hvordan man staver til PM.

Jeg ved ikke hvem der har lavet dette ordsprog, men jeg ville ønske at det var mig der havde komponeret

det. Det lyder således " Champions are made in the offseason". Lige mine ord.

Jeg siger rigtigt mange tak :9 - men er ret dum hva det hersens computerværk angår, så hva betyder PM? :/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share