16 år/189 cm/62kg


aigh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Og så forfra igen næste uge, her kører jeg med et "højt" proteinindtag i 3 uger, hvorefter jeg tager 3 uger med kun 30g protein om dagen! Det gør at dine muskler i et desperat forsøg på at finde alle de rå materialer, men uden held sender et s.o.s op til hjernen om at det mangler hjælp. Der er en lille ærtelignende dimmer ( kan ik huske den danske betegnelse ) som derefter sender en uhyggeligt masse væksthormoner rundt i kroppen samtidig med at din testosteron går helt amok! .. Nu vil jeg ikke afslører mere af måden jeg træner på, men har du tid og lyst til VIRKELIG og jeg mener VIRKELIG at vokse HURTIGT! så læs:

Det dér er jo rablende vanvittigt. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Gider ikke engang spilde min tid på at gå i dybden med det, men nej squatfather det er ikke en hjernedød ide.

i de 3 uger man kører med "højt" proteinindtag indtager man 1.14g protein pr. kg kropsvægt hvis man som i mit tilfælde vil tabe fedt, stige i vægt og opbygge muskler. Efter de 3 uger tager man 3 med 30g protein lige efter træning som det eneste hele dagen og så efter de 3 uger tager man 3 der er næsten det samme som de første 3 uger, blot med endnu et måltid om dagen med 30 ekstra gram protein, da musklerne bliver pumpet helt utroligt meget op når de endelig får det protein de har manglet.

De 3 uger med lav protein er kaldet en "Protein Deprivation Period", som er et led i en "Hyper-Adaptive Cycle", gør dig selv den tjeneste at læse lidt på det hvis du tvivler. Erfaret det på egen krop, man vokser helt ekstremt hurtigt. Mange andre ting der spiller ind, men som sagt, tager alt for lang tid at forklarer, blot at gå ind på hjemmesiden jeg skrev tidl. og gå i gang.

- og jo, kan godt lade sig gøre at tabe fedt og opbygge muskler på samme tid uden at dyrke cardio. Gælder blot om at holde sit blodsukker stabilt så der tæres på fedtdepoterne og holde sit insulin niveau i top da det er et af kroppens anabolske hormoner.

Giver dig ret Captain C, måske at ligge lidt hårdt ud :)

Edited by Jamesgoingstrong
Link to comment
Share on other sites

Gider ikke engang spilde min tid på at gå i dybden med det, men nej squatfather det er ikke en hjernedød ide.

i de 3 uger man kører med "højt" proteinindtag indtager man 1.14g protein pr. kg kropsvægt hvis man som i mit tilfælde vil tabe fedt, stige i vægt og opbygge muskler. Efter de 3 uger tager man 3 med 30g protein lige efter træning som det eneste hele dagen og så efter de 3 uger tager man 3 der er næsten det samme som de første 3 uger, blot med endnu et måltid om dagen med 30 ekstra gram protein, da musklerne bliver pumpet helt utroligt meget op når de endelig får det protein de har manglet.

De 3 uger med lav protein er kaldet en "Protein Deprivation Period", som er et led i en "Hyper-Adaptive Cycle", gør dig selv den tjeneste at læse lidt på det hvis du tvivler. Erfaret det på egen krop, man vokser helt ekstremt hurtigt. Mange andre ting der spiller ind, men som sagt, tager alt for lang tid at forklarer, blot at gå ind på hjemmesiden jeg skrev tidl. og gå i gang.

- og jo, kan godt lade sig gøre at tabe fedt og opbygge muskler på samme tid uden at dyrke cardio. Gælder blot om at holde sit blodsukker stabilt så der tæres på fedtdepoterne og holde sit insulin niveau i top da det er et af kroppens anabolske hormoner.

Giver dig ret Captain C, måske at ligge lidt hårdt ud :)

Du HAR altså et job i TV-shop!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvor får du den ide fra? Tvivler jeg stærkt på jeg har... Gælder blot om at læse hvis man vil lære lidt.

ja jeg har skam også den bog som pdf fi og den er da lige til den virtuelle papirkurv...

Link to comment
Share on other sites

Uden dog at være det samme, lyder principperne umiddelbart lidt henad disse træningsprincipper:

http://getbig.dk/vis_artikel.php?id=4

Men alligevel - 30 gr. protein pr. dag, det lyder altså lidt langt ude ligegyldigt hvad. Jeg tror også måske skepsisen er ekstra stor fordi det er et program man skal købe. Og som set utallige gange før hjælper "tab 20 kg. fedt og tag 20 kg. muskel på på 20 dage" kurene ikke overhovedet udover på opfinderens bankkonto.

Link to comment
Share on other sites

i de 3 uger man kører med "højt" proteinindtag indtager man 1.14g protein pr. kg kropsvægt hvis man som i mit tilfælde vil tabe fedt, stige i vægt og opbygge muskler. Efter de 3 uger tager man 3 med 30g protein lige efter træning som det eneste hele dagen

Hvad indtager du i løbet af dagen, som ingen protiener indeholder?

Iøvrigt, så lyder "kuren" ikke som noget trådstarter bør kaste sig over, hvis nogen...

