16 år/189 cm/62kg


aigh
 Share

Recommended Posts

4000kcal :o så skal dit stofskifte deleme være enormt højt da.. Det er ikke en ustruktureret plan, faktisk meget avanceret når man får læst det godt igennem.. Er faktisk rigtig fint til nybegyndere da det blot kræver man gider læse programmet igennem og så få styr på sin kost.. de første 3 måneder man træner vokser man jo også stort set lige meget hvad man gør :D

Det er blevet godkendt af flere forskere, diætister, instruktører og tidl mr. olympia.. Helt nyt indenfor bodybuilding verdenen, og det strider imod hvad alle andre før har sagt, men det virker! uden tvivl..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ingen grund til at hænge sig for meget ved de få proteiner man får igennem forskellige slags mad som har en meget lav biologisk værdi, de bliver alligevel næsten ikke optaget af kroppen..

Mage til vrøvl skal man da lede længe efter. Der er masser af proteinkilder som giver protein af en fin kvalitet. Og der er mange der har bygget masser af muskelmasse uden nogensinde at indtage et proteintilskud.

Link to comment
Share on other sites

Mage til vrøvl skal man da lede længe efter. Der er masser af proteinkilder som giver protein af en fin kvalitet. Og der er mange der har bygget masser af muskelmasse uden nogensinde at indtage et proteintilskud.

Hvad med at læse alt hvad jeg skrev inden du skriver sådan noget "vrøvl" .. Snakkede om den periode med meget LIDT protein, siger bare at det mad hvor der er "LIDT" protein i og som samtidig har en lav biologisk værdi ikke bliver optaget ligeså godt af kroppen som så mange andre produkter.. Det er de proteiner jeg siger man ikke skal hænge sig ved i den periode da man helst skal have de 30g lige efter træning.

Kulhydrats tilskuddet er kun hvis man ikke kan få dækket sit daglige kalorieindhold uden at indtage mange proteiner..

Link to comment
Share on other sites

Hvad med at læse alt hvad jeg skrev inden du skriver sådan noget "vrøvl" .. Snakkede om den periode med meget LIDT protein, siger bare at det mad hvor der er "LIDT" protein i og som samtidig har en lav biologisk værdi ikke bliver optaget ligeså godt af kroppen som så mange andre produkter.. Det er de proteiner jeg siger man ikke skal hænge sig ved i den periode da man helst skal have de 30g lige efter træning.

Vrøvl er nok for blid en betegnelse. Det du forslår er nærmest idiotisk. Uanset hvor stor en hormonrespons dit forslag eventuelt ville give ville man ikke få gavn af dette. Hormoner virker anabolsk ved at øge proteinsyntesen. Hvordan skulle det kunne hjælpe med et dagligt indtag på kun 30 gram protein? Du vil tabe mere muskelmasse i dine uger med lavt proteinindtag end du kan bygge op i de uger, hvor du har et højt indtag...

Link to comment
Share on other sites

Vrøvl er nok for blid en betegnelse. Det du forslår er nærmest idiotisk. Uanset hvor stor en hormonrespons dit forslag eventuelt ville give ville man ikke få gavn af dette. Hormoner virker anabolsk ved at øge proteinsyntesen. Hvordan skulle det kunne hjælpe med et dagligt indtag på kun 30 gram protein? Du vil tabe mere muskelmasse i dine uger med lavt proteinindtag end du kan bygge op i de uger, hvor du har et højt indtag...

Hør nu her, alle de der KÆMPESTORE bodybuilders der tager steroider som var de sindssyge vokser langt over deres genetiske potentiale, netop ved at tilfører kroppen anabolske hormoner.. Ved at gøre det igennem en specielt trænings- og kostcyklus kan du gøre det samme NATURLIGT... Tror du det er proteinerne der får de steroidevrag til at vokse? WRONG, steroider er ikke et protein..

Du burde læse om hele programmet, både træning såvel som kost hvis du virkelig er så skeptisk.

Link to comment
Share on other sites

Hør nu her, alle de der KÆMPESTORE bodybuilders der tager steroider som var de sindssyge vokser langt over deres genetiske potentiale, netop ved at tilfører kroppen anabolske hormoner.. Ved at gøre det igennem en specielt trænings- og kostcyklus kan du gøre det samme NATURLIGT... Tror du det er proteinerne der får de steroidevrag til at vokse? WRONG, steroider er ikke et protein..

Anabolske hormoner har INGEN effekt uden et solidt indtag af proteiner.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

James,

jeg HAR læst Optimum Anabolics PDFen. Og den holder ikke.

Det er naturligvis ikke sludder alt sammen - der er faktisk en del gode pointer i. Men det er stadig et salgsprodukt, og hvis noget skal sælges skal det også KUNNE sælges....!!! Der er tvivlsomme påstande fra start til slut, og hvis man magisk kunne gøre som programmet påstår ville *alle* gøre det.

Fællestræk ved alle dem der træner og har RESULTATER er: konsisent træning, konsistent kost, konsistent hvile, og evt. stoffer. That's it.

