Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Nej, kun de kampe vi kom bagud. Der er jo ikke meget modstand i at fedtspille med de ekstra 40 kg. Jeg hyggede mig med mest med at lave assist fra highpost, skyde treere og gå efter rebounds :-)

Edited by stinger
Link to comment
Share on other sites

Lørdag aften en løbetur på løbebånd.

4 gange 5 min med 10 km/t 1 min pause.

Baskettræning i dag desværre kun 2mod2 på halv bane efter et par skudøvelser. Jeg blev kørt over af vores litauisk monster der både er stærk, hurtig og dygtig. Og når det kun er to mod to så kommer man ikke langt på spilforståelsen alene, når man i den grad er overmatched fysisk. Men hårdt det var det skam.

Link to comment
Share on other sites

Basket i torsdags var 4mod4 på halv bane.

I weekenden motio stævne for gamle sjællændere over 30 (old boys dm) Vi smed på skammeligste vis b-finalen på gulvet i sidste sekund, men bortset fra det rigtig hygsomt at se de gamle holdkammerater.

I dag c2

8 gange 500 m 1 min pause. De første 5 på ca 1.55. Så ro på 2 min og sidste på 1.50.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det er nogle måneder siden jeg sidst har skrevet herinde. Jeg hygger mig stadig med at følge de aktive herinde, men løb sur i selv at skrive, da det frustrerede mig at se på skrift hvor langt jeg er fra at bevæge mig mod mine mål.

Anywho. På trods af diverse mentale setbacks så har jeg lige nu en svag fornemmelse af jeg bevæger mig i den rigtige retning og derfor prøver jeg igen.

Efter at have rundet hele 125 kg har jeg nu smidt en 3-4 stykker så mangler vel kun ca 25 :-)

Motionen er blevet lidt mere regelmæssig. Jeg forsøger at lunte lidt fordi jeg har en selvmordsmission der hedder at jeg er tilmeldt extrem mandehørm om 2 mdr. Gennemfører jeg og måske endda uden skader må det siges at være en succes og bliver i så fald nok den tungeste det lykkes for ever...

Elers står den på lidt c2 og kropsvægtsøvelser plus kb og så starter basket igen om et par uger. Men medmindre vægttabet fortsætter så ka det godt være jeg snart tager den motion op til revision . Og så er ferien jo slut, så forhåbentlig kommer der også en masse "gratis" bevægelse med eleverne.

I dag 10 gange 500 m på c2 med 1 min mellemrum. Første 9 på knap 2 min og så en med dampen oppe på 1.45.

Link to comment
Share on other sites

I går holdt jeg hviledag :-)

I dag havde jeg håbet på at løbe, men arbejdet trak lidt ud da der var mange småting jeg skulle løse for at være klar til eleverne på mandag og da jeg samtidig har været så heldig at møde en sød veninde som optager lidt af min tid...så blev det ikke en løbetur i dag.

Fik dog lige svedt lidt hjemme i stuen.

4 cirkler: 30 swings kb24, 20 squats kb24, 20 strækkere, 2*8 skulder pres kb16.

Håber at nå løbetur i weekenden, men har meldt mig som frivillig til basketstævnet i Odense, så nu må jeg se.

Link to comment
Share on other sites

Weekenden blev fyldt op med at hænge ud med Robert Horry...så udover en gåtur på ca 5 km ikke meget motion.

I dag første baskettræning. Blød opstart med layup øvelser, fastbreakøvelser, 4mod4 mod4 og 5 mod 5 helbane.

Er nervøs for hvordan stængerne har det i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Efter sidste træning valgte jeg så at lægge mig med influenza i en uge. Bummer.

Hoster stadig meget og får svedeture bare jeg overvejer at trykke på fjernbetjeningen, men i det store hele er jeg frisk igen.

Let motion til aften for at komme i gang.

4 cirkler: 30 swings kb24, 15 squats kb24, 20 strækkere. Svedte tosset meget.

Link to comment
Share on other sites

Kæmper stadig med hoste og vejrtrækning.

Men nuppe de alligevel en lille smule c2 i kælderen.

6 gange 500 m 1 min pause. De første 5 på 2 minutter. Det sidste på 1.50.

Hold nu op det var lunt.

I morgen satser jeg på baskettræning og så skal jeg løbe en længere tur lørdag morgen. Det bliver en dræber.

Link to comment
Share on other sites

Baskettræning i går.

Opvarmning med layup øvelser og skud. En masse spil med 4mod4mod4 og 5mod5 helbane.

Jeg var presset. Delvist fordi jeg stadig hoster meget, delvist fordi jeg på ingen måde er i form til at matche op med de små bagspillere, men da vi var mange "store" i går måtte jeg spille bagude og alle de retningsskift og cuts tager livet af mig :-)

I morgen skal jeg med en kollega løbe en "lang" tur i skoven for lige at få en benchmark på hvor håbløs selvmordsmission en med extreme mandehørm om 6 uger uger er. Det bliver et helvede...

På positivsiden så er vægten gået en lille smule den rigtige vej, så nu vejer jeg 6 kg mindre end da det var værst.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Long time no see.

Sygdom sad fast lang tid...jeg blev ved med at hoste især når jeg lavede en lille smule fysisk. Mange dage endte det med en så irriteret hals at jeg kastede op. Lægen kunne ikke se noget, så det blev dømt som værende forkølelse... Anywho. Måtte droppe mandehørm og har kun spillet en lille smule basket. Motivationen til vægttab har også holdt time out.

Nu hoster jeg ikke så meget mere. Så håber på stabil træning og bedre kost igen, men lægger blødt ud.

Lørdag lidt cirkel træning med kb.

Søndag basketdommer i en del ungdomskampe.

Mandag baskettræning. Dog mest fra sidelinjen, da det er min uge og vi har behov for at træne systemer og jeg er ikke i form til at holde overblikket og coache samtidig med jeg deltager.

I dag 8 gange 500 m c2 med et minuts pause. Tempo stille og roligt. Bare for at komme i gang med det igen.

Forsøger at droppe det usunde de næste par måneder og håber at smide 6 kg plus/minus inden december.

Link to comment
Share on other sites

Basket i går.

Masser af helbanespil plus lidt sprinter. Lidt tam træning i går da vi var 14 og dermed for mange der er udfordrede på spilforståelsen, så ALT for mange turnovers. Altså det er naturligvis dejligt vi er mange, men det er bare frustrerende at være gammel og tyk og så dårligt nå ned i angrebsenden før bolden er smidt væk fordi folk prøver ting der er lidt for langt væk fra evner eller i et meget højere tempo end de reelt er i stand til :-)

Ah well. Jeg må jo bare løbe hurtigere så det er mig der kan tage dumme beslutninger og smide den væk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share