Link to comment
Share on other sites

Og så forfra igen næste uge, her kører jeg med et "højt" proteinindtag i 3 uger, hvorefter jeg tager 3 uger med kun 30g protein om dagen! Det gør at dine muskler i et desperat forsøg på at finde alle de rå materialer, men uden held sender et s.o.s op til hjernen om at det mangler hjælp. Der er en lille ærtelignende dimmer ( kan ik huske den danske betegnelse ) som derefter sender en uhyggeligt masse væksthormoner rundt i kroppen samtidig med at din testosteron går helt amok! .. Nu vil jeg ikke afslører mere af måden jeg træner på, men har du tid og lyst til VIRKELIG og jeg mener VIRKELIG at vokse HURTIGT! så læs:

Jeg var nær faldet ned fra stolen af bare grin!

Dit princip går simpelthen ud på kort sagt næsten at sulte sig hver dag, hver 3. uge.

Link to comment
Share on other sites

Haha ganske sjovt.. Ved blot det virker, andet gider jeg ikke sige om det.. går ikke ud på at sulte sig selv? Der skal indtages samme antal kcal som man plejer, få en bøtte bodylab carbs hvis det er så svært at klare sig uden mad med en masse protein i..

Hvor længe havde du trænet før du begyndte på denne super-kur?

Link to comment
Share on other sites

ingen grund til at hænge sig for meget ved de få proteiner man får igennem forskellige slags mad som har en meget lav biologisk værdi, de bliver alligevel næsten ikke optaget af kroppen..

som sagt, er det for svært kan man jo købe nogle carbs.

indtager kun kulhydrater med meget glukose lige efter træning.

Edited by Jamesgoingstrong
Link to comment
Share on other sites

Den her tråd er noget af det mest morsomme, jeg har læst i mit liv.

trænet lidt når jeg har haft lyst over et halvt års tid, uden nogle specielle resultater, med den kur der, tabte jeg 6kg fedt, tog 6kg muskler på, på 9 uger.
Er du sikker på at du ikke bare beholdt din vægt, tabte lidt fedt og fik mere definition?

Hele den smøre, du har fyret af her, får dig seriøst til at lyde som nogen fra TV-Shop. Delvist fordi det giver meget begrænset mening. Er alle dine indlæg i den her tråd en joke, eller ved du bare ikke bedre?

Edited by Fritz
Link to comment
Share on other sites

haha, care!

Nej har ikke bare tabt mig og blevet mere markant, muskler er som du sikkert ved tungere end fedt og det viser vægten også. Regner det ud ved at bruge min fedt% fra start og så efter 9 uger og regner min masse ud (-) det fedt jeg har på kroppen.. Også sådan jeg regner ud hvor mange gram protein jeg skal have, da fedt ikke kræver proteiner.

Når man begynder på de 3 uger med kun 30g protein om dagen, sender musklerne et "sos" til den del af hjernen der styrer kroppens anabolske hormoner hvilket medfører at ens testosteron, IGF-1 og væksthormon forøges helt esktremt meget! Ik kun det der er med til at gøre det, kommer også an på at spise rigtigt i de andre perioder og træne så musklerne hele tiden bliver forvirrede og ikke har anden mulighed end at vokse.

Har intet med TVShop at gøre, aldrig kigget på det før :s .. istedet for at være så lukkede skulle i prøve at søge på "Protein Deprivation" og begynde at læse lidt.. Spild af tid at sidde og forklarer mig selv når i ikke er åbne for den mulighed at det muligvis virker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gider faktisk ikke personligt at søge på det, men hvis jeg forstår det korrekt, er idéen at man skal opbygge en proteinmangel, træne, fortsætte at indtage så lidt protein som muligt og dagen efter træning, skal man indtage så meget protein som muligt, fordelt over hele dagen.

Hvis det er idéen, da giver det mening på en måde.

Nu ved jeg ikke, hvordan dine fremskridt har været, men det minder mig lidt om da jeg først startede med at træne. Jeg var en tynd pind på omkring 65 kg. Efter nogle måneders træning kom jeg op på lidt under 70 kg, dog uden at spise særlig godt, samtidig med at min træning egentlig var ganske dårligt struktureret. Jeg fik fjernet det spæk, jeg havde, samtidig havde jeg en smule muskelvækst, der fik mig til at se ganske "veltrænet" ud, men jeg var stadig en pind.

Mine egentlige gains kom, da jeg begyndte at træne på en meget mere hensigtsmæssig måde, med fullbody, samtidig med at jeg åd så meget som jeg kunne. I løbet af et halvt år gainede jeg yderligere 10 kg, uden rigtig at blive federe. Hele min diæt var opbygget sådan, at jeg spiste 3200-3500 kcal (deraf 150+ gram protein) på dage jeg ikke trænede, mens jeg indtog over 4000 kcal og over 200 gram protein, på de dage jeg trænede.

Min ustrukturerede træning og kost minder mig lidt om det program, du foreslår. Til de lidt negative svar, du har fået, vil jeg sige, at man generelt har for vane kun at stole på programmer, som har virket for en selv, folk man kender eller kommer fra troværdige kilder. Dette, bl.a. fordi der er en masse på nettet, der formuleringsmæssigt ligner det, du snakker om.

Selv hvis det virker, tror jeg ikke, at det her program er særlig velegnet til begyndere, men kan vel være noget, der kan prøves, hvis man er nået til et plateau.

Edited by Fritz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share