Køb billigt medlemsskab til Equinox, Aalborg!


Guest Slettet
 Share

Recommended Posts

Guest enemigo111

Jeg er i den uheldige situation, at jeg har købt 12 måneders medlemsskab i Equinox, Vesterbro i Aalborg til 349 kr. pr. måned. Equinox har just sænket prisen til 250 kr. om måneden, og jeg vil høre, om én eller anden kunne være interesseret i at overtage mit "guldkort" til byens mest fisefornemme træningscenter! Jeg kan garantere, at jeg nok skal få sat prisen ned på dette medlemsskab, inden overdragelsen. Til dem, der ikke kender centret, kan jeg sige, at der er masser af bænke, olympiske vægte, håndvægte op til 36 kg., masser af cardiomaskiner, lækkert bad, spa, sol osv.

Jeg kan evt. også give en lille skilling til den, der tager over, hvor jeg slap.

Send mig en PM, hvis du lyster.

Link to comment
Share on other sites

Guest enemigo111
Giver sådan et guldkort ikke fri træning i hele åbningstiden i alle Equinox i hele dk?

Såfrem det gør, og såfrem du kan få prisen ned på medlemskabet inden overdragelse, så overtager jeg gerne... Du behøver ikke en gang at give mig en skiling.

Send mig lige en PM med dit fulde navn og adresse. Der er 9 mdnr. tilbage på kortet, og det sælger jeg gerne til 2000 kr. Jo, der er tale om et guldkort med fri træning over hele landet.

Edited by enemigo111
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share