Link to comment
Share on other sites

James,

jeg HAR læst Optimum Anabolics PDFen. Og den holder ikke.

Det er naturligvis ikke sludder alt sammen - der er faktisk en del gode pointer i. Men det er stadig et salgsprodukt, og hvis noget skal sælges skal det også KUNNE sælges....!!! Der er tvivlsomme påstande fra start til slut, og hvis man magisk kunne gøre som programmet påstår ville *alle* gøre det.

Fællestræk ved alle dem der træner og har RESULTATER er: konsisent træning, konsistent kost, konsistent hvile, og evt. stoffer. That's it.

Netop læst den? Har du bare læst det på www.optimumanabolics.com ? Jeg har læst godt 200 sider om det og mange af tingene bliver mere fornuftige igennem hele bogen... Der er flere af de helt store bodybuilders der er begyndt at bruge det, har du læst det kan du også se flere eksperter komplimentere programmet...

Det virker for mig, så i må have de meninger i vil :D

Edited by Jamesgoingstrong
Link to comment
Share on other sites

Netop læst den? Har du bare læst det på www.optimumanabolics.com ? Jeg har læst godt 200 sider om det og mange af tingene bliver mere fornuftige igennem hele bogen... Der er flere af de helt store bodybuilders der er begyndt at bruge det, har du læst det kan du også se flere eksperter komplimentere programmet...

Det virker for mig, så i må have de meninger i vil :D

Poster du snart et eksempel på din proteinfattige dagskost? Jeg er oprigtig interesseret i at se hvordan du sammensætter den!

Link to comment
Share on other sites

Tager det som det kommer, æd for fanden da bare nogle grøntsager/frugter med lidt protein, pasta, gryn, brød, find det med så lidt protein i som muligt og det der har en meget lav biologisk værdi.. f.eks. pr 100g økologiske rosiner er der 74g kulhydrater og 4g proteiner.. Derudover er det bare at hælde nogle carbs ned når det bliver for svært...

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: :laugh:

Hvorfor tror du proff. bodybuildere indtager op til 800 gram proteiner om dagen - de behøves jo alligevel ikke med alle de hormoner, de sender rundt i kroppen?

Suk... Endnu ikke fattet det er en del af en cyklus? Ved at ramme alle de 8 anabolske faktorer. Desuden har de "prof" bodybuildere nok også en del mere muskelmasse at mætte.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sagde i indlægget FØR! improvisere bare, indtager hvad jeg har lyst, bare det har så få proteiner og så lav en biologisk værdi som muligt, og så tager jeg bare en masse bodylab carbs.

Nådada.. Hvilke proteiner er det? Så det vil sige at du faktisk indtager langt mere en 30 gram protein om dagen?

Link to comment
Share on other sites

Suk... Endnu ikke fattet det er en del af en cyklus? Ved at ramme alle de 8 anabolske faktorer. Desuden har de "prof" bodybuildere nok også en del mere muskelmasse at mætte.

Suk... "Tror du det er proteinerne der får de steroidevrag til at vokse? WRONG, steroider er ikke et protein.." :devil:

Smider du egentlig ikke et billed (gerne før/efter) ind af din fysik, Jamesgoingstrong? Det ville da være et godt salgs-argument. :)

Edited by Misterhamper
Link to comment
Share on other sites

Giver op, utroligt folk kan fatte så lidt... Hvis nu i selv gad at læse lidt på det, eller bare sætte lidt af det sammen jeg havde sagt ville der nok være en smule fornuft bag.. Keki ved du hvad den biologiske værdi går ud på?..

Har ikke et før/efter billede, men har fået utroligt mange komplimenter, www.optimumanabolics.com - se den første person, ændret mig i stil med ham, er blot en smule større..

Min sidste kommentar på det her emne, får alligevel aldrig nogen ende hvis jeg skal sidde og skrive 200sider før det giver bare den mindste mening for nogle af jer.

/out

Link to comment
Share on other sites

Giver op, utroligt folk kan fatte så lidt... Hvis nu i selv gad at læse lidt på det, eller bare sætte lidt af det sammen jeg havde sagt ville der nok være en smule fornuft bag.. Keki ved du hvad den biologiske værdi går ud på?..

Har ikke et før/efter billede, men har fået utroligt mange komplimenter, www.optimumanabolics.com - se den første person, ændret mig i stil med ham, er blot en smule større..

Min sidste kommentar på det her emne, får alligevel aldrig nogen ende hvis jeg skal sidde og skrive 200sider før det giver bare den mindste mening for nogle af jer.

