Startrækkefølge i E-løb


happyjazz
 Share

Recommended Posts

Og nu vi lige er omkring Eremitageløbet i en anden tråd:

Hvordan er folks erfaringer med at liste frem i startrækkefølgen til Eremitageløbet? Bliver de andre løbere sure og kan man blive straffet af løbsledelsen osv.?

Jeg løber det første gang fordi jeg blev udfordret af en ven. Regner med at kunne løbe på en 46-47 minutter, men det bliver nok svært når der skal starte 15.000 mennesker foran mig.

Mvh.

Edited by happyjazz
Link to comment
Share on other sites

Der er ingen, der bliver bitre. Jeg har aldrig oplevet dårlig stemning til E-løb.

Hvis du står i starten af gruppe 1 i toptunet newline dress, og ser super tændt ud, er der ingen der løfter et øjenbryn.

Kommer der alligevel en morsomhed, svarer du bare, at du har fået dispensation af løbsledelsen, fordi du kan gennemføre på 46 min. I den forbindelse vil jeg anbefale dig at løbe ruten igennem først, så du ikke bliver overrasket. Lidt pinligt at spille smart ved startsnoren, og så komme i mål på over 50 min.

Faktisk er det ikke nogen hurtig rute, selv om den ikke ser hård ud.

Link to comment
Share on other sites

Jeg indser først nu hvor hurtigt 46 min. egentlig er. Det ville have givet dig en 25. plads sidste år, så du skal simpelthen helt frem til snoren

http://results.ultimate.dk/liveapp/front/s...is+Top+50+liste

Jeg syntes godtnok også det lød noget hardcore. Men hvis du løber på 46 min. tror jeg ikke der kommer nogle indvendiger mod at du lister dig op til startelinien. Jeg skal ihverfald ikke brokke mig over at du kommer foran mig.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Næh, jeg måtte droppe det. Jeg var langtidssyg af træningsrelateret stress i foråret. Troede det var på tilpas afstand nu, men det kom så igen en uge inden løbet. Bliver nok desværre nødt til at holde helt op til et års pause fra al form for konkurrenceidræt og så se på det til den tid...derfor jeg heller ikke rigtig hænger herinde mere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share