Mtb i Aalborg?


TRS
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Hey Molboere..

Er der nogen fra norden der kender til et par fede MTB ruter i Aalborg og omegn??

Hej der skulle være en ret fed en i Rold skov :superman:

Jeg tror også der er kommet en i Hammerbakker :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lundby bakker, ude på den anden side af Gistrup har også nogle vældigt fede bakker, mange af dem er dog teknisk ret svære.

Hammer bakker er også et godt sted at køre, noget nemmere at have med at gøre en lundby, har selv været der et par gange, men det er ikke supernemt at finde rundt i :smile: .

MTB klubben træner hver tir/tor, og der er man vist ganske velkommen til at køre med for at prøve det af. Jeg har selv været med et par gange. Tjek MTB forummet på http://www.cyclingnord.com/ for mere info.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da til du skal med ud at træne med os andre?

Vi skal til Lundby i morgen, og mødes enten inde ved Fusion kl. 17.30 eller på parkeringspladsen ude ved Lundby kl. 18.00...

Men Lundby og Hammer og begge gode steder, hvis du vil lidt længere væk så er Rold og Rebild også muligheder...

Der kan også køres i Golfparken og Mølleparken, men disse steder kan ikke måle sig med de andre...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt sikkert klar på noget mtb træning, har været rimelig presset på jobbet denne uge. Men i næste week skulle det være muligt og presse det ind. Hvordan ser planen ud for næste uge?

/TRS

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share