16 år/189 cm/62kg


aigh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Brug de grundregler som der er, bænkpres, dødløft og squat. Det vil du se resultater ved, og så efter et par uger, så kan du smide bent over row, skuldrepress og div. ind. Du skal bare huske på at vælge frie vægte.

Jeg trænede. Bænkpress ved 50kg 5x5, dødløft ved 75kg 5x5, squat ved 40kg 5x5, skuldrepress ved 30kg 5x5, og bent over row med 30kg 5x5.

Min starts kropsvægt var på 52kg, bænkpres på 20kg, dødløft på 40kg, squat ved 15 kg skuldrepress ved 15kg og bent over row var med 15kg.

Jeg trænede i et halvt år godt og vel, nogen gange kom jeg ikke og så var der de syge perioder. Men jeg tog 8-10 kilo på så vidt jeg husker.

Jeg kan huske at da jeg startede spiste jeg godt, som en normal dreng på 14 år, men da jeg så kom igang og havde trænet et par måneder, spiste jeg lidt over dobbelt så meget som en fuldvoksen mand.

Jeg spiste 150g havregryn med mandler og rosiner. 4 glas mælk. Kl 10 spiste jeg 4 frugter, og nogen gange 2 skriver rugbrød. Kl 12 spiste jeg 4 skiver rugbrød med div. protein og kulhydrat goder, så som kylling, roastbeef, bøff, ris og pasta. Kl 3 spiste jeg 100g havregryn med mandler og rosiner. 2 glas mælk. Kl 6 spiste jeg alt muligt hvad der nu blev saveret men altid god protein og kulhydrat sammensætning. Kl 10 spiste jeg 100g havregryn igen.

Jeg åbnede ikke de 120-140g protein jeg skulle have om dagen, men jeg var da somme tider der oppe af.

Så tag du ud i det center. Jeg ved godt det kan være svært når man er træt af ens krop, men når nu der gået et års tid, så tror jeg folk ved se at du er en gut der virkelig vil gøre noget for det ;)

Edited by XmuZz
Link to comment
Share on other sites

Gutter, Gutter, ro på. Jeg har anskaffet mig Optimum Anabolics bogen som jeg lige nu flittigt læser fra start til slut. Jeg vil derefter træne optimum anabolics og ligge en log ud med den, så vi kan se om den rent faktisk virker.

Hvorfor dropper du ikke trylleprogrammet og begynder med et solidt begynderprogram, der kan give dig et fundament at bygge videre på, og som er mindre indviklet? Optimum Anabolics kræver, at du træner fem gange om ugen. Det er meget ambitiøst, især taget i betragtning at du er nybegynder. Oven i det kommer, at du skal have minutiøst styr på din kost. Al ære og respekt, det tvivler jeg på, at du har (eller din mor, for den sags skyld, for det er vel hende, der laver din mad). Du skyder over målet og laaangt ved siden af ved at benytte et program, som alle undtagen én - der tydeligvis lyver om sine resultater - i denne tråd fraråder dig.

Søg på "Bill Star" eller Thomas Jagds "Fundamentprogram for begyndere", eller spørg instruktørerne i dit nye center.

/Lasse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share