AS


Guest Rambo
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

:wave: Hejsa. Jeg vil gerne have nogle reelle og konkrete svar på følgende spørgsmål:

Hvad er det mindst farlige at tage tage under kontrol af læge?, og hvilke bivirkninger kan opstå?

Er der overhovdet ingen andre måde at blive større på hvis man har prøvet alle træningsmetoder?

Når man tager as. er det bedst at tage kreatin samtidig?

Hvis man er ca. 178cm høj, med en vægt på ca 84kg og en fedtprocent på ca 12%, hvad ville være den passende mængde være med færrest bivirkninger?

Andre oplysninger el. links ville være helt i orden :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg tvivler på at man allerede har nået sit genetiske max ved 84 kg, når man er 178cm høj.

Det er da meget individuelt for menneske til menneske og hvilke gener man har... Hvis man har trænet i 6 år og har stået i stampe med armene. Har prøvet mange forskellige programmer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
- du har ikke nået dit genetiske max, trust me.

Nej, måske ikke hvis man er 17 og har trænet i 1 år og stadig er sprængfyldt med hormoner. Men hvis man er 35 har trænet siden man var 28 og i øvrigt aldrig har haft gener til kæmpestore muskler - kan man da sagtens have nået sit maks.

Du kan da ikke vurdere hvad der er hans maks uden at kende MANGE flere faktorer end blot højde og vægt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
(Iøvrigt så synes jeg at folk bruger alt for meget tid på at bekymre sig om deres genetiske max)

Helt enig!!!! :beerchug:

Så lad mig rephrase:

Med 178cm og 84kg @ 12% bodyfat efter 6 års træning er det usandsynligt, han har nået sin genetiske begrænsning.

Det er da nøjagtig den samme påstand bare på en lille smule mere oplysning. Hvordan kan du vurdere det udfra den sparsomme information???

Link to comment
Share on other sites

Den danske fitness atlet Henning Kristensen er 178 cm og vejer ca. 90-92kg off-season, og ca. 85-87 til konkurrence, og det er naturligt…

Naturligt my ass!! :retard:

Jeg kan ikke lige huske hvilket år jeg så Mr fitness i Tv, men der havde Mr. Natural en gang Bitch-tits.

Link to comment
Share on other sites

Så lad mig rephrase:

Med 178cm og 84kg @ 12% bodyfat efter 6 års træning er det usandsynligt, han har nået sin genetiske begrænsning.

Det er da nøjagtig den samme påstand bare på en lille smule mere oplysning. Hvordan kan du vurdere det udfra den sparsomme information???

Voravong>> Primært fordi vægt/bf/højde ikke lyder særligt vildt. Teoretisk set kan det være personen max - jeg siger så bare, at det finder jeg ikke er sandsynligt.

Sekundært stilles spørgsmålet på en måde, så der begynder at ringe alarmklokker. Dels fordi spørgeren er her for at få råd om AS - dels fordi han skriver han har prøvet alle træningsmetoder (alle var ret mange, sidst jeg talte).

Konklusion: Måske har Rambo prøvet alle træningsmetoder og nået sit genetiske max - men jeg forbeholder mig ret til at finde det usandsynligt.

At du så mener noget andet - fint med mig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Naturligt my ass!! :retard:

Jeg kan ikke lige huske hvilket år jeg så Mr fitness i Tv, men der havde Mr. Natural en gang Bitch-tits.

Så kan det vist ikke siges mere præcist. Jeg er 312½ % enig med dig. :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Sekundært stilles spørgsmålet på en måde, så der begynder at ringe alarmklokker. Dels fordi spørgeren er her for at få råd om AS - dels fordi han skriver han har prøvet alle træningsmetoder (alle var ret mange, sidst jeg talte).

Konklusion: Måske har Rambo prøvet alle træningsmetoder og nået sit genetiske max - men jeg forbeholder mig ret til at finde det usandsynligt.

Jeg vil give dig ret i at det er usandsynligt, især fordi personen er her for at få råd om AS. Det virker lidt som en undskyldning fordi det ikke længere går så hurtigt med resultaterne.

Men jeg synes generelt mange er rigtig hurtige til at vurdere hvorvidt folk har nået deres maks eller ej, og så oven i købet baseret på meget sparsomme oplysninger.

Det kan ikke vurderes på så lidt, ikke konklusivt.

Men som det også er sagt før - vi burde slet ikke bekymre os om vores genetiske maks - men i stedet kæmpe os ét skridt videre - og ét til - og ét til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share