jeg vil være fed


newkidsontheblock
 Share

Recommended Posts

Det som en 9klasse det her... og tænker ikke på afsenderen af dette indlæg som "bare" er en forstyret ung mand der ønsker at gå op i sig selv ... at hans indlæg ikke er formuleret efter herrens smag, synes jeg ikke given nogen ret til at pisse ham ned af ryggen ...!

Tror ærligtalt ikke han fik meget ud af dette forum, tsk tsk men det måske heller ikke formålet?

Edited by Jhon_doe
Link to comment
Share on other sites

Du skal bare følge denne diæt.

Morgenmad: 3 rundstykker med smør og ost, 2-3 kanelsnegle og en liter sødmælk.

2. måltid: Stort double whopper bacon cheese meal med twister fries, milkshake og masser af salat mayo.

3. måltid: Stort big tasty meal med milkshake og 3 double cheeseburgere.

Aftensmad: Deep pan pizza med oksekød, kebab, pølser, pepporoni, bacon og ost. Skylles ned med en liter cacaomælk.

Natmad: Scambled eggs (6-8 æg), bacon, 2 frankfurtere, 4-5 skiver brød og en liter sødmælk.

Imellem måltiderne skal du spise så mange Marsbars som muligt.

Lyder som min diæt, når jeg skal smide et par kg op til en vigtig begivenhed.....

Link to comment
Share on other sites

Værsgo´så er der sgu serveret! Verdens største burger!

Not a quarterpounder - it´s a 15 pounder!!!

Burgeren vejer ca. 7 kg og har flere tusinde kalorier!!! Hvis du æder bare en om dagen er du sgu godt på vej mester :bigsmile:

post-14920-1190127472_thumb.jpg

He He... Opskriften?

Kommer her!: - 1 gigantisk burgerbolle - er ca. på størrelse med indersiden af et bildæk!

- 1½ kop mayonaise, 1½ kop ketchup & 1½ kop sennep!

- 1 salathoved

- 3 tomater

- 2 løg

- 25 skiver ost!!!

- 5 kg kød!!!!!!!!!!!

Edited by Arno109
Link to comment
Share on other sites

Guest Femina;-)

Sundhedsstyrelsens definition af fedme: post-2449-1190318732_thumb.jpg

Kilde: http://www.sst.dk/publ/publ1999/fedme/Definition.htm

Personligt synes jeg, at dit mål om at blive FED er meget mærkeligt!

Fedme giver mange mennesker problemer med at foretage sig deres daglige gøremål, såsom at gå op ad trappen, gøre rent, cykle en tur etc.

Ganske enkelt bliver personens handlemuligheder og -frihed indskrænket - fysisk - sådan som jeg ser det.

Egentligt ville jeg gerne have at du definerede ordet "FED"!!? Tror du at fedme opstår, hvis du tager 3 kg. på? Eller 8? Eller 10?

Omvendt har jeg netop fundet artiklen "Get Fatter - live longer", som muligvis er lidt det spor du kører ud af - eller måske ved siden af....?

Get fatter - Live longer.

Edited by Femina;-)
Link to comment
Share on other sites

Du skal bare følge denne diæt.

Morgenmad: 3 rundstykker med smør og ost, 2-3 kanelsnegle og en liter sødmælk.

2. måltid: Stort double whopper bacon cheese meal med twister fries, milkshake og masser af salat mayo.

3. måltid: Stort big tasty meal med milkshake og 3 double cheeseburgere.

Aftensmad: Deep pan pizza med oksekød, kebab, pølser, pepporoni, bacon og ost. Skylles ned med en liter cacaomælk.

Natmad: Scambled eggs (6-8 æg), bacon, 2 frankfurtere, 4-5 skiver brød og en liter sødmælk.

Imellem måltiderne skal du spise så mange Marsbars som muligt.

Også det nogle af os kalder good ol' offseason food :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare følge denne diæt.

Morgenmad: 3 rundstykker med smør og ost, 2-3 kanelsnegle og en liter sødmælk.

2. måltid: Stort double whopper bacon cheese meal med twister fries, milkshake og masser af salat mayo.

3. måltid: Stort big tasty meal med milkshake og 3 double cheeseburgere.

Aftensmad: Deep pan pizza med oksekød, kebab, pølser, pepporoni, bacon og ost. Skylles ned med en liter cacaomælk.

Natmad: Scambled eggs (6-8 æg), bacon, 2 frankfurtere, 4-5 skiver brød og en liter sødmælk.

Imellem måltiderne skal du spise så mange Marsbars som muligt.

Det er sgu da min diæt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu da min diæt :laugh:
Det er faktisk ikke så slemt, som det ser ud.

Det er omtrent den samme måde, jeg æder på, når jeg rejser.

Sidste gang jeg var i Spanien, spiste jeg de fleste af dagene fem til syv familiemenuer fra KFC eller over hele dagen købte omtrent 30 burgere i McD.

Sundt =)

Edited by Fritz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share