/out

Der er nok to grunde til at folk ikke tror på dig:

1: dit budskab er ret kontroversielt og strider umiddelbart mod sund fornuft

2: Du virker ikke til at have styr på din kost, hvilket normalt ville være en forudsætning for at opnå så lavt et protein indtag. Hvis du havde postet en dagskost med typer mad og vægtangivelse havde du kunnet vise os at du talte sandt... Det har du så valgt ikke at gøre, hvilket jeg tolker som om at du reelt ikke ved hvad du spiser, i hvilke mængder og derfor umuligt kan vide hvor meget protein du indtager på dagsbasis :sneaky2: Dermed falder hele forudsætningen for dit 'fantastiske' program til jorden

Link to comment
Share on other sites

Spis 5 - 6 gange dagligt i og med at det hjælper til med at stabilisere dit blodsukker og også gør at du ikke tærer på dine muskler men istedet dine fedtdepoter. Sørg for at din Morgenmad, Middagsmad og aftensmad er nogle gode store og fyldige måltider, og lad de andre mellemmåltider bestå af frugt, grønt, grovboller, ost o.lign.

Fullbody programmer er for mig ikke en skid værd, ved godt de fleste herinde nok er fuldstændig uenige med mig, men det er sådan, at dine muskler ikke tager omkring 2 dage for at restituere helt, nej de tager 6 - 7 dage ved langt de fleste. Maven kan trænes 2 gange om ugen da den restituere en del hurtigere. Jeg selv, jeg træner 5 gange om ugen lige i rap, hvor jeg dag 1 kører: skuldre, 2: Arme/abs, 3: Ben, 4: Ryg, 5: Bryst/abs. Og så forfra igen næste uge, her kører jeg med et "højt" proteinindtag i 3 uger, hvorefter jeg tager 3 uger med kun 30g protein om dagen! Det gør at dine muskler i et desperat forsøg på at finde alle de rå materialer, men uden held sender et s.o.s op til hjernen om at det mangler hjælp. Der er en lille ærtelignende dimmer ( kan ik huske den danske betegnelse ) som derefter sender en uhyggeligt masse væksthormoner rundt i kroppen samtidig med at din testosteron går helt amok! .. Nu vil jeg ikke afslører mere af måden jeg træner på, men har du tid og lyst til VIRKELIG og jeg mener VIRKELIG at vokse HURTIGT! så læs:

www.optimum-anabolics.com - køb hans program og voks som aldrig før! Kan anbefales til alle, erfarne bodybuildere som små nybegyndere.

Hvis man kigger på de tråde, du tidligere har startet, fremstår du meget utroværdig. Du påstår, at du har smidt seks kilo fedt og taget seks kilo muskler på i løbet af ni uger, men i august skriver du, at du skal til at træne igen og efterspørger et nyt program. Det samme gør du så i starten af september. Det giver ingen mening, hvis du tidligere har kendt til 'Superprogrammet over alle superprogrammer'. Eftersom der ikke er gået ni uger siden august, kan du heller ikke efterfølgende have stiftet bekendtskab med det og opnået de påståede resultater. Jeg begynder at forstå, hvorfor du ikke kan levere et før/efter-billede.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=40877&st=0&p=1097604entry1097604

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...p;#entry1094892

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...p;#entry1080672

/Lasse

Edited by Lasse B
Link to comment
Share on other sites

Giver op, utroligt folk kan fatte så lidt... Hvis nu i selv gad at læse lidt på det, eller bare sætte lidt af det sammen jeg havde sagt ville der nok være en smule fornuft bag.. Keki ved du hvad den biologiske værdi går ud på?..

Ja det gør jeg - og hvis jeg ikke gjorde kunne google hjælpe mig med det på ca. 1 sekund. Måske skulle du læse med? Vil stadig gerne se et eksempel på den dagskost....

Biologisk-værdi

Biologisk værdi (BV) er et begreb der beskriver kvaliteten af de proteiner vi spiser. BV kan antage værdier fra 0 til 100. En BV på 100 betyder at der ikke er blevet udskilt noget kvælstof (stammende fra aminosyrer) i urinen efter indtagelse af den givne fødevarer/protein.

Proteiner er opbygget af aminosyrer. Under fordøjelsen nedbrydes proteinerne i føden til aminosyrer der optages i blodet. Der findes 20 aminosyrer og 9 af dem kan vi ikke selv danne - de kaldes for essentielle (livsnødvendige) aminosyrer. Vi skal have dem tilført for at vi kan fungere og udvikle os normalt.

Vi skal via føden både have tilført en bestemt mængde aminosyrer og en bestemt aminosyrefordeling for at der er tale om en optimal kost. De fleste fødevarer indeholder proteiner der mangler en eller flere essentielle aminosyrer og lever man af en ensidig kost kan man let komme til at få for lidt af nogle aminosyrer.

Generelt kan man sige at fødevarer af dyrisk oprindelse indeholder den mest optimale aminosyrersammensætning. Det siges at de indeholder proteiner med en høj Biologisk værdi. Æg og mælk indeholder protein med den mest optimale aminosyresammensætning. Æg har en BV på 94 og mælk en værdi på 84,5.

KILDE: http://www.bioweb.dk/biolex.php?viewCat=113

Har ikke et før/efter billede, men har fået utroligt mange komplimenter, www.optimumanabolics.com - se den første person, ændret mig i stil med ham, er blot en smule større..

/out

Jeg har godt nok ikke noget billede, men har fået utroligt mange komplimenter og er faktisk verdens mest veltrænede og lækre person - se selv på www.yearhright.com.

:tongue:

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share