Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Torsdag baskettræning.

hø knæ og albue piver noget, især inden jeg er helt varm. Håber sq snart det lykkes mig at gøre noget ved kampvægten. Træningen var hovedsageligt halvbane og gik ok, men jeg er lidt nervøs for om jeg kan få kroppen til at præstere bare nogenlunde til kamp både søndag og tirsdag.

I dag et smut i fw. Det blev til et skud i cirkeltræningsrunden, hvor jeg nuppede 3 gange 10 gentagelser i de otte maskiner og så tog jeg 50 "sjip" efter hvert sæt. Det var en ok omgang i forhold til at vænne kroppen til at være aktiv igen.

Link to comment
Share on other sites

Basketkamp i dag.

Pga skader og sygdom var jeg nødt til at spille bagspiller. Det er satme for hårdt, når man vejer 20 kg for meget.

Vi spillede mod et af rækkens tophold og vandt første halvleg med 10. Desværre så smelter vi sammen i 2 halvleg, brænder 15 straffe og en masse skud og taber kampen med ca 5. ØV. Det havde været en god skalp, men...

Vi prøver igen på tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

Mandag Og tirsdag lidt idræt med eleverne på arbejdet. Svarer vel ca til at jeg fik 2 gange en halv times boldspil. I går aftes en sen udebanekamp som vi heldigvis vandt, da det for første gang i lang tid lykkedes os at svare igen i fjerde quarter efter et run i mod os. Good times, og nu står vi med gode kort på hånden for at sikre os dn midterplacering der var målet da sæsonen startede (vi er oprykkere)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt barsk periode mentalt for tiden, ikke at det er noget nyt, men det påvirker overskuddet til de ting jeg gerne vil udover det at klare hverdagen.

Kamp sidste torsdag og i søndags. Ingen af dem prangende og vi tabte begge efter unødvendigt tætte afslutninger.

Mandag havde jeg behov for at sove så måtte droppe træning.

Tirsdag første løbetur i lang tid. Hårdt, men dejligt at komme I gang. Har jo meldt mig til extreme mandehørm og der er sq lang vej til det er realistisk :-)

I dag god og intens baskettræning.

Håber på en omgang c2 intervaller i morgen tidlig, men nu må vi se.

Ingen fremgang på vægten.

Link to comment
Share on other sites

Dagens basketkamp gik glimragende. Modstanderne mødte op med flere gamle cirkusheste (ja ja, yngre end mig) og de startede med at skyde skræmmende høje procenter, men som forventet hjalp det da de blev trætte og vi kunne løbe en relativt sikker sejr hjem. Dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Sidste uge i London. Ingen træning, men 20000+ skridt om dagen.

I lørdags årets sidste basketkamp. Vi spillede fint og slog rækkens nummer to, men jeg var slidt pga begyndende sygdom som nu er influenza i fuld flor :-(

Holdet slutter dermed på femtepladsen hvilket i store træk er godkendt.

Link to comment
Share on other sites

Første "træning" efter influenza.

Det blev til 4 runder foran fjernsynet:

20 swings m kb24

20 squats m kb 24

20 lunges

20 strækkere

måske tager jeg en lignende runde i morgen og ellers så skal jeg nok motionere rigtigt på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Fik støvet løbeskoene af i dag.

Vejret var jo fantastisk og der er ingen tvivl om at det er nu jeg skal i gang, hvis jeg skal blive "klar" til extreme mandehørm i oktober. Der er LAAANG vej.

Anywho, jeg fik luntet mig igennem 6 kilometer uden de store problemer, så selvom tempoet var lavt var det faktisk en succes.

Link to comment
Share on other sites

Luntetur i sol og blæst.

Ca 5 km og tempoet var nok Max 9 km/t. Men det var sq hårdt med både vind og bakker :-)

Målet de næste to mdr er to gange løb om ugen plus basket og så suppleret med kb og kropsvægtsøvelser og c2 når der er mulighed. Derefter må jeg nok lave et reelt løbeprogram frem mod mandehørm i oktober

Link to comment
Share on other sites

Torsdag ca en times basket. 5mod5 helbanepres sommerbold.

Fredag c2. 6 gange 500 m 1 min pause ca 1.55 på hver. Måtte stoppe efter 6 da jeg sled hul på hånden der hvor jeg var kommet til at pille i "vabel" fra tirsdagens c2 og det begyndte at bløde. Havde ikke taget plaster med. Tog også lige 3 gange 15 swings med kb20 og 3 gange 15 strækkere.

I dag måske lidt swings og i morgen helt sikkert en løbetur.

Edited by stinger
Link to comment
Share on other sites

Lørdag fik jeg lige knebet 3 runder ind med 20 swings kb 24, 20 squats kb 24, 20 lunges og 20 strækkere

Søndag forsvandt den planlagte løbetur pga søvnmangel

i går 30 baner brystsvømning

plus basket om, aftenen. 5 kvarter 3mod3. Vi spillede unge mod de gamle og jeg måtte derfor matche op med en meget frisk og bevægelig spiller og fik derfor rørt mig MEGET på trods af det var halvbane.

Håber på en løbetur i dag

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share