Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

I dag er en GOD dag.

Min søn har flyttet adresse til mig og selvom det i praksis ikke ændrer noget ved vores 7/7 ordning, så betyder det at jeg ikke længere skal være bange for at hun flytter til et andet sted i landet med ham. Det er ikke et mirakel og det er heller ikke sikkert hun kunne finde på det, men for mig er det en MEGET stor ting.

træning: 30 min fuld knald på crosstrainer (varmt)

4*15 swings med 16kg

3*15 strækkere.

Link to comment
Share on other sites

Gik 24 km i dag. Det var rigtig fint.

Havde planlagt at cykle til Kbh i morgen, men pga regnvejret er det en udfordring/oplevelse jeg gemmer til en anden gang. Nu tror jeg jeg besøger streetmekka i stedet og ser om jeg kan spille lidt bold, men aner ikke hvordan niveauet er og om jeg er fejlcasted. Håber på at spille en del streetbasket i næste uge men ved ikke om kroppen kan holde til det, ej heller om jeg kan finde et sted hvor niveauet passer til en gammel tyksak.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke rigtigt det er til at finde et sted hvor niveauet er passende til noget som helst. Det handler meget om hvor heldig man er med at ramme en gruppe der fatter noget. Normalt spiller jeg kun hvis jeg ved at folk fra mit hold dukker op. Der er simpelthen for mange 'ikke-spillere' på banerne rundt omkring.

Link to comment
Share on other sites

I går prøvede jeg streetmekka af. Det er et fint sted, jeg gerne ville have haft adgang til i sin tid. Det var et meget ungt fremmøde, men der var da en flok litauere og en enkelt bms-spiller og i forhold til min nuværende form og gåturen dagen før så var det meget passende. Håber dog på lidt andet fremmøde i dag hvor jeg også vil kigge forbi. Og hvis jeg er heldig så genforstuver jeg ikke min venstre lillefinger efter 2 min igen.

Link to comment
Share on other sites

I går prøvede jeg streetmekka for anden gang. Niveauet ramte lidt ved siden så jeg havde svært ved at finde motivationen, men nåede skam at svede alligevel.

fælledparken i dag var til gengæld et hit. Blødt underlag( godt for gamle tyksakker) og fint niveau. Var endda så heldig at møde to gutter jeg spillede meget med.på Israels i sin tid. Det prøver jeg igen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

fælledparken for at spille bold både onsdag og torsdag.

Onsdag var det so-so, men i går var en vældig fin omgang. Masser af glimrende spillere, et LANGT run på et godt hold og meget øm i dag. På negativsiden hentede jeg også et brag af en albue i hovedet og det gør satme nas i dag. Har fået en solid bule og kan dårligt åbne munden.

Prøver dog sikkert en tur mere i dag og i morgen, og så var det nok det for denne gang.

Link to comment
Share on other sites

Alt for lang tur på jernhingsten i dag :-)

120 km(for lidt vild, der er egentlig kun 90 fra start til mål)

For første gang nogensinde så langt og også første forsøg ud i cykelshorts med indlæg. Dwt var umiddelbart en rigtig god investering. Er spændt på hvordan stængerne har det når jeg vågner :-)

Link to comment
Share on other sites

En tur i fw

15 på crosstrainer som opvarmning. Belastning ca 245 watt.

planlagde så coopertest på løbebånd. Satte det til 13 km i timen, men det er jeg naturligvis ikke i form til :-D så endte med 2 gange 5 min med 2 min imellem.

Tilsidst 3 gange 20 swings og strækkere.

Link to comment
Share on other sites

30 min på løbebånd.

20 min kontinuerligt m 10,5 km/t, 2 min gang, 3 min 12 km/t, 2 min gang og 3 min m 12 km/t.

i morgen starter basket igen. Det tror jeg bliver godt.

Nu 3 film i biffen her på store biografdag. Så fik jeg da også den søndag til at gå.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share